نمایندگی بزرگ فروش انواع پتوهای نیکوباف ارزان

برای داشتن یک خواب شبانه‌ی آسوده و راحت، شاید بتوان از خیلی چیزها مثل تخت خواب و روتختی و امثالهم گذشت؛ اما قطعاً از کالای مهم و لازمی مثل پتو واقعا که نمی‌توان بی تفاوت رد شد. پتو آنقدر مهم است که حتی بدون وجود آن، شاید خیلی از افراد در حدود 80 درصدشان نتوانند خواب باکیفیتی را در طول شبانه روز تجربه کنند. اما جدای از این اهمیت، می خواهیم به معرفی برندی از پتو بپردازیم که بدون شک، شایسته‌ی کسب عنوان بهترین پتو می‌باشد و آن چیزی نیست جز پتوی نیکوباف. این پتو، تمام خصلت‌های خوب مانند نرمی و مرغوبیت را یکجا در خود جمع کرده و می توان آن را از نمایندگی فروش انواع پتوهای نیکوباف، یعنی نمایندگی‌های بزرگ، به صورت ارزان و اصل تهیه نمود.

نمایندگی بزرگ فروش انواع پتوهای نیکوبافت ارزان زیر نظر شرکت تولید کننده فعالیت می کند و بدون واسطه انواع مدل ها و رنگ های پتو را در اختیار مشتریان می گذارد پتو یکی از کالای های خواب می باشد که بسیار نرم و لطیف است و شما می توانید با استفاده از آن از سرمای شب های زمستان در امان باشید و خوابی آرام بخش داشته باشید.

نمایندگی بزرگ فروش انواع پتوهای نیکوباف ارزان

مرکز تولید و پخش بهترین پتو نیکوباف در کشور

مرکز تولید و پخش بهترین پتو نیکوباف در کشور پتو از آن دست از کالاهای خوابی است که در تمام چهار فصل سال، محبوبیتش پابرجا بوده و ربطی به این ندارد که دمای هوا خیلی سرد باشد و یا خیلی گرم.
در هر حال این کالا تبدیل به یکی از الزامات غیر قابل انکار در خصوص خوابیدن شده و افراد را در این زمینه یاری می رساند.
البته فقط جنبه های فیزیکی این محصول مثل گرم کردن بدن برای خوابیدن نیست که منجر به اهمیت فوق العاده آن شده است؛ بلکه از جوانب روانی نیز این محصول دارای تاثیری فوق العاده و البته ناخودآگاه روی عملکرد مغز بوده و با داشتن آن، افراد امنیت و راحتی بیشتری را در خواب تجربه می کنند.

حالا نوبت می رسد به معرفی یکی از بهترین پتوهایی که در مراکز تولیدی، به عنوان پتوی جدید تولید گشته و روانه بازارهای فروش شده اند.
یکی از این پتوها، پتوی نیکوباف است که توسط کارخانجاتی با تمام امکانات لازم، مراحل تولید را گذرانده و به عنوان پتوی برتر سال شناخته شده است.
کارخانجاتی که تحت نام کارخانه پتو نیکوباف به ارائه این محصول پرداخته اند؛ پتویی را با این مشخصات ارائه کرده و تقدیم مراکز پخش برای توزیع در بازار سراسر کشور کرده اند:

  • پتوی نیکوباف از بهترین جنس پلی استر تشکیل شده است.
  • الیاف موجود در آن، الیافی نرم و انعطاف پذیر بوده و با پوست بدن سازگارند.
  • از ثبات رنگ بالایی بهره برده است.
  • در انواع پتوی طرح برجسته موجود می باشد.
  • طراحی های واقعاً زیبایی را به خود اختصاص داده است.
  • در رده پتوهای قیمت مناسب قرار گرفته است.

در مرکز تولید و پخش بهترین پتو نیکوبافت در کشور با استفاده از بهترین الیاف، رعایت تمام استاندارد ها و طراحی مدرن، پتو تولید و روانه بازار ها می شود علاوه بر این مزیت های فراوان پتو نیکوبافت باعث شده مرکز تولید و پخش پر رونقی داشته باشد به عنوان نمونه با الیاف های مختلفی تولید می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود پتوی مناسبی را تهیه کنید دارای طرح و رنگ های نامحدودی می باشد و تمام استاندارد های لازم در تولید کالا رعایت شده است.

