فروش پتو تن پوش افرا

پتو تن پوش افرا در بازار اینترنتی بزرگ این محصول مرغوب و با کیفیت پیگیری نمایی. بهترین و جذاب ترین طرح و رنگ در این مکان قابل مشاهده خواهد بود.
پتو تن پوش افرا در طرح و رنگ های بسیار متنوع امرزوه در کارخانه های تولیدی ساخته می شود و به سراسر کشور و همچنین کشورهای اروپایی و همسایه صادر می شود. در این صنعت خاص تنوع طرح و اندازه رنگ بسیار زیاد است به حدی که سخت سلیقه ها را هم به شک و تردید به جهت خرید می اندازد.

کسانی که خواهان یک پتو تن پوش عالی و درجه یک هستند می توانند پتو تن پوش افرا را انتخاب و از طریق همین سایت خریداری کنند، این محصول دارای رنگ بندی متنوع و طرح های مختلفی است که امکان ارسال آن به سراسر کشور و کشورهای اروپایی و همسایه وجود دارد، عرضه کننده شرایطی فراهم کرده تا مشکل پسندان نیز در انتخاب محصول شکی به دل راه ندهند.

فروش پتو تن پوش افرا

پتو افرا مدل four season

پتو افرا مدل four season این نوع پتو نیز که از تولیدات شرکت افرا می باشد دارای خصوصیات منحصر بفرد خود می باشد.

  • سایز ۱۸۰*۲۲۰
  • رنگ نوک مدادی
  • پتو از نوع دو نفره
  • پتوی نوع یک لایه
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین
  • بدون حساسیت
  • سبک
  • زیبا

امروزه خیلی ها بدون یک پتوی نرم و لطیف خوابشان نخواهد برد پس لازم است به نکاتی در مورد خرید پتو توجه کنیم.
اندازه، طرح و جنس پتو از جمله نکاتی هستند که در هنگام خرید محصول لازم است به آن توجه شود. اگر می خواهید مرغوبیت پتو را امتحان کنید می توانید با انگشت بر روی الیاف پتو فشار دهید اگر زود به حالت اولیه در آمد می توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.
پتویی که با پلی استر و پنبه و اکریلیک تولید شده باشد از نرمی و گرمی خاصی برخوردار است و یک خواب آرام را نوید می دهد.

این نمونه از پتو نیز یکی از تولیدات شرکت افرا است که دارای ویژگی هایی از جمله: یک لایه، سبک، نرم و لطیف، شیک، بافتی خاص بدون حساسیت برای پوست، امکان شستشو با دست و ماشین می‌باشد.

افراد هنگام خرید محصول لازم است که جنس و طرح پتو را بدانند و از جایی مطمئن اقدام به خریداری کنند، به همین خاطر توصیه می شود خرید خود را از طریق این سایت انجام دهند زیرا همواره رضایت مشتری سرلوحه کار خواهد بود. همچنین فروشنده این مدل پتو را در سایز بندی متنوع ارائه کرده است تا خریدار بتواند محصول مد نظر خود را سفارش دهد.

خرید پتوی خوب

خرید پتوی خوب در بیشتر موارد فراموش می کنیم که نیمی از عمرمان را در خواب هستیم می خواهید یک پتوی نرم و گرم بخرید پتوی تن پوش افرا را هم در نظر داشته باشید. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این محصول هر طرح و رنگ و اندازه ای را که می خواهید می توانید بخرید و در هر کجای کشور تحویل بگیرید.
داشتن یک سرویس خواب مناسب از ملزومات زندگی امروزی بدون شک باید باشد. پتو انتخاب بهتر و اسپرتی نسبت به لحاف است. پتو نسبت به لحاف تنوع بیشتری دارد. پتوهای اسپرت در نوع یک نفره، دو نفره، و بچه گانه در تنوع رنگ و اندازه موجود است.
جنس بیشتر پتوهایی که در بازار موجود هستند پلی استر یا اکریلیک یا مینک است. البته به طور معمول درصدی از پشم و پنبه هم دخالت دارند. این الیاف وظیفه نگهداری گرما را بر عهده دارند.

در بیشتر موارد افراد فراموش می کنند که خوابیدن راحت و استاندارد جزء ملزومات زندگی است و فعالیت روزانه به خواب راحت بستگی دارد، با در نظر داشتن همین یک مورد نیز می توان فهمید پتوی خوب و سرویس خواب، خوابی راحت را برای افراد به ارمغان می آورد، پتوهای ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی دارای بهترین کیفیت، بهترین طراحی و رنگ بندی است همچنین دارای قیمت مناسبی نیز هستند که همگان می توانند بدون دغدغه اقتصادی اقدام به خریداری کنند.

بررسی پتو تن پوش افرا

بررسی پتو تن پوش افرا

پتوی تن پوش افرا دارای طراحی خلاقانه ای است که افراد می توانند بدون نیاز به پیچیدن پتو های دیگر به خود، این مدل را به تن کنند و از گرما، لطافت و راحتی آن لذت ببرند. اگر احساس سرما هنگام سفر برای مسافر آزاردهنده است، این پتو می تواند به خوبی او را گرم کند. آستین های این مدل کمی گشاد دوخته شده اند تا استفاده کننده با وجود لباس هایی که به تن دارد نیز اندازه شود. الیاف پتو از میکرو فایبر هستند که علاوه بر لطافت بی نظیر، کیفیتی عالی دارند و با شست و شو و استفاده ی مکرر، کیفیت خود را از دست نمی دهند، افراد این پتو را می توانند با دست یا ماشین لباس شویی در دمای 30 درجه ی سانتی گراد بشویند. برند افرا در زمینه ی تولید انواع پتوی یک نفره و دونفره فعالیت دارد و این محصولات را با تنوع طرح و رنگ و کیفیتی عالی به بازار عرضه می کند.

صادرات انواع پتو تن پوش افرا

صادرات انواع پتو تن پوش افرا

در امر صادرات پتو، محصولات متنوعی پیشنهاد شده که یکی از آن ها مربوط به پتو مسافرتی سبک می باشد و چه بهتر که این محصول پتو تن پوش افرا باشد. در امر صادرات پتو تن تن‌پوش نیز برند افرا فعالیت گسترده‌ای دارد زیرا این برند بهترین محصولات را در زمینه ی صادرات عرضه می کند.

پتو تن پوش افرا با سایز ها و انواع مختلف در بازار وجود دارد ک علاوه بر فروش در سراسر کشور، در امر صادرات فروش بالایی را انجام میدهد. این شرکت سعی می‌کند جنسی مرغوب و با کیفیت را برای فروش در سراسر کشور و همچنین صادرات آن به کشور های دیگر به خریدار تحویل دهد. یکی از مهم ترین راه های ارز آوری و بهبود اوضاع اقتصادی ایران در سال های اخیر افزایش میزان صادرات پتو ایرانی درجه یک به کشور عراق است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما