بازار فروش عمده ای انواع پتوهای نیکوباف درجه یک

پتوها انواع مختلفی دارند. هر کدام از آنان، دارای سایزهای، کاربردهای گوناگون همین طور طراحی های منحصر به فرد خود می باشند. این نوع از کالای خواب در هر خانه ای ضروری می باشد و عمدتاً از آن در فصول سرد استفاده می کنند. در این عرصه شرکت های زیادی هستند که فعالیت می نمایند. آن ها کالای خود را زیر نام برندهای گوناگونی ارائه می دهند. یکی از این برندها نیکوباف نام دارد. اگر سری به بازار فروش انواع پتوهای نیکوباف درجه یک بزنید، خواهید توانست که به صورت عمده محصولاتش را بخرید. 

بازار فروش عمده ای انواع پتوهای نیکوباف درجه یک

پتو نیکوباف با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب

پتو نیکوباف با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبشرکت نیکوباف، پتوهای خود را در کیفیت های متفاوتی تولید کرده و با قیمت مناسبی عرضه می دارد. یکی از بهترین مدل های این کارخانه، راشل یا همان سیلک نام دارد. البته نام دستگاهی که این گونه از کالای خواب با آن تولید می شود، راشل نام دارد و به همین دلیل به پتوهای تولید شده توسط آن، همین نام را داده اند. 

با همه این ها، این برند از محصول، سعی اش بر آن است تا با استفاده از الیاف بسیار مرغوب، کالای خود را با بالاترین درجه کیفی در دسترس مشتریانش قرار دهد. اگر می خواهید که یک پتوی گرم و در عین حال نرم را به دست آورید، خوب است که از تولیدات این شرکت استفاده نمایید. نیکوباف، پتو دو نفره و پتو تکنفره را می بافد. 

آن ها را در طرح های بسیار زیبایی وارد بازار می نماید و شما خواهید توانست که در رنگ بندی های متنوعی آن را تهیه کنید. کارخانه پتو نیکوباف، محصولاتش را به طرق گوناگونی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. این مارک معروف، از طریق ایجاد نمایندگی های متفاوت و همین طور سایت های گوناگون، کالا را عرضه می دارد. 

شا می توانید با مراجعه به معتبرترین آن ها یک پتو جنس خوب را با هزینه های کمی تهیه کرده و با آن خواب راحتی را تجربه کنید. 

ارزانترین مراکز فروش پتو های طرح فانتزی

ارزانترین مراکز فروش پتو های طرح فانتزیاز جمله طرح های پتو که در زمره مدل های جدید به شمار می رود، فانتزی است. این پتوها را عموماً برای کودکان و نوجوانان طراحی می نمایند. البته می توان آن را برای بزرگسالان هم در نظر گرفت. به دلیل طرح های زیبا و همین طور منحصر به فرد آن است که به آن پتوهای فانتزی می گویند. 

در هر حال، مراکز گوناگون فروش را می شود در شهرهای مختلفی پیدا نمود که در آن این مدل از کالای خواب ارائه می شود. می توانید با مراجعه به نمایندگی پتو ایرانی هم تهیه این طرح را انجام دهید. در هر صورت، تجارت پتو طرحدار، رونق خوبی دارد. به نوعی می شود گفت که از جمله پرفروش ترین های پتوها به شمار می روند. 

در کنار این، با اندکی جستجو در فروشگاه های حضوری و غیرحضوری، می توانید ارزانترین نوع پتو طرح فانتزی را پیدا کرده و آن را تهیه کنید. 

این محصولات، الوان بسیار متنوعی دارند و هر کدام از آن ها دارای نقوش گوناگونی می باشند. همین مسئله، باعث شده تا مدل های چشم نواز به نظر برسند. به یاد داشته باشید که نوع مرغوب آن را برندهای معتبر پتو بافی تولید می کنند. آن ها از بهترین الیاف طبیعی و مصنوعی برای ساخت این محصولات کار می گیرند. 

شرکت عرضه بدون واسطه پتو نیکوباف

شرکت عرضه بدون واسطه پتو نیکوباففروش پتو نیکوباف بدون این که واسطه ای در میان باشد، از جانب خود شرکت صورت می گیرد. از چند سال به این سو است که شرکت هایی از این دست، عرضه مستقیم کالای خود را روی دست گرفته اند. آن ها در این زمینه شعبات گوناگونی را راه اندازی نموده اند که در شهرهای مختلفی قابل دسترس می باشند. 

این شعب به ارائه کالای خواب تولیدی ها می پردازند. آن ها به همان نرخ و کیفیت شرکت سازنده، پتوها را عرضه می کنند. به این صورت است که ما به عنوان مصرف کننده اصلی، می توانیم یکی از بهترین نمونه پتوها را به دست آوریم. روی هم رفته، عرضه به این شکل مزایایی دارد که در این جا به آن ها اشاره می نماییم: 

  • نوع اصل کالا را می توان به دست آورد. 
  • با نرخ های مناسبی می شود خرید را انجام داد. 
  • دیگر شاهد تنوع در بازار نخواهیم بود. 
  • به راحتی کالا قابل دسترس است. 
  • در تنوع بالایی می شود آن را تهیه کرد. 
  • حتی به صورت گارانتی شده هم می توان به خرید آن پرداخت. 

فروشگاه فروش ویژه بهترین پتو مخصوص کودک

فروشگاه فروش ویژه بهترین پتو مخصوص کودکپتوهای کودک که به آن نوزادی می گویند، طرح های مختلفی دارند. برای بهترین نوع آن می شود به فروشگاه های متعددی سر زد که فروش ویژه را اعلام کرده اند. این گونه خواهید توانست که با نرخ های مناسبی نوع مرغوب پتوهای مخصوص کودک را به دست آورید و به این روش، دیگر نگران سرمازدگی نوزاد خود نباشید. 

قابل ذکر است که پتوهای نوزادی در دو نوع عروسکی و ساده ارائه می شوند. نوع عروسکی، دارای کلاه است. این کلاه مزین به طرح های گوناگونی شده است که می توان آن را به شکل خرگوشی، خرسی و غیره در بازار مشاهده کرد؛ ولی نوع ساده آن را نیز می توان در رنگ بندی های متنوع و طرح های متفاوتی به دست آورد. 

خرید فروش پتوهای کودک به شکل عمده ای و تکی صورت می گیرد. در این عرصه، شرکت های مختلفی فعالیت دارند. آن ها در برندهای متعدد و همین طور نقش های متنوعی به ارائه چنین کالایی می پردازند و در همه جا نیز قابل دسترس می باشند. 

در هر صورت، شما پتو قیمت پایین نوزادی را خواهید توانست که از فروشندگان مختلفی به دست آورید. آن ها اغلب به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه خدمات می نمایند. 

خرید مستقیم انواع پتو مخمل به قیمت تولیدی

خرید مستقیم انواع پتو مخمل به قیمت تولیدیپتوهای مخملی، نوع خاصی از محصول می باشد که توسط برندهای گوناگونی تولید می گردد. می توان با خرید مستقیم که درباره آن پیش از این بحث کردیم، آن را حتی به قیمت تولیدی تهیه کرد. قابل ذکر است که این پتوها را در نام های دیگری مانند ژله ای و نرم هم ارائه می دهند که در بازار به وفور پیدا می شوند. 

هر کدام از این پتوها از الیاف متفاوتی بافته شده اند که عموماً چنین کالایی را از نوع مصنوعی الیاف تولید می کنند. البته باید به این نکته اشاره نمود که اغلب پتوها امروزه با همین الیاف بافته می شوند. اما نوع پتو مخملی برای رده های سنی گوناگونی تولید می گردد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم: 

  • پتوی مخصوص نوازدان 
  • پتو پسرانه 
  • پتو دخترانه 
  • پتو جوانان 
  • پتو مخصوص بزرگسالان 
  • و غیره 

جدول قیمت های پتو با برند ایرانی

جدول قیمت های پتو با برند ایرانیقیمت روز پتو را می توان با مراجعه به بازار به دست آورد. گفتنی است که تنوع در این زمینه بالا می باشد؛ ولی می توان با بازدید از سایت های مختلف اینترنتی، به راحتی جدول نرخ ها را تهیه کرد که توسط برندهای ایرانی متفاوتی تولید شده و عرضه می گردند. از این طریق هر پتویی موجود در بازار را پیدا خواهید کرد. 

روی هم رفته، نرخ های پتوها را هر کدام از شرکت ها بر اساس یک سری از فاکتورها تعیین می نمایند. این شاخصه ها شامل کیفیت آن می شود. بی تردید یکی از موارد بسیار مهم است و از روی درجه بندی کیفی است که قیمت ها تعیین می گردند و سپس وارد بازار می شوند. مسئله دیگری، بسته بندی کالا است. 

همین طور می توان به سایز، طرح و رنگ پتوها هم اشاره نمود که روی نرخ ها تأثیر زیادی می گذارند. در کل، مسائل دیگری هم وجود دارند. مثلاً نوع خرید و فروش. اگر به تهیه کلی چنین محصولی بپردازید، مشاهده خواهید کرد که فروشنده برای تان تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است و نسبت به نوع تکی پتو ارزان تر تمام می شود. 

به همین ترتیب، پتو کیلویی نیز با نرخ های پایین تری گاهی در بازار از جانب برندهای متفاوتی عرضه می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. 

مرکز عرضه کننده پتو های گلدار

مرکز عرضه کننده پتو های گلداردر مراکز داد و ستد کالای خواب، پتوها را می شود در دو نوع اصلی از نظر مدل، مشاهده کرد: پتو طرح گل و پتو ساده و یک رنگ. پتو ایرانی گلدار و همین طور نوع خارجی آن را را نیز می شود به دو بخش دیگری تقسیم بندی نمود که شامل این موارد می شوند: 

  1. پتوهای گل برجسته: با لمس کردن روی پتوها به راحتی می توان تشخیص شان داد. همین طور برخی از آن ها با چشم نیز قابل تفکیک هستند. 
  2. پتوهای گل معمولی: برجستگی ای ندارند و مانند طرح چاپی صاف می باشند. 

در هر صورت، هر یک از این پتوها گل های ریز و درشتی را دارا می باشند و بسیار زیبا هستند. می توان با مراجعه به مرکز عرضه پتو های گلدار، این محصولات را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

ارائه دهنده بهترین کیفیت پتو مسافرتی دو نفره

ارائه دهنده بهترین کیفیت پتو مسافرتی دو نفرهیکی از انواع دیگر پتوها، نوع مسافرتی است. آن ها را در سایزهای گوناگونی ارائه می دهند و می شود نوع یک نفره و دونفره را هم به دست آورد. همین طور از جمله مشخصات آن نازک بودن است و این که سبک می باشد و به همین دلیل می شود راحت آن را در مکانی کوچکی جای داد و حمل کرد. 

در این حوزه ارائه دهندگان مختلفی را در بازار می شود پیدا نمود. از آن ها حتی قادر خواهیم بود که پتو مسافرتی پسرانه را هم به دست آوریم. اما اگر در پی این هستید که نوع با کیفیت این کالا را تهیه کنید، خوب است سری به فروشگاه های معتبر بزنید. طبعاً پتو مرغوب، از الیاف مناسبی تولید شده اند. عمر طولانی دارند و مناسب هستند. 

آشنایی با انواع محصولات پتو نیکوباف

آشنایی با انواع محصولات پتو نیکوبافپتو نیکوباف، در مدل های گوناگونی ارائه می شود. برای این که آشنایی کاملی با انواع محصولات آن پیدا کنید، در این جا به چند نام اشاره می نماییم: 

  • پتو طرح الماس نیکو باف 
  • پتو نیکو 
  • پتو ثمین نیکو باف 
  • پتو زمرد نیکو باف 
  • و غیره محصولات دیگر 

برای خرید پتو نیکوباف، می شود راه های متفاوتی را در پیش گرفت. البته به این نکته توجه داشته باشید که در بازار، پتوهای این برند، در تنوع بالای کیفی و طرح ارائه می شوند. همین طور می توانید با مراجعه به فروشگاه هایی که کالاهای این شرکت را ارائه می دهند، پتو نیکوباف نمدی را هم بخرید که مخصوص سربازی و امدادی می باشد. 

در هر صورت، این برند نام آشنا نه تنها محصولاتش را در داخل ایران، بلکه به خارج از کشور نیز ارسال می کند. نیکو باف، از جمله پتو ایرانی صادراتی محسوب می شود. 

مشخصات پتو نیکوباف طرح الماس

مشخصات پتو نیکوباف طرح الماسدر بالا ذکر کردیم که یکی از طرح های شرکت پتو نیکوباف، الماس نام دارد. این طرح مشخصات خاص خود را دارا می باشد. این پتو از کیفیت مرغوبی برخوردار است. 

در هر حال، برای تهیه یک پتو خوب، چند فاکتور را بایستی در نظر داشته باشید. اول این که ابعاد مناسبی داشته باشد. دوم این که طرح خوبی را دارا باشد. مسئله سوم، برندی است که آن را تولید کرده است. همین طور از رنگرزی خوبی نیز برخوردار بوده تا در هنگام شستشو رنگ پس ندهد. از همه مهمتر این که حساسیت زا نیز نباشد. 

شما می توانید با در نظر داشت این چنین مواردی، پتو نیکوباف طرح الماس را به دست آورید. 

شرکت تولیدات پتو مسافرتی درجه یک

شرکت تولیدات پتو مسافرتی درجه یکپتوهای مسافرتی درجه یک، نوع خاصی از کالا می باشند. در این زمینه گفتیم که چه مشخصاتی دارد. اما قابل یاد آوری است که آن را شرکت های تولیدی متفاوتی پس از بسته بندی و آماده سازی، وارد بازارهای گوناگونی می نمایند. 

این پتوها تنها کاربردشان در مسافرت ها نیست. بلکه خریدار پتو خانگی نیز قادر است که آن را تهیه کرده در فصول نه چندان سرد، از آن به عنوان روانداز و حتی زیر انداز استفاده نماید. 

گفتنی است، شرکت بافنده چنین محصولی، کالای خود را در تنوع بالای رنگ و طرح ساخته و روانه بازار می نمایند. علت این که پتوهای مسافرتی رنگبندی زیادی دارند و طرح های مختلفی را نیز دارا می باشند، همین توجه شرکت های تولیدی به این موضوع است. 

عرضه متنوع ترین طرح های پتو ایرانی با قیمت ارزان

عرضه متنوع ترین طرح های پتو ایرانی با قیمت ارزانبا مراجعه به فروشگاه های متعددی که در بازارهای گوناگون کشورمان وجود دارد، می توانید با قیمت ارزان متنوع ترین طرح های پتو ایرانی را تهیه کنید. عرضه این محصولات، از جانب مراجع متفاوتی صورت می گیرد. 

طرح در پتوها موضوع مهمی می باشد و بی تردید، یکی از مسائلی می باشد که کارخانه ها به آن اهمیت زیادی می دهند. اما از جمله طرح های مطرح در بازار می شود به این موارد اشاره کرد: 

  • طرح ساده 
  • طرح گل دار 
  • طرح چهار خانه
  • طرح راه راه 
  • طرح رنگ های ترکیبی 
  • طرح فانتزی 
  • و غیره 
تماس با ما