نمایندگی فروش عمده ای انواع پتوهای شادیلون

پتو یکی از مهم ترین کالای خواب و جزو وسایل شخصی هر فرد است که دارای محبوبیت زیادی می باشد و در بازار شاهد رشد تنوع در آن از نظر نوع، جنس، طرح و رنگ می باشیم‌. یکی از برندهای معروف و شاخص در سطح کشور برند شادیلون است که دارای طرح و رنگی محشر و خوش منظر می باشد که نظر بازاریان و خریداران را به خود جلب نموده و طرفداران زیادی است. در نمایندگی فروش انواع پتوهای شادیلون نیز می توان این محصول را به صورت عمده با بهترین طرح و بالاترین کیفیت به صورت مستقیم و به قیمت کارخانه تهیه کرد.

همچنین خرید از نمایندگی های پتوی شادیلون این ضمانت را می کند که این مارک با کیفیت است و اگر مشکلی برای مصرف کننده پیش آمد می‌تواند به نمایندگی مراجعه کند.

نمایندگی فروش  عمده ای انواع پتوهای شادیلون

خرید بدون واسطه و مستقیم انواع پتو فانتزی در ایران

خرید بدون واسطه و مستقیم انواع پتو فانتزی در ایران جهت خرید بدون واسطه و مستقیم انواع پتو فانتزی در ایران باید به تولیدی مراجعه نمود و این محصول را به صورت سفارشی و عمده خریداری کرد و در این مزکز به دلیل عرضه عمده و حذف واسطه ها پتو نرخ ارزانی دارد و بسیار باصرفه خواهد بود.

کسانی که به تولید کننده دسترسی ندارند می توانند به دفاتر فروش آن در سراسر کشور مراجعه کنند و نمایندگی ها نیز به همین منظور تاسیس شده اند و در صورتی که مشتری به هیچ کدام دسترسی ندارد می تواند به سایت هر یک از آنها مراجعه و پتو را بدون واسطه سفارش بدهد.

دلال ها و واسطه ها در بازار باعث گران شدن قیمت های پتو بوده اند چون آن را خرید و فروش نموده و با دست به دست کردن آن سودی را برای خودشان اختصاص می دهند و بدین وسیله باعث بالا رفتن نرخ پتو خواهند شد.

پتو فانتزی نوجوان دارای طرح و رنگ مختلفی است و پتو نوزادی نیز بسته به هر فصلی در انواع مختلف عروسکی و فانتزی تولید می شود و در فصول زمستان از مدل دو لایه و زیپ دار بهره گیری می شود و در تابستان از نوع دور پیچ لطیف بکار میرود و الیاف این پتو مخصوص بوده و با پوست کودک سازگاری داشته و ضد آلرژی خواهد بود و قابلیت تنفس خوبی نیز خواهد داشت.

کسانی که به دلیل استفاده بالا از پتو آن را عمده تهیه می کنند تا از هزینه های اولیه خود کاسته و پتو را با سود بهتری تهیه کنند. مراکزی مانند هتل ها، مسافر خانه ها، مراکز سالمندان، پرورشگاه ها، بیمارستان ها، سربازخانه ها، اردوگاه ها، مراکز دولتی و نظامی، خوابگاه های مدارس و دانشجویی، سازمان زندان ها و …

از این مدل پتو استقبال زیادی میکنند و برای آن ها مقرون به صرفه است.

فروشگاه برتر خرید و فروش پتو شادیلون اعلا

فروشگاه برتر خرید و فروش پتو شادیلون اعلا در سراسر کشور در سطح شهرها وجود دارد که بورس انواع مدل های این محصول را در معرض نمایش قرار داده و مشتری با مراجعه به این مرکز می تواند با حوصله همه ی مدل ها را مشاهده نموده و با مقایسه طرح ها و قیمت ها متناسب با نیاز خود و با اطمینان بیشتری خرید کند.

فروشگاه پتو ایرانی با بررسی و شناخت کم و کیفی بازار و توجه به اصل مشتری مداری به بازاریابی و فروش این محصول در رنگ های مختلف می پردازد. قیمت پتو شادیلون در این مراکز بسته به کیفیت ها مختلف است چون در این عرصه بین کیفیت و قیمت رابطه مستقیمی وجود دارد.

پتو های دونفره گرانتر بوده چون هر چه سایز پتو بزرگ تر باشد به تبع قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در بازار نوعی از پتو وجود دارد که در کارخانه از دو تکه های کوچک پتو دوخته شده به هم بدست آمده و به صورت کیلویی و ارزان عرضه می شود.

تولید کننده خود تعیین کننده قیمت است که بر اساس هزینه تولید، میزان تولید و میزان عرضه و تقاضا نرخ را مشخص خواهد نمود. پتوهای مرغوب و درجه یک صادراتی چون علاوه بر درجه یک بودن از بسته بندی استاندارد و شیک و مدرن در آن استفاده شده گرانتر خواهد بود.

پتو شادیلون دونفره در ابعاد ۱۹۵ در ۲۲۵ و پتو شادیلون تکنفره در سایز ۲۲۰ در ۱۴۰ و ۲۲۰ در ۱۶۰ و مدل نوجوانی در اندازه ۱۴۰ در ۱۱۰ و مدل نوزادی در ابعاد ۸۰ در ۱۱۰ ارائه می شود که هر کدام دارای طرح و کیفیت مختلف بوده و برای هر سنینی نیز مناسب می باشد‌.

خرید از این فروشگاه ها علاوه بر اینکه انواع مدل ها و سبک های گوناگون را به شما نشان میدهند اگر مشتری این مدل باشید تخفیفات ویژه ای هم به کشت میدهند‌.

مرکز فروش و پخش کننده اصلی پتو دو نفره

مرکز فروش و پخش کننده اصلی پتو دو نفره مرکز فروش و پخش کننده اصلی پتو دونفره در سراسر کشور در کار عرضه این مدل بوده و با شبکه های توزیعی که در اختیار دارد دسترسی مشتریان را در نقاط مختلف آسان می کند و با عملکرد درست در این زمینه به بهترین نحو ممکن به تامین نیاز کشور می پردازد.

توزیع کننده به صورت مستقیم و باواسطه در این عرصه فعال است که در صورت مستقیم با شناسایی مشتری در هر نقطه ای از کشور محصولات تولید کننده را برای او به فروش رسانیده و در سهمی از سود با او سهیم می شود و در صورت با واسطه خود به خرید ارزان پتو از تولیدی و فروش آن در سراسر کشور و بنابر شغل خود به کسب سود مشغول است.

این مرکز اکثرا در کار نگهداری حجم بالا و حمل و نقل این محصول بوده و با رهبری بازار با جوامع مختلفی فعالیت می کند و نقش بسزایی در این عرصه ایفا می کند‌. توزیع کننده دارای تنوع برند، مدل و طرح بوده و پاسخگوی هر سلیقه و بودجه ای خواهد بود.

پتو شادیلون دونفره بیشتر مورد استفاده عروس و دامادها بوده و در مدل ها و طرح های مختلفی ارائه می شود و متناسب با دکوراسیون اتاق خواب و سرویس خواب نیز می توان آن را انتخاب نمود و همچنین می توان با سایر وسایل آن را ست کرد.

در گذشته به دلیل نبود تجهیزات پیشرفته پتوها اکثرا از جنس نمدی و در چند طرح محدود عرضه می شد ولی امروزه با علم و پشرفت تکنولوژی در این عرصه شاهد نوآوری در این طرح ها و تنوع در آنها هستیم و در بازار طیف گسترده ای را مشاهده می کنیم که هر کدام متناسب با هر سلیقه ای عرضه می شوند.

پتوهای شادیلون از هر لحاظی تنوع دارد چه از لحاظ رنگ‌بندی چه از لحاظ طرح ها و همین موضوع باعث شده مورد سلیقه زن و مرد و پیر و جوان باشد.

خریدار اصلی پتو شادیلون مسافرتی در کشور

  • خریدار پتو شادیلون مسافرتی و دیگر مدل ها باید در ابتدا به سایز توجه نموده و متناسب با آن خرید کند.
  • حین خرید باید به وزن پتو توجه نمود و در تابستان از نوع کم وزن و در زمستان از نوع سنگین و گرم را خریداری کرد و برای مسافرت نیز بهتر است از نوع مسافرتی را تهیه نمود و اکثرا بین ضخامت و وزن رابطه مستقیمی وجود دارد و برخی مواقع پتو دارای ضخامت بالایی است و حین شستشو ضخامت آن از بین خواهد رفت و باید حین خرید به این امر نیز توجه کرد.
  • حین خرید باید به برند توجه نمود و برندی را خریداری کرد که علاوه بر کیفیت مطلوب دارای قیمت مناسبی باشد مانند برند شادیلون چون برخی برندها مواد اولیه پتو را خود تولید نموده و این باعث می شود هزینه های اولیه آنها کاسته شده و قیمت پتو نیز ارزان تر باشد.
  • اکثر خریداران سعی می کنند پتو را متناسب با بودجه خود تهیه کنند و خرید پتوی باکیفیت هزینه های بعدی را کاهش داده و از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود.
  • طرح پتو نیز از عوامل مهمی است که باید به آن توجه نمود چون پتو در بازار در انواع برجسته و معمولی عرصه می شود که دارای طرح های گلدار، هندسی، شاخه شکسته و کارتونی وارد بازار می شود و نوع برجسته دارای طرفدارای زیادی بوده و بهترین هدیه برای دیگران می باشد.
  • حین خرید بهتر است از رنگ ها و طرح های ملایم و آرام تهیه کرد.
  • جنس پتوها اکثرا از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک می باشد و هر کدام دارای کیفیت های مختلفی بوده و از ویژگی های مختص به خود برخوردار است.

که هر کسی نسبت به مصرف خود از فروشگاه ها تهیه میکند.

مرکز بدون واسطه فروش پتو پسرانه

مرکز بدون واسطه فروش پتو پسرانه مرکز بدون واسطه فروش پتو پسرانه سعی می کنند به هر نحوی پتو را مستقیم از تولیدی خریداری کند تا با قیمت مناسب بدست مشتری رسیده و رضایتمندی مشتری را کسب نموده و به اعتبار خوبی نیز در بازار دست پیدا کنند.

این مراکز با توجه به نیازهای تلویحی و تشریحی مشتری فعالیت داشته و نیاز مشتری را در هر رده سنی تامین می کنند. مانند نمایندگی ها که با پشتیبانی از برند شادیلون آن را در سطح کشور بازاریابی نموده و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش تخصصی و گسترده پتو می پردازد.

همچنین مشتری جهت گرفتن مشاوره و راهنمایی های لازمه در مورد انواع مدل، طرح و قیمت پتو می تواند به نماینده مراجعه و اطلاعات و آگاهی های لازمه را کسب کند‌ و با آگاهی خرید کند. این مرکز در تعاملات مستقیم با تولید کننده بوده و پرفروش ترین مدل ها را با او معرفی و به تولید بیشتر و بهتر آن کمک خواهد نمود.

پتو پسرانه و کودکانه دارای رنگ های قرمز، زرد، سبز، آبی و … هستند که انواع طرح های کودکانه و نوجوانی را مانند طرح شخصیت های کارتونی مانند، عروسکی، فوتبالیست ها، تام و جری و ماشین و … در مدل های مختلفی داشته و در هر سایزی و برای هر سن و سالی نیز طراحی و تولید می شود.

این مدل پتو در طرح های سه بعدی نیز وارد بازار می شود که بسیار جلوه ای واقعی و هیجان انگیز داشته و طرفداران زیادی دارد و طرح های آن نیز متنوع بوده و در انواع مدل های دخترانه و پسرانه و بچه گانه و همچنین برای بزرگسالان نیز عرضه می شود که نمایی متفاوت و هیرت انگیزی به اتاق خواب خواهد داد.

مدل های پسرانه را اگر برای خردسال و برای تخت نوجوان استفاده کنید ابعاد کوچکتری دارد اما اگر برای بزرگسال و تخت جوان بخواهید ابعاد بزرگترین دارد.

بهترین برند پتو های ایرانی درجه یک

بهترین برند پتوهای ایرانی درجه یک نوبافت شادیلون است که در کمترین زمان به رشد و شکوفایی رسید و با استفاده از تکنولوژی کارخانجات بزرگ و با ارائه بهترین کیفیت ها توانست با دیگر تولیدکنندگان داخلی رقابت نموده و جایگاه بسیار مطلوبی را بدست آورد.

این تولیدی پتوی راشل را در ابعاد و طرح های مختلف تولید نموده و توانایی این ماشین آلات باعث شده پتو باکیفیت مطلوب و ممتاز در بازار عرضه شود و با استفاده از آزمایشگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارد این محصول را با استانداردهای روز و با تاییدیه بهداشتی وارد بازار می کند.

پتو یکی از اجزای خواب است که نقش مهمی در خواب همراه با آرامش خواهد داشت و به دلیل سبک، لطیف، گرم و نرم بودن آن طرفداران زیادی دارد و گل های زیبا و برجسته ی روی آنها جلوه ای شیک و نمایی منحصر به فرد به تخت خواب می دهد.

ویژگی بهترین پتو:

  • پتوی باکیفیت بافت باکیفیتی داشته و پرزهای مستحکمی دارد و از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر کشش مقاوم بوده و پرزها از پتو جدا نخواهد شد.
  • دارای وزن و ضخامت استانداردی بوده و و بعد از شستشو قطر و ضخامت خود را از دست نخواهد داد و به علت تراکم یکنواخت و فشردگی پرزی که دارد به مقاومت مطلوبی رسیده است.
  • دارای تنوع طرح و رنگ بوده و رنگ آن یکنواخت و ثابت می باشد در نتیجه در برابر شستشو رنگ خود را از دست نخواهد داد.
  • مدل های تک رنگ دارای رنگ یکنواختی بوده و اطراف آن هیچ گونه اختلاف رنگی دیده نخواهد شد.
  • اطراف آن دارای نوارهای هم رنگ با پتو بوده و به صورت دو سوزنه و چهار نخ با استحکام کامل دوخته شده.
  • هر چهار گوشه های پتو یک اندازه و یکسان بوده است.
  • از مواد اولیه مانند رنگ و نخ اکریلیک باکیفیت و مرغوب تولید می شود.

برند شادلین از مواد بهداشتی و ضد آلرژی استفاده کرده و دارای تمامی استاندارد جهت تولید می‌باشد.

مراکز بزرگ خرید پتو خانگی شیک

مراکز بزرگ خرید پتو خانگی شیک مراکز بزرگ خرید پتو خانگی شیک در بازار در سطح گسترده ای وجود دارد که فروشندگان آن با هم در فروش بیشتر در رقابت بوده و جهت کسب سهم بیشتر از بازار در تلاش اند و جهت بالا بردن فروش خود پتو را با بالاترین کیفیت و بهترین نرخ عرضه می کنند.

این مراکز بخش اعظمی از بازار را در دست گرفته و با قبضه آن بازار را به انحصار خود درآورده اند و انواع پتو شادیلون اعلا را به بهترین شکل به دو صورت حضوری و اینترنتی در سایت های فروش خود ارائه می دهند. انواع پتو ارائه شده در این مراکز شامل:

  • پتو پنبه ای با مخلوط الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر است که متناسب با هر شرایط آب و هوایی در دو نوع تک لایه و دولایه عرضه می شود.
  • پتو ارگانیک از پنبه خالص تولید شده و ضد حساسیت و ضد آلرژی است و قیمت بالایی دارد و برای کسانی که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند مناسب است.
  • پتو پشمی گرما را به خوبی در خود نگه می دارد و بسیار گرم بوده و زبر و سنگین است.
  • پتو پشم شیشه مناسب سالمندان و کودکان است چون از تنفس خوبی برخوردار بوده و ضدآلرژی و ضد حساسیت است و گرمای خوبی نیز دارد.
  • پتو مسافرتی بسیار سبک، کم حجم و قابل حمل و نقل است و ارزانتر از سایر مدل ها خواهد بود.

هنگام خرید در مراکز پتو اگر سلیقه شما پتو شادیلون هست حتما از برند شادیلون و اصل بودن آن مطمئن شوید.

معرفی جدیدترین مدل های پتو شادیلون

معرفی جدیدترین مدل های پتو شادیلون کارخانه های تولیدی پتو در صدد تولید پتو با طرح ها و رنگ ها و جنس های بهتری هستند.کارگاه های تولیدی پتو انواع پتو هارا ازجمله پتوهای گلبافت، نیکو بافت، نمدی، ژله ای، تک رنگ و ساده، یا طرح دار را در رنگ ها و طرح های زیبا و مختلف، به صورت تک نفره و دو نفره با مدل های جدید و حتی با ضخامت الیاف متفاوت و یک‌ رو و یا دو رو و گل های روی خود پتو بصورت ساده و یا حتی برجسته و جنس های مختلف و مرغوب را دارا هستند و در مجموعه شادیلون تمامی این موارد موجود است و شما میتوانید از این همه این سبک ها و مدل ها دیدن فرمایید وبا توجه به نیاز و سلیقه خود از این پرتوها به صورت عمده و حتی تکی خریداری نمایید.شما میتوانید برای معرفی جدیدترین مدل پتویی که قرار است آن را به فروش برسانید آن را در سایت ها و برنامه های مختلف معرفی کنید و از تمام ویژگی های آن و کیفیت خوبی که دارد توضیح دهید و اختلاف آن با مدل های دیگر را برای مصرف کنندگان آن توضیح دهید و همگان را به خرید این مدل از پتو که بهترین است ترغیب کنید شما حتی میتوانید در فروش های اول خود تخفیف های ویژه اعمال کنید تا مشتری های خود را جذب کنید و حتی تعداد آن ها را بیشتر کنید وقتی مشتری از این مدل خریداری کرد و پس از مصرف از آن راضی بود این بار بدون تخفیف و یا تبلیغات مشتری به دنبال و پیگیر خرید از شما است چون کیفیت آن ثابت شده و مشتری راغب به خرید از آن است و حتی به دیگران هم پیشنهاد خرید و مصرف را میدهد.

قیمت عمده انواع پتو شادیلون

قیمت عمده انواع پتو شادیلون قیمت انواع پتو به دلیل تنوع جنسی و نخ به کار رفته شده در پتو متفاوت است و هرکس نسبت به هزینه ای که میتواند متحمل شود برای آن به صرفه است پول برای خرید آن میدهد.بسیاری از خرده فروشان پتو در سراسر کشور، همواره به دنبال این هستند که خرید پتو به صورت عمده و قیمت مناسب را در بازار عرضه کنند. خرده فروشان برای حفظ مشتریان خود تلاش می کنند کالای خود را از شرکتی خریداری کنند که محصول با کیفیت عرضه کند و اصالت کالای خود را ضمانت کند اما خرید بصورت عمده فروشی در این کار خیلی بهتر است و سود زیادی دارد.شما میتوانید از عمده فروشان تعداد زیادی خریداری کنید و به مشتری های تکی و جزیی های خود بفروشید و همان موقع سود خود را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما