فروش تضمینی پتو شادیلون چیکا

آیا نام برند شادلون به گوشتان خورده است؟ انواع پتوهای شادیلون را میشناسید؟ از فروش تضمینی پتو شادیلون چیکا چه میدانید؟ در میان منسوجات مربوط به خواب، پتو از جمله پرفروش ترین و پرکاربردترین آنها به حساب میرود، از آنجا که ما حدود یک سوم از شبانه روز را به خواب اختصاص میدهیم و به همین میزان هم با این منسوجات در ارتباطیم، استفاده از این کالا اهمیت پیدا میکند. در واقع در رابطه با منسوجات خواب، داشتن محصولاتی با کیفیت برابر با پشت سر گذراندن خوابی سالم و مفید است.

خواب سالم، سبب میشود که انسان، انرژیی را که در طول روز نیاز دارد، تأمین کند و در طول روز احساس استرس، اضطراب و خواب و خواب آلودگی نداشته و همواره روزی پرنشاط و پر انرژی را پشت سر گذراند که همین اتفاق تعیین میکند که میل به زندگی در یک فرد تا چه میزان است.
در علم روانشناسی هیچ موضوعی به اندازه خواب اهمیت ندارد و از نظر روانشناسان خواب سالم برابر است با زندگی سالم، از همین رو هر کالایی که مربوط به خواب است، از اهمیت ویژه ای برخوردار میشود که در این بین، پتوها به علت آنکه ما زمان بیشتری را با آنها سروکار داریم و ارتباط ما با آنها تنگاتنگ است مهم تر اند.

 فروش تضمینی پتو شادیلون چیکا

اهمیت بالای این منسوج، سبب شده که همواره مدعیانی برای تولید این کالا هر روزه به وجود بیاید؛ که در این میان، برند شادیلون با بیش از ۵ دهه اعتبار، از قدیمی های تولید پتو در ایران است و در میان عموم مردم بسیار شناخته شده است. اما علت اعتماد و اطمینان مردم به این برند چه چیزی است؟ بله همانطور که حدس زدید، فروش کالای بسیار مرغوب در بالاترین درجه کیفیت با مناسب ترین قیمت توانسته است، که جای این برند را در قلب عموم مردم باز کند.

کارخانه شادیلون با تولید بهترین و مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار، همواره توانسته است، که به این اعتبار خود اضافه کند و روز به روز جا پای خود را در میان برترین تولید کنندگان پتوهای ایرانی محکم کند. برند شادیلون از آنجا که در تولیدات خود از مرغوب ترین مواد با بروزترین دستگاه های ریسندگی استفاده میکند و همواره کیفیت را، اصل تولید خود قرار میدهد؛ دست به فروش تضمینی پتو شادیلون چیکا زده است.
در واقع در این نوع فروش؛ برند شادیلون کالای خود را تضمین ۱۰۰% کرده است که اگر خریدار به هر دلیلی از این خرید راضی نبود؛ میتواند کالا را پس بفرستد و مجدد از برند شادیلون محصول دیگری تهیه کند. فروش تضمینی معمولاً در بین تولید کنندگان، زیاد رواج ندارد، مگر آنکه تولید کننده ای از محصول خود اطمینان صد درصدی را حاصل کند.

برند شادیلون در انواع و اقسام طرح؛ پتوهای خود را روانه بازار فروش میکند که در این میان پتو شادیلون چیکا از پرفروش ترین های این برند است.
اگر شما قصد خرید پتو شادیلون چیکا را دارید و با این نیت این مقاله را انتخاب نموده اید، باید به شما بگوییم؛ که انتخاب تان کاملاً درست است؛ برای در یافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مطلب مطالعه نمایید؛ که هر اطلاعاتی که لازم است را کسب کنید.

 فروش تضمینی پتو شادیلون چیکا
برای خرید پتو؛ ما به شما پتو شادیلون چیکا را پیشنهاد دادیم اما آنچه سبب شده است که ما با اطمینان این پیشنهاد خرید را به شما بدهیم کیفیت بالای این محصول است.
در رابطه با پتوهای چیکا باید اضافه کنیم که این پتوها به علت مقاومت بالایی که دارند و همچنین قیمت مناسبی که در آن عرضه میشوند؛ توانسته اند نظر خریداران زیادی را به خود جلب کنند. پتو شادیلون چیکا در واقع در ابعاد یک نفره و دو نفره به بازار عرضه میشود، این پتو انقدر دوست داشتنی و خاص است که به راحتی توانسته، علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند و جزئی از پرفروش ترین های بازار فروش پتو شود. اما ویژگی هایی که سبب شده است؛ شادیلون چیکا از دیگر پتوها متمایز شود عبارت اند از:

کیفیت بالا: در تولید پتو شادیلون چیکا از مرغوب ترین الیاف استفاده میشود که معمولاً الیاف پلی استری در این امر بیشترین کاربرد را دارند، به همین علت این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت بالا به تنهایی تضمین کننده فروش یک محصول خواهد بود.
تنوع بسیار: پتو شادیلون چیکا در واقع در طرح گل دار و به‌صورت گل برجسته به بازار ارائه میشود، اما تنوع طرح و رنگ آن به قدری گسترده است که خود به تنهایی نیاز بازار به پتوهای گل دار را برطرف کرده است.

عمر طولانی: همان طور که در ابتدای مطلب اضافه کردیم، فروش تضمینی یعنی اینکه فروشنده تضمین میکند، این کالا قرار است سال ها برای شما کار کند؛ همین خود به تنهایی گواه عمر بادوام پتو شادیلون چیکا گل دار است. آنچه سبب میشود که از عمر یک محصول کم شود، در واقع استفاده از الیاف بی‌کیفیت در ساخت است، که برند شادیلون با بهره گیری از بهترین الیاف این احتمال را به صفر رسانده است. شما میتوانید با خیالی راحت پتوی مورد نظر خود را از برند شادیلون خریداری کنید و دیگر نگران از بین رفتن آن و هزینه مجدد خرید نشوید، به اصطلاح یک بار هزینه کنید و یک عمر استفاده نمایید.

قیمت مناسب: در رابطه با قیمت انواع پتوهای شادیلون چیکا همین قدر بس، که این تولیدی پتوهای خود را با توجه به درآمد تمام اقشار جامعه، تخمین قیمت میزند و سپس به بازار فروش عرضه میدارد که همین امر سبب میشود برای تمامی اقشار، کالایی مناسب با قیمتی که توانایی پرداخت آن را دارند، ارائه شود.

بررسی مدل های پتو شادیلون

بررسی مدل های پتو شادیلون

برند شادیلون محصولات خود را در مدل های گوناگونی به فروش میرساند. از آنجا که این برند در تولید پتو تجربه بسیار بالایی دارد و سلیقه مخاطب را به خوبی میشناسد؛ برای تمام سلیقه ها پتویی طراحی و به بازار عرضه میدارد. پتوهای گل دار و گل برجسته در کشور ما خواهان زیادی دارند، اکثرا عموم مردم این پتوها را خریداری مینماید در واقع امکان ندارد شما بخواهید به خانه ای ورود کنید و ردی از پتو گل دار نبینید.
به همین علت برند شادیلون در تولید پتو های گل دار تخصصی تر از سایر انواع طرح پتو عمل میکند و بیشتر تمرکز خود را بر روی این قسم از پتوها گذاشته است. چرا که با بیش از پنج دهه تجربه میداند در میان مردم کشور ما چه پتویی خریدار بیشتری دارد و علاقمندان کدام طرح پتو بیشتر اند.
در واقع میشود گفت سلیقه بازار ما به گونه‌ای است که پتوهای گل دار فروش بیشتری دارند؛ چرا که هم طرح های متنوعی دارند و هم قیمت مقرون به صرفه تری. اما مدل های معروف برند شادیلون عبارت اند از:

مدل روشا: پتوهای شادیلون مدل روشا در سایز یک نفره طراحی میشوند که همانطور که اشاره کردیم، این پتوها به صورت گل دار اند و نقش گل بر روی آنها عموماً برجسته است و در بازار فروش پتو نیز از فروش بسیار ویژه و خوبی برخوردار اند.
آیلار: پتوهای آیلار شاد ایران در واقع با پتوهای روشا تفاوتی ندارند و هر دو به صورت گل دار و با نقش گل برجسته هستند؛ با این تفاوت این پتوها در سایز دو نفره تولید میشوند؛ یعنی اگر قصد خرید پتوی گل دار را از شادیلون داشتید، در سایز یک نفره، میتوانید پتوهای روشا و در سایز دو نفره پتوهای آیلار را تهیه نمایید.
پایا: پتوهای پایای شادیلون همانند روشا و آیلار اند اما این پتوها برخلاف آنها هم در سایز یک نفره و هم در سایز دو نفره به بازار ارائه میشوند. به همین علت کسانی که قصد خرید پتوهای شادیلون را دارند؛ اگر در هر دو سایز مورد نظر باید پتو را تهیه کنند؛ پتوهای پایا انتخاب مناسبی برای آنها خواهد بود.
چیکا: در رابطه با پتوهای چیکا هر آنچه را که لازم بود؛ در ابتدای مطلب توضیح دادیم و گفتیم که این پتوها از مقاوم ترین پتوها بوده و در میان پتوهای شادیلون بازار فروش بسیار خوبی را دارند. فروش تضمینی پتو شادیلون چیکا خود به تنهایی گواه کیفیت بالای این محصول شده است. اگر قصد خرید پتوی با نهایت کیفیت را دارید و نمیدانید کدام پتو برای شما مفید است؛ ما به شما خرید پتو شادیلون چیکا را پیشنهاد میدهیم.

مناسب ترین انواع پتو برای فصل بهار

مناسب ترین انواع پتو برای فصل بهار

اگر برای خرید پتو در فصل بهار میخواهید بدانید که چه پتویی برای این فصل مناسب است؛ باید این نکته را در نظر بگیرید که از آنجایی که در فصل بهار هوا رو به معتدل شدن است و هوا نه انقدر گرم است که پتو های سبک مانند پتوهای مسافرتی؛ نیاز شما را برطرف کنند و نه آنقدر هم سرد که پتوهای سنگین نیاز شود، در این میان پتویی برای فصل بهار مناسب است که وزن سبکی را دارا است و ضخامت آن هم کم است اما قدرت انتقال گرمای آن متوسط باشد، که بهترین گزینه برای خرید پتو شادیلون چیکا است، این پتو با داشتن ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، بهترین و مناسب ترین پتو برای فصل بهار است.

پس اگر قصد خرید پتو را دارید؛ میتوانید با اطمینان خاطر پتو شادیلون چیکا را جهت خرید انتخاب نمایید و برای ضمانت خرید شما روش تضمینی پتو شادیلون چیکا کفایت میکند‌.

اطلاعاتی خواندنی در مورد پتو

اطلاعاتی خواندنی در مورد پتو

قدمت پتوها به امروز و دیروز بر نمی‌گردد، بلکه این کالا از همان ابتدای خلقت انسان با او همراه بوده است، در آن زمان که تعریف واحدی از پتو وجود نداشت، انسان های اولیه برای در امان ماندن از شر سرما از برگ درختان برای پوشاندن خود استفاده میکردند که در واقع میشود گفت اولین پتوها همان برگ درختان بودند.

با گذشت زمان و توسعه تر شدن جوامع تولید پتوها نیز شکل پیچیده تری به خود گرفت و دنیای آنها بسیار گسترده شد؛ به طوری که امروزه در انواع و اقسام طرح، تولید و به بازار عرضه میشوند و دنیای آنها آنقدر بزرگ است که به تنهایی، بتواند دست مخاطب برای انتخاب را ببندد و آن را در انتهای امرگیج کند.

استفاده از پتو میتواند، استرس، اضطراب را از انسان دور کند، برای همین است که هر زمان که احساس اضطراب شدیدی را داریم با پناه بردن به پتو و خوابیدن، این مشکل برطرف میشود و وقتی از خواب بیدار میشویم، متوجه میشویم که دیگر، آن استرس قبل از خواب را نداریم، ضربه پتوی سنگین با فشار وارد کردن به بدن تولید هورمون سروتونین را افزایش میدهد که این هورمون خودش در جهت کم کردن اضطراب و استرس مهم ترین عامل است. امروزه در بازار تنوع مدل پتو چیکا بسیار گسترده است؛ به گونه‌ای که پتو هایی ساخته میشوند که ضد آب اند و یا حتی ضد حریق، یعنی نه آب و نه آتش هیچ تاثیری بر روی آنها ندارد و نمیتواند بافت آنها را از بین ببرد که این خود، بزرگی دنیای پتو را میرساند.

خرید آسان انواع پتو شادیلون چیکا

خرید آسان انواع پتو شادیلون چیکا

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره مختصری داشتیم، برند شادیلون برای عرضه محصولات خود روش های خرید گوناگونی گذاشته است، تا خرید در نهایت آسانی و راحتی صورت پذیرد و خریداران در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند. در واقع برای فروش محصولات خود هم؛ به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق درگاه های معرفی شده، توسط خود شرکت شادیلون فروش انجام میپذیرد. یعنی خریدار برای خرید محصول مورد نیاز خود هم، میتواند به نمایندگی های فروش شادیلون در شهر خود مراجعه کند و میتواند به صورت اینترنتی کالای خود را سفارش دهد.

کلام آخر: برند شادیلون محصولات خود را در انواع مختلف با قیمت بسیار مناسب عرضه میدارد، همین هم سبب علاقه و محبوبیت این برند در میان عموم مردم شده است. در رابطه با پتوهای برند شادیلون علاوه بر فروش تضمینی پتو شادیلون چیکا که در این مطلب در رابطه با آن بحث نمودیم و شفاف سازی کردیم که در واقع طرحی است که خود برند شادیلون برای تضمین انواع مختلف پتوهای خود میدهد؛ حضور برند شادیلون در عرصه جهانی و پر آوازه بودن نام آن، گواه دیگری بر کیفیت بسیار بالای محصولات آن است.

برند شادیلون نه تنها توانسته است در بازار داخلی محصولات خود را با بالاترین درجه کیفیت ارائه کند، بلکه در بازار جهانی نیز بسیار عمل نموده و از برندهای ایرانی معروف ایرانی یا میشود گفت از برندهای جهانی معروف فروش پتو است. اگر شما میخواهید که از برند شادیلون پتویی را تهیه نمایید ما به شما خرید پتو شادیلون چیکا را پیشنهاد میدهیم چرا که فروش تضمینی پتو شادیلون چیکا دلیل محکمی برای مطمئن بودن این نوع از خرید است. در انتها از همراهی شما نهایت سپاس و تشکر را داریم.

147

    • سلام وقت بخیر
      پتو های چیکا دارای ابعاد مناسبی می باشد که می توان از سایت دیبا سفارش دهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  1. رنگ بندی محصولاتتون به چه صورت هستش؟چندرنگ ازاین محصول قابل تولید عمده هست؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  2. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

  3. سلام پتو شادیلون چیکا بهترین الیاف وبهترین قیمت را داراست نسبت به پتوهایه مشابه از جنس وکیفیت قابل قبولی بر خوردار هست

  4. سلام و وقت بخیر من از سایت شما پتو خرید کردم خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی کنید که دیگر چه محصولاتی عرضه میشه برایه سفارش فروشگاه میخواستم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام خسته نباشید
    من به تازگی از شما خرید کردم واقعا کیفیت محصولاتون درج یک است موفق باشید.

  6. سلام وقت بخیر این کالا بسیار مرغوب در بالاترین درجه کیفیت با مناسب ترین قیمت توانسته است، که جای این برند را در قلب عموم مردم باز کند

  7. سلام وقت بخیر
    امروزه پتو شادیلون تنوع زیادی دارد که می توانید انواع آن را خریداری کنید من برای جهیزیم به شما سفارش دادم و خیلی کیفیت خوبی داشتن.

  8. سلام وقت بخیر
    از آنجا که ما حدود یک سوم از شبانه روز را به خواب اختصاص میدهیم و به همین میزان هم با این منسوجات در ارتباطیم، استفاده از این کالا اهمیت پیدا میکند

  9. سلام وقت بخیر
    کارخانه شادیلون با تولید بهترین و مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار، همواره توانسته است، که به این اعتبار خود اضافه کند و روز به روز جا پای خود را در میان برترین تولید کنندگان پتوهای ایرانی محکم کند

  10. سلام عصر بخیر
    کارخانه شادیلون با تولید بهترین و مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار، همواره توانسته است بهتر پتو ها رو تولید کند و با قیمت مناسب در اختیار مردم بدارد.

  11. سلام وقت بخیر
    استفاده از این کالا اهمیت پیدا میکند. در واقع در رابطه با منسوجات خواب، داشتن محصولاتی با کیفیت برابر با پشت سر گذراندن خوابی سالم و مفید

  12. سلام وقت بخیر
    ارسال به تبریز هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  13. سلام وقت بخیر
    از اهمیت ویژه ای برخوردار میشود که در این بین، پتوها به علت آنکه ما زمان بیشتری را با آنها سروکار داریم و ارتباط ما با آنها تنگاتنگ است مهم تر اند.

  14. سلام خسته نباشید پتپهای شادیتون چیکا بسیار با دوام ومقاوم در برابر شستشو و دور دوزی تمیزی دارند و برای فصل بهار مناسب اند

  15. سلام وقت بخیر
    در این بین، پتوها به علت آنکه ما زمان بیشتری را با آنها سروکار داریم و ارتباط ما با آنها تنگاتنگ است مهم تر اند.

  16. سلام وقت بخیر
    شادیلون با تولید بهترین و مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار، همواره توانسته است، که به این اعتبار خود اضافه کند و روز به روز جا پای خود را در میان برترین تولید کنندگان پتوهای ایرانی محکم کند

  17. سلام وقت بخیر
    کارخانه شادیلون با تولید بهترین و مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار، همواره توانسته است

  18. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو چیکا در ابعاد یکنفره چنده اگر امکان داره لیست قیمت پتو را در سایت قرار دهید ؟
    آیا به صورت اینترنتی هم می توان سفارش داد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام خسته نباشید پتوهای شادیلون چیکا رو من از شما تعداد زیادی خرید کردم هم قیمت مناسبی داشت هم کیفیت مطلوبی ممنون

  20. سلام وقت بخیر
    از آنجا که ما حدود یک سوم از شبانه روز را به خواب اختصاص میدهیم و به همین میزان هم با این منسوجات در ارتباطیم، استفاده از این کالا اهمیت پیدا میکند

  21. سلام وقتتون بخیر من بعد از اولین خریدم از مجموعه شما این محصول رو فقط از شما سفارش دادم همیشه از قیمت و مرغوبیت محصول راضی بودم و به بقیه ی اطرافیانم پیشنهاد می کنم.

  22. از آنجا که ما حدود یک سوم از شبانه روز را به خواب اختصاص میدهیم و به همین میزان هم با این منسوجات در ارتباطیم، استفاده از این کالا اهمیت پیدا میکند

  23. اگر شما میخواهید که از برند شادیلون پتویی را تهیه نمایید ما به شما خرید پتو شادیلون چیکا را پیشنهاد میدهیم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام وقت بخیر
    برند شادیلون در انواع و اقسام طرح؛ پتوهای خود را روانه بازار فروش میکند که در این میان پتو شادیلون چیکا از پرفروش ترین های این برند است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سلام عرض ادب سفارش من به دستم رسید واقعا کیفیت بسیار بالایی داشتن ممنون از سایت خوبتون ‌‌دیگهمشتری دائمی شما شدم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  26. سلام وقتتون بخیر
    قیمت پتو شادیلون هایی که از شما خرید کردم بسیار مناسب بود ممنون.

  27. سلام وقت بخیر
    اگر شما میخواهید که از برند شادیلون پتویی را تهیه نمایید ما به شما خرید پتو شادیلون چیکا را پیشنهاد میدهیم

  28. سلام وقت بخیر
    پپتو های شادیلون مدل چیکا
    از زیبایی خاصی در بین انواع پتوها برخوردار است و در بین پتو ها شادیلون گل برجسته جایگاه خاصی در بین خریدداران پیدا کرده است

  29. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  30. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  31. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  32. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  33. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  34. سلام وقت بخیر ممنون میشم شرایط همکاری با مجموعه شمارو توضیح بدید من میخاستم نمایندگی از شما بگیرم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  35. از نظر روانشناسان خواب سالم برابر است با زندگی سالم، از همین رو هر کالایی که مربوط به خواب است، از اهمیت ویژه ای برخوردار میشود

  36. طرح، رنگ و بافت های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

  37. پتو های شادیلون چیکا زیبا هستند و من از طرح‌های اونها خوشم میاد از من این محصول را سفارش خواهم داد

  38. منم تازه خریدم… خیلی نرم و دوست داشتنیه… در مورد جنسش فعلا خوبه تا ببینم بعد شستشو چی می شه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  39. این پتوهاخیلی عالی و کلفت و راحت هستند شما میتوانید برای خودتان از این پتوهای پشمی یزد خیلی عالی خریداری کنید

  40. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  41. پتوها خیلی زیبا و متنوع هستند و میشه متناسب با هر سبک و سلیقه ای پتوی دلخواه در سایز مورد نظر خریداری کرد

  42. وقت بخیر . نکته سودمند این که عوامل مختلفی مانند رنگ، طرح، جنس و سایز برانتخاب و خرید و قیمت پتو تاثیر دارد و مطالبتون مفید بود خسته نباشید

  43. درود بر شما عزیزان . از نوشته ها اصولی شما در مورد قیمت پتو شادیلون و خرید و فروش پتوشادیلون عمده و بهترین قیمت روز پتو شادیلون بهره بردم . سایت شما خوب است

  44. پتو شادیلون در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار فروش خود عرضه می شود که طرفداران زیادی هم دار

  45. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  46. در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که ازاین پتوها می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  47. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  48. عرض ادب و خسته نباشید به تیم پرانرژی اراد که تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند

  49. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد

  50. پتو شادیلون دارای نشان استاندارد و برچسب سلامت کالا می باشد که این برچسب نشان دهنده این است که تمامی اصول لازم و استاندارد برای تولید پتوها رعایت شده است و با خیال راحت تری می توان ان را خریداری نمود

  51. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  52. سلام خسته نباشید
    برای انتخاب یک پتو سایز آن، کیفیت، طرح و رنگ ملاک انتخاب می باشد. پتو های شادیلون یکی از پر فروش ترین پتو های ایرانی است

  53. انواع پتو را می توان از سایت های مختلف تهیه کرد اما در هنگام انتخاب بهتر است به اعتبار سایت توجه کنیم

  54. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  55. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  56. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  57. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشتو برای استفاده برای مهمان میتونن گزینه مناسبی باشن

  58. خیلی کارتون خوب بود . این مطلب بسیار گرانبهایی است که همواره تنوع تولید پتو بسیار بالا می باشد و تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت رقابت با دیگر تولید کنندگان مطابق با سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شما

  59. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  60. سلام خسته نباشید عصرتون بخیر
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  61. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوانیم انتخاب مطلوبی داشته باشیم و راضی باشیم

  62. با سلام و وقت بخیر خدمت شما خرید پتو ها به صورت عمده بسیار ارزانتر و بصرفه تره اینجا انواع پتو های موجود در بازار به شما معرفی میشه میتونید انتخاب درستی داشته باشید

  63. با سلام و وقت بخیر خدمت شما خرید پتو ها به صورت عمده بسیار ارزانتر و بصرفه تره اینجا انواع پتو های موجود در بازار به شما معرفی میشه میتونید انتخاب درستی داشته باشید

  64. پتو ها در بازار دارای تنوع زیادی هستند که معمولا از نظر جنس با همدیگر فرق دارند. که به عنوان بهترین معرفی می شودو احتمال دارد که این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد

  65. سلام ووقت بخیر
    محصولات شما بسیار با کیفیت هستند و در طرح و رنگ های مختلف وبا قیمتی مناسب ارائه داده میشود ممنون از کادر خوبتون وسایت پر محتواتون

  66. پتوهای مسافرتی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شوند و مطابق هر سلیقه ای می توان آین محصولات را تهیه کرد
    پتو یکی از کالاهای پر مصرف در هر خانه ایی است پتوهای این مجموعه کیفیت عالی وجنس خوبی دارند.

  67. سلام‌وقتتون بخیر باشه
    با توجه به بیماری های پوستی ضد حساسیت بودن پتو بسیار مهم هست و باتوجه به سلیقه های مختلف تنوع در طرح خیلی خوبه

  68. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  69. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد
    ممنون ازسایت خوبتون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  70. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند

  71. سلام وقتتون بخیر
    فروش عمده شما از چه تعدادی شروع میشه؟ بی زخمت قیمت ها رم برام در واتساپ ارسال کنید؟

  72. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  73. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است و پتو های خیلی نرمی هستند و خنک هستند خیلی زیبا هستند طرح های قشنگی دارد

  74. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  75. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  76. سلام و وقت بخیر
    این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند
    من از این سایت پتو خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون

  77. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

  78. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    واقعا کیفیت محصولات تون به تناسب قیمت خیلی خوبه، امیدوارم
    همکاری های بیشتری داشته باشیم.

  79. سلام روز خوش
    واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

  80. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  81. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان پتو هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  82. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع پتو هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

  83. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  84. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  85. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خریدم و به همه پیشنهاد میکنم که از این محصولات استفاده کنند

  86. استفاده از پتو شادیلون
    میتواند، استرس، اضطراب را از انسان دور کند، برای همین است که هر زمان که احساس اضطراب شدیدی را داریم با پناه بردن به پتو و خوابیدن، این مشکل برطرف میشود

  87. سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

  88. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  89. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  90. کارخانه شادیلون با تولید بهترین و مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار، همواره توانسته است، که به این اعتبار خود اضافه کند و روز به روز جا پای خود را در میان برترین تولید کنندگان پتوهای ایرانی محکم کند.

  91. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم

  92. در تولید پتو شادیلون چیکا از مرغوب ترین الیاف استفاده میشود که معمولاً الیاف پلی استری در این امر بیشترین کاربرد را دارند، به همین علت این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است

  93. سلام و وقت بخیر من از سایت شما پتو خرید کردم خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی کنید که دیگر چه محصولاتی عرضه میشه برایه سفارش فروشگاه میخواستم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  94. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

  95. رنگ بندی محصولاتتون به چه صورت هستش؟چندرنگ ازاین محصول قابل تولید عمده هست؟ وچطوررباید سفارش عمده از سایت داد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  96. رنگ بندی محصولاتتون به چه صورت هستش؟چندرنگ ازاین محصول قابل تولید عمده هست؟ وچطوررباید سفارش عمده از سایت داد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  97. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  98. این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

  99. سلام عرض ادب برند شادیلون در انواع و اقسام طرح؛ پتوهای خود را روانه بازار فروش میکند که در این میان پتو شادیلون چیکا از پرفروش ترین های این برند است

  100. سلام عرض ادب برند شادیلون در انواع و اقسام طرح؛ پتوهای خود را روانه بازار فروش میکند که در این میان پتو شادیلون چیکا از پرفروش ترین های این برند است

  101. سلام عرض ادب پتوهای شادیلون مدل روشا در سایز یک نفره طراحی میشوند که همانطور که اشاره کردیم، این پتوها به صورت گل دار اند و نقش گل بر روی آنها عموماً برجسته است

  102. سلام.حسین.حفظی.از.اراد.برندینگه‌هستم.دراین.صنعت.قصددارم.ب.ع‌عنوان.تامین.کننده.فعال.باشم..اما..درقیمت.ب.مشکل.خوردم.اگر………مقدور.است..راهنمایی.بفرمایید…لطفاًاز.تجربه.و.توانایتان.درجهت…….موفقیت.ب.اینجانب.کمک.کنید…متشکرم..اگر.امکان.داشت.تلفنی….از.لطف.شما.بهرمند.شوم

  103. سلام وقت بخیر

    من ازمشتریان دائمی سایت هستم جنس وکیفیت وقیمت مناسب کالاهارو۱۰۰درصدتضمین میکنم.

  104. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما