مرکز عرضه پتوی نمدی سربازی

مرکز فروش انواع پتوی نمدی سربازی را به صورت عمده در قیمت مناسب به روش حضوری و غیرحضوری به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

پتوی نمدی سربازی از طریق نمایندگی های فروش در استان های مختلف به روش مستقیم و غیرمستقیم به سفارش دهندگان توزیع می شود.

مرکز عرضه پتوی نمدی سربازی

علت استفاده از پتو نمدی در پادگان ها

علت استفاده از پتو نمدی در پادگان ها

کارخانه تولیدی انواع پتو نمدی را در ارزان ترین قیمت و با کیفیت ترین جنس راهی بازار می نماید که این پتوها کاربردهای زیادی دارد.

انواع پتو نمدی عبارتند از:

  • پتو سربازی نخودی
  • پتو سربازی سپاه
  • پتو سربازی مینک
  • پتو سربازی پلنگی یا ببری

این پتوها بیشتر در پادگانهای نظامی مانند ارتش سپاه نیروی انتظامی، سیل زدگان، زلزله زدگان، آوارگان اردویی، امدادی، هلال احمر، بیمارستانها، هتلها و … استفاده های کاربردی دارد.

تولید این پتوها در کشور به صورت گسترده انجام می شود و به دلیل مصارف بالا هم از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد و هم قیمت آن نیز مناسب و ارزان می باشد.

پتوهای نمدی در اندازه مختلف یک نفره، دونفره تولید می شوند و در رنگ ها و طرح های متنوع نیز راهی بازار می شود مانند؛ پتو سربازی شتری، پتو سربازی طوسی، پتو سرباز با طرح پلنگی و … که هر کدام در مکان ها مختلف قابل استفاده می باشد.

جنس این پتوها معمولا از پشم می باشد و به همین دلیل گرمای زیادی دارد و مقاومت آن نیز بیشتر می باشد و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

به دلیل کیفیت مرغوب این پتوها بیشتر برای سربازان مورد استفاده قرار می گرفت زیرا از گرمای زیادی برخوردار می باشد و یکی از پتوهای پرفروش و پرمصرف می باشد.

بنابراین به دلیل کیفیت مرغوب و فروش گسترده، این محصولات در بازار داخلی پرفروش و پرسود می باشد و صادرات آن نیز به کشورهای همسایه نیز انجام می شود.

فروشندگان عمده انواع پتوی نمدی سربازی

فروشندگان عمده انواع پتوی نمدی سربازی

فروشندگان برتر انواع پتوی نمدی سربازی را در برندهای مختلف به روش مستقیم و غیرمستقیم به صورت عمده با قیمت مناسب به پادگان ها و سرباز خانه ها توزیع می نمایند.

خرید و فروش انواع پتوی سربازی در کیفیت مرغوب و درجه یک به دلیل استفاده گسترده از آن در پادگان ها و خوابگاه های سپاهی و …پرفروش و گسترده می باشد.

امروزه به دلیل فروش گسترده از طریق فروشگاه های آنلاین می توان به صورت فوری پتوی نمدی سربازی را خریداری نمود و در صورت خرید آنلاین ارسال محصول به مشتری به صورت رایگان انجام می شود.

اگر تمایل به خرید آنلاین و فوری از پتوی سربازی به صورت عمده و ارزان را دارید می توانید از طریق این سایت سفارش خود را اعلام کنید و اطلاعات لازم را نیز در این زمینه کسب نمایید.

تماس با ما