قیمت پتوی کودک شادیلون

قیمت پتوی کودک شادیلون گزینه بسیار مناسب و ارزانی برای خرید نوزاد شما خواهد بود چراکه کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان در اختیارتان قرار می‌دهد.

پتوی شادیلون نوزاد در انواع، اقسام و اندازه های متفاوت در اختیار مشتریان گرامی در سایت این شرکت قرار دارد. شما می‌توانید به نمایندگی این محصول به صورت مستقیم مراجعه نمایید.

قیمت پتوی کودک شادیلون با توجه به شرایطی که در بازار این محصول وجود دارد،و نوسانات بازار ارزی متغیر است. پس به شما توصیه می‌نمایم که قبل از هرگونه خریدی از قیمت به روز این پتو اطلاعات کسب نمایید.

عوامل بسیاری در تعیین قیمت این نوع پتو تاثیر دارد که در ادامه ی این مبحث به تعدادی از این ویژگی ها اشاره خواهیم داشت تا بتوانید بیشتر از گذشته با آنها آشنایی پیدا نمایید.

 

قیمت پتوی کودک شادیلون

راهنمای خرید پتو

طرح و رنگ پتو برای نوزادان و کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که هر رنگی می‌تواند انرژی خاصی برای کودک ایجاد نماید و در آرامش یا اضطراب نوزاد تاثیر گذار باشد.

رنگ های سبز و روشن به طور معمول برای کودکان آرامش بیشتری به همراه دارند. گفته می‌شود رنگ های صورتی و لیمویی چهره اتاق و دکوراسیون کودک را شادتر و آرام‌بخش تر می‌نماید.
بسیار از طرف روانشناسان توصیه می شد که از طرح و اشکال ترسناک و وحشتناک برای پتوی کودک خودداری شود.

شادیلون از جمله شرکت هایی است که سال ها در تولید طرح، رنگ جدید و به روز انواع پتوی نوزاد فعالیت می‌کند و در این زمینه تجربه های گران‌ بهایی اندوخته است. همین امر باعث گردیده در این زمینه بسیار موفق عمل کند.

خرید پتو کودک امری بسیار مهم و ضروری است چرا که کودک بسیار حساس می‌باشد و باید جنس آن، از الیافی باشد تا برای کودک مضر نباشد و کودک بتواند در آن احساس آرامش و امنیت داشته باشد.

برای خرید پتو به الیاف به کار رفته در آن ها دقت داشته باشید، پتویی را انتخاب کنید که الیاف آن حساسیت زا نباشد و آسیبی به پوست و سیستم تنفسی کودک شما وارد نکند.

برای این منظور می‌توانید با فروشنده های معتبر پتو مشورت های لازم را انجام دهید و سپس خرید خود را انجام دهید.

 

 

راهنمای خرید پتو

انواع پتوی کودک

قیمت انواع پتوی کودک شادیلون، از مواردی است که والدین به آن اهمیت می‌دهند. اگر طالب یک جنس خوب و مرغوب هستید و قیمت مناسب آن هم برای شما اهمیت دارد، می‌توانید به بازار آنلاین بروید و در سایت این محصول، کالای مورد نظر، را با مشخصات خود خریداری نمایید.

خرید از این فروشگاه آسان می‌باشد. اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید با سرچ کردن پتوی نوزاد خود می توانید وارد سایت فروشگاه شوید. از محصولات و تولیدات این شرکت دیدن کنید.

قیمت، کیفیت و اندازه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شما در این مکان قادر هستید تا طرح و رنگ مورد علاقه خود را مشاهده نمایید.در هر کجای کشور که لازم است در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده خود را تحویل بگیرید.

 

پتوی کودک انواع گوناگونی دارد، انواع رنگ های زیبایی که در ساخت و پردازش پتو به کار می‌رود باعث می‌شود تا کودکان بتوانند پتو هایی با زیبا ترین رنگ های ممکن داشته باشند و از داشتن آنها حس و حال خوبی داشته باشید.

پتو های مسافرتی کودکانه از دیگر انواع پتو های کودک است.این محصول در سال های اخیر رشد خوبی داشته است این پتو ها وزن اندکی دارند و حمل ونقل راحت آن، یکی دیگر از نقاط مثبت آنها است.

 

انواع پتوی کودک

تفاوت های پتو کودک دخترانه با پسرانه

تفاوت های پتو کودک دخترانه با پسرانه کاملا مشخص است که در زیر به آنها اشاره شده است:

پتو کودک پسرانه، دارای ابعاد مناسب تری می‌باشد، رنگ هایی که در پتو های پسرانه استفاده می‌گردد معمولا رنگ هایی سرد از قبیل آبی، بنفش و خاکستری هستند.

رنگ هایی که در ساخت و تولید پتو های دخترانه استفاده می‌گردد معمولا رنگ هایی گرم از قبیل صورتی، قرمز و نارنجی می‌باشد.

پتو های پسرانه را اندکی ضخیم تر، از پتو های دخترانه می سازند؛ پتو های پسرانه طرح ها و شکل هایی متفاوت از پتو های دخترانه دارند.

این پتو ها در  قیمت و هزینه های فروش هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما گاهاً ممکن است فروشنده با انتخاب خود در قیمت فروش آن تفاوت ایجاد نماید.

 

 

تفاوت های پتو کودک دخترانه با پسرانه

خرید پتو کودک شادیلون با مناسبترین قیمت

خرید پتو کودک شادیلون با مناسب ترین قیمت این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا بتوانید با اندک سرمایه، پتویی با کیفیت متناسب با سلیقه ی کودک خود خریداری نمایید.

برای این منظور می‌توانید با مراجعه به وب سایت خرید و فروش پتوی کودک، طرح ها، نقش های زیاد و متنوعی را از پتو های کودک مشاهده و بررسی کنید.در نهایت وقتی که پتوی مد نظرتان را انتخاب کردید با چند کلیک ساده می‌توانید پتو را با اندک قیمتی و همچنین پست ارسال رایگان خریداری کنید.

انواع پتو های کودک دخترانه و پسرانه با کیفیت درجه یک و عالی طی مراحل استاندارد و اصولی در کارخانجات صنعتی تولیدشده است.این محصولات توسط عرضه‌کنندگان آن به فروشندگان و نمایندگان فروش این محصول به دورترین نقاط کشور ارسال می‌شود.

فروشندگانی که در زمینه فروش پتو فعالیت می‌کنند این محصولات نیز، در برنامه فعالیت فروش محصولات کودک وجود دارد.تولیدات این شرکت را می‌توانید از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه این محصولات، در داخل و خارج از کشور به صورت خرید عمده تهیه نمود.

 

 

خرید پتو کودک شادیلون با مناسبترین قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما