خرید و فروش پتو نوزادی پسرانه

یکی از لوازم پرکاربرد مادران، در روزهای آغازین تولد بچه، پتو نوزادی می‌ باشد. انواع پتو نوزادی پسرانه و دخترانه در بازار موجود است. بنابراین، شما می‌ توانید جهت خرید و فروش این پتو ها، با کیفیت مناسب و متناسب، با سلیقه ی خود، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

پتو نوزادی پسرانه

مدل پتو بافتنی نوزادی پسرانه و دخترانه

انواع مدل های پتو بافتنی نوزادی، از نوع پسرانه و دخترانه در بازار عرضه می‌ شود. شما می‌ توانید از بین این مدل ها، پتویی ساده یا طرح دار را با توجه به علاقه‌ی خود برای نوزاد دختر یا پسر خود انتخاب کنید. مادران برای اینکه خواب راحت و آرامی را به نوزاد خود هدیه دهند، انتخاب لحاف، بالشت و تشک مناسب برای آنها، بسیار حائز اهمیت است. یکی از پرکاربرد ترین وسایل سیسمونی، استفاده از پتو به منظور خواب نوزاد است. همچنین مادران عزیز باید توجه لازم را، هنگام خرید سیسمونی به کار گیرند و پتویی با طرح، جنس و رنگ مناسب برای نوزاد خود، تهیه کنند.

 

لازم به ذکر است که پتو در همان روز های آغازین تولد کودک استفاده می‌ شود و از اهمیت بسیاری برخوردار می‌ باشد. همچنین اگر به دنبال پتوی نوزادی با هزینه کمتر برای فرزند خود هستید، بهتر است هنر بافتن را فرا بگیرید، به همین جهت به مادرانی که در هنر بافتنی تسلط کافی دارند، پیشنهاد می‌ شود که قبل از تولد فرزند خود، با انتخاب طرحی مناسب و رنگ شاد، اقدام به بافتن پتوی مورد نیاز نوزاد خود کنند. سعی کنید در بافت پتو های نوزادی، از طرح های فانتزی استفاده کنید. پتو های بافتنی در انواع سبک و نازک در بازار موجود است و در تمام فصول سال قابل استفاده می‌باشند.

 

پتو نوزادی پسرانه

فروشگاه اینترنتی خرید انواع پتو های نوزادی

به منظور تهیه انواع پتو های نوزادی پسرانه و دخترانه، با انواع طرح ها و کیفیت های مطلوب، با ما در ارتباط باشید. همچنین پتو نوزادی را می‌ توانید به طور حضوری یا به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی مجموعه ما خریداری کنید.

 

از جمله مشخصات و ویژگی های پتوی نوزادی پسرانه و روش های استفاده از آن عبارتند از:

  1.  پتوی نوزادی پسرانه برای رنج سنی تا 9 ماه مناسب است.
  2. این محصول تحت برند ROOH تولید و عرضه می‌شود.
  3.  این محصول از جنس پارچه پنبه ‌ای درجه یک است.
  4. دارای طرحی ساده و زیباست.
  5.  استفاده از هیچگونه سفید کننده ای در این محصول مجاز نیست.
  6. این پتو ها تا جایی که امکان دارد باید به صورت دستی و جداگانه شسته شوند.
  7. از خشک کن استفاده شود.
  8. اتو کشی با حرارت پایین انجام شود تا بافت آن آسیب نبیند.
  9.  شستشوی آن باید با آب با دمای حداکثر 30 درجه انجام شود.

 

تماس با ما