کارخانه تولید پتو با قیمت عمده

روش های زیادی برای خرید پتو وجود دارد شما می توانید خرید مستقیم از کارخانه تولید پتو با قیمت عمده داشته باشید که در این صورت افراد می توانند به راحتی اقدام به سفارش با قیمت عمده محصول کنند و در کنار آن خریدی بی واسطه داشته باشند.
فروش پتو از کارخانه به روش های مختلفی صورت می گیرد که خریدار پس از انتخاب نهایی سفارش خود را ثبت و تحویل می گیرد از این رو خرید پتو با قیمت عمده از کارخانه برای فروشندگان با قیمت ارزان تری محاسبه می شود.
پتو انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند انواع پتو عبارتند از: پتو طرحدار، پتو نوجوان،پتو پرسی، پتو بچگانه، پتو گلبافت، پتو نرمینه، پتو سفارشی

پتو با قیمت عمده

 

خرید پتو زنبق به چه صورت می باشد

پتو محصولی است که باید متناسب با محیط انتخاب شود، و خصوصیاتی مثل طرح و رنگ و جنس در انتخاب آن اهمیت دارد.
نکاتی که برای خرید پتو باید بدانیم عبارتند از سایز پتو و رنگ و طرح پتو، جنس پتو، برند پتو، قیمت پتو، وزن پتو، مقاومت پتو
پتو در بازار داخل تولید کنندگان زیادی دارد هر برند موجود دارای اعتبار و کیفیت یکسانی نیستند بهترین برند تولید پتو با قیمت عمده را می توان از کیفیت محصول و ماندگاری آن شناخت.
پتو با طرح و مدل های زیادی که دارد هر کدام دارای وزن متفاوتی با یکدیگر است تولید پتو با قیمت عمده و وزن سنگین برای فصول سرد سال مناسب و همینطور پتو های سبک تر برای فصول گرم سال و همینطور مسافرت مناسب اند.
پتو مناسب پتویی است که پرز ندهد و ماندگاری داشته باشد پتویی که پرز بدهد فرد را در هنگام استراحت دچار خارش می کند که به این دلیل باعث ناراحتی شخص در هنگام استراحت می شود و پتویی که پرز داده باشد شکل ظاهری خوبی هم نخواهد داشت.
در هنگام خرید پتو حتما به برچسب توضیحات به نحوه‌ی شستشو آن در ماشین لباسشویی دقت داشته باشید زیرا پتو وسیله ای است که باید برای از بین بردن آلودگی آن را شستشو داد و در کنار آن کیفیت خوبی داشته باشد و رنگ خود را حفظ کند.
پتو معمولا از دو جنس تولید می شود پتو با جنس طبیعی و مصنوعی که هر کدام فواید و معایب خود را دارد.
پتو های طبیعی نسبت به پتو های مصنوعی قیمت بالاتری داشته اند ، این پتو برای افراد حساس بسیار مناسب است زیرا پتو با الیاف طبیعی دارای حساسیت کمتری می باشد.
پتو های طبیعی از الیافی مانند پنبه و پشم و نمونه های بافتنی که از انواع الیاف طبیعی بشمار می روند.
شکل ظاهری و رنگ پتو در احساس آرامش تاثیر گذار است، همچنین یک پتو مناسب باید متناسب با سن و جنسیت انتخاب شود.
در انتخاب یک پتو باید تمام مزایا و ساختار پتو از شکل ظاهری آن گرفته تا شکل فیزیکی را مورد ارزیابی قرار داد.
امروزه پتو دارای تنوع بالایی می باشد که خریداران برای سفارش با گزینه های بیشتری مواجه می شوند که ممکن است در انتخاب خود با مشکل مواجه شوند.

پتو زنبق گلدار

مرجع فروش پتو زنبق با قیمت فوق العاده

پتو زنبق یکی از جدید ترین محصولات شرکت بشمار می رود که با طرح های مختلف وارد بازار شده و با قیمت مناسبی که داشته فروش خوبی در بازار به خود اختصاص داده است.
پتو زنبق یکی از طرح های پرطرفدار مجموعه است، یکی از خصوصیات مثبت این مدل پتو پرز دهی آن است که به صورت خیلی کم اتفاق می افتاد.
جنس پتو زنبق از پلی استر است که دارای دوام مناسب و این نوع پتو ها به دلیل مواد بکار رفته کمتر چروک می شوند و حالت خود را حفظ می کنند.
پتو زنبق در طرح سیلک و برجسته تولید می شود ،کارخانه لاله مهرگان دارای چند سال سابقه در تولید انواع پتو ها است.
مدل پتو زنبق یکی از طرح های ابداعی این مجموعه بوده که دارای قیمت فوق العاده مناسب برای تمامی اقشار جامعه می توان مورد استفاده قرار بگیرد.
پتو زنبق در رنگ های مختلف و طرح های جذاب تولید و در سایز های کودک و نوجوان و بزرگسال با طرح های جدید و به روز به بازار عرضه می شوند.
کارخانه پتو زنبق لاله مهرگان قم با بکار گیری بروز ترین دستگاه های روز در زمینه تولید پتو فعالیت می کند و تمامی محصولات خود را بر اساس مدل های تولید شده قیمت گذاری می کند به طور مثال با در نظر گرفتن اینکه هر مدل از پتو های این شرکت از چه مواد و الیافی تشکیل شده و اینکه ضخامت پتو چقدر می باشد دلالت دارد.
پتو به دلیل کاربرد فراوانی که دارد در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرد، پس یک محصول پر فروش در بازار خواهد بود.
شما می توانید به راحتی پتو خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید که متناسب با سلیقه شما تولید می شود هم پتو هایی با وزن کم و همینطور پتو سنگین موجود دارند که شما می توانید از طریق سایت اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.
مجموعه دیبافت نگار با چندین سال سابقه درخشان شما را در خرید آسان راهنمایی می کند و همچنین محصولات خود را به صورت عمده به شما عزیزان ارائه می دهد و با چندین سال سابقه توانسته با کیفیت عالی که داشته در بین دیگر برند ها بدرخشد.
پتو یک نفره یکی از تولیدات برند پتو زنبق بشمار می رود که یکی از ملزومات استراحت خوب است.
ما در این سایت تمام تلاش خود را بر این داشتیم تا مطالب مفیدی را در اختیار شما خریداران گرامی قرار دهیم امید وارم که توانسته باشیم در این زمینه به شما کمک کرده باشیم.

بهترین شرکت تولید پتو مخصوص کودک

شرکت دیبافت نگار به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پتو مخصوص کودک سالهاست که فعالیت می کند.
این مجموعه با محصولات خوبی که داشته نسبت به برندهای دیگر در بین مردم مطرح شده است . لیست تمامی پتو های کودک این مجموعه توسط شرکت های پخش قابل مشاهده می باشد تا با در نظر گرفتن کمترین سود بدون واسطه به دست خریدار برسد.

فروشنده برتر پتو زنبق به قیمت کارخانه

مجموعه ما به عنوان یک فروشنده برتر برند پتو زنبق بشمار می رود که بسیاری از خریداران عمده این محصول از مجموعه فروشندگان و نمایندگان این برند در سطح کشور هستند که بیشتر به صورت عمده خرید می کنند قیمت عمده تمام شده نسبت به قیمت تکی بسیار مقرون به صرفه تمام می شود.

بزرگترین بازار خرید پتو زنبق با کیفیت

امروزه تهران به عنوان بزرگترین بازار خرید و فروش پتو در کشور شناخته شده است.
اکثر پتو هایی که در بازار بزرگ تهران به فروش می رسد پتو چینی و ایرانی می باشد که پتو های ایرانی کیفیت بهتری نسبت به نمونه خارجی خود دارند.

بررسی کیفیت پتو های ایرانی

مرکز تولید پتو شرکت دیبافت نگار با در نظر گرفتن بهترین شرایط در خط تولید خود برای مشتریان این امکان را فراهم نموده تا با ارزان ترین قیمت به صورت عمده خرید خود را انجام دهند.
با خرید پتو در شهر قم شما می توانید بهترین پتو ها را از برند دیبافت نگار تهیه کنید، این برند بهترین طرح های ممکن را به بازار عرضه می کند، که شما با کمترین زمان ممکن می توانید خرید خود را به صورت عمده از طریق سایت انجام دهید.
پتو های ایرانی یکی از بهترین پتو ها در بازار از لحاظ کیفیت هستند و ما هم خرید مستقیم پتو ایرانی را در اختیار شما قرار داده ایم.
شما در هر شهری از کشور که باشید با بررسی تمام نکات خرید یک پتو می توانید بدون مراجعه به بازار ، پتوی مورد نیاز خود را از یک سایت فعال و یا یکی از بزرگترین تولید کننده تولید پتو با قیمت عمده در بازار سفارش دهید.
شما با خرید اینترنتی از این سایت می توانید خریدی با قیمت عمده و بی واسطه در خصوص پتو در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
شما هم می توانید برای اطلاع از قیمت عمده تمام طرح ها را با بروز ترین قیمت با مشاوران فروش مجموعه دیبافت نگار تماس بگیرید تا دراین زمینه شما را راهنمایی کنند.
دسترسی مستقیم پتو در این سایت این امکان را فراهم آورده که یک معامله خوب برای خرید عمده پتو کمک کرده که شما می توانید از این موقعیت استفاده کنید.

پرفروش ترین نوع پتو ایرانی یکنفره

شما برای خرید پتو با توجه به نیاز مشتری ها پتو های متنوعی می توانید به آن ها پیشنهاد دهید.
هدف ما از این سایت فروش بیشتر محصولی با کیفیت و خدمت به مردم این سرزمین است که خرید مستقیم از طریق این سایت با کمترین قیمت را در اختیار شما قرار می دهد.
در صورتی که تمایل داشته باشید دسترسی به لیست تمامی پتو های ایرانی یکنفره موجود در بازار را داشته باشید و خرید آن ها را از طریق را ه های ارتباطی با سایت ما داشته باشید ما در اختیار شما قرار می دهیم و سفارشات شما در کمترین زمان و هزینه مربوط به باربری انجام می شود.
برای خرید مطمعن پیشنهاد ما به شما این است که خرید خود را از یک برند شناخته شده با نمایندگی مطمعن یا بازرگانی های معتبر که تمامی مجوز ها را داشته باشد خریداری کنید.
بنابرین شما می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و در کوتاه ترین زمان در محلی که می خواهید تحویل بگیرید در این صورت در زمان خود هم صرفه جویی کرده اید.

مدل های مختلف پتو ایرانی خانگی با برند های متفاوت

امروزه بستری که در اینترنت محیا شده و زمینه اقتصادی خوبی هم داشته است در صورتی که برای تمامی اقشار جامعه مناسب است برای مثال حتی خانم های خانه دار هم می توانند به راحتی در منزل با کمترین زمان و بدون محدودیت مکانی بکار خود برسند، و در کنار خانه داری خود سفلی پر در آمد نیز داشته باشند.
در حال حاضر یک شغل خوب که می توان برای فعالیت معرفی کرد می توان به فروش پتو و کالای خواب اشاره کرد.
شما اگر اطلاعی هم در این زمینه نداشته باشید براحتی با مراجعه به بازار هم می توانید اطلاعات خود را در زمینه انواع مدل های پتو و همچنین طرح های موجود در بازار و همچنین قیمت های متنوع آن ها کامل کنید.
در کل همانطور که اطلاع دارید خرید عمده برای خریداران بسیار مقرون به صرفه تمام می شود، در واقع با خرید عمده با تعداد بالا و قیمت ارسالی آن شما هم وارد عرصه تجارت خواهید شد.
این نکته را هم در نظر بگیرید که شما قبل از سفارش پتو مدنظر خود می توانید قبل از اینکه هزینه ای پرداخت کنید تصویر تمامی محصولات سایت را مشاهده کنید و با خیال راحت بعد از دیدن محصول و بررسی کیفیت آن ثبت سفارش خودرا انجام دهید.

پتو زنبق الوان
اگر خرید به صورت عمده در زمینه پتو و دیگر محصولات کالای خواب را دارید حتما قبل خرید در گوگل تمامی برند های معتبر را سرچ کنید و قیمت تمامی آن ها را نیز با هم مقایسه کنید اما اولین نکته این است که ابتدا به جنس و کیفیت آن ها بپردازید، و سفارش خود را از سایت های معتبر در این زمینه ثبت کنید.
بیشتر کارخانه های تولید کننده پتو ایرانی برای مصارف خانگی و با آشنا بودن به علم این نوع فروش راه های خرید مستقیم برای خرید تعداد بالا به خریداران را فراهم نموده اند، به این ترتیب تمامی افراد جامعه با صرف کمترین زمان ممکن می توانند محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.
یکی از ساده ترین راه های دسترسی به تولید کنندگان پتو های ایرانی بررسی سایت های اینترنتی می باشد که می توانید با ارتباط گرفتن یک برند معتبر تعداد پتو ایرانی مورد نیاز خود را خریداری کنید و از این قابلیت که به آن دسترسی دارید بهره ببرید .

تهیه پتو پسرانه با طرح های عالی

این مجموعه که تولید کننده هر مدل و طرحی با توجه به سن و جنسیت تولید می کند در زمینه تولید طرح های پسرانه نیز پیشرفت خوبی داشته و توانسته با طرح های عالی که تهیه کرده جزو یکی از مجموعه های فعال در زمینه تولید پتو با قیمت عمده شناخته شود.

 

مراکز خرید پتو مسافرتی و خانگی درجه یک

پتو های مسافرتی و خانگی یکی از پتو های ارزان قیمت و سبک وزن در زمینه تولید به شمار می رود که به جز مسافرت باز هم کاربرد دارد.
پتو مسافرتی درجه یک با بهترین مواد اولیه علاوه بر سبک وزن بودن دارای گرمای مناسبی نیز می باشد.
شما می توانید برای تهیه و خرید انواع پتو های مسافرتی و مشاهده همه ی پتو های مسافرتی آن ها را در سایت مشاهده کرده و خریدی اینترنتی یا با مراجعه به مراکز فروشندگی این برند پتو مسافرتی خود را تهیه کنید.

163

  1. سلام وقت بخیر
    خیلی قیمتاتون مناسبه که به قیمت کارخونه عرضه میشه خسته نباشید می کنم به شما تولید کننده که هوای خریداران رو دارید

  2. سلام وقت بخیر من به اون دستات شما سفارش دادم قیمت دیگه برام تموم شد خیلی خیلی خیلی خوبی به دست آوردم زنده باشید

  3. سلام وقت بخیر
    پتو انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند که هر کدام مربوط به جنس و ابعاد طرح و رنگ می باشد

  4. سلام وقت بخیر
    پتو های مسافرتی و خانگی یکی از پتو های ارزان قیمت و سبک وزن در زمینه تولید به شمار می رود که پتو های که از سایت شما خریدم عالین

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام وقت بخیر
    همینطور پتو های سبک تر برای فصول گرم سال و همینطور مسافرت مناسب اند ارسال به مشهد هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  6. سلام وقت بخیر
    قیمت پتوهاتون چنده اگر امکان داره لیست قیمت پتو را در سایت قرار دهید ؟
    آیا به صورت اینترنتی هم می توان سفارش داد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  7. سلام وقت بخیر
    قیمت پتوهاتون چنده اگر امکان داره لیست قیمت پتو را در سایت قرار دهید ؟
    آیا به صورت اینترنتی هم می توان سفارش داد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  8. سلام وقت بخیر من پتوبا تعداد بالا میخواستم بدون واسطه از کارخانه که قیمت مناسبتر دربیاد ممنون میشم راهنمایی کنید

  9. سلام وقت بخیر
    قیمت پتوهاتون چنده اگر امکان داره لیست قیمت پتو را در سایت قرار دهید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  10. روش های زیادی برای خرید پتو وجود دارد شما می توانید خرید مستقیم از کارخانه تولید پتو با قیمت عمده داشته باشید که در این صورت افراد می توانند به راحتی اقدام به سفارش با قیمت عمده محصول کنند و در کنار آن خریدی بی واسطه داشته باشند

  11. شما می توانید برای تهیه و خرید انواع پتو های مسافرتی و مشاهده همه ی پتو های مسافرتی دررسایت این شرکت مشاهده وخرید کنید

  12. این مجموعه که تولید کننده هر مدل و طرحی با توجه به سن و جنسیت تولید می کند در زمینه تولید طرح های پسرانه نیز پیشرفت خوبی داشته و توانسته با طرح های عالی که تهیه کرده

  13. سلام وقت بخیر
    فروش پتو از کارخانه به روش های مختلفی صورت می گیرد که خریدار پس از انتخاب نهایی سفارش خود را ثبت و تحویل می گیرد از این رو خرید پتو با قیمت عمده از کارخانه برای فروشندگان با قیمت ارزان تری محاسبه می شود

  14. سلام وقت بخیر
    فروش پتو از کارخانه به روش های مختلفی صورت می گیرد که خریدار پس از انتخاب نهایی سفارش خود را ثبت و تحویل می گیرد از این رو خرید پتو با قیمت عمده از کارخانه برای فروشندگان با قیمت ارزان تری محاسبه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  15. سلام خسته نباشید
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  16. سلام وقتتون بخیر
    من از پتوهای شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  17. سلام وقت بخیر
    پتو محصولی است که باید متناسب با محیط انتخاب شود، و خصوصیاتی مثل طرح و رنگ و جنس در انتخاب آن اهمیت دارد.

  18. سلام خسته نباشیدپتو های طبیعی از الیافی مانند پنبه و پشم و نمونه های بافتنی که از انواع الیاف طبیعی بشمار می روند ممنون

  19. پتو محصولی است که باید متناسب با محیط انتخاب شود، و خصوصیاتی مثل طرح و رنگ و جنس در انتخاب آن اهمیت دارد.

  20. سلام وقت بخیر
    خیلی قیمتاتون مناسبه که به قیمت کارخونه عرضه میشه خسته نباشید می کنم به شما تولید کننده که هوای خریداران رو دارید

  21. سلام وقت بخیر
    خیلی قیمتاتون مناسبه که به قیمت کارخونه عرضه میشه خسته نباشید می کنم به شما تولید کننده که هوای خریداران رو دارید

  22. سلام وقت بخیر من به اون دستات شما سفارش دادم قیمت دیگه برام تموم شد خیلی خیلی خیلی خوبی به دست آوردم زنده باشید

  23. سلام وقت بخیر
    پتو انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند که هر کدام مربوط به جنس و ابعاد طرح و رنگ می باشد

  24. سلام وقت بخیر
    پتو های مسافرتی و خانگی یکی از پتو های ارزان قیمت و سبک وزن در زمینه تولید به شمار می رود که پتو های که از سایت شما خریدم عالین

  25. شما می توانید برای تهیه و خرید انواع پتو های مسافرتی و مشاهده همه ی پتو های مسافرتی آن ها را در سایت مشاهده کرده و خریدی اینترنتی یا با مراجعه به مراکز فروشندگی این برند پتو مسافرتی خود را تهیه کنید.

  26. سلام وقت بخیر
    پتوی ارگانیک به دلیل اینکه از پنبه طبیعی تشکیل شدند قیمت بالایی نسبت به سایر مدل های پتو دارند اما بهترین گزینه برای افرادی هستند که به انواع بیماری ها و حساسیت های پوستی دچارند

  27. فروش پتو از کارخانه به روش های مختلفی صورت می گیرد که خریدار پس از انتخاب نهایی سفارش خود را ثبت و تحویل می گیرد از این رو خرید پتو با قیمت عمده از کارخانه برای فروشندگان با قیمت ارزان تری محاسبه می شود.

  28. سلام وقت بخیر
    خیلی قیمتاتون مناسبه که به قیمت کارخونه عرضه میشه خسته نباشید می کنم به شما تولید کننده که هوای خریداران رو دارید

  29. سلام وقت بخیر
    یه نکته روانشناسی به دوستان عزیزی که قصد خرید پتو رو دارن عرض کنم که حتما رنگ شاد و روشن تهیه کنند. چون موجب میشه حس آرامش بیشتری در زمان خواب داشته باشید.

  30. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  31. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  32. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  33. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  34. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  35. سلام ممنون از ارتباط شما
    شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
    09120677104
    09129677312
    09129389211

  36. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر بی زحمت تمام عکس های پتو پسرانه با طرح های عالی رو به همراه قیمت عمده ی آن را برای ما ارسال کنید متشکرم از سایت خوبتون

  37. پتو زنبق یکی از جدید ترین محصولات شرکت بشمار می رود که با طرح های مختلف وارد بازار شده و با قیمت مناسبی که داشته فروش خوبی در بازار به خود اختصاص داده است

  38. سلام و ارادت
    خیلی مطلب خوبی بود من خودم به پتوی خواب خیلی اهمیت می دم و یکی از مواردی هست که اگر باهاش راحت نباشم درست خوابم نمی بره ممنون از این مطالب خوبتون

  39. سلام عرض شد ممنون میشم قیمت عمده ی پتوها رو بگید تعداد بالا میخام در چند رنگ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  40. پتوهای گل برجسته شادیلون از زیباترین پتو های موجود در بازار می باشند که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند

  41. پتوهای بسیار شیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از این سایت خریداری کنن چون هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه

  42. اگه می خواهید یک خواب راحت داشته باشید پیشنهاد من این است که حتما این نوع پتو را انتخاب کنید چون خودم تجربشو کردم. عااالیه

  43. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

  44. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  45. افراد زیادی به اصطلاح بدخواب هستند و معمولا خواب رلحت و عمیق را خیلی کم تجربه میکنند .داشتن کالای خواب با کیفیت و راحت یک عامل موثر در کیفیت خواب است

  46. در این سایت می توانید انواعپتوهارا با طرح های مختلف را بیابید که دارای طرح های مختلفی می باشد

  47. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    ایا به شهر اذربایجان غربی هم ارسال دارید هزینه ارسال چقدر ؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  48. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  49. سلام عرض ادب پتوهایی که عرضه میکنید خیلی قیمتشون از بیرون مناسب تر است وتنوع فراوانی دارد

  50. واقعا جذابیت ظاهری پتوهای شادیلون از هر جهت حیرت انگیزه و طرح و رنگ و نقش و نگارش فوق العاده است.

  51. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  52. خیلی خوبن من پیشنهاد میدم بخرید حتما چون خیلی باکیفیتن جنسشون اصله و با شستشو و استفاده مکرر کیفیتشون هیچ تغییری نمیکنه خیلی شیک و جدیدن علاوه بر اینها قیمتشون اینجا بسیار ارزونه خیلی ممنون از شما

  53. سلام روز بخیر
    در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از این پتو می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  54. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  55. امروزه همه مدلهای پتوها بسیار باکیفیت وشیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از سایتهای معتبر خریداری کنن تاهم هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه

  56. سایت های متعددی این پتوها رو تبلیغ می کنند و آنها را به فروش می رسانند قیمت این پتو و مناسب است

  57. بیشتر کارخانه های تولید کننده پتو ایرانی برای مصارف خانگی و با آشنا بودن به علم این نوع فروش راه های خرید مستقیم برای خرید تعداد بالا به خریداران را فراهم نموده اند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  58. رنگهای شاد این پتو ها خیلی قشنگ هستند و برای داشتن خواب راحت حتما این پتو ها را سفارش دهید

  59. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم محصول من خیلی زود به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون کیفیت پتوهاتون بسیار عالیه

  60. این پتوهای دولایه علاوه بر اینکه گرمای مناسبی را ایجاد میکنند ، زیبایی و طرح های زیادی را هم دارا هستند و خوابی آسوده را به شما هدیه می دهند

  61. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  62. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  63. سلام وقت بخیر پتو ها واقعاً با کیفیت هستند چیزی که برای شما دارد در مقایسه با تاییدیه درجه یک هستند

  64. پتو های طبیعی نسبت به پتو های مصنوعی قیمت بالاتری داشته اند ، این پتو برای افراد حساس بسیار مناسب است زیرا پتو با الیاف طبیعی دارای حساسیت کمتری می باشد.

  65. پتو محصولی است که باید متناسب با محیط انتخاب شود، و خصوصیاتی مثل طرح و رنگ و جنس در انتخاب آن اهمیت دارد.

  66. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  67. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

  68. با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوب و به روز شما . جالب بود، من خیلی از نوشته ها بالا رو نمیدونستم،تقدیر از نوشته ها اصولی ای که قرار میدید خصوصا نکته در زمان های گذشته و هنگامی که پتو به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند، برای گرم شدن در فصول سرد از پتو گوسفندی ضخیم که به اصطلاح به آن ها لحاف گفته می شود استفاده می شد اصولی بود . خدا قوت .

  69. سلام وقتتون بخیر
    من دو روز پیش ثبت سفارش کردم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  70. سلام این پتوها جزء گران ترین پتوهای موجود در بازاراست و برای افراد که آلرژی و مشکلات پوستی دارند مناسب هستند و الیاف این پتوها از پنبه است

  71. سلام وقت بخیر بسته بندی پتو ها به گونه هستش که از صدمات ناشی از حمل و نقل و دیگر موارد پتو رو حفظ میکنه و سالم به دست مشتری میرسونه

  72. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید یکی از بهترین جا هایی که توانستم پتو با کیفیت و با قیمت عمده تهیه کنم و مشتری ثابتشون شم سایت دیبابافت بود خیلی متشکرم.

  73. طرح و رنگی که برای انواع پتوها در نظر گرفته می‌شود بسیار زیبا و جذاب است و با استفاده‌ های مکرر و شستشوی مداوم آسیبی نخواهند دید

  74. انواع پتو در سازه ها و جنس های مختلف به صورت اینترنتی به فروش می رسد
    پتو باید جنس نرم و لطیف داشته باشد وهم سبک باشد
    امرزوه یکی از کالاهای خواب پر مصرف که در هر خانه ای وجود دارد پتو است.

  75. سلام خدا قوت
    پتو ها را ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و وزن یک پتو در قیمت آن فوقالعاده تاثیر گذار است و خلاقیت در نقش ونگار پتو باعث جذب مشتری بیشتر می شود

  76. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  77. سلام وقت بخیر
    تشکر بابت خدماتتون
    من فقط از این تعجب کردم که انقدر مدل و نوع با جنس ها مختلف پتو داریم من خودم پتو فروش هستم و از خونه کار واقعا لذت میبرم ممنون از شما

  78. پتوها بسیار شیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از این سایت خریداری کنن چون هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه
    یا امکان خرید اینترنتی از طریق سایت شما وجود دارد و پرداخت آنلاین انجام دهیم

  79. سلام عرض ادب قصد خرید حضوری از مجموعه شما رو دارم ممنون میشم آدرس دفتر مرکزی خودتون رو بفرستین

  80. سلام و خدا قوت
    با تشکر از شما برای تلاش فراوان برای تولید محتواهای خوبتون
    انشالله که موفق باشید

  81. سلام روز خوش
    پتو باید حتما ضد حساسیت و آنتی باکتریال باشد تا دچار حساسیت های پوستی نشوند و اینکه شما ارسال به مشهد هم دارید؟ زمان ارسال چقدره؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  82. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  83. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من اگر بخوام خرید به صورت عمده انجام بدم داخل هر بسته چند تعداد پتو است ؟

  84. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  85. رنگهای شاد این پتو ها خیلی قشنگ هستند و برای داشتن خواب راحت حتما این پتو ها را سفارش دهید
    این نوع پتو ها دارای لطافت بسیار خاص و جذاب می باشد

  86. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  87. سلام وقت بخیر
    پتو وسیله ای است که ما هر روز مدت زمان طولانی از آن استفاده می کنیم بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرد.
    پس بهتر است از محصولات خوبی استفاده کنیم

  88. سلام وقت بخیر
    من قبلا تو بازار داخلی کار کردم فروش خوبی هم داشتم در زمینه صادرات از شما راهنمایی خواستنم برای اینکه من اگه بخوام صادراتی کار بکنم چکار کنم؟

  89. سلام وقت بخیر
    پتو های این مجموعه دارای گرما ی بسیار زیادی است و نرم و لطیف بودن آن موجب استفاده از آن ها شده است اکثر پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار از پشم و پنبه درست شدنده اند

  90. پتو شادیلون به دلیل کیفیت بالا و قابلیت حمل آسان بسیار پرطرفدار بوده است .شهر مشهد به عنوان قطب اصلی پتو شناخته می‌شود
    با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده و با ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب، نام خود را در صنعت کالای خواب پر آوازه سازد

  91. سلام وقت بخیر
    برخی افراد به بعضی از الیاف ها حساسیت دارند دارند باید به جنس پتو توجه داشته باشند که آنتی باکتریال باشد تا دچار حساسیت های پوستی نشوند.این محصولات گزینه خوبی هستن

  92. سلام وقت بخیر
    از شما برای محصول بسیار خوبتون تشکر می کنم من اولین بار از شما خرید کردم و مشتری دائمی شما شدم.
    ممنون از تیم خوب فروشتون

  93. سلام روز بخیر
    پتو در انواع رنگ و طرح و سایز تولید می شود که هر کدام بسته به نوع این نکات گفته شده دسته بندی می شود از شرایط فروش توضیحی بدین

  94. سلام روز بخیر
    قیمت صادراتی پتو ها به صورت دلاری می باشد ؟و حتما باید دلار پرداخت کنیم؟

  95. پتو محصولی است که باید متناسب با محیط انتخاب شود، و خصوصیاتی مثل طرح و رنگ و جنس در انتخاب آن اهمیت دارد.

  96. پتو مناسب پتویی است که پرز ندهد و ماندگاری داشته باشد پتویی که پرز بدهد فرد را در هنگام استراحت دچار خارش می کند که به این دلیل باعث ناراحتی شخص در هنگام استراحت می شود

  97. سلام وقت بخیر
    حتما قبل از خرید محصول روی برچسب توضیحات آن را مطالعه کنید که پتو قابل شستشو به دو روش باشد.سرمایش و گرمایش باشد

  98. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  99. این پتو با کیفیت مطلوب مانع از احساس سرما شده و خوابی راحت را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین طرح و رنگ های متنوع این محصول جلوه ای زیبایی به اتاق خواب شما می دهد.

  100. سلام خسته نباشید قیمت صادراتی پتوبه صورت دلاری می باشد و شما حتما باید دلار پرداخت کنیم؟

  101. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهاتون رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون
    پتوهای مسافرتی در کارتن های چندتایی هستن ??

  102. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند

  103. سلام وقت بخیر
    این پتو بهترین انتخاب است زیرا از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می توان گفت که برای همه انتخابی عالی است

  104. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  105. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  106. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  107. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  108. پتو محصولی است که باید متناسب با محیط انتخاب شود، و خصوصیاتی مثل طرح و رنگ و جنس در انتخاب آن اهمیت دارد.

  109. سلام وقتتون بخیر
    قیمت پتو های گل برجسته دو نفره چنده ؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروشتون به صورت عمده هست فقط یا تکی هم دارین؟

  110. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق سایت شما سفارش پتو دادم خواستم ببینم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

  111. سلام خسته نباشید میگم به شما واقعا پتو های شما دارای بهترین کیفیت موجود در بازارهست به بقیه هم شما رو پیشنهاد می دهماز این مجموعه خرید کنند پشیمان نخواهد شد

  112. پتو های طبیعی نسبت به پتو های مصنوعی قیمت بالاتری داشته اند ، این پتو برای افراد حساس بسیار مناسب است زیرا پتو با الیاف طبیعی دارای حساسیت کمتری می باشد.

  113. سلام ممنونم از سایت خوبتون که اطلاعات خوبی در مورد پتوها نوشتین من همیشه این پتو را میخرم

  114. سلام وقت بخیر این پارچه ها بسیار با کیفیت هستند که می توان از این منسوج برای تولید انواع لباس ها استفاده کرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  115. سلام وقت بخیر قصد خرید حضوری از مجموعه شما رو دارم ممنون میشم آدرس شرکت رو درسایت بزارید

  116. سلام وقت بخیر قصد خرید حضوری از مجموعه شما رو دارم ممنون میشم آدرس شرکت رو درسایت بزارید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  117. سلام خسته نباشید پتو معمولا از دو جنس تولید می شود پتو با جنس طبیعی و مصنوعی که هر کدام فواید و معایب خود را دارد

  118. سلام عرض ادب این پتو وزن بسیار سبک و مناسبی دارد و هنگامی که شما از این پتو استفاده میکنید، هیچ سنگینی را بر روی بدن شما ایجاد نمیکند

  119. پتو انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند انواع پتو عبارتند از: پتو طرحدار، پتو نوجوان،پتو پرسی، پتو بچگانه، پتو گلبافت، پتو نرمینه، پتو سفارشی

  120. سلام وقت بخیر
    خیلی قیمتاتون مناسبه که به قیمت کارخونه عرضه میشه خسته نباشید می کنم به شما تولید کننده که هوای خریداران رو دارید

  121. سلام عرض ادب ممنون از مطالب مفیدی که در کانال تون قرار دادید درانتخاب پتو کمک میکنه

  122. سلام وقت بخیر پتو مناسب پتویی است که پرز ندهد و ماندگاری داشته باشد پتویی که پرز بدهد فرد را در هنگام استراحت دچار خارش می کند

  123. سلام خسته نباشید پتو های طبیعی نسبت به پتو های مصنوعی قیمت بالاتری داشته اند ، این پتو برای افراد حساس بسیار مناسب است زیرا پتو با الیاف طبیعی دارای حساسیت کمتری می باشد

  124. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  125. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که می خواستم با شما دوباره همکاری داشته باشم کی میتونم شما رو ملاقات کنم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما