فروشگاه پتو نرمینه مسافرتی گل برجسته

پتو نرمینه مسافرتی در زمره اجناسی دسته بندی می شود که علاوه بر مزیت گرما بخشی و محافظت افراد در برابر سرما، از ویژگی دارا بودن جلوه ظاهری مناسب نیز بهره مند است. نوع گل برجسته این پتو، یکی از زیباترین و پر فروش ترین انواع پتو در بازار کشور می باشد که حجم فروش بسیار مطلوبی را برای فروشگاه عرضه کننده رقم زده است. فروشگاه مرکزی توزیع کننده پتو نرمینه، طرح و رنگ های بسیار زیبایی را برای این اجناس در نظر گرفته است.فروشگاه پتو نرمینه مسافرتی گل برجسته

مشخصات پتو نرمینه مسافرتی گل برجسته

مشخصات پتو نرمینه مسافرتی گل برجسته در راستای خرید پتو نرمینه مسافرتی، در وهله اول باید مشخص نمایید که نوع چند نفره این پتو را می خواهید بخرید؟ این پتو در دو نوع تک نفره و دو نفره تولید می شود. در این قسمت به شرح مشخصات نوع تک نفره این پتو خواهیم پرداخت:

  • سایز این پتو در حدود 180 در 140 سانتی متر می باشد و وزن آن نیز تقریبا یک کیلوگرم است.
  • الیاف به کار برده شده در تولید این پتو از نوع ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد و به همین دلیل برای کودکان نیز مناسب است.
  • جنس این پتو از نوع اکریلیک می باشد و قابلیت شستشو با دست نیز دارد.
  • طرح و رنگ این پتو بسیار متنوع بوده و هر فرد می تواند بر اساس نوع سلیقه اش، طرح و رنگ ایده آلش را انتخاب نماید.
  • استفاده از این پتو هم برای روزهای گرم و هم برای روزهای سرد سال، کاملا مناسب و ایده آل است.

با عنایت بر این مشخصات، قطعا می توان بهترین نوع پتو نرمینه را تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

خرید بهترین پتو نرمینه مسافرتی

خرید بهترین پتو نرمینه مسافرتی قطعا اصلی ترین مولفه در خرید بهترین پتو نرمینه، مرکز فروشی است که شما تمایل دارید این کالا را از آنجا تهیه کنید. شاید شما با مشخصات و ویژگی های پتو نرمینه درجه یک آشنایی کافی نداشته باشید و قطعا در جهت تحقق یک خرید ایده آل، باید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

قطعا بهترین پتو، باید فاقد مواد آلرژی زا و حساسیت آفرین باشد و همچنین جنس آن بسیار نرم و لطیف و مطلوب بوده و فرد با استفاده از آن، حس بسیار مطلوبی را دریافت کند.

همچنین بهترین پتو باید بسیار سبک بوده و در مواقع مسافرت یا تفریح، بتوان خیلی راحت آن را حمل و نقل نمود و صد البته باید فضای بسیار محدودی را نیز اشغال نماید.

پتو نرمینه مسافرتی، از کلیه این ویژگی ها بهره می برد و به همین دلیل حجم خرید آن به صورت مداوم در بازار کشور با افزایش مواجه است. در این خصوص مجموعه دیبافت به عنوان شرکت ارائه و عرضه انواه پتو گلبافت ، گل برجسته و … اقدام به فروش این محصولات بصورت مستقیم و بی واسطه نموده است لذا عزیزانی که تمایل به خرید این محصولات باکیفیت دارند میتوانند با مراجعه به سایت مجموعه دیبافت نسبت به اطلاع از قیمت پتو نرمینه ساده گل برجسته ، پتو گلبافت و … نموده و سپس پس از انتخاب محصول مورد نظر خود آن را ثبت سفارش نمایند.

4

  1. پتو های مسافرتی که از شما خرید کردم بسیار بسیار کاربردی بودند و جنس عالی و باکیفیت داشتند

  2. سلام اگر محصول مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید و بار چگونه و در چند روزه کاری تحویل می دهید؟

تماس با ما