سایت معتبر فروش آنلاین انواع پتوهای شادیلون

پتو یکی از زیر اندازهای مهم است که نقش اصلی در گرم نگه داشتن انسان داشته و پوششی است برای خواب راحت که از گذشته های دور تا کنون دارای اهمیت ویژه ای بوده است و امروزه نیز این محصول در طرح و مدل ها و برندهای متنوعی مانند شادیلون وارد بازار می شود که دارای طیف گسترده ای در طرح و مدل بوده و به دلیل زیبایی چشم نوازی که دارد از محبوبیت زیادی نیز در کشور برخوردار می باشد. این محصول را می توان به دو صورت حضوری و آنلاین خریداری نمود که فروش آنلاین انواع پتوهای شادیلون در سایت های فروش انجام می پذیرد.

سایت معتبر فروش آنلاین انواع پتوهای شادیلون

خرید بهترین برندهای پتو ایرانی

خرید بهترین برندهای پتو ایرانی

  • جهت خرید بهترین برندهای پتو ایرانی در قدم اول بهتر است به مراکز معتبر مراجعه نمود و بعد از اطمینان از خرید باید برند معتبر مانند شادیلون را جستجو نمود و بعد سایز مورد نظر خود را مشخص کرد. مثلا سایز پتو یکنفره ۱۶۰ در ۲۲۰ و ۱۵۰ در ۲۲۰ بوده و ابعاد پتو دو نفره ۲۲۰ در ۲۴۰ و ۲۰۰ در ۲۴۰ است و اندازه پتو نوجوانان ۱۱۰ در ۱۶۰ می باشد و سایز پتو کودکان ۸۰ در ۱۱۰ و ۱۱۰ در ۱۴۰ بوده و سایز پتو نوزاد ۸۰ در ۱۱۰ خواهد بود.
  • وزن پتو نیز یکی از اصول مهم حین خرید است و باید به آن توجه نمود و پتوهای سبک نوع مسافرتی بوده و سنگین ترین آن نوع دولایه و مخصوص زمستان خواهد بود.
  • ضخامت پتو نیز مهم است و پتویی که ضخیم تر باشد گرمتر بوده و وزن بیشتری دارد البته باید به کیفیت نیز توجه کرد چون هستند پتوهای بی کیفیت که ظاهرا ضخیم هستند و بعد از شستشو ضخامت خود را از دست خواهند داد.
  • بودجه برای همه حین خرید اهمیت دارد و همه سعی می کنند متناسب با آن خرید کنند و مشتری باید این را بداند که پتوهای باکیفیت دارای عمری طولانی و باکیفیت بوده و هزینه های بعدی را کاهش خواهد داد.
  • طرح پتو نیز برای همه حین خرید مهم است و پتو در انواع نوع برجسته و ساده عرضه می شود که دارای طرح های گادار، هندسی، شاخه شکسته، شخصیت های کارتونی و عروسکی و … عرضه می شود و نوع گل برجسته به دلیل زیبایی خاصی که دارد دارای طرفداران زیادی است.
  • رنگ پتو نیز نقش بسزایی در دکوراسیون اتاق خواب داشته و رنگ های ملایم و روشن نقش مهمی در خواب همراه با آرامش خواهد داشت و همیشه سعی شود برای کودکان طرح و رنگ مناسب را انتخاب کرد‌.
  • جنس پتو نیز اهمیت دارد و اکثرا پتوها در بازار در دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی عرضه می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و کیفیت های مختلفی است.

بزرگترین تولیدکننده های ایرانی پتو

بزرگترین تولیدکننده های ایرانی پتو در کشور زیاد هستند که همه با هم در رقابت بوده و با عملکرد درست در این زمینه به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را تامین نموده و هر کدام اساس خط تولید خود را با مشخصه خاصی ایجاد نموده و مدلی منحصر به فرد را برای عرضه ارائه می کنند.

کارخانه پتو شادیلون یکی از تولیدی های نمونه است که تقاضای بالا در آن نشان دهنده باکیفیت بودن محصولاتش می باشد. این شرکت توانمند با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی که در اختیار دارد بهترین جنس باکیفیت را وارد بازار می کند.

تولیدی با ارتقای مهارت و دانش کارکنان و با استفاده از تیم تحقیق و توسعه و با نوآوری و عزم جدی بهترین پتو را طراحی و تولید می کند و با بهره مندی از سیستم آزمایشگاهی خود پتو را مطابق با استانداردهای جهانی و با تاییدیه بهداشتی ارائه می کند.

تولید کننده محصولات خود را علاوه بر بازارهای داخلی به دیگر کشورها نیز عرضه می کند و یکی از راهبردهای اصلی او ورود به بازارهای جهانی و صادرات می باشد و برای صادرات باید علاوه بر کیفیت به بسته بندی پتوهای تولید شده اهمیت ویژه ای داده و آن را بسیار شیک و مدرن و مطابق با استاندارد بسته بندی کند‌.

صادرات باعث رونق اقتصادی برای کارخانه بوده و جایگاه او را در بازارهای بین المللی حفظ می کند و باعث ارزآوری برای کشور می باشد. علاوه بر تولید کننده تجار و بازرگانان نیز در این عرصه فعالیت دارند و انواع پتو را بر اساس قوانین صادراتی و مجوزات گمرکی صادرات می کنند.

نمایندگی فروش پتو نمدی اصل

نمایندگی فروش پتو نمدی اصلنماینده فروش پتو نمدی اصل در اقصی نقاط کشور وجود دارد که با هدف عرضه مستقیم این محصول به قیمت کارخانه ایجاد شده است و قبل از فروش راهنمایی ها و اطلاعات کامل را در مورد مدل و برند و قیمت های پتو در اختیار مشتری قرار می دهد تا او با اطمینان بیشتری خرید کند.

نمایندگی پتو نمدی خریداران خاص خود را دارد چون این پتو های ساده بیشتر توسط ارگان های خاصی خریداری می شود. از جمله خریداران آن سربازخانه ها، ارگان های نظامی، اردوگاه ها، مدارس شبانه روزی، خانه سالمندان، مسافرخانه ها، بیمارستان ها، پرورشگاه ها، زندان ها، مراکز توانبخشی و …

پتو تکنفره نمدی از گذشته تا کنون بوده و همچنین نیز تولید می شود و مدل های بسیار قدیمی هستند و به این دلیل که دارای قیمت های پایینی هستند در بین ارگان هایی که نیاز زیاد به این محصول دارند خریداری می شود تا بتوانند با هزینه کم تعداد بالایی از آن را تهیه کنند.

این مراکز بیشتر خریداران عمده بوده و به جهت اینکه هزینه های اولیه خود را کاهش بدهند سعی می کنند آن را عمده از این مراکز عرضه کننده بدون واسطه آن را تهیه کنند‌ تا بتوانند از بودجه کم خود به بهترین نحو بهره مند شوند.
در گذشته همه ی پتوها از جنس نمدی تولید می شد که تنوع زیادی نیز در طرح و مدل های آن دیده نمی شد و در همه سنینی از این مدل پتوها استفاده می کردند. ولی امروزه جنس های متنوع و جدیدی از آن ارائه شده که دارای طیف وسیعی از طرح و رنگ می باشد.

پتو نمدی در دو نوع ساده یا یکرنگ و نوع گلدار و با تنوع رنگی تولید می شود که هر کدام دارای کیفیت های مختلف با خریداران مختص به خود می باشد. 

عرضه اینترنتی پتو شادیلون با قیمت تولیدی

عرضه اینترنتی پتو شادیلون با قیمت تولیدی را مراکز عرضه کننده مستقیم عهده دار هستند که علاوه بر عرضه حضوری جهت رفاه حال مشتریان این محصول را غیر حضوری و در سایت های فروش نیز در اختیار مشتریان قرار خواهند داد و به رفع نیاز مشتریان در نقاط مختلف کشور می پردازند. 

توسعه اینترنت و با صرفه بودن خرید اینترنتی باعث دگرگونی روش خرید شده و بیشتر مردم جهت بروز شده الگوی خرید خود به تجربه ی این روش روآورده اند. چون این روش را با زندگی روز مره و مدرن منطبق دانسته و خرید اینترنتی با روحیه و نیاز بروز انسان هماهنگ است.

کسانی که به دلایل مختلف رفتن به بازار برای آنها امکان پذیر نست خرید اینترنتی برای آنها گزینه بسیار خوبی خواهد بود. در سایت های فروش انواع پتو ایرانی رنگی و ساده یا تک رنگ عرضه می شود و لیست قیمت ها نیز به صورت بروز درج شده است.

پتو شادیلون ساده و رنگی بدون واسطه بسیار باصرفه و ارزان است چون با حذف واسطه ها با کمترین نرخ بدست مشتری خواهد رسید. پتو در بازار در انواع نوع دخترانه و پسرانه ارائه می شود که در رنگ های مختلف و در طرح های عروسکی و شخصیت های محبوب کودکان و در طرح های مختص دختران و پسران عرضه می شود.

در پتو نوزادی نیز در سایزهای کوچک ارائه می شود که در انواع دورپیچ و زیپی و در انواع تک لایه و دو لایه ارائه می شود و پتوی نوزادی باید قابلیت تنفس بالایی داشته و ضد حساسیت نیز باشد چون پوست لطیف کودک به برخی از الیاف حساسیت دارد.

بهترین قیمت عمده فروشی پتو شادیلون دو نفره

بهترین قیمت عمده فروشی پتو شادیلون دو نفرهبهترین قیمت عمده فروشی پتو شادیلون دو نفره را مراکز عرضه کننده بدون واسطه ارائه می کنند و در این مراکز پتو بر اساس کیفیت، برند و مدل قیمت های مختلفی دارد و در بازار بین قیمت و کیفیت رابطه مستقیمی وجود خواهد داشت.

پتو در دو نوع بسته بندی شده و کیلویی عرضه می شود که در این مراکز پتو کیلویی ضخیم دارای قیمت های مناسبی خواهد بود. قبل از خرید نیز اطلاع از لیست قیمت ها خرید را برای مشتری راحت می کند چون با اطلاع از آن و با مقایسه قیمت ها بهتر می تواند خرید کرد.

پتو بسته به سایز و طرح و رنگ نیز نرخ های مختلفی داشته و هر چه ابعاد پتو بیشتر باشد گرانتر خواهد بود و تولید کننده ای که جهت ارائه این محصول مواد اولیه آن را نیز خود تولید می کند پتو را با هزینه های کمتری تولید نموده در نتیجه قیمت های آن پایین خواهد آمد.

پتو دو نفره مختص عروس و داماد ها است و این افراد جهت تکمیل جهیزیه خود هر مدلی را در هر طرح و رنگی خریداری می کنند و می توانند بسته به رنگ دکوراسیون اتاق خواب و رنگ سرویس خواب خود هر رنگ و طرحی را خرید کنند و آن را هماهنگ با این وسایل ست کنند.

پتوی باکیفیت نقش مهمی در خواب همراه با آرامش دارد و خستگی ناشی از کار که در طول روز ایجاد شده را از تن خارج می کند. پتو بهترین کادو به دوستان و آشنایان است و می توان این محصول را به عنوان هدیه یا چشم روشنی به نوعروس و دامادان و دیگر بستگان کادو داد. 

خریدار عمده پتو های مسافرتی ضخیم

خریدار عمده پتوهای مسافرتی ضخیم واسطه هایی هستند که به خرید و فروش انواع پتو مشغول هستند و این خریداران به دو اصل مهم توجه دارند و آن کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشد که در بازار با رفت و آمد در مراکز فروش مختلف به جویای این مشخصه از پتو مشغول می باشند.

مشتری می تواند جهت خرید عمده این پتو به مراکز عرضه کننده مستقیم مانند تولید کننده و یا دفاتر فروش آن و به مراکز عرضه کننده غیر مستقیم مانند شرکت های پخش مراجعه کند و علاوه بر آن نیز می تواند به دو صورت حضوری و آنلاین نیز به خرید انواع پتو بپردازد.

خریدار پتو بهتر است قبل از خرید از انواع برند و مدل و قیمت های مختلف آن اطلاعات کاملی کسب نموده و با اطمینان خرید کند. همچنین هر مدل از پتو دارای کیفیت مختلف و کاربردهای متنوعی می باشد و هر نوعی از آن نیز خریداران خاص خود را دارد.

پتوی مسافرتی به دلیل سبک بودن و نازک بودن آن حمل و نقل راحتی داشته و به همین دلیل بیشتر در مسافرت ها بکار خواهد رفت. پتو مسافرتی بسته به نوع بافت دارای ضخامت مختلفی است و نوع ضخیم آن با تراکم بالا و بسیار پر فشرده و توپر تولید شده و در برابر شستشو و کشش نیز مقاومت خوبی دارد. از این نوع پتو به دلیل نازک بودن می توان به عنوان روفرشی و رو انداز نیز استفاده نمود. 

مرکز پخش و فروش پتو های با کیفیت عالی

مرکز پخش و فروش پتو های با کیفیت عالیمرکز پخش و فروش پتوهای باکیفیت عالی در کشور دارای اهمیت بالایی است چون دسترسی مشتری را در نقاط مختلف راحت نموده و پتو را عمده و ارزان از تولیدی خریداری نموده و با قیمت روز در بازار به فروش رسانیده و بنابر شغل خود کسب سود نموده است.

این مرکز در کار نگهداری تیراژ بالای این محصول و خرید و فروش آن بوده و با کانال های توزیعی که در اختیار دارد اقدام به فروش پتو عمده ای در سراسر کشور می پردازد و مزیت خرید از آنها نیز تنوع برند و طرح های پتو در این مرکز می باشد‌.

پتوی با کیفیت با مواد اولیه مانند نخ و الیاف و رنگ مرغوب تولید شده و تراکم بافت در آنها زیاد بوده و بسیار فشرده و توپر تولید شده اند و به دلیل مستحکم بودن پرزهای آنها با شستشو و فشار این پرزها از پتو جدا نخواهند شد.

رنگ پتو بسیار مرغوب و ثابت بوده و با شستشو زیاد رنگ آنها از بین نخواهد رفت و این پتوها دارای ضخامت و قطر بالا و به تناسب آن دارای وزن استانداردی هستند و به دلیل مرغوب بودن با شستشوی زیاد ضخامت آنها از دست نخواهد رفت. 

پتو مرغوب با نوارهای همرنگ پتو دور دوزی شده و این نوار با نخ مقاوم و بسیار مستحکم دوخته شده و در برابر کشش و فشار مقاوم است و پتوهای تک رنگ اطراف و همه ی نقاط مختلف آن دارای رنگ یکنواخت و بافت و تراکم و ضخامت یکنواختی بوده است. همچنین هر چهار طرف پتو نیز دارای اندازه های یکسان و کاملا مساوی خواهد بود.

تماس با ما