خرید عمده پتو لاکچری برند گلبافت

اگر بخواهیم یکی از انواع پتو لوکس و بسیار کارآمد را به شما معرفی نماییم می توانیم پتو لاکچری گلبافت را نام ببریم. شما می توانید با خرید عمده این محصول که یکی از بارز ترین نمونه های پتو گلبافت اصل می باشد خوابی آرام و آرامشی رویایی را برای عزیزانتان به ارمغان آورید. از جمله مزایای خرید عمده این نوع پتو ها می توان به قیمت مناسب و تخفیف های ویژه ای که برای این نوع خرید وجود دارد اشاره نمود. 

خرید عمده پتو لاکچری برند گلبافت

با انواع پتو لاکچری آشنا شوید

با انواع پتو لاکچری آشنا شوید

انواع پتو لاکچری را بر اساس معیار هایی چون داشتن طرح و اندازه پتو ها به شرح زیر تقسیم بندی می نمایند که به صورت خلاصه توضیح داده می شود: 

پتو های طرح دار نقش برجسته: این نوع محصول به صورت تک رنگ طراحی شده و کلیه نقش و نگار های آن در حین بافت الیاف پتو به شکل طرح هایی نقش برجسته ایجاد شده اند که زیبایی منحصر به فردی به پتو های لاکچری می بخشد. 

پتو های ساده: این نوع محصول به صورت تک رنگ و بدون هر گونه نقش و نگار یا طرح، تولید شده اند. 

پتو لاکچری دو نفره: این محصول در دو نوع طرح دار و ساده تولید شده و دارای اندازه تقریبی دو متر و بیست سانتی متر در دو متر طراحی شده و به بازار عرضه می شود. 

پتو لاکچری تک نفره: این نوع پتو های لاکچری نیز به صورت ساده یا نقش برجسته طراحی شده و در دسترس علاقه مندان قرار داده شده است. 

فروشندگان عمده انواع پتو لاکچری

فروشندگان عمده انواع پتو لاکچری

فروشندگان عمده پتو لاکچری گلبافت معمولا نمایندگی های معتبر و شناخته شده شرکت تولیدی گلبافت هستند که دارای مجوز رسمی از سوی شرکت و مقامات مربوطه بوده و در سراسر کشور در زمینه فروش و توزیع انواع پتو لاکچری مشغول به فعالیت می باشند. 

این فروشندگان، محصولات گلبافت را در بسته بندی هایی شکیل که به صورت کیف دستی های کوچک دسته دار می باشند به متقاضیان عرضه نموده و راهنمایی های لازم را در خصوص نحوه شست و شو و نگهداری پتو ها به آن ها ارائه می نمایند. 

فروشندگان عمده این نوع پتو ها برای جلب نظر مشتریان و معرفی محصولات گلبافت از این طریق به جهانیان، تسهیلاتی را برای این نوع فروش در نظر گرفته اند که شامل تخفیف های ویژه، شرکت در قرعه کشی هایی که به مناسبت های مختلف انجام می شود، حمل محصولاتی که به صورت عمده خریداری شده اند تا محل مورد نظر مشتریان و برخی موارد دیگر مانند اینها می باشد. 

تماس با ما