کارخانه پتو شادیلون مشهد

کارخانه پتو شادیلون مشهد از فعالان عرصه تجاری و اقتصادی صنعت نساجی در حال حاضر در کشور می باشد. تنوع رنگ و طرح پتو در این کارخانه بسیار بالا است.
کارخانه پتو شادیلون مشهد را می توان از موفق ترین مجموعه های تولیدات نساجی در کشور نامید زیرا که هم در صنعت الیاف و هم در تولید و طراحی بهترین پتو در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد. شادیلون با بهره گیری از تکنولوژی ماشین آلات به روز دنیا قادر به تولید انواع پتو و پارچه دو رو و یک رو، سیلندر پنبه ای، پلی استر و پنبه الدستومر می نماید.

کارخانه پتو نوع شادیلون مشهد را به صورت عمده تولید کرده است و در دسترس خریداران قرار داده است که متقاضیان به راحتی بتوانند، نمونه را خریداری کنند.

کارخانه پتو شادیلون مشهد

مشخصات کارخانه شادیلون

مشخصات کارخانه شادیلون کارخانه نوبافت شادیلون از جمله مجموعه هایی است که در زمان بسیار کمی راه اندازی شد و در همین زمان کم به تنوع محصول و کیفیت دست پیدا کرد. ساخت این شرکت در سال ۸۳ آغاز شد و در حدود ۶ ماه بعد ماشین آلات آن نصب و راه اندازی گردید. در مدت دوره شش ماهه بعد تمامی ماشین آلات نصب و به مرحله تولید رسید.
این شرکت با تلاش مستمری که در این زمینه انجام داد توانسته است با شرکت های بزرگ خارجی هم ارتباط نزدیک و تنگاتنگی داشته باشد. بسیاری از تولیدات این کارخانه صادرات می شود.
رضایتمندی مشتری در این شرکت بسیار اهمیت دارد و سر لوحه کار قرار گرفته است. این مجموعه افتخار می کند که در تنوع طرح و رنگ و کیفیت سرآمد بوده است.

کارخانه پتو که امروزه فعالیت زیادی دارد، دارای مشخصات زیر می باشد:

  • این کارخانه که نزدیک به دو دهه است، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، از دستگاه‌های مدرن استفاده می‌کنند و دستگاه های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک از طریق نیروی انسانی باتجربه برای تولید در نظر گرفته شده است، از این رو نمونه‌هایی که به بازار عرضه کرده است، توانسته است، از محبوبیت خاصی برخوردار باشند.
  • مواد اولیه برای تولید پتو ها به کار برده می شوند، بسیار مرغوب می باشند.
  • قیمتی که برای پتو ها در نظر می‌گیرند، به دلیل این که به صورت عمده و مستقیم آنها را در اختیار خریداران قرار می دهند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

کیفیت محصولات شادیلون

کیفیت محصولات شادیلون تقاضای زیادی برای محصولات این شرکت همه روزه از راه می رسد. پتوی شادیلون با بکارگیری بهترین نوع الیاف در محصول خود پتوی نرم گرم و لطیفی را به مشتری تحویل می دهد. خواب راحت و در آرامش را با محصولات کارخانه شادیلون می توان تجربه کرد.
این شرکت لوح تقدیر مراجع زیر را به خود اختصاص داده است:

  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  • لوح تقدیر وزارت صنعت و معدن
  • لوح تقدیر وزارت کار و امور اجتماعی
  • لوح تقدیر صنایع خراسان

شرکت شادیلون از مجرب ترین مهندسان و تکنسین های صنعت نساجی بهره می برد به همین دلیل بارها نامزد بهترین واحد صنعتی کشور نیز گردیده است. شما هم می توانید به بازدید محصولات این شرکت در سایت اینترنتی مجموعه وارد شوید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

کیفیت محصولات شادیلون ایران به گونه ای می باشد که توانسته است، رضایت خاطر خریداران را فراهم سازد و هنگامی که راهنمای خرید نمونه را مورد مطالعه قرار می دهید، اطلاعات زیادی در رابطه با لوح تقدیرهایی که از طرف صنایع گوناگون به این کارخانه تعلق گرفته است، آشنا می شوید و این خود بیانگر کیفیت خوب نمونه می باشد، همچنین صادرات آن به کشورهای مختلف آغاز شده است و صادرات محصولات زمانی اتفاق می‌افتد که کیفیت خوب محصولات در داخل کشور به اثبات می رسد.

از سایز انواع پتو در بازار بیشتر بدانید

از سایز انواع پتو در بازار بیشتر بدانید پتوها با توجه به کاربردی که دارند، برای سنین مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این رو سایزهای آنها به شرح ذیل می باشد:

  • پتو دو نفره؛ برای استفاده دو نفره به بازار عرضه شده است، کیفیت فوق العاده ای دارند، از الیافی که برای آن استفاده شده است، بسیار مناسب می باشند و تراکم بافت آنها به گونه ای است که حالت اولیه خوبی را به آنها می دهد.
  • پتو تک نفره؛ قیمتی مناسب به خود اختصاص داده است و با توجه به این که در عرضه عمده و مستقیم در دسترس خریداران قرار گرفته است، توانسته، رضایت خاطر خریداران را فراهم سازد.

قیمت انواع پتو شادیلون در فروش ویژه

قیمت انواع پتو شادیلون در فروش ویژه قیمت انواع پتو از نوع شادیلون در فروش ویژه برای خریداران بسیار مناسب می باشد، به دلیل این که در فروش ویژه واسطه‌ گران نقشی ندارند و نمونه‌ها به طور مستقیم در دسترس خریداران قرار می‌گیرد، تولیدکنندگان اصلی با متقاضیان در ارتباط مستقیم هستند، کیفیت خوب نمونه را افراد تجربه می‌کنند و قیمتی همانند قیمت اولیه برای آنها پرداخت می‌کنند، همانطور که می‌دانید در عرضه مستقیم، قیمت ها از تولید تا توزیع افزایش پیدا نمی‌کنند، به دلیل این که واسطه‌ گران در خرید و فروش آن نقشی ندارند و این برای خریداران گزینه انتخابی مناسبی می باشد و سود فراوانی به تولید کنندگان اصلی می‌رسد.

در این زمینه راهنمای خریدی به آنها ارائه شده است که در این راهنما اطلاعاتی در رابطه با سایز پتو، قیمت پتو شادیلون، چگونگی ارتباط برقرار کردن با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان آن ها و موارد دیگر می باشد و این کمک می‌کند که خریداران بتوانند، با کسب اطلاعات لازم نمونه هایی را تهیه کنند که کیفیت عالی دارد.

تماس با ما