مراکز عرضه انواع پتو نمدی

پتو نمدی های بسیاری در بازار موجود است و مراکز بسیاری در شهرهای مختلف برای خریداران وجود دارد، اما اگر به هر دلیلی ترجیح می دهید از مراکز عرضه انواع پتو نمدی خرید از انجام دهید با ما همراه باشید.
در ادامه می خواهیم شما را با پتوی نمدی و خصوصیات آن آشنا کنیم، و به شما مراکز پخش آن ها اشاره ای کنیم تا در خریدتان کمکی کوچک کرده باشیم.
حتما سربازان به یاد دارند و میدانند که از این نوع پتوهای نمدی را از نزدیک مشاهده و از آن حتما استفاده کرده اند.

پتوی نمدی از محبوب ترین و پر استفاده ترین انواع پتو در بازار محسوب می شود که شما می توانید برای تهیه آن به صورت عمده با بالا ترین کیفیت به سایت تولید کننده این محصول مراجعه کنید .

مراکز عرضه انواع پتو نمدی

پتو نمدی برای چه زمانی است؟

پتو نمدی برای چه زمانی است؟ این پتو زمان، مکان و فصل خاصی را نمی شناسند و برای همگان الخصوص سربازان و بیمارنی که در بیمارستان ها بستری هستند و بسیاری از افراد دیگر مورد استفاده قرار گرفته است.
تفاوتی که در این میان وجود دارد رنگ سبز آن هاست که با سایر پتوی های نمدی دیگر متمایز شده است، اگر توجه کرده باشید برای سربازان کمتر از رنگ های دیگر استفاده می کنند.

پتو از ضروری ترین لوازم برای داشتن خوابی آسوده می باشد که در تمام فصول و زمان ها می توان از آن استفاده نمود .با وجود ظاهر نه چندان ضخیم پتو های نمدی به دلیل بافت خاصی که دارند دارای قدرت گرما بخشی بسیار بالایی می باشند در نتیجه انتخابی بسیار مناسب برای فصل سرما محسوب می شوند. شما می توانید در هر زمان و در هر مکانی با استفاده از پتوی نمدی به وجود خود گرما بخشیده و خوابی آسوده و راحت را تجربه کنید.

چرا به آن پتو نمدی می گویند؟

چرا به آن پتو نمدی می گویند؟ این پتو به دلیل جنسی که دارد در فصول سرد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا به دلیل نمدی بودن از سرما جلوگیری می کند.
اگر از نزدیک جنس آن را لمس کرده باشید متوجه خواهید شد که با دیگر پتوهای موجود در بازار متفاوت است، به دلیل نمدی است که در آن به کار رفته است، به همین دلیل به آن پتوی نمدی می گویند.

در واقع پتوی نمدی اولین نسل پتوهایی است که به شکل صنعتی تولید شده است، از آنجا که ظاهر این محصول مشابه لایه های نمد است به این نوع از پتو، پتوی نمدی می گویند. این پتو در طرح و نمونه های مختلف تولید می شود که شما می توانید بسته به سلیقه خود محصول دلخواه را انتخاب کرده و پس از ارتباط با مشاوران ما سفارش خود را ثبت کنید.

خصوصیات پتو نمدی

پتوهای نمدی در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها و برای سربازان مورد استفاده است که این پتوها طرح های متنوعی دارند، این پتو به راحتی شسته می شود.
پتوهای نمدی در مدل های بیمارستانی، چهارخانه، گلدار و غیره وجود دارد که بسته به سلیقه، نیاز و سازگار با چنین محیط هایی خریدار، خرید خود را انجام می دهد.

این نوع از پتو ها از الیاف آکریلیک و پلی استر تهیه می شوند و از قدیمی ترین انواع پتو در ایران است که از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفت . به دلیل جنسی که این نوع از پتو دارا می باشد می تواند در مدت زمانی کوتاه گرمای مناسب را به بدن مصرف کننده منتقل نماید. به دلیل الیافی که در ساخت پتوی نمدی استفاده می شود باعث می شود تا این نوع پتو دارای نرمی و لطافت بالایی باشد و انتخاب بسیار مناسبی برای استفاد

ه باشد.این نوع پتو ماندگاری و مقاومت بسیار بالایی دارد در نتیجه به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای مناطق نظامی محسوب می شود. علاوه بر ویژگی های باطنی پتوهای نمدی دارای ظاهری ساده و زیبا می باشند همچنین به دلیل حجم کم و قیمت مناسبی که دارد این امکان را به مصرف کننده می دهد تا محصول مورد نظر خود را به تعداد بالا تهیه کرده و در مواقع ضروری از آن استفاده کنند .

کاربرد پتو نمدی چیست؟

کاربرد پتو نمدی چیست؟ خواب آسوده و راحت از مهم ترین نیاز های هر انسانی می باشد یکی از مهم ترین ابزاری که به شما کمک می کند تا خوابی بدون دردسر را تجربه کنید پتو می باشد. پتو از مهم ترین وسایل موجود برای افزایش گرمای بدن می باشد . این محصول در جنس ها و طرح های مختلف تهیه می شود که یکی از انواع آن پتوی نمدی می باشد.

پتوی نمدی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد ، این نوع از پتو ها به دلیل حجم کمی که دارند امکان حمل نقل آسان را به مصرف کننده می دهند ، در نتیجه استفاده از محصول به عنوان پتوی مسافرتی می تواند یک انتخاب مناسب باشد . همچنین به دلیل شستشوی آسان پتو های نمدی، از آن ها در بیمارستان ها و پادگان ها نیز استفاده فراوانی می شود .

عمده فروشی انواع پتو نمدی

عمده فروشی انواع پتو نمدی فروشندگان برتر پتوهای نمدی به فروش این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف می پردازند .عمده فروشی پتو نمدی با مناسب ترین قیمت از طریق سایت تولید کننده این محصول صورت می پذیرد شما می تواند با مراجعه به سایت تولید کننده به بررسی محصولات مختلف پرداخته و خریدی آسان و بدون دغدغه را تجربه نمایید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما