خرید پتوی سربازی در تهران

خرید پتوی سربازی در تهران با استقبال بالایی روبرو است زیرا در این شهر سازمان ها و ارگان های بسیاری مانند بیمارستان ها، هتل ها، ارتش، سپاه و غیره وجود دارند. بنابراین این شهر یکی از مراکز بزرگ فروش پتو است.
در کل پتو را می توان به دو بخش ساده و طرح دار دسته بندی کرد. از انواع پتو های ساده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پتو سربازی
  • پتو برقی
  • پتو حوله ای
  • پتو دبل فیس
  • پتو حرارتی
  • پتو افرا یک نفره
  • پتو افرا ذو نفره
  • پتو ژله ای
  • پتو نوزادی
  • پتو ورزشی
  • پتو نمدی
  • پتو مسافرتی
  • پتو لایکو
  • پتو طرح برجسته
  • پتو سه بعدی

این نوع پتو ها در دسته پتوهای مسافرتی قرار می‌گیرند. اما پتوهای طرح دار به نمونه‌های می‌گویند که طرح گل و اشکال هندسی دارند. در ادامه به چند مدل از آن می پردازیم:

  • پتو گلبافت
  • پتو نرمینه
  • پتو رویال
  • پتوی راشل
  • پتو شکوفه

پتو را از الیاف مصنوعی مانند پلی استر،اکریلیک، راسو، ابر، پنبه و پشم تولید می کنند. پتو سربازی یا پتو نمدی که از جنس پلی استر ساخته می شوند طرفداران خاص خود را دارند.

خرید و فروش پتوی سربازی تهران بسیار بالا بوده و انواع طرح های پتو مخصوص سربازی با بهترین الیاف طبیعی و یا مصنوعی موجود می باشد، از طریق سایت فروش این مرکز می توان به لیست قیمت فروش ان دسترسی پیدا کرد.

خرید پتوی سربازی در تهران

قیمت خرید پتوی سربازی در تهران

 قیمت خرید پتوی سربازی در تهران تهران یکی از بزرگترین مراکز تولید و پخش پتو در انواع متفاوت است. کارخانه ها و شرکتهای خصوصی گسترده ای در تهران روی این حوزه مشغول به فعالیت هستند.
بعضی از برند های موجود در ایران از شهرت بسیار زیادی برخوردارند و کیفیت بسیار بالایی دارند.به طور مثال می‌توان به برند گلبافت یا نرمینه اشاره کرد.
از جمله های پتو های پرطرفدار پتو سربازی که علاوه بر مشتریان خصوصی سازمان ها و نهاد های بسیاری در کشور از آن استفاده می کنند قیمت خرید پتوی سربازی در تهران و سایر شهرستانها به صورت عمده بسیار مناسب است.

قیمت خرید پتو سربازی در بازار تهران متفاوت بوده و هرکدام از مراکز فروش با قیمت متفاوتی آن را عرضه می کنند لذا پیشنهاد می دهیم حتما به مراکز تولیدی و فروش مستقیم و بی واسطه آن مراجعه کنید تا با قیمت خوب و مطمئن ان را سفارش دهید.

عرضه پتو سربازی در بازار

 عرضه پتو سربازی در بازار بازارهای بزرگ در تهران و سایر شهرها پتو را به صورت عمده با حجم انبوه به فروش می رسانند.
پتو در انواع طرح و رنگ های جذاب و زیبا با کیفیت درجه یک و برندهای متفاوت طبق سلیقه مشتری عرضه می شود. خرید پتوی سربازی در تهران بسیار آسان است و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت های معتبر این محصول را تهیه نمایند.

عرضه پتو سربازی در بازار کشور به صورت انبوه صورت گرفته و انواع پتو سربازی در مدل ها و طرح های بسیار زیبایی به فروش می رسد و خریداران می توانند به صورت مستقیم آن را خریداری نمایند.

تجارت و صادرات پتو سربازی در ایران

 تجارت و صادرات پتو سربازی در ایران ایران یکی از تولید کننده های معتبر پتو در منطقه می باشد که متاسفانه با کم لطفی مواجه شده است. حجم زیاد پتو چینی در بازار کشور با کیفیت نامطلوب و قیمت پایین تر به مشتری عرضه می شود که همین امر موجب شده ارز زیادی از کشور خارج شود.
پتو سربازی که در دسته های مسافرتی قرار دارد از این قاعده مستثی نبوده و متاسفانه جنس چینی آن فروش بیشتری دارد. اما وجود فروشگاه ها و سایت های معتبر که جنس ایرانی را با کیفیت بسیار بالا عرضه می کنند سبب شده تجار علاقمند بتوانند محصول خود را با قیمت مناسب و کیقیت اعلاء تهیه نمایید.

تجارت و صادرات پتو سربازی در ایران سالهاست رشد چشمگیری داشته که تجار ایرانی همواره مدل های جدید و باکیفیت این محصول را برای کشورهای خارجی عرضه می کنند.

قیمت خرید پتوی سربازی در تهران

قیمت خرید پتوی سربازی در تهران

شاید یکی از پرفروش‌ترین و پرتقاضاترین انواع پتو همین پتوی سربازی باشد که مرکز عمده این پتو ها در تهران بوده و خریداران می‌توانند جهت خرید پتویی بسیار مقاوم و گرم و راحت از طریق فروشگاه‌های مجاز عرضه کننده به صورت مستقیم خرید کنند. همچنین امکان خرید در بستر اینترنت نیز برای رفاه و آسایش خریداران، فراهم شده است تا بی دغدغه خریدی مطمئن را تجربه کنند.

قیمت خرید این محصول با توجه به حجم خرید و همچنین کیفیت انتخابی متفاوت می‌باشد که البته به طور کلی بهترین و مرغوب ترین و در عین حال ارزان ترین پتوها را فقط باید در بازار تهران جستجو کرد.

عرضه پتو سربازی در بازار

عرضه پتو سربازی در بازار

تولید و عرضه پتوی سربازی از قدیم‌الایام تا کنون ادامه داشته و دارد و بازار آن همیشه داغ بوده و هست. با توجه به همین مسئله، تولیدکنندگان متعددی پا به این عرصه گذاشته‌اند و یکی از نیازهای اساسی بازار را تامین می‌کنند. یکی از قطب های عرضه کالاهای نساجی بازار تهران می‌باشد، در همین راستا علاوه بر فروش جزئی، فروش عمده پتو در این بازار رونق خاصی دارد.

تجارت و صادرات پتو سربازی در ایران

تجارت و صادرات پتو سربازی در ایران

کیفیت پتوهای تولیدی ایران به قدری بالا و دلپذیر است که علاوه بر تامین بازار داخلی، به سرعت جای خود را در بازارهای خارجی نیز باز کرده و صادرات عمده پتوی سربازی به بسیاری از کشورهای منطقه، رواج بسیار خوبی پیدا کرده است که این امر منجر به سودسازی و ارز آوری بسیار خوبی شده است.

با توجه به همیشگی بودن بازار این محصول و تقاضای خوبی که در بازار داخل و خارج وجود دارد، انتظار می‌رود توجه بیشتری از سوی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به این محصول سودآور بشود.

تنوع رنگ پتو سربازی

پتوی سربازی از الیاف مختلفی تولید می‌شود اما بیشترین الیافی که برای تولید این محصول بکار برده می شود، آکریلیک و پلی‌استر هستند. پتوی سربازی در زمره پتوهای نمدی قرار می گیرد و به ویژه در فصول سرد سال کارایی فراوانی دارد.

رنگ پتو سربازی نیز متنوع می‌باشد که رنگ‌های گردویی، زیتونی، شتری، مشکی و طوسی عمده رنگ های تشکل دهنده این محصول می‌باشند.

فروش عمده پتو سربازی نو در تهران

همانطور که اشاره شد با توجه به تقاضای بسیار بالای این محصول، فروش پتو سربازی به صورت جزئی و عمده در سراسر کشور انجام می‌شود که کانون آن بازار تهران می باشد. و البته ما شرایطی را فراهم آورده ایم تا مشتریان مان بتوانند براحتی پتو سربازی نو و دست دوم را هم به صورت مستقیم و هم به صورت اینترنتی تهیه کنند.

از جمله خریداران عمده این محصول می توان به بیمارستان‌ها، سربازخانه‌ها، مراکز دولتی، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و غیره اشاره کرد که به گرمای بازار این محصول بیش از پیش می‌افزایند.

1

  1. بنظر من خیلی جالبه که کلا یک سایت اختصاص داشته باشه به پتو های سربازی
    موفق باشید

تماس با ما