مرکز پخش پتو تک رنگ در تهران

پتو تک رنگ از جمله مواردی می باشد که در حال حاضر به شکل گسترده ای در سطح کشور توزیع می شود. مرکز پخش پتو تک رنگ در تهران تمام تمرکز خود را در جهت تولید پتوهایی قرار داده است که تمام ویژگی های لازم برای فرد مصرف کننده را داشته باشد. افراد زیادی خواهان خرید پتوهایی هستند که به ندرت آن ها را در بازار می بینند.

مرکز پخش پتو تک رنگ در تهران

آشنایی با پتو سربازی کارخانه شکوفه

آشنایی با پتو سربازی کارخانه شکوفه

آشنایی با پتو سربازی کارخانه شکوفه نشان می دهد که کارخانه تولید آن طی سالیان متوالی موفق به تولید پتوهایی بوده است که از لحاظ حفظ گرما و ماندگاری، همواره حرف اول را زده است. 

پتوهای سربازی کارخانه شکوفه دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که در اینجا ذکر می کنیم. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • پتوهایی با کرک های مناسب و ضخیم؛  همین مورد سبب شده تا فرد بتواند گرما را در تمام نقاط بدن خود پخش کند. همچنین باعث حفظ حالت ظاهری آن پتو نیز می شود‌. 
  • عدم ایجاد حساسیت برای پوست نقاط مختلف بدن از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پتوها می باشد. البته نباید فراموش کنیم که تنها پتو سربازی کارخانه شکوفه دارای این ویژگی می باشد. به همین دلیل با زیبا کردن ظاهر آن و دادن لقب پتو مرغوب ایرانی، باعث افزایش فروش آن شده اند.
  • دارای رنگ های مختلفی است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را تهیه کند و با اتاق خود ست کند.

پارامترهای تأثیرگذار بر قیمت پتو تک رنگ

پارامترهای تأثیرگذار بر قیمت پتو تک رنگ

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت پتو تک رنگ به قدری گسترده است که می توان به صورت چند مورد کلی آن ها را ذکر کرد. این موارد عبارت اند از:

  • جنس پارچه پتو؛ مسلما هر چه پارچه و کرک های آن باکیفیت تر باشند، فرد رضایت بیشتری از خرید خود خواهد داشت. برخی پارچه ها می توانند چندلایه باشند. مسلما هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، فرد به سود بیشتری خواهد رسید.
  • ابعاد پتو؛ هر چه پتوی موردنظر بزرگتر باشد، از قیمت بیشتری هم برخوردار خواهد بود.
  • میزان نرم بودن پتو؛ اگر پتو به اندازه کافی نرم باشد، به این معناست که از الیاف بهتر و باکیفیت تری استفاده شده است. در نتیجه فرد می تواند به راحتی از آن استفاده کند و احساس رضایت نیز داشته باشد.

خرید عمده و بدون واسطه به افراد سود زیادی می دهد. در واقع افراد با خرید عمده متحمل به پرداخت هزینه کمتری خواهند شد و با مبلغ باقی مانده می توانند از همان کالا، تعداد بیشتری خریداری کنند و یک کسب و کار بزرگ راه بیندازند و از میزان فروش خود راضی باشند. پتو گلبافت اصل و پتو گلبافت شیک از این دسته پتوهای مرغوبی هستند که می توان با استفاده از آن ها یک کسب و کار عالی داشت.

تماس با ما