وارد کننده روتختی پلی استر 6 تکه

روتختی پلی استر 6 تکه انتخابی خوبی برای سرویس خواب دو نفره است. دلایل این امر ویژگی ها و مزایای کیفی این محصول نسبت به نمونه های مشابه خود است. شرکت های وارد کننده عمده این محصولات را از چه کشورهایی وارد می کنند؟ برای داشتن بادوام ترین نوع روتختی چه فاکتورهایی را باید مدنظر قرار داد؟

وارد کننده روتختی پلی استر 6 تکه

دوام زیاد روتختی های پلی استر

دوام زیاد روتختی های پلی استر اگر برای روتختی به بازار سری زده باشید با انواع طرح و مدل هایی روبرو می شوید که حتی اسم آنها به گوشتان نیز نخورده است. روتختی پلی استر ضد آب، روتختی با الیاف نانو و … نمونه هایی جدید به شمار می آیند که مزایای کیفی بیشماری نسبت مدل های قدیمی تر دارند.
بدون شک داشتن یک ست روتختی دو نفره شیک نقش مهمی در زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب و همچنین ایجاد فضای آرام برای خواب شبانه است. پس در انتخاب این محصول صرف نظر از هزینه یا بودجه مورد نظر باید به فاکتورهای کیفی آن دقت ویژه شود.
یکی از بهترین و بادوام ترین این محصولات روتختی پلی استر 6 تکه برای سرویس خواب دو نفره است. برخی از ویژگی های روتختی بافته شده از الیاف پلی استر عبارتند از:

  • پلی استر ضد حساسیت بوده و از ایجاد الکتریسیته ساکن خودداری می کند.
  • گرما را در خود نگه می دار و برای فصل زمستان انتخاب مناسبی است.
  • به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد یا در حین شستشو الیاف آن از هم جدا نمی شود.
  • حجم کم و وزن سبک با قابلیت جابجایی آسان
  • تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح در کنار امکان تولید با چاپ های سه بعدی مدرن
  • قیمت ارزان و اقتصادی نسبت به مدل های کلاسیک مخمل یا ابریشمی

دوام زیاد روتختی پلی استر تحت تاثیر کیفیت الیاف آن متغیر است. بر این اساس می توان گفت که برند شرکت تولیدی این محصولات نقش مهمی در تعیین کیفیت و عمر مفید آنها خواهند داشت.

کارخانه تولید روتختی پلی استر درجه یک

کارخانه تولید روتختی پلی استر درجه یک در ایران شرکت های متعددی در زمینه تولید انواع روتختی پلی استر فعالیت دارند. با این حال حجم قابل توجه ای از نیاز بازار توسط واردات و عرضه برندهای خارجی تامین می شود. روتختی پلی استر ترک، چینی و برخی برندهای اروپایی رقیبی برای محصولات تولید داخل به شمار می آیند.
به طور کلی استفاده از الیاف درجه یک در تولید روتختی پلی استر توسط شرکت های داخلی در کنار قیمت مناسب دو عامل مهم در موفقیت برندها به شمار می آیند. در این راستا این شرکت به عنوان نمایندگی پخش و توزیع روتختی های دو نقره و یکنفره، محصولات کارخانه های تولید داخل را به صورت مستقیم و با قیمت رقابتی در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

تماس با ما