پتو مسافرتی به قیمت عمده

پتو مسافرتی به قیمت عمده از نمایندگی های فعال یا سایت و فروشگاه اینترنتی جستجو و بیابید. بهترین قیمت خرید و فروش را در این مکان ها خواهید یافت.
پتو مسافرتی به قیمت عمده هم اکنون در فروشگاه بزرگ و آنلاین انواع پتو می توان یافت. انواع و اقسام پتوهای مسافرتی تک نفره و دو نفره با طرح و لگوی گوناگون قابل مشاهده است. این نوع پتو در اندازه و رنگ متنوع خرید و فروش می شود و به قیمت عمده عرضه می گردد. در این بازار بزرگ هر نمونه روانداز و پتویی که بخواهید موجود است.

آیا امکان دارد که به صورت اینترنتی ، خرید عمده راحت و با اطمینان پتوی مسافرتی داشته باشیم؟ کدام سایت قیمت کمتر ولی کیفیت بالایی را به مشتریان خود عرضه میکند؟

اگر سوالاتی ذهن شما را در رابطه با پتوهای مسافرتی درگیر کرده است، پیشنهادما به شما دنبال کردن این مطلب است .

پتو مسافرتی به قیمت عمده

ارزان ترین پتوی مسافرتی

ارزان ترین پتوی مسافرتی در این بازار چون انواع منسوجات به صورت عمده عرضه می شود انواع پتو نیز با قیمت های باور نکردنی و کم نظیر به صورت نو و دست دوم خرید و فروش می شود. شما با مراجعه به سایت این بازار تنوع بسیار زیاد محصول را مشاهده خواهید کرد. اندازه و طرح رنگ و همچنین قیمت های مناسب آن هم در کنار کالا درج گردیده است. شما هر اطلاعاتی را که در مورد آن خواسته باشید در دسترس است. پتو مسافرتی با قیمت عمده در دسترس شماست.

ما با فروش پتو مسافرتی در این سایت ، کار شما را راحت کرده ایم .

انواع پتوی مسافرتی

انواع پتوی مسافرتی

  • پتو مسافرتی طرح برجسته
  • پتو نو بافت مدل پایا
  • پتو یک نفره مدل فریدا
  • پتو برجسته نرمینه
  • پتو مسافرتی بافت یزد
  • پتو سیمین مسافرتی
  • پتو ژله ای برجسته
  • پتو مسافرتی نسیم
  • پتو مسافرتی افرا مدل سیمپل
  • پتو مسافرتی نو بافت ۰۰۵

همانطور که ذکر شد قیمت های مناسب پتو و سایر تولیدات کارخانه های نساجی را در سایت بزرگ این بازار می توانید مشاهده کنید. انواع پارچه، الیاف، رو تختی، رو انداز را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد.
هر کدام از این پتوها سایز بندی مختلف دارند که به طور معمول در اندازه های زیر طراحی شده اند:

  • یک نفره معمولی ۱۵۰*۲۲۰
  • یک نفره ویژه ۱۷۰*۲۲۰
  • دو نفره ویژه ۲۲۰*۲۴۰
  • دو نفره معمولی ۲۰۵*۲۴۰

انواع جنس پتو های مسافرتی

پتوهای پشمی

پتو حوله‌ای

پتوهای ارگانیک

پتوهای ژله‌ای

پتو مخمل چینی

یک پتو مسافرتی خوب چه مشخصاتی دارد؟

یک پتو مسافرتی خوب چه مشخصاتی دارد؟ پتوی مسافرتی جزو وسایل ضروری در طول مسافرت شماست که باید نکاتی را در انتخاب آن رعایت کنید .

برای اینکه بتوانید یک پتوی مسافرتی خوب را خریداری کنید ، باید ابتدا نیاز های خود را بررسی کنید تا خرید موفقیت آمیزی داشته باشید .

اکنون با بررسی بعضی از ویژگی های یک پتوی مسافرتی خوب، به شما در این خرید کمک میکنیم :

  • قیمت، رنگ بندی،حجم

یک پتو مسافرتی خوب ، دارای رنگ بندی متنوع و زیبا و دارای قیمت مناسب است . وزن این نوع پتو به دلیل مسافرتی بودن آن ، سبک بوده و به راحتی در مسافرت های شما قابل حمل و استفاده است. همچنین جای زیادی را در چمدان یا ساک شما نمیگیرد .

  • شست و شو

از لحاظ شست و شو، میتوانید آن را با دست بشویید یا از ماشین لباسشویی استفاده کنید. البته بعضی از پتو های مسافرتی بدلیل جنس خاصی که دارند ، باید در شستشوی آن ها دقت شود .

البته شست و شوی پتو در مسافرت کار دشواری است. بدلیل اینکه خشک شدن پتو ، زمان زیادی میخواهد. پس بهتر است از قبل برای حل این مشکل، فکر مناسبی بکنید.

  • جنس و اندازه

همچنین باید به جنس و اندازه پتو دقت کنید ‌. اگر پتو مسافرتی خریداری کنید که سایز آن کوچک تر از بدن شما باشد، به صورت مداوم باید پتو را روی پاها یا شانه ها یا صورت خود بپوشانید تا از سرد شدن بدن جلوگیری کند! اما اگر در هنگام خرید به سایز آن دقت کنید ، هیچ کدام از مشکلات فوق برای شما به وجود نمی آید .

جنس پتو مسافرتی ،در ارامش و راحتی شما در خواب اهمیت زیادی دارد . نکته بسیار مهم این است که پتوی مسافرتی باید نرم و لطیف باشد تا هنگام خواب ، راحتی شما را تضمین کند . اگر جنس آن زبر و نامناسب باشد ، پیوسته پوست بدنتان مورد آزارقرار میگیرد و مانع این میشود که خواب خوبی را تجربه کنید .

فروش عمده پتو مسافرتی ارزان قیمت

فروش عمده پتو مسافرتی ارزان قیمت

همانطور که میدانید ، پتوی مسافرتی جزو اصلی تفریح و مسافرت است .

این پتو ها طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی را شامل میشوند.

خریده پتو مسافرتی ارزان ولی با کیفیت و با طرح های متفاوت و زیبا، قطعا کار آسانی نیست.

سردرگمی بس است!

خیالتان راحت! ما در این سایت به عرضه بهترین نوع پتوی مسافرتی و همه پسندانه ، به شما مشتریان عزیز پرداخته ایم . قطعا برای شما زیبایی، رنگ، طرح،جنس و از همه مهم تر کیفیت و قیمت ارزان مهم ترین اصل خرید پتوی مسافرتی به صورت عمده است.

سایت ما این اطمینان را به شما میدهد که با بهترین نوع پتوی مسافرتی از هر لحاظ ، طرف هستید .

اگر به دنبال خرید عمده ارزان ترین پتوی مسافرتی هستید، به شما پیشنها‌د میکنم مارا دنبال کنید و با کیفیت و قیمت پایین پتو های سایت ما ، لذت و رضایت خریدتان را چندین برابر کنید .

هر اطلاعاتی که شما در رابطه با نوع و کیفیت پتو های سایت ما در هنگام خرید لازم داشته باشید ، در کنار کالای مورد نظر درج شده است. پس شما خرید اینترنتی با خیال راحتی را میتوانید داشته باشید.

گروه ما در فروش عمده پتوی مسافرتی ارزان قیمت ، در تلاش است هرچه بیشتر با کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تر به خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی بپردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما