نمایندگی پتوی شادیلون در تبریز

نمایندگی پتوی شادیلون در تبریز از مراکز بسیار فعال در امر خدمات رسانی و خرید و فروش عمده انواع منسوجات و کالاهای اساسی خانواده ها است.
نمایندگی های فعالی در سطح کشور هم از طریق اینترنتی و هم به صورت حضوری به هموطنان عزیز خدمات ارائه می دهند. یکی از فعالان این گروه نمایندگی پتوی شادیلون در تبریز است که در زمینه های بسیاری در حال همکاری با این شرکت می باشد. این نمایندگی به معرفی و خرید و فروش تاجران و کارخانه داران عرصه پتو یاری می رساند.

امروزه تمام تلاش نمایندگی این محصول ایجاد مراکز فروش و روش های آسان برای عرضه این محصول بوده است تا افراد و اصناف گوناگون با نیاز به آن به راحتی بتوانند به محصولی مرغوب و با کیفیت دست پیدا کنند.

نمایندگی پتوی شادیلون در تبریز

نمایندگی پتو در تبریز

نمایندگی پتو در تبریز در این نمایندگی انواع محصولات نساجی موجود است. ما به نمونه هایی از این محصولات در زیر نام می بریم:

  • انواع لایکو
  • پارچه ملحفه
  • پتو نوزاد
  • سرویس خواب نوزاد
  • کاور لحاف و پتو
  • پتوی گلبافت
  • پتوی گلدار
  • پتوی نوجوان پسرانه و دخترانه
  • انواع حوله حمام
  • لایکو خواب
  • پتو مسافرت
  • پتو مخمل
  • و …

نمایندگی پتوی شادیلون در تبریز تمام تلاش خود را به کار بسته که در این بازار بزرگ بهترین کالا را به بازدیدکنندگان ارائه دهد و رضایتمندی مشتری یکی از اهداف بلند مدت این مرکز می باشد.

تولیدکنندگان پتو شادیلون در تبریز با استفاده از پارچه ها و نخ های مرغوب و هم چنین تحت بررسی نظارت تیمی دقیق و حرفه ای منجر شدند تا محصول تولیدی با داشتن ویژگی ها منحصر به فرد به بازار های خارجی دیگر کشور ها نیز راه پیدا کند و بتواند سالانه سهم صادرات بالایی را به خود اختصاص بدهد.

پتوی طرح برجسته کد ۲۵

پتوی طرح برجسته کد ۲۵ دارای ویژگی هایی است که به آن اشاره می کنیم.
پتوی تک رنگ مدل برجسته، ابعاد این پتو ۲۴۰*۲۱۵ می باشد، از الیاف عالی پلی استر تولید شده است، از نوع دو نفره می باشد، دارای حاشیه دور دوزی شده است، بسیار نرم و لطیف و زیباست، ضد حساسیت و آنتی باکتریال است و قابلیت شستشو با دست و ماشین را هم دارا است.

این طرح که دارای ظاهری شیک نیز می باشد توسط سنین مختلف به کار گرفته شده است و با داشتن روند صعودی در خرید و فروش توانسته است به یکی از پرفروش ترین مدل های پتو شادیلون تبدیل شود و روز به روز مورد توجه و استفاده بیشتری قرار بگیرد.

پتوی شاپرک گل برجسته دو نفره

پتوی شاپرک گل برجسته دو نفره این محصول هم دارای کیفیت و طرح بسیار زیبایی است که به معرفی آن می پردازیم.
محصولی از شرکت نو بافت شادیلون می باشد، در سایز دو نفره ۲۱۵*۲۴۰ تولید می شود، این کالا ۱۰۰ درصد از الیاف پلی استر تولید شده است، از نظر کیفیت در سطح درجه ۲ قرار می گیرد.
این محصولات هم به صورت حضوری و اینترتی در اختیار متقاضیان به صورت عمده قرار خواهد گرفت. هر کدام از پتویی که شما مورد پسندتان باشد در هر کجای کشور قادر به خریداری هستید. این نمایندگی امکان این را دارد که به هر کجای ایران خرید شما را ارسال نماید.

از پتوی شاپرک گل برجسته برای نو عروس ها نیز استفاده می شود زیرا این پتو علاوه بر داشتن بالاترین حد کیفی و قیمتی مناسب دارای ظاهری بی نظیر و چشمگیر نیز می باشد و با داشتن رنگ های متنوع می تواند با هر سلیقه ای سازگار شود.

معرفی انواع پتوی شادیلون

معرفی انواع پتوی شادیلون با همت بی نظیر و تلاش چشمگیر تولیدکنندگان مستعد ایرانی، پتوی شادیلون در چندین طرح و مدل و رنگ و … مختلف تولید و عرضه شد تا متناسب با نیاز های مختلف و سلایق گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد و رضایت اکثریت مشتریان و مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

به طور مثال انواع پتوی شادیلون در ابعاد یک نفره و دو نفره و حتی یک و نیم نفره طراحی شده اند که هر کدام دارای چندین رنگ و چندین مدل می باشد به طور مثال برخی از آن ها سبکی سنتی در طرح های خود دارند و برخی دیگر دارای طرح های مدرن و کلاسیک می باشند که بسته به سلیقه مشتری می تواند خریداری شود.

هم چنین تنوع در رنگ های این پتو ها موجب شده است تا افراد به راحتی بتوانند رنگی از آن را انتخاب کنند که با دکوراسیون اتاق و یا رنگ سرویس خواب آن ها ست شود، به طور مثال از رنگ های روشن آن بیشتر در اتاق های کم نور و کوچک تر استفاده می شود تا کمبود نور جبران شود و هم چنین فضای اتاق باز تر دیده شود.

هم چنین در اتاق های بزرگ و پر نور از رنگ های تیره تر و گرم آن استفاده می شود تا بتواند فضای مناسبی برای خواب ایجاد کند و با تنظیم نور محیطی آرام را برای خواب فراهم کند.

فروش ویژه پتو شادیلون به قیمت تولیدی

فروش ویژه پتو شادیلون به قیمت تولیدی خرید و فروش پتو شادیلون و یا اطلاع یابی از قیمت آن در طرح و رنگ مورد نظر از راه ها و روش های مختلفی صورت می پذیرد زیرا تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول همواره در صدد بوده اند تا مناسب ترین و در دسترس ترین روش ها را به منظور دستیابی به آن ایجاد کنند.

یکی از مطمئن ترین روش های دستیابی به آن که از گذشته نیز رواج داشته است، خرید حضوری و مراجعه به مراکز فروش و یا فروشگاه های عرضه این محصولات می باشد که در این صورت می توانیم بر کیفیت محصول نظارت مستقیم داشته باشیم و پس از اطلاع یابی از ویژگی ها و قیمت محصول اقدام به خریدی رضایت بخش از آن نماییم.

هم چنین در صورت داشتن وقت کافی و شرایط لازم می توانیم با مراجعه به تولیدی های این محصول آن را بدون واسطه خریداری نماییم و با پرداخت هزینه کمتر سود بیشتری را از خرید خود داشته باشیم.

روش دیگر خرید غیر حضوری از طریق مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشد که در این صورت می توانیم بدون اتلاف وقت و از محل کار یا منزل با مطالعه اطلاعات بارگذاری شده در آن ها اطلاعات کامل را از صحت و سلامت محصول کسب کنیم و پس از بررسی امنیت محیط مجازی مورد استفاده اقدام به سفارش آنلاین و پرداخت هزینه بزنیم و آن را درب منزل دریافت کنیم.

تماس با ما