قیمت پتو نرمینه ساده گل برجسته

یکی از اقلام ضروری برای سرویس خواب پتو می باشد که زیبایی خاصی به تخت و سرویس خواب می بخشد، پتوهای موجود در بازار با برند های مختلف و با طرح و رنگ های متفاوتی عرضه می گردد، یکی از این برندها پتو نرمینه ساده با طرح گل برجسته می باشد که با توجه به مدل، کیفیت، ابعاد و تک نفره یا دو نفره بودن آن از قیمت های مختلفی برخوردار است.

برای داشتن خوابی آرام و توام با آرامش دقت به انتخاب سرویس خواب مناسب اهمیت زیادی دارد.یکی از برند های موفق در این زمینه، پتو نرمینه ساده است.در این مقاله سعی شده تا ویژگی های این پتو ها به طور شفاف و دقیق مورد بررسی قرار گیرد.قیمت پتو نرمینه ساده گل برجسته

مشخصات پتو نرمینه ساده گل برجسته

مشخصات پتو نرمینه ساده گل برجسته اگر بعد از یک روز پر استرس و پر مشغله به خانه برگردید به اولین چیزی که احتیاج دارید رسیدن به آرامش می باشد، از این رو خواب و استراحت می تواند بسیار کمک کننده باشد به نحوی که خواب یکی از نیاز های اساسی بدن برای رسیدن به آرامش می باشد.

داشتن خوابی راحت و توام با آرامش نیازمند داشتن سرویس خواب راحت می باشد، استفاده از پتو های نرم و لطیف می تواند فرد را در رسیدن به این امر یاری کند.

پتو نرمینه یکی از برند های معروف و پر طرفدار می باشد که با تولید انواع و اقسام پتو های عالی و با کیفیت توانسته جای خود را در خانه های ایرانی باز کند.

پتو نرمینه محصولات خود را در چندین طرح و مدل تولید و وارد بازار می کند که یکی از زیباترین آنها طرح ساده گل برجسته می باشد، این نمونه پتو دارای مشخصاتی به شرح زیر می باشد که معرف این پتو می باشد.

  • اولین مشخصه این پتو طرح های زیبا اما فاقد رنگ می باشد، طرح های این پتو به صورت گل برجسته بوده که زمانی که بر روی تخت قرار میگیرد به خوبی زیبایی خود را به رخ می کشد.
  • پتو نرمینه ساده گل برجسته تک رنگ بوده و فقط با یک رنگ ساده تولید می شود.
  • الیاف به کار رفته در بافت این نمونه از الیاف پلی استر بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • تراکم بافت در این پتو بالا بوده و به همین علت به ضخامت آن می افزاید.
  • نرم و لطیف بودن یکی از مهمترین مشخصه آن می باشد و با دست کشیدن بر روی آن حس خوبی منتقل می کند.
  • این پتو ضد حساسیت بوده و برای مصرف کننده هیچ گونه مشکل پوستی و آلرژیکی به همراه نخواهد داشت.

پتو نرمینه یکی از برند های معروف و پر طرفداری است که با تولید پتو های عالی و با کیفیت توانسته جای خود را در خانه های ایرانی باز کند.

پتو نرمینه محصولات خود را در چندین طرح و مدل تولید و وارد بازار می کند؛ که یکی از زیباترین آنها طرح ساده گل برجسته می باشد.

پتو نرمینه ساده با طرح گل شناسنامه ای به شرح زیر دارد:

• اولین مشخصه این پتو داشتن طرح های چشمگیر گل برجسته است که زیبایی آن را دوچندان می کند.گل های برجسته هارمونی عجیبی به دکور و دیزاین اتاق شما خواهد داد.پتو نرمینه ساده گل برجسته تک رنگ بوده و فقط با یک رنگ ساده تولید می شود. الیاف به کار رفته در آن پلی استر بوده که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.این پتو دقیقا مناسب سخت پسندان و کسانی است که سلیقه های خاص و شیک دارند.

تراکم بافت در این پتو بالا بوده و به همین علت به ضخامت آن می افزاید.اما ضخامت آن مناسب است و نرمی و لطافت خاصی به پتو نرمینه شما میدهد. نکته حائز اهمیت این پتو، ویژگی ضد حساسیت آن است که برای تمام سنین و پوست ها مناسب است و هیچ گونه آلرژی یا مشکل پوستی به وجود نمی آورد؛ و برای مصرف کننده هیچ گونه مشکل پوستی و آلرژیکی به همراه نخواهد داشت.

خرید پتو نرمینه ساده با بهترین قیمت

در گذشته تنها راه خرید پتو مراجعه به مرکز فروش و نمایندگی های فروش پتو بوده است، اما امروزه به به روز شدن دنیای تکنولوژی علاوه بر مراجعه حضوری امکان خرید های غیر حضوری به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است.

نمایندگی عرضه کننده پتو برای خرید بهترین پتو نرمینه سایتی طراحی نموده و با درج انواع مدل های پتو در آن، امکان خرید پتو نرمینه ساده گل برجسته را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

اگر شما هم قصد خرید پتو نرمینه گل برجسته را دارید می توانید با خرید از این سایت و یا مراجعه به نمایندگی فروش، لذت خواب شیرین را با خرید از این نمایندگی تجربه نمایید.

در گذشته تنها راه خرید پتو مراجعه به مرکز فروش و نمایندگی های فروش پتو بود اما امروز به دلیل پیشرفت دنیای تکنولوژی علاوه بر مراجعه حضوری امکان خرید های غیر حضوری (به صورت اینترنتی) نیز فراهم شده است.

نمایندگی عرضه کننده پتو نیز برای خرید آسان و راحتر مشتری های خود سایتی طراحی نموده و با درج انواع مدل های پتو در آن، امکان خرید پتو نرمینه ساده گل برجسته به صورت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم نموده است؛ این کار باعث صرف هزینه و وقت کمتر برای مشتری ها خواهد شد.

شما به دوصورت خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری میتوانید اقدام به خرید محصولات خواب نرمینه کنید.

نکات مهم هنگام سفارش پتو

نکات مهم هنگام سفارش پتو از جمله نکات مهمی که در هنگام سفارش پتو باید به آن توجه کامل شود اطمینان از رنگ و طرح درخواستی و همچنین داشتن رمز دوم کارت بانکی است.شما به راحتی و با چندکلیک میتوانید بدون دردسر خرید خود را ثبت و تکمیل کنید.

حتما نام و نام خانودگی و همچنین شماره موبایل و جزئیات سفارش خود را برای پیگیری های بیشتر ثبت کنید.

فروش عمده پتو نرمینه گل برجسته ساده

فروش عمده پتو نرمینه گل برجسته ساده فروش عمده پتو نرمینه برای توزیع کنندگان نیز فراهم است؛ که شامل تخفیفات و طرح های متنوعی میشود.برای اطلاع بیشتر حتما با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

تجربه خوابی آرام و شیرین با خرید پتو نرمینه ساده گل برجسته را به شما هدیه خواهیم داد.

2

  1. این مجموعه همه نوع پتویی تولید میکنه
    واقعا تحسین بر انگیزه

  2. سلام محتوای بسیار خواندنی و جذابی در این سایت خواندم و با انجام سفارش از این مجموعه محصولی مرغوب و قیمتی به صرفه تحویل گرفتم یقینا شما با خرید از این سایت کیفیت تضمین شده دریافت می کنید و راضی خواهید بود.

تماس با ما