فروش آنلاین انواع پتوهای لاله با قیمت باور نکردنی

فروش آنلاین انواع پتوهای لاله با قیمت باور نکردنی در بازار تنها توسط برخی نمایندگان فعال صورت می گیرد. البته این بدین معنی نخواهد بود که در فروشگاه های دیگر این محصولات عرضه نمی شوند. در سراسر کشور امکان دسترسی به انواع پتو با برند لاله وجود دارد. با این تفاوت که قیمت ها با افزایش قابل توجه ای همراه هستند. بنابراین برای خرید پتو با برند اصلی لاله، آشنایی با تولیدات، ویژگی های ظاهری و کیفی و هم چنین انتخاب مرکز فروش اهمیت زیادی خواهد داشت.

در ادامه بیشتر راجع به این محصول صحبت می‌کنیم و موضوعات مختلفی در کنار آن خواهیم پرداخت لطفاً تا انتها همراه ما باشید

فروش آنلاین انواع پتوهای لاله با قیمت باور نکردنی

سایت معتبر خرید و فروش بهترین نوع پتو لاله

سایت معتبر خرید و فروش بهترین نوع پتو لاله در بازار انواع پتو یکنفره و دو نفره با برندهای ایرانی، چینی، ترکی و … خرید و فروش می شوند. در این بین میزان تقاضا برای تولیدات ایرانی به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب بیشتر از دیگر ارقام می باشد.
به جرات می توان گفت که یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید این محصول، انواع پتو مورد نیاز شما با برند لاله است. حال سوال اینجاست که محصولات این برند در چه شرکتی تولید و به بازار عرضه می شود؟ بر اساس چه ویژگی هایی می توان از اصل بودن پتو لاله اطمینان حاصل نمود؟

شرکت نساجی لاله مهرگان از سال 1377 خورشیدی در زمینه تولید انواع پتو فعالیت خود را آغاز نموده است و امروزه دومین تولید کننده بزرگ پتوی سیلک در کشور به شمار می رود. منظور از سیلک، پتوهایی با بافت بسیار نرم و ابریشمی هستند که اغلب یک لا و دو رو تولید می شوند.
فاکتورهای مهم کمی و کیفی برای تشخیص بهترین نوع این پتوها وجود دارند که به آنها اشاره خواهیم نمود. توجه داشته باشید که امروزه خرید فروش پتو لاله نه تنها به صورت حضوری که در سایت های معتبر و از طریق نمایندگان رسمی این برند صورت می گیرد.

در صنعت تولید پتو، شرکت لاله اولین دارنده نشان استاندارد ایزو 9001 و 2000 می باشد. همچنین تولیدات این برند دارای نشان استاندارد تایید کیفیت ایران نیز می باشد که نشان از بکارگیری مواد اولیه درجه یک و مرغوب در فرآیند تولید محصولات است.

تولید کنندگان این محصول محصول خود در وب سایت های خود به فروش می رساند تا هم تنوع بیشتری برای مشتریان فراهم باشد و هم قیمت‌های نهایی و حذف واسطه های فروش به صرفه تر باشد.

عرضه پتو لاله مرغوب و اعلا با قیمت عالی

کارخانه پتو لاله بیش از هشت نوع مدل مختلف پتو با اسامی مختلف را تولید و عرضه می کند. البته توجه کنید که این معنی محدودیت در این اندازه نیست. بلکه عدد هشت نشان دهنده نام برندهایی تولیدی با طرح خاص و ویژه است.
به عنوان مثال یکی از تولیدات این شرکت، پتو سوپر لاله و مدل اسپانیا است که در دو سایز یکنفره و دو نفره تولید می شود. پتو سوپر لاله یکنفره با وزن استاندارد سه کیلو گرم دارای هشت طرح مختلف است.
هر کدام از این طرح و مدل ها دارای کد مخصوص به خود جهت سفارش عمده ویژه خریداران و فعالین بازار پتو ایرانی می باشد. معمولاً برای طرح زمینه پتو مدل سوپر لاله از گل های سفید، صورتی و قرمز رنگ استفاده شده است. رنگ آمیزی زمینه اصلی نیز بسیار متنوع و با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان صورت می گیرد.

سایز دو نفره آن 240*220 سانتی متر و سایز یکنفره 160*220 است. مهمترین ویژگی پتو سوپر لاله قدرت گرم کنندگی بالا و عدم نیاز به لحاف یا پتوی دیگر در فصل زمستان و روزهای سرد است.
عرضه پتو لاله مرغوب با شیوه های مختلفی در بازار صورت می گیرد. بهره مندی از قیمت عالی و تخفیفات ویژه در خریدهای عمده برای فعالین و سفارش دهندگان موضوعی مهم تلقی می شود. از این رو خرید انواع پتو تولیدی لاله به صورت مستقیم و از طریق شرکت های پخش معتبر شاید بهترین راهکار باشد.

در نظر داشته باشید که کاهش قیمت ها، اطمینان از کیفیت پتو سفارشی، دسترسی آسان به تولیدکننده و … تحت تاثیر مرکز عرضه کننده و فروشنده عمده می تواند برای شما سودآوری یا ضرر را در بازار رقابتی امروزه به همراه داشته باشد.

قیمت همواره یکی از مسائل و چیزهای بسیار مهم در خرید هر نوع محصول می باشد، خرید پتو نیز از این قاعده مستثنا نیست و شرکت پتوی لاله توانسته به خوبی در این زمینه کیفیت را در کنار قیمت متناسب نماید و خیال خریداران را از این بابت راحت کند.

فروش مستقیم با کیفیت ترین پتو نمدی در ایران

فروش مستقیم با کیفیت ترین پتو نمدی در ایران پتو نمدی، نامی آشنا در میان انواع تولیدات این صنعت است که طرفداران و خریداران خاص خود را دارد. بسیاری از افراد به ویژه کسانی که در مناطق سردسیر زندگی می کنن، ترجیح می دهند که پتو نمدی را جایگزین مدل های دیگر موجود در بازار نمایند اما علت این امر چیست؟
وجود الیاف طبیعی پشمی موجب شده تا این نوع پتوها انتخاب مناسبی برای مناطق سردسیر باشند. بهترین نوع پشم برای تهیه و بافت پتو نمدی درجه یک، پشم گوسفند است. پتوی نمدی نیز به دو صورت سنتی (دستی) و صنعتی تولید می شود که در هر دو روش مدت زمان تولید بسیار کوتاه است. البته باید خاطر نشان کرد که در شیوه سنتی، تعداد و حجم روزانه تولید این محصولات در سطح وسیعی قرار دارد.

از جمله ویژگی های انواع پتو نمدی تولید شده در کارخانجات داخلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم ایجاد حساسیت پوستی به علت بکار بردن الیاف طبیعی
  • مناسب برای فصول سرد و مناطق سردسیری کشور
  • قیمت بسیار ارزان و رقابتی
  • مناسب برای استفاده افراد با بیماری های مفصلی مانند رماتیسم
  • تولید در رنگبندی متنوع اما ساده و بدون طرح
  • عایق حرارتی طبیعی به علت استفاده از الیاف ارگانیک

استفاده از پتوهای نمدی در ارگانهای دولتی و خدماتی مانند پادگان ها بسیار مرسوم است. علت این امر علاوه بر گرمای بالای آن میتوان به مقاومت بالای این تولیدات در برابر عوامل محیطی و هم چنین حمل و نقل آسان آن اشاره نمود.
فروش مستقیم پتو نمدی در ایران تنها توسط برخی از تولیدکنندگان و نمایندگان فروش آنها صورت می گیرد. توجه داشته باشید از آنجایی که اغلب سفارشات خرید پتو نمدی، به صورت عمده و برای ارگان های دولتی است، عرضه آن در بازار به صورت محدود انجام می شود.

با توجه به این موارد سفارش مستقیم با کیفیت ترین پتو نمدی تولیدی در ایران با برندهای معتبر و در عین حال قیمت مناسب از طریق تامین کنندگان و نمایندگان شرکت های تولیدی بهترین راهکار خواهد بود.

فروش مستقیم پتو نمدی سبب می‌شود تا واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده حضور نداشته باشد و خریداران بتوانند تونم از این مورد نیاز خود را در انواع طرح های گوناگون با قیمتهای بسیار مناسب و تهیه نمایند.

مراکز خرید پتو مسافرتی با بهترین کیفیت

یکی از نیازهای اساسی افراد در مسافرت، داشتن یک روانداز گرم و در عین حال سبک است. امروزه شرکت های تولیدی با توجه به این دو فاکتور، انواع پتو با طرح های متنوع، وزن سبک و در عین حال ارزان را تولید می کنند که به پتوهای مسافرتی شهرت دارند.
انواع پتو مسافرتی نازک نیز مانند دیگر مدل ها با تنوع بسیار بالا از نظر بافت، طرح و رنگ تولید می شوند. برخی از پرطرفدارترین این محصولات از نظر نوع بافت مدل های زیر را می توان نام برد:

  1. پتو مسافرتی پنبه ای: با ترکیبی از الیاف طبیعی پنبه و مصنوعی الکریلیک ساخته می شوند. عدم پرزدهی، نرم و سبک بودن از جمله ویژگی های این مدل پتو مسافرتی است.
  2. پتو مسافرتی ژله ای: نمونه ای جدید که از الیاف پلی استر و به صورت طرح برجسته تولید می شود. وزن سبک و قابلیت شستشوی آن در لباسشویی دو نمونه از مهمترین ویژگی های انواع پتوهای ژله ای به شمار می آیند.
  3. پتو مسافرتی مخمل: از الیاف اکریلیک تولید شده و انتخاب مناسبی به عنوان روانداز یا ملحفه تختواب نیز می باشند. این مدل ها از نظر سایز در دو مدل یکنفره و دو نفره با طرح هایی مدرن تولید و به بازار عرضه می شوند.

برای خرید بهترین نوع پتو مسافرتی باید علاوه بر در نظر گرفتن جنس و کیفیت به کارآیی نیز توجه کنید. البته از آنجایی که قیمت این پتوها بسیار ارزان تر از نمونه های دیگر است، گزینه مناسبی برای استفاده های گوناگون خواهند بود. امروزه بهترین انواع پتوهای تولیدی در مرکز خرید تخصصی کالای خواب با برندهای مختلف قابل تهیه می باشند.

شرکت لاله زمینه فروش پتو مسافرتی را در انواع شکل های حضوری و غیرحضوری برای مشتریان فراهم ساخته تا بتوانند هر طور که راحت ترند و مایل تر اقدام به خرید این محصول نمایند.

مرکز خرید ارزانترین پتو لاله با کیفیت فوق العاده

مرکز خرید ارزانترین پتو لاله با کیفیت فوق العاده یکی از بهترین پتوهای تولید شده در شرکت لاله، با نام پتوی راشل در بازار عرضه می شود. راشل به نوعی سبک تولیدی گفته می شود که کشورهایی مانند کره جنوبی و اسپانیا زمامداران آن در دنیا به شمار می روند.
در ایران نیز فرآیند تولیدی پتو راشل به صورت حرفه ای در اختیار چند برند نام آشنا از جمله شرکت پتوی لاله است. در فرآیند تولید این محصولات از سه نوع الیاف درجه یک یعنی اکریلیک، نخ فیلامنت پلی استر با نمره 150 دنیر و نخ فیلامنت پلی استر با نمره 250 دنیر استفاده می شود.

حدود 85 درصد از ترکیبات پتوی تولیدی را الیاف اکریلیک، 10 درصد آن را نخ فیلامنت 250 و 5 درصد باقی ماننده را نخ فیلامنت 150 دنیر را تشکیل می دهند. باید خاطر نشان کرد که وزن هر مدل از این تولیدات با توجه به تراکم بافت متغیر است.
به عنوان مثال یک پتوی راشل دو نفره وزن متغیری بین 2.5 تا 5 کیلوگرم خواهد داشت. خوشبختانه کیفیت تمامی مدل ها در سطح بالایی قرار دارد و به علت استفاده از الیاف اکریلیک امکان شستشوی آنها در ماشین لباسشویی وجود دارد.
برای خرید پتو لاله کره ای و مدل راشل، با کیفیت فوق العاده و در عین حال قیمت ارزان می توانید مراکز پخش یا نمایندگی های معتبر فروش را در سطح شهر یا مراکز استان ها انتخاب نمایید. البته استعلام قیمت انواع پتو از مراکز تولیدی، دفاتر مرکزی و نمایندگان فروش آنها روشی مناسب برای اطلاع از نوسانات بازار و جذب بیشتر مشتریان با عرضه محصولاتی با قیمت رقابتی است.

تتو های این شرکت در مراکز خرید متنوع حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد این مراکز خرید پتو های لاله با کیفیت فوق العاده بالا و قابل قبول را در ارزان ترین و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان ارائه می دهد.

محصولات درجه یک پتو های ایرانی طرحدار

همانطور که می دانید پتوهای لاله تنوع بسیاری از نظر طرح و مدل دارند و معرفی اختصاصی آنها در یک مقاله امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین در اینجا به بررسی یکی دیگر از پرطرفدارترین تولیدات این برند، یعنی پتوهای عروسکی لاله خواهیم پرداخت.
پتو عروسکی مناسب کودکان و نوجوانان در ابعاد یکنفره یعنی 220*160 سانتی متر تولید می شود. برند اختصاصی تمامی مدل ها ارکیده و مینا می باشند که 17 مدل متفاوت از نظر طراحی را شامل می شوند.

پتو عروسکی طرح بن تن، پرندگان عصبانی، شرک، فوتبالیست ها، لوک خوش شانس، تام و جری و … از جمله پرطرفدارترین طرح های عرضه شده در بازار به شمار می روند. علاوه بر انتخاب طرح و مدل، آشنایی با چگونگی شستشوی این پتو با هدف افزایش عمر مفید آنها نیز اهمیت فراوانی دارد.
بهترین روش برای شستشوی انواع پتو به ویژه مدل های حوله ای و مخمل، سپردن آنها به خشکشویی ها می باشد. اگر قصد تمیز کردن آنها در خانه را دارید، استفاده از شامپو مخصوص فرش همراه با آب ولرم بهترین گزینه خواهد بود.

توجه کنید که برای خشک شدن پتو بعد از شستشو نیز پهن کردن آنها روی یک سطح صاف است. از آویزان کردن، اتو کردن یا قرار دادن آنها تا ساعت های طولانی کنار بخاری یا جلوی تابش مستقیم آفتاب خودداری کنید.
امروزه برای تولید پتو فانتزی طرح دار ایرانی از بهترین مواد اولیه مانند نخ ها، الیاف و رنگ ها استفاده می شود اما شیوه نگهداری از آنها نیز تاثیر مهمی در افزایش عمر مفید این محصولات خواهد داشت.

در میان انواع مختلف پتوهایی که تولید می‌شود. پتوهای ایرانی طرح دار از جمله محبوب ترین ها و پرفروش ترین پتو ها می‌باشند. چرا که سلیقه ما ایرانیان همواره به سمت طرح‌های بسیار زیبا و معناداری بوده که نه فقط در پتوها بلکه در سایر محصولات به کار رفته در منازل و محل های کار نیز یافت می شود.

فروش ویژه و عالی پتو پسرانه و دخترانه

فروش ویژه و عالی پتو پسرانه و دخترانه پتو ارکیده، مینا، نسترن و پتو طرح پوست از دیگر مدل های تولیدی در شرکت پتوی لاله هستند. تمامی مدل ها به صورت یکنفره و دو نفره طراحی و تولید می شوند. فروش ویژه پتو لاله درجه1 به صورت عمده توسط این شرکت به صورت اینترنتی و آنلاین نیز صورت می گیرد.
انواع پتو پسرانه و دخترانه با طرح های عروسی، فانتزی و مدرن با قیمت تولیدی در سایت های آنلاین عرضه می شوند. توجه کنید که در این مراکز تمام اطلاعات فنی محصول همراه با قیمت و نرخ روز آنها ارائه می شود.

البته باید خاطر نشان کرد که پتو نوجوان و نوزاد با برند لاله نیز از دیگر محصولات است که به ترتیب در ابعاد 150*110 و 80*110 تولید می شوند. برای هر کدام از این تولیدات نیز استاندارهای خاصی در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال درجه تغییر رنگ پتوها با استاندارد ملی 1-189 قابل بررسی است.
فرآیند بافندگی این پتوها نیز قابل تامل است که سه قسمت چله پیچی، بافت و برش لایه می باشد. معمولاً بافت انواع پتوهای لاله درجه یک به صورت دو لایه انجام می گیرد. بافت ها نیز شامل بافت زمینه و پرز هستند.

بعد از تمامی مراحل تولید و بسته بندی، بازاریابی و فروش پتو مرغوب صادراتی لاله و دیگر تولیدات عرضه شده در بازار داخلی، چالش برانگیز خواهد بود. برای عرضه این محصولات به بازارهای بین المللی، در نظر گرفتن استاندارهای و قوانین صادراتی و سپس بازاریابی کشور مقصد دو فاکتور مهم محسوب می شوند.
برای این منظور بهره گیری از تجربیات تجار و شرکت های بازرگانی فعال در این زمینه می تواند راهگشای مناسبی باشد. دقت کنید که فاکتور کیفیت یکی از عوامل مهم موفقیت برندهای صادراتی در بازارهای بین المللی هستند.

در بازار داخلی نیز امروزه فروش آنلاین انواع پتوهای لاله و دیگر برندهای معتبر ساده ترین روش دسترسی به بازار سراسر کشور است. در این شیوه امکان معرفی محصولات، یافتن خریداران عمده و عرضه تولیدات به بازارهای جدید با کمترین امکانات و هزینه ها امکان پذیر خواهد بود.

طبعاً مانند هر محصول دیگری نیز با توجه به طرح و رنگ، پتو ها انواع دخترانه و پسرانه دارند. شرکت لاله در این زمینه نیز پیشروی داشته و اقدام به تولید انواع مختلفی از پتو ها هم برای دختران و هم برای پسران نموده است.

معرفی انواع پتوی شرکت لاله

معرفی انواع پتوی شرکت لاله همان طور که گفتیم شرکت لاله در گستره وسیعی اقدام به تولید انواع مختلف پتوها می‌کند. این انواع مختلف هر کدام ویژگی ها و خواص مخصوص به خود را دارا می باشند که سبب می‌شود نوع استفاده آنها متفاوت باشد. به همین دلیل برای انتخاب یک پتوی مناسب لازم است در ابتدا انواع مختلف آنها را بشناسیم و ویژگی های هرکدام را بدانیم تا بتوانیم متناسب با سلیقه و نیاز خود اقدام به تهیه پتو لاله با کیفیت نماییم.

شاید با اطمینان می توان گفت که انواع مختلف پتوهای لاله به قدری زیاد است که نتوان آنها را در این حجم کوچک معرفی کرد اما به طور مثال چند مورد از مهم ترین و محبوب ترین مدل پتو لاله عبارتند از موارد ذیل:

  • پتو لاله و مدل اسپانیا
  • پتو کلاسیک
  • پتو لاله و مدل کره
  • پتو ارکیده
  • پتو مینا
  • پتو نسترن
  • پتو یک نفره و عروسکی
  • پتو طرح پوست

تمامی محصولات این شرکت در انواع مدل ها به صورت تک نفره و دو نفره طراحی و تولید شده اند و مشتریان می توانند متناسب با سلیقه و نیاز خود اقدام به تهیه هر کدام از این انواع نمایند.

در خصوص توزیع محصولات شرکت پتوی لاله باید وی گفت تولید کنندگان این محصول در تلاشند تا با با ایجاد روش های بسیار گوناگون و متنوع توزیع کار خریداران و مصرف‌کنندگان را راحت نمایند و امکان است خرید عمده یا جزئی این محصول را برای مشتریان فراهم نمایند چند مورد از مهم‌ترین راه‌های خرید این محصول عبارتند از:

  • خرید اینترنتی
  • خرید حضوری و مستقیم از تولیدی ها
  • خرید از نمایندگی های فروش در تمامی سطح کشور
  • خرید از فروشگاه های معتبر عرضه کننده

تولید متنوع ترین مدل های پتو لاله

تولید متنوع ترین مدل های پتو لاله در بررسی تولید متنوع ترین مدل های پتو توسط شرکت لاله باید عرض کنیم، همان طور که قبلا هم گفتیم این شرکت اقدام به تولید انواع مختلفی از پتو ها می کند که هر کدام ویژگی ها و کارایی های مخصوص خود را دارد و در جاهای خاص به کار می رود.

در کنار این انواع مدل ها این شرکت اقدام به تولید پتو لاله در در انواع طرح ها نیز می نماید که همین امر سبب شده محصولات این شرکت به نسبت سایر رقبا بیشتر در چشم باشند، چرا که این این تنوع مدل سبب می شود تا بتواند پاسخگوی نیاز گستره وسیعی از سلیقه های مشتریان باشد.

دلیلی که باعث شده است شرکت پتو لاله به عنوان مرکزی مطمئن و قابل اطمینان برای مشتریان خرید عمده، تبدیل شود ارائه با کیفیت ترین قیمت و همچنین تنوع بالای محصولات از نظر طرح و رنگ و نقشه برای همه سلیقه ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما