عرضه کننده بهترین قیمت انواع پتو لاله در ایران

پتو لاله یکی از برندهای معتبر و سرشناس است که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد و با رعایت استانداردهای جهانی در تولیدات خود توانسته به برندی شاخص و پرآوازه تبدیل شود. این برند پتو را در انواع طرح و مدل ارائه می کند که پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای بوده و نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده و به اعتبار ویژه ای در بازار دست پیدا نموده است. مراکز عرضه کننده انواع پتو لاله در نقاط مختلف کشور وجود دارد که انواع مدل های این محصول را به صورت عمده با بهترین قیمت در معرض فروش قرار می دهد.

عرضه کننده بهترین قیمت انواع پتو لاله در ایران

قیمت پتوی یک نفره لاله

قیمت پتوی یک نفره لاله	قیمت پتو یک نفره لاله از نوع دو نفره ارزانتر است و هر کدام از مدل های آن نیز بر اساس ویژگی ها و کیفیتی که دارند دارای نرخ های مختلفی هستند چون مشخصه هر نمونه ای از آن متفاوت خواهد بود. مثلا برخی از مدل های پتو از نوع آنتی باکتریال و ضد آلرژی می باشد و مسلما در این صورت از نرخ بالاتری برخوردار است. 

در بازار پتو قیمت پتو متری مسافرتی از همه نوع آن ارزانتر است چون این مدل به صورت رولی عرضه می شود و به این دلیل که هزینه هایی برای بسته بندی آن صرف نشده قیمت های مناسبی دارد و خرید آن نیز بسیار با صرفه خواهد بود و در ضخامت های مختلفی عرضه خواهد شد.

پتو در دو نوع ساده و گل برجسته عرضه می شود که نوع گل برجسته گرانتر بوده و طرفداران بیشتری دارد و پتوهای مدرن و لوکس نیز ارائه می شود مانند پتوهای سه بعدی که بسیار جذاب بوده و از قیمت های بالاتری برخوردار هستند چون هزینه ی تولید آن بیشتر بوده است.

پتوهای سه بعدی در طرح های مختلف و رنگ های متنوع در انواع مدل بچه گانه و نوجوان و بزرگسالان عرضه می شود که جلوه ای واقعی داشته و نمایی هیجان انگیز و خارق العاده را به اتاق خواب خواهد داد و این مدل بالااخص در بین نوجوانان طرفداران زیادی دارد چون آنها به طرح های هیجان انگیز علاقه متد هستند.

انواع مختلف پتو های گلدار با قیمت مناسب

انواع مختلف پتو گلدار با قیمت مناسب را بهتر است از مراکز عرضه کننده مستقیم تهیه نمود چون این مراکز با حذف دلال و واسطه ها قیمت ها را ارزان نگه خواهند داشت و علاوه بر آن هستند مراکزی که جهت بازاریابی و تبلیغات اجناس خود و جذب مشتری به فروش ارزان پتو با تخفیفات ویژه ای مشغول هستند تا بتوانند فروش خود را بالا ببرند.

پتو دارای مدل های مختلفی بسته به سن و سال ها است و هر مدل دارای ابعاد متنوعی خواهد بود. مثلا: پتو یکنفره در اندازه های ۱۶۰ در ۲۲۰ و ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتیمتر بوده و مدل دونفره در ابعاد ۲۴۰ در ۲۲۰ و ۲۴۰ در ۲۰۰ می باشد و نوع کودکانه در سایزهای ۸۰ در ۱۱۰ یا ۱۱۰ در ۱۴۰ است و پتوی نوجوانان در اندازه ۱۱۰ در ۱۶۰ خواهد بود و پتوی نوزاد در ابعاد ۱۸۰ در ۱۱۰ می باشد.

پتو بر اساس جنس نیز دارای انواع مختلفی می باشد مثلا:

  • نوعی از ان از جنس مخلوط پنبه با الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک است که بسیار نرم و گرم بوده و بسته به هر شرایط آب و هوایی در دو نوع تک لایه و دو لایه وارد بازار می شود.
  • پتو ارگانیک از پنبه خالص تولید شده و قیمت بالایی دارد و برای کسانی مناسب است که به الیاف ارگانیک حساسیت دارند .
  • پتو پشمی دارای وزن زیاد و زبر است و به دلیل اینکه گرما را در خود نگه می دارد بسیار گرم بوده و برای متاطق سرد سیر و فصول سرد مناسب خواهد بود.
  • پتو پشم شیشه مخصوص سالمندان و کودکان و نوزادان است و از تنفس بالایی برخوردار بوده و ضدآلرژی و ضد حساسیت خواهد بود.
  • پتو مسافرتی نیز دارای وزن سبک و قابل حمل بوده و ارزانتر نیز خواهد بود.

خرید و فروش انواع پتو خانگی شیک

خرید و فروش انواع پتو خانگی شیک خرید و فروش انواع پتو توسط واسطه هایی انجام می شود که بنابر شغل خودشان علاوه بر کسب سود نیازهای بازار را تامین می کنند و انواع پتو را از تولیدی و ارزان خریداری نموده و با قیمت روز در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسانند.

  • حین خرید بهترین پتو باید به وزن ان توجه نمود و باید دانست که پتو های ضخیم و باکیفیت دارای وزن کم و نوع مسافرتی دارای کمترین وزن می باشد و برندهای باکیفیت پتو مانند برند لاله حین شستشو هرگز ضخامت و قطر خود را از دست نخواهد داد. پس بهتر است حین خرید به برند توجه نمود و سعی شود از برندهای مطمئن و معتبر آن را تهیه کرد.
  • حین خرید همه به بودجه توجه داشته و خرید خود را مطابق با بودجه ای که در اختیار دارند انجام می دهند و علاوه بر آن باید به کیفیت نیز توجه نمود چون پتوهای درجه یک و مرغوب دارای عمر طولانی و کارکرد بالایی بوده و هزینه های اضافی بر دوش خریدار نخواهد گذاشت.
  • در حین خرید بهتر است به طرح و رنگ نیز توجه کرد و رنگی ملایم و طرحی مورد سلیقه خود را خرید کرد تا خواب همراه با آرامش را ایجاد نموده و خستگی را از تن فرد خارج کند و برای کودکان نیز سعی شود از خرید طرح های خشن و ترسناک خودداری کرد.

مرکز بزرگ فروش پتو با قیمت عالی

مرکز بزرگ فروش پتو با قیمت عالی در اقصی نقاط کشور وجود دارد که مشتری در استان خود می تواند به این مراکز مراجعه نموده و برند دلخواه خود را انتخاب کند و در این مرکز به دلیل رقابت بالایی که وجود دارد قیمت ها نیز مناسب می باشد و فروشندگان آن نیز انواع پتو را به صورت اینترنتی و آنلاین نیز عرضه می کنند.

پتو در بازار در انواع تکنفره و دونفره عرضه می شود که نوع دو نفره مخصوص عروس و دامادها بوده و دارای طرح های متنوعی مخصوص این قشر می باشد. پتوی تکنفره نیز دارای سایزهای مختلفی در هر سن و سالی بوده و به عنوان هدیه نیز می توان از این مدل پتو استفاده نمود و آن را به دوستان و بستگان برای چشم روشنی و به عنوان کادو به عروس و دامادها هدیه داد.

پتو را می توان متناسب با دکوراسیون اتاق خواب و سرویس های خواب انتخاب نمود و بهتر است رنگ ان را متناسب با این وسایل ست نمود. پتو در بازار در نوع نوزادی نیز ارائه می شود که نرم و لطیف بوده و تنفس بالایی داشته و ضدآلرژی و ضد حساسیت می باشد.

پتوی دخترانه و پسرانه نیز در این عرصه به فروش می رسد که در رنگ های مختلف بوده و نوع دخترانه در طرح های عروسکی، شخصیت های محبوب کارتونی مانند سیندرلا، طرح های مورد پسند این قشر ارائه می شود و نوع پسرانه در طرح های شخصیت های کارتونی محبوب مانند فوتبالیست ها، موتور و ماشین و … عرضه می شود.

پتو نمدی درجه یک به قیمت تولیدی

پتو نمدی درجه یک به قیمت تولیدیجهت خرید پتو نمدی به قیمت تولیدی بهتر است به تولید کننده و یا دفاتر فروش آن مراجعه نمود و پتو را مستقیم و با کمترین نرخ تهیه کرد و کسانی که به تولیدی دسترسی ندارند می توانند به نماینده و حتی سایت های فروشی که در اختیار هر یک از آنها است مراجعه کنند‌.

بسیاری از مراکز هستند که به دلیل جمعیت بالایی که دارند نیاز بالایی به پتو داشته و لذا سعی می کنند آن را بدون واسطه و عمده تهیه کنند تا بتوانند از هزینه های اولیه خود کاسته و با صرفه تر پتو مورد نظر خود را تهیه کنند و حتی آنها بیشتر مایل هستند که نوع نمدی را تهیه کنتد چون می دانند که این مدل پتو ارزانتر است و برای آنها و بودجه ای که دارند صرف بیشتری خواهد داشت.

این مراکز خرید کننده پتو نمدی مانند سربازخانه ها، مراکز زندان ها، مسافرخانه ها، مدارس شبانه روزی، بیمارستان ها، خوابگاه های دانشجویی، اردوگاه های نظامی، مراکز نظامی، پرورشگاه ها، گرم خانه ها و…. هستند که به دلیل بودجه کمی که در اختیار دارند بیشتر مدل پتو نمدی را تهیه خواهند کرد.

پتوهای نمدی پتوهای قدیمی هستند چون در گذشته بیشتر پتوهای تولید شده از نوع نمدی بود که امروزه نیز تولیدات آن رو به انجام است و در دو نوع ساده یک رنگ و طرح دار تولید می شود. این مدل پتو بسیار گرم و باکیفیت است و در برابر هر نوع شستشو و کشش و فشار مقاومت خوبی دارد.

شرکت تولید کننده پتو فانتزی کودک

شرکت تولید کننده پتو فانتزی کودک با طراحان متخصصی که در اختیار دارد انواع مدل ها و طرح های کودکانه را شناسایی نمود و آنها را بر روی پتوها اجرا می کند و با ارتقای مهارت و دانش کارکنان و با استفاده از تیم تحقیق و توسعه و با نوآوری و عزم جدی در ارائه بهترین و شیک ترین پتو فانتزی کودک فعالیت می کند.

تولید کننده با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی به تولید بهترین پتو با کیفیت مشغول بوده و به بهره مندی از سیستم آزمایشگاهی که در اختیار دارد این محصول را با باترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای روز و با تاییدیه بهداشتی وارد بازار می کند.

تولید کننده علاوه بر عرضه انواع پتو در بازارهای داخلی این محصول را در بازار های بین المللی نیز صادرات می کند و صادرات از اهداف بلند مدت آنها بوده و جایگاه آنها را در بازارهای بین المللی حفظ نموده و باعث رونق اقتصادی آنها خواهد بود.

پتو صادراتی از مدل های مدرن و لوکس است و بسیار باکیفیت بوده و دارای بسته بندی شیک و استانداردی نیز خواهد بود. صادرات پتو طبق مجوزات گمرکی و قوانین صادراتی انجام پذیرفته و این مهم باعث ارزآوری و پیشرفت و شکوفایی کشور خواهد بود.

بازار پتو های ایرانی ساده با تخفیف

بازار پتو های ایرانی ساده با تخفیفبازارهای پتوها انواع مدل های ایرانی آن را در نوع ساده و باتخفیف ویژه عرضه می کند در این بازار فروشندگان زیادی وجود دارد که در رقابت با هم بوده و جهت پیشی گرفتن از رقبای خود انواع پتو را با کیفیت بالا و قیمت ارزان در بازار ارائه می کنند.

پتو ساده ایرانی دارای قیمت های مناسبی بوده و در این بازار در رنگ های متنوعی عرضه می شود. این مراکز به دلیل تنوعی که در مدل و طرح ها آنها وجود دارد پاسخگوی هر سلیقه ای و بودجه ای می باشند و فروشندگان آنها عرضه کننده مستقیم و با واسطه هستند که پتو را خرده و عمده ارائه می کنند.

فروشندگان آن نیز به دلیل فعالیت های گسترده ای که با جوامع مختلفی دارند نیاز های کامل مشتری و پرفروش ترین طرح ها را شناسایی نموده و با عملکرد درستشان در این زمینه پتو را به بهترین نحو ممکن به دست مشتریان می رسانند و رهبری بازار را در دست گرفته و نقش مهمی را در این عرصه ایفا خواهند نمود.

برندهای متعددی در این عرصه به چشم می خورند که میزان تقاضای بالا در هر برندی نشان دهنده مرغوبیت محصولات او می باشند مانند برند لاله که از بازار داغی برخوردار می باشد و از برندهای محبوب و خوشنام و منتخب مردم می باشد.

فروشندگان اصلی پتو با طرح های شگفت انگیز

فروشنده اصلی پتو با طرح های شگفت انگیز نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده چون دارای بورس انواع پتو است و با طرح ها و مدل های بروز و زیبایی که در معرض نمایش قرار داده چشم ها را به خود خیره کرده و مشتریان با دیدن این همه طرح در انتخاب خود سردر گم مانده اند. 

پتو طرحدار در انواع برجسته و غیر برجسته در اشکال گل، عروسکی، گل شاخه شکسته، تک رنگ، شخصیت های کارتونی، انواع متنوع گل و غنچه و ..‌. ارائه می شود. پتو لاله طرح کرده ای نیز نمونه های پتو مدرن و لوکس است که بسیار متفاوت و خارق العاده می باشد و از جذابیت بی نظیری برخوردار خواهد بود. از ویژگی این پتوها:

  • پتو درجه یک لاله از معتبرترین شرکت الیاف المانی و از نوع اکریلیک است و از کیفیت و استاندارد جهانی برخوردار خواهد بود.
  • رنگ به کار رفته در پتو از بهترین رنگ اروپا و دارای گواهی نامه بهداشت و محیط زیست است.
  • اطراف پتو نوارهایی همرنگ با پتو به کار رفته و که از چهار نخ و به صورت سه سوزنه تولید شده است و بسیار مقاوم در برابر کشش و شستشو خواهد بود.
  • پرزهای پتو بسیار در برابر کشش مقاوم بوده و از پتو جدا نخواهد شد چون در بافت پتو از سه سیستم نخ بکار رفته است.
  • پتوی لاله دارای نشان ISO 9008:2000 است و مدیریت کیفیت آن بر گرفته از شرکت سوئیسی می باشد. 
  • دارای نشان استاندارد بوده و دارای ثبات رنگ و ثبات ابعاد است و از دوخت مستحکمی برخوردار بوده و تراکم بافت زیادی نیز دارد به همین دلیل در برابر شستشو و کشش و فشار بالا مقاوم خواهد بود.
  • شرکت لاله مهرگان دارای خط چاپی با توانایی اسمی ۸ رنگ است که پتو ۱۴ رنگ را ارائه می کند و محصولات آن دارای تنوع رنگ خواهد بود.
تماس با ما