لیست قیمت خرید مرغوب ترین پتو نیکوباف

پتو نیکوباف ویژه که به جهت مرغوبیت بسیار بالایی که در خود گنجانده؛ این لقب را گرفته است؛ یقیناً از گزینه های ایده آلی برای انتخاب خواهد بود که خریداران می توانند با فراغ بال کافی نسبت به تهیه و سفارش آن اقدام ورزند.
اما بهتر است قبل از هر چیز، به ارائه مدل ها و طرح های موجود در این پتوی بسیار مناسب بپردازیم که هم افراد با آن ها آشنایی پیدا کرده و هم اگر مایل بودند آن را در سبد خرید خود اضافه نمایند.
به این مدل ها و طرح ها در گزینه های زیر اشاره شده است:

  • پتوی نیکوباف مدل برلیان
  • پتوی نیکوباف مدل زمرد
  • پتوی نیکوباف طرح نیلوفر آبی
  • پتوی نیکوباف مدل لیلیان
  • و …

چیزی که مشاهده می کنید؛ تفاوت در طرح و مدل های موجود از این پتو است که همگی جزو طرح ها و مدل های به روز محسوب شده و توسط آن ها می توان انتظار خریداران را به بهترین شکل مرتفع نمود.
ضمن اینکه استفاده از چنین پتوهایی کاملاً مناسب با فضاهای امروزی اتاق خواب بوده و در نتیجه با داشتنشان، می توان اتاقی زیباتر و به دنبال خوابی بهتر و باکیفیت تر را به همراه داشت.
اما حالا که متوجه تفاوت های موجود در انواع پتوی نیکوباف شدید؛ بد نیست بدانید که این محصول از رینج قیمت های متعددی نیز برخوردار می باشد.
البته در کل رینج قیمت مناسبی از آن این محصول است؛ ولی برای اینکه موفق به مشاهده لیست قیمت خرید روز این محصول شوید؛ لازم است درخواست های خود را با کارشناسان فعال در مجموعه های برتر فروش پتو در میان بگذارید.
چرا که آن ها با راهنمایی هایی که خدمتتان ارائه می دارند؛ موجبات خرید بهتری را هم برایتان فراهم خواهند ساخت.

لیست قیمت خرید مرغوب ترین پتو نیکوبافت بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نیست به همین دلیل با نوساناتی همراه می باشد البته نوع پتو ( جنس الیاف )، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید پتو باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • به سایز پتو توجه کنید به عنوان نمونه پتو یک نفره و پتو دو نفره به ترتیب دارای سایز های 220*160 و 220*150 و 220*240 یا 200*240 سانتی متر می باشند و سایز پتو کودک هم 80*110 یا 140*110 سانتی متر است.
  • به رنگ و طرح پتو توجه کنید و همیشه سعی کنید رنگ لیمویی، سبز ملایم، یاسی، گلبهی، صورتی، کرم یا سفید را انتخاب کنید چون رنگ های روش می توانند حس آرام بخشی را در اتاق خواب ایجاد کنند.
  • در هنگام خرید پتو کودک سعی کنید از خرید طرح هایی که دارای عکس حیوانات ترسناک یا شخصیت های کارتونی خشن هستند جلوگیری نمایید.
  • در هنگام خرید پتو توجه کنید که عبارت قابل شست و شو بودن آن با ماشین لباسشویی روی آن درج شده باشد تا بتوانید به راحتی پتو را بشویید.

فروش بدون واسطه بهترین نوع پتو خانگی در ایران

فروش بدون واسطه بهترین نوع پتو خانگی در ایران جالب است بدانید که پتو را بر حسب نوع مصرف و کاربرد، به اسم های مختلفی مزین کرده اند که از این میان می توان به نمونه هایی مثل این موارد اشاره کرد:

  • پتوی خانگی: از این پتو همانطور که از نامش پیداست؛ برای استفاده در اتاق خواب بهره برده و از دو جنبه زیبایی و کاربردی برخوردار می باشد.
    یعنی هم خوابی راحت و گرم را برای افراد فراهم ساخته و هم با طرح و مدل های جدیدش، اتاق خواب را به اتاقی زیباتر و بهتر مبدل خواهد کرد.
  • پتوی هتلی: این پتوها کمی از پتوی خانگی نداشته و به همان اندازه نرم و مناسب می باشند.
    از آن ها هم در محیط و فضای اقامتی پذیرایی مانند هتل یا مسافرخانه بهره برده و هر چقدر که فضای مورد نظر در رده بالاتری قرار گرفته باشد؛ به همان نسبت از پتوهای باکیفیت تر و بهتری هم برای آن استفاده می کنند.
  • پتوی خوابگاهی: این پتو عموما به پتوی مینک شناخته شده و از جنس نمدی است و آن را در محیط های عمومی مثل خوابگاه دانشجویان یا سربازان استفاده می کنند.
  • پتوی مسافرتی: هم می توان از آن در مسافرت های کوتاه و بلند، برای خوابیدن و استراحت کردن در میانه های راه بهره برد و هم آن را مورد استفاده در خانه قرار داد.
    این پتو از سبک ترین و ارزان ترین پتوهایی است که رغبت خیلی ها را برای خرید برانگیخته است.

حال از میان گزینه های مورد نظر، قرار است توضیحات بیشتری را در خصوص پتوی خانگی ارائه نماییم که باید گفت این گروه از پتوها، در حال حاضر با برندهای متعددی به بازار محول شده اند که یکی از بهترینشان، پتوی خانگی نیکوباف می باشد.
این محصول در هر طرح و مدلی که همراه باشد؛ همواره از نوع پتو خانگی شیک به شمار آمده و از هر نظر، گزینه ای مطلوب برای خانه های مدرن امروزی به شمار خواهد رفت.

برای تهیه انواع آن نیز می توان از نمایندگی پتو نیکوباف که به فروش بدون واسطه این محصول پرداخته و در سراسر ایران فعالیت دارند؛ اقدامات لازم را انجام داد.
مطمئناً نمایندگی ها با این سیستم از فروش، کمک زیادی به خریدارانی خواهند کرد که در پی خرید بهترین پتوی خاگی با نازلترین قیمت هستند.

فروش بدون واسطه بهترین نوع پتو خانگی در ایران به وفور توسط فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند انجام می شود چون باعث می شود میزان پتوی فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد علاوه بر این انواع مختلف پتو باعث شده فروش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • پتو پنبه ای: از ترکیب پنبه و الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک تولید شده است که نرم و گرم می باشد و به دو صورت یک لایه و دو لایه تولید می شود.
  • پتو دولایه: برای فصل سرد زمستان بهترین گزینه می باشد در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم افرادی که دچار حساسیت پوستی هستند نباید این مدل پتو را تهیه کنند.
  • پتو ارگانیک: از الیاف طبیعی پنبه تولید می شود به همین دلیل بهترین گزینه برای افرادی می باشد که حساسیت پوستی دارند.
  • پتو پشمی: افرادی که به سرما حساسیت دارند باید این نوع پتو را خریداری کنند چون بسیار گرم می باشد.
  • پتو پشم شیشه: برای تولید این نوع پتو در میان پارچه نخی از یک لایه سبک پشم شیشه استفاده شده است و بهترین گزینه برای افرادی که پوست حساسی دارند می باشد.
  • پتو های مسافرتی: سبک و کم حجم هستند که از الیاف مصنوعی تولید می شوند.

شرکت بزرگ تولیدی پتو با طرح فانتزی

پتو که یار و همدم خیلی از افراد به هنگام خواب به شمار رفته و گرمی را در بدن آن ها به وجود آورده و خوابی دل نشین را تقدیم آن ها می سازد؛ با طرح های بسیار تماشایی و جذابی به بازار ارائه شده است.
اگر بخواهیم به ذکر طرح های کلی از این پتو بپردازیم؛ می توان از این موارد نام برد:

  • پتو با طرح فانتزی شامل پتو طرح عروسک، پتو طرح کارتونی و …
  • پتو ساده
  • پتو ایرانی گلدار

این سه طرح کلی از رایج ترین و بیشترین طرح های موجود از این محصولند که توسط شرکت های بزرگ تولیدی، با استفاده از ماشین آلات کاملا پیشرفته و جدید، روی انواع پتو اجرا گشت و نتیجه ای چشم نواز را به وجود آورده اند.
اما در توضیحی بیشتر از پتوهای طرح فانتزی باید گفت که این پتو مختص استفاده‌ی نوزادان و کودکان بوده و متناسب با روحیه لطیف و کودکانه آن ها می باشد.
مطمئناً هر چقدر که طرح و رنگ موجود در پتو شادتر باشد؛ به همان نسبت در روحیه کودکان نیز تاثیر مثبت بیشتری را بر جای گذاشته و خواب امن تری را برای آن ها به وجود می آورد.
ضمن اینکه انواع طرح های فانتزی جدید به کار رفته در این پتوها، با دکوراسیون های سبک جدید، کاملاً جور در آمده و از همین رو می توان آن ها را به عنوان انتخابی مطمئن تلقی نمود.

شرکت بزرگ تولید پتو با طرح فانتزی با استفاده از بهترین الیاف و طراحی مدرن و زیبا سعی می کند بهترین پتو با مدلی فانتزی و شیک تولید و روانه بازار ها نماید.

مرکز عمده فروشی پتو نیکوباف درجه یک

مرکز عمده فروشی پتو نیکوباف درجه یک یکی از مهم ترین و بارزترین خصلت هایی که پتوهای با کیفیت به همراه داشته و آن ها را از سایر پتوهای معمولی جدا و متمایز کرده است؛ خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت زا بودن آن هاست که بیش از هر چیزی باید به آن دقت کرد.
این خاصیت ها به خاطر الیاف بسیار خوب و گاهاً طبیعی است که در انواعی از چنین پتوهایی وجود داشته و باعث نرمی و لطافت آن نیز شده است.
چرا که اگر غیر از این باشد؛ شاید یک پتوی با الیاف نامناسب و حساسیت زا، در کوتاه مدت اثرات منفی خود را نشان ندهد؛ اما بدون شک در دراز مدت، سوء اثراتش را هویدا کرده و مشکلاتی را در پوست به وجود خواهد آورد.
پس اگر می خواهید از همان اول، انتخابی دقیق و درست را از پتو داشته باشید؛ بهتر است از مراکز عمده فروشی معتبر اقدام نمایید.

با اقدام از طریق این مراکز، هم پتوهای با کیفیتی همچون پتوی نیکوباف که مشمول تمامی خصلت های موجود مثل ضد آلرژی بودن است را به دست خواهید آورد و هم می توانید از ضمانت نامه اصل پتوی نیکوباف درجه یک برخوردار شوید.
یعنی اگر طی 6 ماه یا بیشتر، مشکلی از محصول مشاهده شد؛ آن وقت امکان تعویضش هم وجود دارد که این خود یکی از بزرگترین امتیازها برای افراد به شمار می آید.
از همه مهم تر اینکه تخفیف های بسیار ویژه ای که شامل خریدهای با حجم بالای پتو می شود نیز از آن شما گشته و منجر به صرفه جویی در هزینه های خریدتان خواهد شد.

مرکز عمده فروشی پتو نیکوباف درجه یک از بازار گرمی برخوردار می باشد چون بدون واسطه باکیفیت ترین پتو را در اختیار مشتریان می گذارد که این موجب شده خریداران بتوانند بهترین پتو را با قیمت کمتری از بازار تهیه کنند.

خرید فروش پتو های دخترانه و پسرانه

برای انواع پتو، علاوه بر تفکیک سازی در مورد مدل، طرح و جنس آن، تقسیم بندی هایی از نظر نوع پتو انجام شده است که از این حیث می توان انواع پتوهای دخترانه و پسرانه را نام برد.
این پتوها برای رده های سنی مختلفی در نظر گرفته شده و شامل طرح و نقش های کاملاً نو و متناسب با بچه های امروزی می باشند.
انواع پتوهای دخترانه دارای طیف رنگی های زیبایی مثل پتوی دخترانه صورتی، سبز، بنفش، زرد و غیره بوده و پتوهای پسرانه نیز با رنگ های دیگری که مناسب آن ها باشد مانند پتوی آبی، نارنجی، سرمه ای، طوسی و غیره نمایان گشته اند.

به علاوه از طرح های موجود در انواع پتوی دخترانه می توان به پتوی طرح پری دریایی، طرح سیندرلا، طرح عروسک آنابل، طرح کیتی و مشابه آن اشاره کرد.
طرح های موجود در انواع پتوی پسرانه نیز کاملاً متناسب با آن هستند که از این میان می توان پتوی طرح ماشین، طرح مسابقه، طرح باب اسفنجی، طرح بن تن و غیره را نام برد.

در هر صورت برای اینکه موفق به مشاهده طیف وسیع تری از این طرح ها و نقش ها از انواع پتوهای دخترانه و پسرانه شوید؛ حتماً مراکز فروش بزرگ و اختصاصی پتوهای بچه‌گانه به شما کمک خواهد کرد.
ضمناً در آنجا می توانید انواعی از بهترین پتو پسرانه و دخترانه را با الیاف طبیعی مثل پنبه که کاملا سازگار با پوست کودکان اند را تهیه کرده و ضمنا آن ها را با مارک و برندهای معروف خریداری نمایید.
اگر هم خواستار تهیه آن ها با کمترین قیمت هستید؛ مراکز خرید فروش مستقیم به شما یاری های لازم را خواهند رساند.

خرید فروش پتو های دخترانه و پسرانه در انواع رنگ ها و مدل ها به صورت آنلاین انجام می شود که این باعث شده تمام مشتریان در سراسر کشور بتوانند به راحتی هر طرح و رنگی که مدنظرشان است را سفارش دهند.

فروشگاه پتو با قیمت مناسب

فروشگاه پتو با قیمت مناسب در این بخش می خواهیم نکات مهمی را در رابطه با انتخاب پتو بیان نماییم که قطعاً موجب می شوند تا در آخر پتوی مطابق با انتظار را خریداری نمایید.
بهتر است پیش از خرید پتو، به این نکات، دقت و توجه کافی را مبذول بفرمایید:

  • اگر می خواهید پتوی کودک را خریداری نمایید؛ حتما دقت داشته باشید که از پتوهایی که دارای طرح های خشن یا کارتونی ترسناک هستند؛ اجتناب کنید.
  • بهترین جنس برای پتوی کودک، جنس پنبه ای، ارگانیک و یا پشم شیشه می باشد.
  • پتوهایی را خریداری نمایید که از قابلیت شستشو برخوردار باشند؛ البته نحوه شستن پتو هم مهم است که اگر به درستی انجام نشود؛ عمر محصول را کم خواهد نمود.
  • اگر بودجه کافی را در اختیار دارید؛ بهتر است پتوهایی با برندهای معروف مثل پتوی نیکوباف را انتخاب نمایید که کیفیت آن ها تضمین شده است.
  • اگر هم به دنبال پتوی با برند معروف اما با قیمت مناسب هستید؛ باید صرفا از فروشگاه های ویژه ای این کار را انجام دهید. چرا که این امر از طریق هر فروشگاهی شدنی نیست.

اما یکی از فروشگاه هایی که شرایط را انتخابی ایده آل از این محصول برایتان مهیا کرده و به کمک فروشندگان مجرب و کاربلد آن خواهید توانست با در نظر گرفتن تمامی این نکات؛ پتوهایی منطبق با خواسته را خریداری نمایید؛ این مجموعه می باشد.
تمام کارشناسان و تیم فروش فعال در این فروشگاه، همه تلاششان بر این است که لبخند رضایت را بر لب مشتریان خود بنشانند که خوشبختانه تا به اینجا جز این هم عمل نکرده اند.
پس کافی است اول انتظارات و نوع پتوهایی که خواستار هستید را تعیین کرده و سپس از آن بخواهید.
آن وقت است که در کوتاه ترین زمان ممکن، به محصولات درخواستی خود خواهید رسید.

فروشگاه پتو با قیمت مناسب همیشه فروش بالایی دارد چون علاوه بر این که پتو را با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان می گذارد به کیفیت بالای آن هم اهمیت ویژه و خاصی می دهد.

شناخت انواع پتوی نیکو بافت

شناخت انواع پتوی نیکو بافت انواع پتوی نیکوبافت شامل گزینه های زیر می شوند:

  • پتوی نیکو بافت پلی استر
  • پتو نیکو بافت یاقوت
  • پتو نیکو بافت الماس
  • پتو نیکو بافت عروسکی
  • و….

انواع مختلف پتو نیکوبافت موجب شده مشتریان با بودجه و سلیقه های مختلف بتوانند به راحتی بهترین پتوی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خرید پتوی تک نفره نیکوباف با قیمت مناسب

خرید پتوی تک نفره نیکوباف با قیمت مناسب خرید پتو نیکوباف تک نفره با قیمت مناسب بازار گرمی دارد چون مشتریان همیشه ترجیح می دهند با هزینه مناسبی کالا را تهیه کنند که این می تواند هر خریداری را مجذوب کند علاوه بر قیمت مناسب پتو نیکوبافت به دلیل استحکام بالا و تنوع مدل و رنگ های زیاد و بی نظیری که دارد موجب شده خرید آن بازار گرمی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما