پخش مستقیم پتو مسافرتی شادیلون تیسا

پتو مسافرتی یکی از اقلام مورد نیاز در مسافرت است. پتو مسافرتی شادیلون تیسا یکی از انواع پتوهای مرغوبی است که به صورت مستقیم عرضه میشود. مراکز عرضه متعددی در زمینه پخش منسوجات مشغول به فعالیت هستند و هر کدام از این مراکز کالاهایی که عرضه میکنند دارای کیفیت های متفاوتی هستند که با توجه به کیفیت آنها، قیمت هایشان با هم فرق میکند‌.
پخش مستقیم پتو مسافرتی شادیلون تیسا توسط یکی از مراکز بازرگانی، شرکت دیبافت انجام میشود. این شرکت با قرار دادن طرح های متنوع و قیمت های مناسب به مشتری امکان این را میدهد که حق انتخاب بیشتری داشته باشد و بتواند کالایی با کیفیت خوب را با قیمت مناسب تری خریداری نماید. همه کالاهای این شرکت بازرگانی دارای نشان استاندارد بوده و دارای کیفیت لازم نیز هستند.
در تولید پتو مسافرتی شادیلون تیسا تمام موارد بهداشتی و استانداردهای لازم رعایت شده و به صورت فروش مستقیم میتواند در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد. این پتو از جمله وسایلی است که باید در همه مسافرت هایمان همراه خود داشته باشیم تا سفری راحت و لذت بخش را تجربه نماییم. این منسوج را میتوانیم داخل ماشین روی خود بکشیم یا در هنگام گردش وقتی هوا سرد شد از آن استفاده کنیم. این پتو به دلیل کیفیت خوب و خاصیت ضد حساسیتی که دارد میتواند برای کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

پخش مستقیم پتو مسافرتی شادیلون تیسا

مشخصات پتو مسافرتی شادیلون

پتو مسافرتی با برندهای مختلفی تولید میشود که هر کدام از آنها طرح و کیفیت های متفاوتی دارند و قیمت آنها نیز باعث میشود از یکدیگر متمایز شوند. از طرفی انتظار میرود کالایی که کیفیت بالایی دارد، قیمت بیشتری هم نسبت به سایر کالاهای مشابه داشته باشد.
پتو مسافرتی شادیلون از جمله پتوهایی است که با داشتن کیفیت مطلوب، قیمت مناسبی نیز دارد تا همگان بتواند این محصول را خریداری کنند. این پتو با ابعاد مناسب و وزن سبکی که دارد، بهترین همراه در تمام سفرها میتواند باشد. همراهی گرم و نرم که با به همراه داشتنش، میتوان سفری دلنشین را تجربه نمود.
شادیلون یکی از برندهای موفق در کشور عزیزمان است که با تولید انواع پتوها با کاربردهای گوناگون توانسته است همه نیازهای افراد به این منسوج برآورده کند. یکی از انواع پتو برند شادیلون، پتو مسافرتی شادیلون تیسا است که به صورت فروش مستقیم در سراسر کشور عرضه میشود. این پتو با داشتن جنسی نرم و لطیف، دوست و همراه همیشگی در لحظات استراحت و گردش بوده و در صورت استفاده زیاد دچار پرزدهی نمیشود. کیفیتش ثابت است و اگر احیاناً در سفر یا در مکان دیگر کثیف شود، به راحتی هم با دست و هم با ماشین لباسشویی شسته و تمیز میشود. رنگش را با شست و شوی زیاد از دست نداده و همواره زیبایی اش را حفظ میکند. این کالا به دلیل جرم کمی که دارد، به راحتی تا شده و حجم کمی را در صندوق عقب ماشین میگیرد و این یکی از ویژگی های مهمی هست که بیشتر افراد دوست دارند پتویشان دارا باشد.

پتو مناسب فصل پاییز کدام است

پتو مناسب فصل پاییز کدام است

با تغییر فصل ها و با توجه به بالا و پایین شدن دما، انتظار میرود همانگونه که لباس های افراد تغییر میکند، کالای خواب آنها نیز مناسب با همان فصل باشد. فکر کنید پتویی ضخیم را در فصل تابستان استفاده کنید. با توجه به وزن سنگین و ضخیم بودنش به طور حتم نمیتوانید خوابی آسوده را سپری کنید و باید از پتویی یک لا و نازک در فصل های گرم استفاده نمایید. در فصل پاییز هم به دلیل سردی هوا باید پتویی ضخیم و مناسب تهیه شود تا بدن را از هوای سرد حفظ کند و دمای بدن ما را متعادل نگه دارد. پتویی که از خارج شدن هوای گرم به بیرون جلوگیری کرده و نگذارد هوای سرد به داخل نفوذ کند.
پتوی مناسب فصل پاییز باید خیلی نرم و راحت باشد تا شب های سرد سال را به شب های لذت بخش و آرام تبدیل کند. پتویی که حساسیت ایجاد نکرده و با تمام پوست ها دوست و مهربان باشد.
در اینجا میخواهیم برند پتویی را به شما معرفی کنیم که انواع پتوها را برای فصول مختلف سال تولید کرده و همه محصولاتش از کیفیت بالایی بهره مند است و میتواند رضایت کامل شما مشتریان گرامی را جلب نماید. برند شادیلون یکی از برندهای معروفی است که به خوبی با سایر برندهای داخلی و حتی با برندهای خارجی رقابت میکند و هم در سطح کشور و هم خارج برندی شناخته شده است. یکی از منسوجاتی که این برند تولید کرده، پتو مسافرتی شادیلون تیسا است که توسط مراکز مختلف بازرگانی به صورت مستقیم در سطح کشور عرضه میشود.
اگر تمایل به خرید پتوی مناسب فصل پاییز را دارید، میتوانید به سایت یکی از مراکز فروش، شرکت بزرگ دیبافت سری زده، طرح مورد نظرخود را پسند کرده و در آخر خرید خود را ثبت نمایید. خرید از شرکت معتبر دیبافت بهترین انتخاب برای شما خریداران گرامی است.

مراحل تولید انواع پتو

مراحل تولید انواع پتو

برای تولید انواع پتو از مواد اولیه مختلفی استفاده میشود. در مرحله اول تولید پتو، مواد اولیه که در تولید هر پتویی متفاوت است، به نخ دولایی تغییر شکل میدهد. در مرحله دوم تولید، چله های دستگاه ریسندگی تولید شده و بعد در بخش بافت پتو به صورت خام و دولا تهیه و توسط ماشین های مخصوص برش زده میشود و به مرحله چاپ میرود.
در مرحله سوم که مرحله چاپ است، با توجه به ابعاد پتو، قسمت پرزدار پتو توسط شابلون های گوناگون و دستگاه چاپ، چاپ خورده و رنگش نیز تثبیت میشود. بعد با آب گرم و مواد شوینده مخصوص شست و شو داده و با نرم کننده های مناسب آبکشی و بعد خشک میشود.
در مرحله آخر، پشت پتو که پرز ندارد، توسط دستگاه هایی خارپردازی میشود و برای نرمی پتو و داشتن سطحی صاف و یکدست، عملیاتی روی پتو انجام میشود و با توجه به ابعاد پتو، نواری از جنس پلی استر مناسب با رنگ پتو، دورش دوخته میشود و با توجه به سایز آن، این کالا را در ساک های مخصوص بسته بندی و آماده ارسال میکنند
هر چقدر مواد اولیه درجه یکی در تولید پتو استفاده شود، همانقدر نیز کیفیت محصول بالا میرود. ناگفته نماند که استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته نیز در بالا بردن کیفیت پتو نقش به سزایی دارند.

فروش فوق العاده انواع پتو مسافرتی شادیلون تیسا

فروش فوق العاده انواع پتو مسافرتی شادیلون تیسا

انوع پتو با طرح های زیبا و کیفیت های مختلف در بازار موجود است ولی در خرید باید دقت کافی داشته باشیم تا محصولی را که خریداری کرده ایم بعد از چند وقت استفاده، از کیفیتش کاسته شود و مجبور شویم دوباره کالای مورد نیاز خود را خریداری کنیم و هزینه ای اضافه را متحمل شویم. درنتیجه باید کالایی را انتخاب کنیم که کیفیتش بالا و قیمت مناسبی نیز داشته باشد.
پتو مسافرتی شادیلون تیسا با داشتن ابعاد مناسب و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آن انتخاب مناسبی برای کسانی است که هم به دنبال کیفیت محصول هستند و هم زیبایی را مد نظر قرار میدهند. فروش فوق العاده پتو مسافرتی شادیلون تیسا به صورت مستقیم بوده و میتوان با وارد شدن به سایت اینترنتی یکی از مراکز بازرگانی، این پتوی مرغوب را سفارش داده و خریداری نمود. فروش مستقیم باعث پایین آمدن قیمت کالاها میشود، چون واسطه ها در این میان حذف شده و شما میتوانید با قیمت کف، کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

165

  1. سلام من بعد از اولین خریدم از مجموعه شما این محصول رو فقط از شما سفارش دادم همیشه از قیمت و مرغوبیت محصول راضی بودم و به بقیه ی اطرافیانم پیشنهاد می کنم.

    • سال وقت بخیر
      پخش مستقیم پتو مسافرتی شادیلون تیسا توسط یکی از مراکز بازرگانی، شرکت دیبافت انجام میشود. این شرکت با قرار دادن طرح های متنوع و قیمت های مناسب به مشتری امکان این را میدهد که حق انتخاب بیشتری داشته باشد

    • باسلام و خسته نباشید
      واقعاً محصولاتی که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • پتو مسافرتی یکی از اقلام مورد نیاز در مسافرت است. پتو مسافرتی شادیلون تیسا یکی از انواع پتوهای مرغوبی است که به صورت مستقیم عرضه میشود

    • سلام من بعد از اولین خریدم از مجموعه شما این محصول رو فقط از شما سفارش دادم همیشه از قیمت و مرغوبیت محصول راضی بودم و به بقیه ی اطرافیانم پیشنهاد می کنم.

  2. سلام پتو مسافرتی شادیلون تیسا یکی از انواع پتوهای مرغوبی است که در برابر دیگر مجموعه ها شرکت شما قیمت مناسب تری دارد

  3. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون دارای ابعاد درست و استاندارد هستند که رنگ های فوق العاده زیبا تولید می شوند

  4. سلام وقت بخیر
    پتو مسافرتی یکی از اقلام مورد نیاز در مسافرت است. پتو مسافرتی شادیلون تیسا یکی از انواع پتوهای مرغوبی است که به صورت مستقیم عرضه میشود

  5. سلام وقت بخیر
    کیفیت خوب را با قیمت مناسب تری خریداری نماید. همه کالاهای این شرکت بازرگانی دارای نشان استاندارد بوده و دارای کیفیت لازم نیز هستند

  6. سلام وقت بخیر
    ارسال به هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  7. سلام وقت بخیر
    پتو مسافرتی با برندهای مختلفی تولید میشود که هر کدام از آنها طرح و کیفیت های متفاوتی دارند و بسیار جنس با کیفیتی دارند.

  8. سلام وقت بخیر
    هر کدام از این مراکز کالاهایی که عرضه میکنند دارای کیفیت های متفاوتی هستند که با توجه به کیفیت آنها، قیمت هایشان با هم فرق میکند‌.

  9. سلام وعرض ادب این پتو ها برای مسافرت هایی که مسافت طولانی دارند و درماشین و قطار مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار لطیف ونرم هستند

  10. سلام وقت بخیر
    پخش مستقیم پتو مسافرتی شادیلون تیسا توسط یکی از مراکز بازرگانی، شرکت دیبافت انجام میشه که واقعا شرکت خوبیه

  11. سلام وقت بخیر من راجع به اطلاعاتی نداشتم که سایت شما رو خوندم تمام برندها و کیفیت و مرغوبیت جنس پتو آشنا شدم و ممنونم از سایت بسیار عالی تو و همکاران عزیزی که تو قسمت محتوا مشغول فعالیت هستند

    • سلام.اینجانب.خواهان.محصولات…..شماهستم..البته.قیمت.آنی.باشد…ک.بشود.رقابت.کرد.بدلیل.قیمت…از.دو.ماه.قبل.تا.بحال.موفق.ب…..فروش.نشدم.مثال.تقاضا.۲۰۰۰۰هزار.پتو.ازدست.رفته.امیددارم..ازتولیدات.این.مجموعه..ب.بهرمند.ی.د…..دستیابم….حسین.حفظی.از.ارادبرندینگ

  12. سلام وقت بخیر
    دارای کیفیت های متفاوتی هستند که با توجه به کیفیت آنها، قیمت هایشان با هم فرق میکند‌.

  13. سلام وقت بخیر
    پخش مستقیم پتو مسافرتی شادیلون تیسا توسط یکی از مراکز بازرگانی، شرکت دیبافت انجام میشود

  14. سلام وقت بخیر
    قیمت پتوهاتون به چه صورت عرضه میشد چنده اگر امکان داره لیست قیمت پتو را در سایت قرار دهید ؟
    آیا به صورت اینترنتی هم می توان سفارش داد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  15. سلام ممنون از مطالب مفید و آموزنده که در سایت قرار دادید درانتخاب پتو به من خیلی کمک کرد باتشکر

  16. سلام وقت بخیر
    قیمت پتوهاتون به چه صورت عرضه میشد چنده اگر امکان داره لیست قیمت پتو را در سایت قرار دهید ؟
    آیا به صورت اینترنتی هم می توان سفارش داد.

  17. سلام وقت بخیر
    در تولید این پتو ها از الیاف طبیعی برای تولید کردن این کالا استفاده می کنند به همین دلیل در بازار جایگاه خوبی دارند

  18. سلام وقت بخیر
    در تولید این پتو ها از الیاف طبیعی برای تولید کردن این کالا استفاده می کنند به همین دلیل در بازار جایگاه خوبی دارند

  19. پتو مسافرتی شادیلون تیسا با داشتن ابعاد مناسب و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آن انتخاب مناسبی برای کسانی است که هم به دنبال کیفیت محصول هستند و هم زیبایی را مد نظر قرار میدهند

  20. پتو مسافرتی با برندهای مختلفی تولید میشود که هر کدام از آنها طرح و کیفیت های متفاوتی دارند و قیمت آنها نیز باعث میشود از یکدیگر متمایز شوند

  21. سلام من بعد از اولین خریدم از مجموعه شما این محصول رو فقط از شما سفارش دادم همیشه از قیمت و مرغوبیت محصول راضی بودم و به بقیه ی اطرافیانم پیشنهاد می کنم.

  22. پخش مستقیم پتو مسافرتی شادیلون تیسا توسط یکی از مراکز بازرگانی، شرکت دیبافت انجام میشود. این شرکت با قرار دادن طرح های متنوع و قیمت های مناسب به مشتری امکان این را میدهد که حق انتخاب بیشتری داشته باشد

  23. سلام وقت بخیر
    پتو مسافرتی یکی از اقلام مورد نیاز در مسافرت است. پتو مسافرتی شادیلون تیسا یکی از انواع پتوهای مرغوبی است که به صورت مستقیم عرضه میشود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام وقت خوش
    خواستم از شما برای صادرات پتو کمک بگیرم لطفاً یک وقتی هماهنگ کنید تا بتونم شما را ببینم.

  25. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از تاجرانی هستم که سال هاست باهم همکاری میکنیم ممنون از سایت بسیار خوبتون.

  26. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم شما یکی از بهترین تولید کنندگان پتو مسافرتی هستید.

  27. سلام وقت بخیر
    پتو مسافرتی با برندهای مختلفی تولید میشود که هر کدام از آنها طرح و کیفیت های متفاوتی دارند و قیمت آنها نیز باعث میشود از یکدیگر متمایز شوند

  28. سلام وقت بخیر
    شما می توانید نسبت به کارکردی که از یک پتو می خواهید از کدام از موارد بالا و یا نمونه های از دیگر انواع پتو را انتخاب و خریداری کنید.

  29. سلام عرض میکنم خدمت شما پتوهای تیسا بسیار نرم و سبک هستند و برای فصل زمستان به عنوان رو انداز بسیار مناسب وبا کیفیت هستند

  30. این پتو با داشتن جنسی نرم و لطیف، دوست و همراه همیشگی در لحظات استراحت و گردش بوده و در صورت استفاده زیاد دچار پرزدهی نمیشود.

  31. سلام وقت بخیر
    من از طرح های شلوغ پتو بیزارم تا اینکه با پتو شادیلون تک رنگ آشنا شدم واقعا جذابه و میشه به عنوان روتختی هم ازش استفاده کرد.

  32. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  33. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  34. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  35. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  36. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  37. سلام خدمت شما من از پتوهای مسافرتی تیسا چند رنگ ازتون خریداری کردم خیلی نرمن و بچه ام فقط اونارو روشون میندازن ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. سلام خسته نباشید پتپهای تیسا بسیار سبک هستند پرز دهی ندارد و قابل شستن با دست وماشین هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  39. انوع پتو با طرح های زیبا و کیفیت های مختلف در بازار موجود است ولی در خرید باید دقت کافی داشته باشیم تا محصولی را که خریداری کرده ایم بعد از چند وقت استفاده، از کیفیتش کاسته نشود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  40. به خاطر الیاف خاصی که در آن به کار رفته است، مایعات را به خود جذب نمی کند و موجب افزایش تقاضا بین خریداران شده است. این پتو ها دارای تنوع بالایی هستند و انتخاب را برای همه سلیقه ها آسان کرده است

  41. از بهترین نوع الیاف و طرح ورنگ خاصی ساخته شده است بنده از دیبا بافت نگار خریدم خیلی راضیم پیشنهادمیکنم شماهم بخرید باتشکر از سایت خوبتون

  42. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  43. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  44. سلام، این پتو ها تورنگ بندی متنوع هم زیبا و سبک و هم به راحتی قابل جا به جایی هستن، شستنشون هم که نگم چقدر آسون و راحته

  45. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  46. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۲۵روزه بگیرید؟

  47. پتو های شادیلون از جنسی نرم و سبک برخوردار هستند و در برابر جنس عالی با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شو

  48. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  49. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  50. من مدت هاست که از این پتو ها خریداری کردم و استفاده می کنم خیلی راضی ام از کیفیت بافت و الیاف به کار رفته در تولید محصول، بعد از هربار کثیف شدن داخل ماشین لباسشویی شسته میشن و دوباره استفاده می کنم هیچ تغییری در کیفیتش به وجود نمیاد

  51. از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشد

  52. پتو برای فصل زمستان بسیار مناسب هست و بسیار محصول پرکاربرد و پرفروشی قطعا درصادرات تجارت بالایی دارد

  53. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  54. این پتو ها را می توانیم به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی سفارش بدهیم و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نماییم

  55. سلام روز بخیر
    در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از پتو شادیلون می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  56. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

  57. پتوهای مسافرت جنس های متنوعی مانند حوله ای، پشمی، پنبه ای، الیاف طبیعی، ژله ای و… دارند، خرید هر کدام از ان ها به علاقه شما بستگی دارد. پتو از هر نوع، جنس و مدلی که باشد باید شکا را گرم کند، گرم کردن پتو و الرژی زانبودن ان، بسیار مهم است

  58. از مهم ترین نیاز هاو ابزارهای وسایل زندگی هر فرد لوازم خواب است..که باید جای راحتی برای استراحت باشد..این پتو گل برجسته در عین زیبایی نرم و لطیف و گرم است

  59. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  60. سلام .
    شرایط فروشتون رو میشه بهم اعلام کنین ؟
    مایل هستم ازتون خرید کنم . لطفا پاسخ بدید تا منم ازجای دیگه خرید نکنم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  61. سلام خدا قوت . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختتلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اندبه سهم خود از شما سپاسگزارم و آرزوی موفقیت روز افزون شما را دارم

  62. پتو ها،دوخت و پارچه خوبی داره و بسیار سبک هستن و بسیار خنک،که در ایام تابستان به راحتی قابل استفاده هست
    و از پتوهایی هستند که دارای رنگ های مختلفی هستند

  63. پتو ها،دوخت و پارچه خوبی داره و بسیار سبک هستن و بسیار خنک،که در ایام تابستان به راحتی قابل استفاده هست
    و از پتوهایی هستند که دارای رنگ های مختلفی هستند باتشکر

  64. سلام و عرض خسته نباشید . متشکر از شما بابت گفته ها زیبا و راهنمایی هایتان در حوزه پتو و پتو مسافرتی . موفق و پیروز باشیدع

  65. سلام و عرض خسته نباشید . متشکر از شما بابت گفته ها زیبا و راهنمایی هایتان در حوزه پتو و پتو مسافرتی . موفق و پیروز باشیدع

  66. پتوهای موجود در این فروشگاه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که موجب انتخاب راحت و آزادانه می‌ شود

  67. پتوها را باید از سایت های معتبر خریداری کنید قیمت پتوها به صورت دو نفره و تک نفره متفاوت است
    پتوها دارای برند های مختلفی هستند و با توجه به برند شرکت تولید کننده قیمت گذاری می شوند

  68. پتوها را باید از سایت های معتبر خریداری کنید قیمت پتوها به صورت دو نفره و تک نفره متفاوت است
    پتوها دارای برند های مختلفی هستند و با توجه به برند شرکت تولید کننده قیمت گذاری می شوند

  69. سرویس خواب اهمیت زیادی در کیفیت خواب می گذارد بنابراین در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید
    جنس نرم و لطیف داشته باشه و جنس بادوامی اگه داشته باشه خیلی خوبه و من ازش راضیم تنوع رنگشم زیاده

  70. سرویس خواب اهمیت زیادی در کیفیت خواب می گذارد بنابراین در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید
    جنس نرم و لطیف داشته باشه و جنس بادوامی اگه داشته باشه خیلی خوبه و من ازش راضیم تنوع رنگشم زیاده

  71. سلام خسته نباشید
    بسیار کاربردی هستند و مورد علاقه خانم هست ولی نسبت به قیمت امروزه از کیفیت آن ها کمی کاسته شده است

  72. سلام خسته نباشید
    بسیار کاربردی هستند و مورد علاقه خانم هست ولی نسبت به قیمت امروزه از کیفیت آن ها کمی کاسته شده است

  73. شرکت با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده
    این پتو به هیچ عنوان پس از چندین بار استفاده نرمی و لطافت خود را از دست نمی دهد‌.

  74. سلام وعرض ادب
    مطالب کاملا مفیدی بود و اطلاعات زیادی درباره این محصول به دست آوردم و لذت بردم

  75. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  76. این پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم و به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  77. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  78. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  79. اگر به دنبال پتوی خوب و باکیفیتی هستید می توانید،این پتو را سفارش دهید که دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی است همچنین،جنس بسیار نرم و لطیفی دارد

  80. سلام وقتتون من لیست قیمت های انواع محصولات شما میخوام، لطفاً ایتا کنید برام.

  81. سلام وقت بخیر
    همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید تا سفارش محصولتون رو ثبت کنن

  82. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای شادیلون شما تصویر بسیار زیبا و جنس خوب دارند من اگر از این محصول شما به تعداد زیاد بخوام برام ارسال می کنید؟

  83. سلام و عرض ادب
    پتو های دولایه میخواستم چون من تمایل چندانی برای استفاده از پتو های سنگین ندارم
    لطفا راهنمایی کنید

  84. سلام وقت بخیر
    مناز همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  85. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  86. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، علاوه بر خرید راحت محصول با کیفیت نیز تهیه کرده.

  87. باسلام و خسته نباشید
    واقعاً محصولاتی که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون تشکر

  88. سلام خسته نباشید پتوهای تیسا طرح سبک وخوبی دارد و برای فصل های بهار وتابستان انتخاب خوبی است

  89. شادیلون یکی از برندهای موفق در کشور عزیزمان است که با تولید انواع پتوها با کاربردهای گوناگون توانسته است همه نیازهای افراد به این منسوج برآورده کند.

  90. سلام بهتر است پتوهای اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  91. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  92. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  93. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  94. سلام وقتتون
    محصولی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن و به همه دوستان و فامیل و همکاران شما رو معرفی کردم.

  95. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  96. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  97. باسلام و خسته نباشید
    واقعاً محصولاتی که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون تشکر

  98. باسلام و خسته نباشید
    واقعاً محصولاتی که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون تشکرآدرس دفتر شما کجاست؟
    آیا به صورت عمده و یا تکی هم فروش دارین؟

  99. سلام وقتتون بخیر
    من چند بار خواستم با مشاوران شما تماس بگیریم برای خرید پتو اما موفق نشدم میشه خودتون باهام تماس بگیرید؟

  100. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت و ابعاد و اندازه وارد سایت شده تا مشاوران شما را راهنمایی کنند و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  101. سلام این محصول دارای طرح های جذاب و چشم نوازی است و خیلی با کیفیت و مقاوم هستند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست

  102. سلام وقت بخیر
    پتو شرکت دیبا بافت نگار دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با قیمت ارزان به فروشندگان سر تا سر کشور عرضه می کنند.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  103. سلام خسته نباشید
    لطفاً تنوع محصولات خود را با قیمت در تلگرام برای بفرستید نمونه ببینم سفارش بدم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  104. پتوشادیلون تیسایکی ازانواع پتومسافرتی است که بصورت گسترده درمراکزفروش به فروش میرسدوقیمت آن باتوجه به کیفیتش فرق می‌کند.

  105. سلام.اینجانب.خواهان.محصولات…..شماهستم..البته.قیمت.آنی.باشد…ک.بشود.رقابت.کرد.بدلیل.قیمت…از.دو.ماه.قبل.تا.بحال.موفق.ب…..فروش.نشدم.مثال.تقاضا.۲۰۰۰۰هزار.پتو.ازدست.رفته.امیددارم..ازتولیدات.این.مجموعه..ب.بهرمند.ی.د…..دستیابم….حسین.حفظی.از.ارادبرندینگ

  106. سلام وقت بخیر

    بنده حضوری دفترفروشتون درقم اومدم برخوردتون بسیارعالی بودبامشتری خیلی ممنون.

  107. سلام وقت بخیر

    من یکبارازتون خریدکردم بس که راضیم ازپتوهرکسیومیشناسم سایت شماروبش معرفی میکنم?

  108. سلام من بعد از اولین خریدم از مجموعه شما این محصول رو فقط از شما سفارش دادم همیشه از قیمت و مرغوبیت محصول راضی بودم و به بقیه ی اطرافیانم پیشنهاد می کنم

  109. سلام خدمت شما این پتو به دلیل کیفیت خوب و خاصیت ضد حساسیتی که دارد میتواند برای کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرد

  110. سلام عرض ادب پتوهای تیسا حجم کمی دارد و برای روزهای گرم تابستون انتخاب مناسبیه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما