مرکز عرضه پتو نمدی سربازی

پتو یکی از کاربردی ترین کالاهای خواب محسوب می شود و دارای انواع مختلفی است. این محصول با استفاده از متریال و الیاف متفاوتی تهیه می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و ویژگی با هم متفاوت می باشند. یکی از پتوهای پر فروش پتو نمدی می باشد که برای استفاده در محیط های مختلف از جمله پادگان ها، بیمارستان ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین مرکز عرضه انواع پتو سربازی با کیفیتی مناسب و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد.

مرکز عرضه پتو نمدی سربازی

بهترین انواع پتو برای سربازی

بهترین انواع پتو برای سربازی از بهترین انواع پتو سربازی می توان به پتو نمدی ساده، پتو ببری، پتوهای مینک، خزدار و انواع گلدار و … اشاره کرد. این پتوها از الیاف پلی استر و آکریلیک تهیه می شوند و یکی از قدیمی ترین انواع پتو های تولید شده در کشور می باشند که بسیار گرم و راحت هستند همچنین از دوام و استحکام بسیار خوبی برخوردار می باشند.
رنگ بندی پتوهای سربازی محدود بوده و معمولا در رنگ های سبز، خاکستری، گردویی و طوسی و … وجود دارند. این پتوها در انواع ساده و یا طرح دار تولید می شوند. پتو تک رنگ سربازی باکیفیت دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ این پتو دارای بافت محکم و مقاومی است و در اثر شستن تغییری در کیفیت و رنگ آن ایجاد نمی گردد.
این پتو در دسته پتوهای مسافرتی قرار می گیرد همچنین دارای ابعاد و اندازه ای استانداردی است.
پتوهای سربازی وزن کمی داشته و به همین علت جابجایی آنها اسان است و دارای جنس نرم و مرغوبی می باشند. این روزها بازار فروش انواع پتو سربازی با توجه به استفاده زیاد و قیمت مناسب پررونق می باشد و بسیاری از نهادها و ارگان ها و … از خریداران عمده این محصول هستند.

بررسی قیمت روز پتو سربازی

بررسی قیمت روز پتو سربازی پتو سربازی دارای قیمت ثابت و مشخصی نمی باشد و این روزها عوامل مختلفی بر قیمت این پتو دخیل بوده که از مهمترین آنها می توان به کیفیت این محصول، ابعاد و اندازه آن، برند  شرکت تولید کنده، قابلیت چاپ پذیری، وزن، نوسانات اقتصادی و تورمات کنونی در بازار، میزان عرضه و تقاضا، روش خرید و فروش و .. اشاره کرد.
در حال حاضر انواع پتو سربازی در کارخانه های تولید کننده معتبر با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و توسط دستگاه های پیشرفته و با بهره وری از پرسنل توانمند تولید و ارائه می گردد. پتوهای سربازی دارای کاربردهای متنوعی بوده و در بیمارستان ها، زندان ها، جمعیت هلال احمر و سایر ارگان های دولتی و .. مورد استفاده قرار می گیرند.

تماس با ما