فروشندگان برتر پتو نرمینه سوپر برجسته

پتو نرمینه سوپر برجسته چیست؟ انواع پتو سوپر برجسته کدام اند؟ نحوه تولید پتو نرمینه سوپر برجسته کدام است؟ نحوه توزیع و خرید منسوجات نرمینه به چه صورت است؟ جهت دریافت پاسخ سؤالات مذکور در این زمینه و دریافت هر گونه پاسخ دیگر در زمینه این پتو مرغوب لطفاً تا پایان محتوا همراه ما باشید.
امروزه در بازار تولید و عرضه پتو بسیاری از برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند. از پتوهای با کیفیت میتوان به پتو نرمینه سوپر برجسته اشاره کرد که با داشتن ویژگی‌ های مثبت توانسته است به خوبی خود را نشان دهد و در طرح‌های متنوع تولید شود. فروشندگان برتر پتو نرمینه سوپر برجسته در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران، قم، اراک، همدان، اصفهان.. وجود دارند و این محصول را به صورت مستقیم به اقصا نقاط کشور عرضه میکنند. این محصول جز منسوجات نوین صنعت نساجی است که توانسته است از طریق صادراتش به کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه، چین، ارمنستان، تاجیکستان، پاکستان و… سود زیادی را به کشور رقم زند.

فروشندگان برتر پتو نرمینه سوپر برجسته
صادرات این محصول به کشورهای دیگر؛ منجر به ارزآوری وسیعی درون کشور شده است و از مطالب دیگر که میتوان به آن اشاره کرد همین موضوع است که هر چقدر تقاضای خرید این محصول روز به روز افزایش یابد به همان نسبت نیروهای انسانی بیشتری از هموطنان عزیزمان مشغول به کار خواهند شد. این فروشندگان برتر توانسته‌اند محصولات خود را به صورت مستقیم با قیمت درب کارخانه به فروش برسانند. امروزه متاسفانه بسیاری از سود جویان در سراسر بازار عرضه پتو، محصولات تقلبی پخش کرده‌اند که علاوه بر ضرر مالی فرد خریدار، ضرر جانی هم کسب خواهد کرد؛ زیرا پتو و وسایل خواب از پرکاربردترین محصولاتی هستند که با صورت و بدن ما بیشتر در تماس هستند و اگر از یک پتو نامرغوب در این میان استفاده شود منجر میشود تا فرد خریدار دارای بیماری‌های پوستی، خارش پوستی، التهاب بدن و… شود.
در این صورت خریداران و مصرف کنندگان پتو باید بسیار به این امر توجه داشته باشند و محصولات مورد نظر خود را به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی خریداری کنند که از جنس خریداری شده خود، اطمینان داشته باشند، جهت اطلاع از قیمت‌ها و انواع دیگر پتو نرمینه سوپر برجسته میتوان به سایت شرکت تولیدی این محصول مراجعه کرد و مطلع شد.

مشخصات بارز پتو نرمینه سوپر برجسته

مشخصات بارز پتو نرمینه سوپر برجسته

پتو چیست؟ پتو وسیله است برای ایجاد گرما در بدن و محافظت از بدن در برابر سرمای محیط اطراف به خصوص فصل زمستان و فصول دیگر است. این محصولات انواع مختلفی دارند و برخی از آن‌ها دارای یک رو و دارای دو رو می‌باشند. پتو نرمینه سوپر برجسته به صورت ساده و طرح برجسته تولید میشود که در فصل زمستان و هم در تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه انواع برندهای پتویی در بازار پتو توسط فروشندگان برتر پتو عرضه و پخش میشوند، یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین پتوها، نرمینه سوپر برجسته است.
پتو نرمینه سوپر برجسته با داشتن جنس نرم و لطافت بالا و کیفیت بالا توانسته است فروش گسترده ای را از آن خود کند. این محصول در انواع طرح و رنگ تولید و بسته بندی میشود. همانطور که میدانیم همه ما در طول زندگی از پتوها استفاده کردیم و در برخورد با یک پتو نرم و سبک از آن استقبال کردیم و موجب افزایش کیفیت خواب ما شده است اما در برخورد با یک پتو زبر و سنگین آن را کنار میزنیم و گاهی اوقات با استفاده از آن دچار حساسیت پوستی و خفگی ‌میشویم.
این محصول که در یک طرف خود دارای طرح هست و طرف دیگر این پتو بسیار نرم و لطیف است که مناسب برای کشیدن بر روی بدن است، پتو نرمینه سوپر برجسته از پتوهای دو طرفه بوده که از هر دو طرف آن میتوان استفاده کرد، اما نمونه دیگری از این محصول شامل پتو یک رو است که در یک طرف آن نرمی و در یک طرف آن طرح برجسته وجود دارد و به همین دلیل جز پتوهای یک رو است.

مشخصات بارز پتو نرمینه سوپر برجسته
در ادامه به نحوه ساخت این منسوج با کیفیت در صنعت نساجی کشور میپردازیم. پتو نرمینه سوپر برجسته از الیاف پنبه به میزان 80 درصد و الیاف پلی استر ویسکوز به میزان 20 درصد تولید شده است، این کالا در ابتدا با استفاده از ماشین تار و پود به یکدیگر به صورت ورق ورق و لایه لایه با ضخامت‌های مناسب ترکیب میشوند تا بافت اصلی و یک پارچه و یکدست پتو تشکیل شود. سپس بافت پتو تولید شده به خط بافندگی هدایت میشود تا با استفاده از جدیدترین متدهای دوخت و تولید با ماشین آلات مدرن بافندگی این پتو در خطوط زیگزاگی یا مثلثی بافته شود و با استفاده از ماشین چله زنی، چله هایی بر روی این پتو ایجاد شود تا گرما و تنفس را به خوبی در خود حبس کنند.
در ادامه پتو به خط ریسندگی هدایت میشود تا با ماشین ریسندگی این چله ها به خوبی به یکدیگر محکم شوند و بافت یک پارچه و مقاومی از پتو را ایجاد کند، در این پتو به دلیل اینکه از درصد زیادی پنبه استفاده میشود به همین دلیل جز منسوجات با نرمی بیشتر است نسبت به پتو پلی استری و نخی؛ چرا که آنها ضخیم‌ تر هستند و میتوان گفت گیاه پنبه طبیعی است و باعث بافت سبکی از پتو می‌شود.
سپس پتو تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ و رنگ ریزی هدایت میشود تا با استفاده از رنگ‌ های طبیعی، این پتوها مزین به رنگ‌ هایی زیبا شوند تا زیبایی آنها دو چندان شود. سپس در بخش طرح ریزی، طرح‌ های برجسته و سه بعدی یا ساده‌ ای بر روی پتو ایجاد میشود، این طرح‌ ها تحت نظر کارشناسان بخش نقاشی و گرافیست‌ های حرفه ای ایجاد میشوند، سپس پتو به ماشین کارتر هدایت ‌میشود تا در اندازه ‌های مختلف تک نفره و دو نفره برش داده شود.
پتو نرمینه سوپر برجسته با داشتن اندازه‌های گوناگون مانند اندازه 120 در 240 برای پتو تک نفره و وزن 600 گرم، و اندازه 220 در 260 برای پتوهای دو نفره با وزن 1000 گرم گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان پتوهای سبک است.

همه چیز درباره پرز پتو

همه چیز درباره پرز پتو

پتوها عمدتاً دارای پرز هستند و برخی پتوها بسیار پرز زیادی دارند مانند پتو پشم شیشه ای و برخی‌ها مانند پتو نرمینه پرز کمی دارند در این میان باید هر دو به خوبی این پرزها را درون خود جذب کنند و عدم پرزدهی داشته باشند تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند. با پرزدهی پتو باعث میشود پرزها به درون بینی و چشم مصرف کننده بروند و به همین دلیل مشکلاتی از جمله حساسیت برایشان ایجاد میکند. یکی از دلایلی که پتوها دارای پرزدهی میشوند، استفاده نادرست از آنها است. نکاتی را برای استفاده پتو و مراقبت از آنها باید رعایت کنید تا علاوه بر عدم پرزدهی، دوام و عمر محصول مورد استفاده‌ تان افزایش یابد.
بسیاری از خریداران پتو قبل از خرید، ابتدا به معیار کیفیت و قیمت آن نگاه میکنند که بسیار اهمیت بسزایی دارند اما باید توجه داشته باشند که بعد از خرید پتو رعایت و نگه داری آن بسیار اهمیت بیشتری نسبت به خرید دارد زیرا با استفاده نادرست از آ‌نها منجر به پارگی و کاهش کیفیت شده و در نتیجه پرزدهی خواهند داشت. برای استفاده از پتو برای آنها کمد مخصوص به خودشان در نظر بگیرید مانند کمد رختخواب، و بعد از استفاده آنها را جمع کنید و درون این کمدها قرار دهید، زیرا پتو وسیله ای شخصی مثل مسواک است و اگر در دسترس همگان باشد باعث میشود میکروب جذب نماید.
بعد از مدتی استفاده آنها را باید با استفاده از آب ولرم شست و شو کنید، برای شست و شوی پتو به هیچ وجه از آب جوش 50 درجه سانتی گراد استفاده نکنید که منجر به رنگ رفتگی پتو مورد استفاده میشود و در نتیجه عاملی برای پرزدهی خواهد بود. بعد از شست و شو پتو با استفاده از نرم کننده‌ ها آنها را درون آب کش ریخته و سپس بعد از گذر مدت زمانی که آب پتوها رفت، بردارید و در جایی خشک پهن کنید. برای بلند کردن پتوها به هیچ وجه آنها را بدون آب کشی بلند نکنید؛ زیرا باعث میشود دیسک کمر بگیرید و پتو با جذب آب به خودش، وزنش حدوداً سه برابر ‌میشود. بعد از خشک شدن پتو آنها را دربرابر نور خورشید برای مدت زمان زیادی قرار ندهید، زیرا نور خورشید دارای اشعه فرابنفش است که منجر به از دست رفتن جذابیت و رنگ پتو است. با رعایت نکات فوق میتوانید به عدم پرزدهی پتو کمک کنید و در نتیجه دوام بیشتری پتو دارا خواهد بود.

پتو چند لایه برای چه زمانی مناسب است

پتو چند لایه برای چه زمانی مناسب است

برای خرید پتو فروشندگان برتر ابتدا با توجه به معیارهایی از جمله موقعیت جغرافیایی، پتوها را به شما پیشنهاد میکنند. سوالی که در این بخش مطرح میشود کدام نوع پتو برای تمامی اقلیم‌ های جغرافیایی ایران مناسب است؟ همانطور که میدانید کشور ایران کشوری چهار فصل با آب و هوای متنوع است، در نتیجه باید خریدار از پتویی استفاده کند تا برای تمامی فصول سال کاربرد داشته باشد، از این رو پتو نرمینه سوپر برجسته بسیار گزینه مناسبی به شمار میرود، معمولاً برای مناطق سرد سیر از پتو چند لایه مانند دو الی سه لایه استفاده میشود و برای مناطق گرم سیر از پتوهای یک الی دو لایه استفاده میشود.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو نرمینه سوپر برجسته

توزیع کنندگان برتر انواع پتو نرمینه سوپر برجسته

امروزه فروشندگان برتری در زمینه توزیع پتو در اقصا نقاط کشور وجود دارند یکی از برترین توزیع کنندگان در استان‌های تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و… وجود دارد و بعد از تولید این محصولات آنها را به اقصا نقاط کشور پخش میکنند. این پتو را در مراکز فروش و عرضه پتو میتوانید در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع مشاهده و با انتخاب طرح دلخواه خود آنها را خریداری کنید.
پتو ضد حساسیت
امروزه شرکت‌های تولیدی در تلاش هستند با جدیدترین متدها پتوهای با کیفیت و ضد حساسیت تولید کنند تا با بدن و پوست افرادی که دچار حساسیت پوستی یا بیماری‌ های مانند اگزما هستند، مطابقت داشته باشد. شرکت تولیدی پتو نرمینه سوپر برجسته در کارخانه تولیدی با استفاده از درصد زیادی پنبه در محصولات، توانست کالاهای خواب جدیدی با قابلیت ضد حساسیت تولید سازد؛ یکی از این محصولات شامل پتو کودکان و نوزادان است؛ کودکان بر اساس نیاز طبیعی بدنشان، به طور میانگین حدود 10 الی 13 ساعت از شبانه روز را میخوابند و به همین دلیل باید از پتویی استفاده کنند تا با پوست و بدن آنها خودش را به خوبی وفق دهد، در این صورت میتوان به پتو نرمینه سوپر برجسته اشاره کرد. والدین با انتخاب یک پتوی مناسب برای فرزند خود میتوانند به آنها کمک بسزایی در آینده کنند، انتخاب پتوی وزن سبک و طرح برجسته باعث میشود کودک به تخت خواب بیشتر علاقه پیدا کند و بیشتر به سمت و سوی آن بشتابد.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو نرمینه سوپر برجسته
پتو نرمینه گل دار
کارخانجات تولیدی پتو نرمینه با استفاده از جدیدترین متدهای تولید، پتوهایی با طرح زمینه ای گل دار تولید کرده اند، یکی از این پتوها شامل پتو نرمینه گل دار است که بر روی خود، گل‌های ریز و درشت دارد، این گل‌ها شامل محمدی، رز، یاس، سوسن و… هستند و با دیدن آن طرح‌ ها میتوانید احساس آرامش زیادی در قبل از خواب داشته باشید. این گل ها هم به صورت برجسته و هم به صورت ساده هستند که برای خرید پتو نرمینه سوپر برجسته گل دار متناسب با طرح دلخواه خود میتوانید به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی طرح گل را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.
انواع پتو سوپر برجسته
تولید کننده پتو نرمینه سوپر برجسته با تنوع در الیاف‌ ها توانست محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار سازد، انواع پتو سوپر برجسته شامل پتو نخی، پتو پنبه ای، پتو مصنوعی، پتو ابریشمی، پتو گوسفندی نرمینه و… اشاره کرد. این محصولات با داشتن ویژگی‌هایی مانند: طراحی مدرن، رنگ بندی متنوع، دور دوزی مقاوم، پارچه مستحکم، دوام بالا، ویژگی گرمایی بالا و… اشاره کرد.

144

  1. ممنون از سایت خوبتون
    مشاوران شما در سریع ترین زمان ممکن با من تماس گرفتند و راهنمایی های لازم را انجام دادند

  2. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما از شما خرید کردم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  3. با سلام من درخواست یک تخته پتوی صادراتی گل برجسته سوپر رنگ سبز یشمی میخوام

  4. سلام خسته نباشید
    مدت زیادی بود که قصد خرید پتو با کیفیت و قیمت مناسب را از مرکز معتبر داشتم که برای جهیزیم کالای خواب با کیفیت سفارش بدم تا اینکه با سایت شما آشنا شدم و رضایت مشتریان شما را دیدم و سفارش کالای خواب جهزیمو ثبت کردم و بسیار راضی بودم.
    ممنون از سایت خوبتون

  5. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از تاجرانی هستم که سال هاست باهم همکاری میکنیم ممنون از سایت بسیار خوبتون.

  6. سلام وقت بخیر یک طرف آن نرمی و در یک طرف آن طرح برجسته وجود دارد و به همین دلیل جز پتوهای یک رو است و رنگ بنفش آن بسیار زیبا است .

  7. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته با داشتن جنس نرم و لطافت بالا و کیفیت بالا توانسته است فروش گسترده ای را از آن خود کند و طرفداران زیادی دارد.

  8. سلام وقت بخیر
    برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند. از پتوهای با کیفیت میتوان به پتو نرمینه سوپر برجسته اشاره کرد

  9. سلام وقت بخیر
    امروزه در بازار تولید و عرضه پتو بسیاری از برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند

  10. سلام وقت بخیر
    امروزه در بازار تولید و عرضه پتو بسیاری از برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته کدام است؟ نحوه توزیع و خرید منسوجات نرمینه به چه صورت است؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  12. سلام وقت بخیر
    ارسال به بیرجند هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  13. سلام وقتتون بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته با داشتن جنس نرم و لطافت بسیار خوب و کیفیت بالا توانسته است بهترین فروش را سهم خود کند.

  14. سلام وقت بخیر
    سوپر برجسته از طرف کارخانه نرمینه بافت کاشان در جهت امر صادرات پتو نرمینه سوپر برجسته ایجاد شده اند.

  15. سلام وقت بخیر
    امروزه در بازار تولید و عرضه پتو بسیاری از برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند

  16. سلام وقتتون گران بها ممنون از مطالب مفید و پر فایده که در سایت به اشتراک میگذارید خیلی کمک کننده است در انتخاب مون

  17. سلام وقت بخیر
    امروزه در بازار تولید و عرضه پتو بسیاری از برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند

  18. سلام وقت بخیر
    پتوهای با کیفیت میتوان به پتو نرمینه سوپر برجسته اشاره کرد که با داشتن ویژگی‌ های مثبت توانسته است به خوبی خود را نشان دهد

  19. سلام وقت بخیر
    عرضه پتو بسیاری از برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند

  20. سلام وقت بخیر
    قیمت پتوهاتون مدل نرمینه دارای امباس های جذاب هستند چنده اگر امکان داره لیست قیمت پتو را در سایت قرار دهید ؟
    آیا به صورت اینترنتی هم می توان سفارش داد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  21. سلام وقت بخیر ممنون میشم شرایط فروش وارسال پتوهای نرمینه سوپر برجسته را بگید و قیمتشو لحاظ کنید

  22. سلام وقت بخیر
    برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند. از پتوهای با کیفیت میتوان به پتو نرمینه سوپر برجسته اشاره کرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  23. سلام وقت بخیر
    صادرات این محصول به کشورهای دیگر؛ منجر به ارزآوری وسیعی درون کشور شده است و از مطالب دیگر که میتوان به آن اشاره کرد همین موضوع است

  24. سلام وقت بخیر
    صادرات این محصول به کشورهای دیگر؛ منجر به ارزآوری وسیعی درون کشور شده است و از مطالب دیگر که میتوان به آن اشاره کرد همین موضوع است

  25. سلام روز بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم.

  26. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت است ؟ ارسال هم دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  27. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  28. سلام من از پتو نرمینه های شما خرید کردم خیلییییییی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  29. سلام وقت بخیر
    پتوهای با کیفیت میتوان به پتو نرمینه سوپر برجسته اشاره کرد که با داشتن ویژگی‌ های مثبت توانسته است به خوبی خود را نشان دهد و در طرح‌های متنوع تولید شود.

  30. سلام پتو مسافرتی یک کالایه خواب لازم و ضروری برای مسافرت است و چه خوب که پتو مسافرتی نوزاد و بچگانه هم ارائه می شود

  31. سلام وقت بخیر
    وای نگم براتون از خاص بودن پتو نرمینه . بخدا عاشقش شدم با دکوراسیون خونه هم به راحتی ست میشه کرد و برای خانم های شیک و لاکچری گزینه مناسبیه

  32. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  33. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  34. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  35. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  36. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  37. امروزه در بازار تولید و عرضه پتو بسیاری از برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند

  38. امروزه در بازار تولید و عرضه پتو بسیاری از برندهای داخلی و خارجی وجود دارند و محصولات خود را به صورت گستره به سراسر کشور عرضه کرده‌اند

  39. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما از شما خرید کردم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  40. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما از شما خرید کردم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  41. سلام خسته نباشید
    مدت زیادی بود که قصد خرید پتو با کیفیت و قیمت مناسب را از مرکز معتبر داشتم که برای جهیزیه خواهرم کالای خواب با کیفیت سفارش بدم تا اینکه با سایت شما آشنا شدم و رضایت مشتریان شما را دیدم و سفارش کالای خواب رو ثبت کردم و بسیار راضی بودم.
    ممنون از سایت خوبتون

  42. پتو نرمینه سوپر برجسته با داشتن جنس نرم و لطافت بالا و کیفیت بالا توانسته است فروش گسترده ای را از آن خود کند

  43. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور هند هم دارید ؟

  44. سلام خسته نباشید پتو نرمینه سوپر برجسته با داشتن جنس نرم و لطافت بالا و کیفیت بالا توانسته است فروش گسترده ای را از آن خود کند ممنون

  45. پتو گوسفندی شادیلون، با گل های برجسته و زیبایی که دارد در تمام فروشگاه های سایت مربوطه می درخشد‌. پتو شادیلون، کالایی شیک و منحصر به فرد است که خوابی بسیار راحتی دارد

  46. پتو نرمینه از پشم خالص گوسفند تهیه می‌شود که در بعضی موارد، الیاف دیگری هم بسته به خواصی که برای بهتر شدن بافت پتو دارند.

  47. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

  48. پتونرمینه و پنبه بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت و قابل شستشوی راحت و با کیفیت و مقام است

  49. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  50. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

  51. سلام ببخشید قیمت پتونرمینه چقدره وچجوری میتونیم تهیه کنیم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

  52. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  53. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار
    من یک سال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

  54. سلام خسته نباشید

    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  55. این پتوها هیچگونه حساسیت پوستی و الرژی ایجاد نمی کند و بسیار لطیف و راحت هستند و با خیال راحت می توانین در سایز یک نفره و دونفره سفارش دهید.من خودم دو تا دو نفره سفارش دادم که رنگ و نقش خیلی قشنگ هست

  56. از پتوهای نازک نه تنها برای مسافرت بلکه در فصل تابستان می توانید از آن استفاده کنید بسیار نازک هستند.

  57. پتوهای زیبایی دارند و باکیفیت وجنس عالی وطرح بندی عالی هست و می توانیم به سایت مراجعه کنیم

  58. باسلام و وقت بخیر خدمت شما جنس پتو هابسیار نرم و لطیف می باشند و در سایز های مختلفی عرضه می شوند

  59. این روزها پتوهای با کیفیت و ایده های بسیار انسان را وسوسه می کند؛ خود من وسوسه شدم که برای کودک برادرم یه دونه از این پتو ها تهیه کنم

  60. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  61. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟

  62. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

  63. این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه

  64. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.

  65. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.با تشکر

  66. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  67. این که میتوانیم پتو ها را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم و مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت کنیم یک نکته مثبت است و باعث می شود خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنیم

  68. این که میتوانیم پتو ها را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم و مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت کنیم یک نکته مثبت است و باعث می شود خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنیم ممنون از شما

  69. وقت بخیر . از اطلاعات آموزنده شما در مورد انواع پتو هاآزوی بهترین ها برای شما
    درانتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید واجبه

  70. سلام خسته نباشید ممنون از توضیحاتی که در کانال تون گزاشتید درباره پتوها خیلی مفید بود

  71. با سلام امروزه پتوهای زیادی با طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است و این پتو هم یکی از آنهاست که بافت نرم و سبکی دارد . از این پتو می توان به عنوان یک رو انداز سبک و راحت با بافتی نرم استفاده کرد با تشکر

  72. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  73. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  74. باسلام وقت بخیر این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد و به سایز و ابعاد و همچنین به برچسب قابل شستشو بودن آن در لباسشویی توجه کنید

  75. سلام پتو انواع مختلفی دارد شما در هر فصلی می توانید پتویی داشته باشید که مناسب آن فصل باشد یکی از این نوع پتو ها پتو مسافرتی است گه بسیار سبک و کم حجم و حمل و نقل آن خیلی آسان است

  76. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  77. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  78. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود

  79. سلام با اینکه امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ولی برای خرید این پتو دقت فراواران میخاد چون همه جا وجود داره ولی جنسشون الیافی نیست
    پتوها قیمت مناسب تری نسبت به باقی مدل ها دارد و میتوان به راحتی در فروشگاه های بزرگ و کوچک آن را تهیه کرد. این پتو به دلیل جنس لطیفش طرفدار زیادی بین مردم پیدا کرده است

  80. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

  81. سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  82. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  83. خیلی عالی هستند من نرمی و لطافتی که این کالا دارد‌ را خیلی دوست دار
    این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه .

  84. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  85. در صورتی که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  86. سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  87. نرمی و سبکی پتو های شادیلون منحصر بفرد است این ویژگی‌ها سبب رونق فروش این پتوها شده است
    . جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن

  88. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه گل برجسته از قدیم تا جدید مورد علاقه همه مردم بوده

  89. پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند
    نقش و برجستگی های ویژه ای روی این پتو ها موحود هست که این نمونه خاص کرده است

  90. سلام وقت بخیر
    این پتو ها دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  91. سلام عرض ادب پتوهای نرمینه سوپر برجسته دارای دوام بالایی است و پرزدهی نداره و گرمای مناسبی دارد

  92. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  93. دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید می‌کند

  94. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  95. فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم

  96. نحوه جابجایی و حمل بار به چه صورت انجام می شود آیا چه مقدار شما می توانید به صورت رایگان برای ما ارسال کنید

  97. سلام خسته نباشید خدمت شما شرکت دیبافت نگار من از همکاری با مجموعه شما بسیار خوشحالم وممنون از مطالب مفیدی که در سایت قرار میدهید

  98. مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت معتبر طراحی شده دیبا بافت بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند

  99. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  100. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  101. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  102. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  103. کارخانجات تولیدی پتو نرمینه با استفاده از جدیدترین متدهای تولید، پتوهایی با طرح زمینه ای گل دار تولید کرده اند، یکی از این پتوها شامل پتو نرمینه گل دار است که با دیدن ان طرحهایه زبیا خوابی خوب را تجربه کنید

  104. سلام عرض ادب پتوهای نرمینه از بافت محکمی تولید شده است و دور دوزی تمیزی دارد وپاره نمی شود

  105. سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  106. سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  107. در کشور ما تولیدات هم پیشرفت خوبی داشته هم سرعت عمل خوبی و تولیدکنندگان سعی کردند از طرح های روز دنیا عقب نمونند

  108. سلام وقت بخیر ممنون میشم قیمت پتوهای نرمینه رو لطف کنید ارسال به شهر سلفچگان هم دارید

  109. سلام

    من کع درباره پتوونحوه شستنش وانواعش چیزی نمیدونستم زیادکلی چیزیادگرفتم ازمطالبتون?

  110. سلام خدمت شما پتوهای نرمینه سوپر گل برجسته بافت ضخیمی دارد وبا استفاده طولانی مدت اون دچار پارگی نمی شوند

  111. سلام محتوای بسیار خواندنی و جذابی در این سایت خواندم و با انجام سفارش از این مجموعه محصولی مرغوب و قیمتی به صرفه تحویل گرفتم

  112. امروزه متاسفانه بسیاری از سود جویان در سراسر بازار عرضه پتو، محصولات تقلبی پخش کرده‌اند که علاوه بر ضرر مالی فرد خریدار، ضرر جانی هم کسب خواهد کرد

  113. سلام عرض ادب پتوهای نرمینه سوپر گل برجسته دارای نرمی و لطافت قابل توجهی است و دوام بالای دارد

  114. این محصول جز منسوجات نوین صنعت نساجی است که توانسته است از طریق صادراتش به کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه، چین، ارمنستان، تاجیکستان، پاکستان و… سود زیادی را به کشور رقم زند.

  115. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از تاجرانی هستم که سال هاست باهم همکاری میکنیم ممنون از سایت بسیار خوبتون.

  116. پتو نرمینه سوپر برجسته به صورت ساده و طرح برجسته تولید میشود که در فصل زمستان و هم در تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد

  117. سلام وقت بخیر

    رنگ بنفش پتونرمینه سوپربرجسته روسفارش دادم خیلی راضیم ازرنگ وطرحش ممنون.

  118. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من سه سال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما