مرجع فروش پتو لیلیان مدل پریما

در زندگی انسان ها کالاهای کاربردی و ضروری بسیاری وجود دارد. که با استفاده از آنها زندگی انسان راحت تر میشود. یکی از این کالاهای ضروری، محصولات خواب هستند که انواع مختلفی دارند مانند: پتو، تشک، بالش، ملحفه و موارد دیگر که انسان با استفاده از آنها خوابی آرام و آسوده را تجربه خواهد کرد. مرجع فروش پتو لیلیان مدل پریما شما را به معرفی این نوع پتو دعوت میکند.
در میان کالاهای خواب پتوها از اهمیت بیشتری برخوردارند و همواره مورد توجه خریداران هستند. این محصول از مدت ها پیش تولید میشده است و هدف از آن محافظت از انسان در روزهای سرد سال است. در ابتدا این منسوجات تنوع بسیاری نداشتند و همچنین به صورت دستی تولید میشدند. با گذشت زمان و افزایش جمعیت و در نتیجه افزایش نیاز مردم نسبت به این کالای خواب، افراد زیادی در سراسر جهان تصمیم به تولید این کالا گرفتند. به طوری که الان شاهد آن هستیم نساجی های فراوانی در نقاط مختلف جهان وجود دارند که همواره برای تولید این منسوجات تلاش میکنند.
در کشور ما نیز تولیدکنندگان فراوانی اقدام به تولید این منسوجات نموده اند؛ از این رو ما برندهای ایرانی فراوانی داریم که به تولید این محصول پرداخته اند. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی در ایران از محبوبیت بسیاری در سراسر جهان برخوردار هستند. همانطور که گفتیم برای پاسخ به نیاز مردم این منسوجات تولید میشوند؛ بنابراین امروزه شاهد آن هستیم که انواع مختلفی از این کالاها در بازارهای فروش موجود هستند؛ مانند: پتوهای مسافرتی، پتوهای تزیینی و… که هر کدام از آنها مزیت های خاص خودشان را دارند و همچنین از طرفداران زیادی برخوردارند.

مرجع فروش پتو لیلیان مدل پریما
لازم به ذکر است امروزه این منسوجات را با مواد اولیه گوناگونی تولید میکنند. بنابراین هر فرد خواهد توانست پتو با جنس مورد نظر خود را انتخاب نماید. مثلا پتوهای پشمی برای افراد ایجاد حساسیت میکنند، لذا فردی که به این محصول حساسیت دارد میتواند جنس دیگری را انتخاب نماید. تنوع طرح و رنگ این منسوجات نیز بسیار فراوان است؛ از این رو متناسب سلیقه هر فرد خواهد بود. این محصول همچنین در رده‌های سنی مختلف تولید میشود. برای مثال: ما پتو در رده های سنی نوزاد، کودک، نوجوان و بزرگسال داریم که متناسب با سن فرد، مصرف کننده قادر خواهد بود نمونه ای از آن را انتخاب نماید.
همانطور که بیان شد برندهای ایرانی فراوانی در تولید این منسوجات فعالیت دارند. در این محتوا ما میخواهیم در رابطه با برند لیلیان سخن بگوییم. این برند یکی از معروفترین برندهای ایرانی است که همواره مورد توجه خریداران محترم قرار دارد که محصولات فراوانی را تولید میکند. یکی از محصولات آن پتوی لیلیان مدل پریما است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و کیفیت آن مثال زدنی است. ما در این محتوا به صورت گسترده در رابطه با مسائل مربوط به این محصول مانند: قیمت، ویژگی ها، فرآیند تولید، مرجع فروش پتوی لیلیان مدل پریما و سایر موضوعات مربوط به این محصولات خواهیم پرداخت.
برای آنکه شما بتوانید این محصولات را با سهولت فراوانی تهیه نمایید، توزیع کنندگان اقدام به ایجاد مرجع فروش پتوی لیلیان مدل پریما نموده اند؛ لذا شما خواهید توانست با مراجعه به این مراجع این محصولات پرطرفدار را تهیه نمایید.
مرجع فروش پتو لیلیان مدل پریما، برای خریداران محترم خود تسهیلات بسیار ویژه ای را در نظر گرفته است که شما خواهید توانست از آنها بهره مند شوید، مانند: تخفیفات ویژه، راه های فروش متنوع، قیمت مناسب و موارد دیگر.
تولیدکنندگان ما در تلاش هستند تا بتوانند علاوه بر تولید محصولی با کیفیت در زمینه ارائه خدمات به شما نیز موفق ظاهر شوند و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته اند. نکته قابل بیان دیگر این است که در مرجع فروش پتو لیلیان مدل پریما مشاورانی حضور دارند که شما خواهید توانست پیش از خرید از آنها مشورت بگیرید و با آگاهی کامل به خرید بپردازید.

ویژگی های پتو لیلیان مدل پریما

ویژگی های پتو لیلیان مدل پریما

پتوی لیلیان مدل پریما یکی از منسوجات موجود در بازارهای فروش است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و باید بیان کرد که این محصول نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزهای کشور نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است و همواره در صدر جدول های فروش قرار دارد؛ به گونه‌ای که میتوان بیان کرد یکی از کالاهای صادراتی سودآور برای کشور ما است. در این محتوا ما در رابطه با ویژگی های پتوی لیلیان مدل پریما سخن خواهیم گفت تا شما بتوانید به علت محبوبیت این منسوجات پی ببرید.
پتوی لیلیان مدل پریما در طرح و رنگ های بسیار زیبا و مجذوب کننده ای موجود است و بدون شک یکی از ویژگی های مهم در رابطه با یک محصول که همواره سبب محبوبیت آن میشود ظاهر آن است. همواره برای خریداران مهم است پتویی را انتخاب نمایند که از ظاهر زیبایی برخوردار باشد و حس خوشایندی را به آنها منتقل کند؛ در این باره باید بیان کرد که در فرآیند تولید این منسوجات طراحان حاذقی فعالیت دارند. بنابراین این محصول از نظر ظاهری بسیار زیبا است. همچنین باید بیان کرد که از رنگ بندی بسیار متنوعی نیز برخوردار است و هر فرد با هر سلیقه ای میتواند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نماید.
ماده اولیه به کار رفته در این منسوجات بسیار مرغوب است؛ از این رو پتو لیلیان مدل پریما بسیار با کیفیت است. یکی از ویژگی های مهم در رابطه با آنها، نرمی این محصولات است باید بیان کرد که پتوی لیلیان مدل پریما از نرم ترین و لطیف ترین نمونه های موجود در بازارهای فروش است. از این رو اگر به دنبال یک منسوج با نرمی و لطافت بالا هستید، این پتو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.مورد بعدی در رابطه با گرما بخشی این محصولات است و باید بیان کرد که از گرما بخشی بسیار خوبی نیز برخوردارند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای انتخاب در روزهای سرد سال هستند.

ویژگی های پتو لیلیان مدل پریما
در رابطه با سایز این محصول باید بیان کرد این محصولات با مناسب ترین سایز و اندازه تولید میشوند، یعنی سایز استاندارد، بنابراین افراد مختلف میتوانند از آنها استفاده کنند. ویژگی ضد حساسیت بودن این منسوجات باعث میشود برای هیچ فردی ایجاد مشکل نکند.
مورد بعدی دوام و مقاومت این محصولات است که باید بیان کرد از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و به سبب وجود چنین ویژگی در مقابل عوامل مختلف تاثیر گذار، به خوبی مقاومت خواهند کرد؛ لذا تا مدت ها خواهید توانست از آنها استفاده کنید.
ویژگی بعدی در رابطه با ظرفیت شست‌وشوی این محصولات است. در این باره باید بیان کرد یکی از مهمترین ویژگی هایی که وجود آن در یک محصول ضروری است ظرفیت شست‌وشوی بالای آن است چرا که در این صورت امکان شست‌وشوی محصول به صورت مداوم فراهم میشود. از این رو دیگر کالاهای خواب سبب بیماری برای فرد مصرف کننده نخواهند شد.
مورد بعدی در رابطه با ضخامت این منسوجات است که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار هستند و وجود این ویژگی سبب شده است که گرما بخشی بالایی داشته باشند و همچنین از دوام بالایی برخوردار شوند.در رابطه با وزن این محصول باید بیان کرد که پتوی لیلیان مدل پریما از وزن مناسبی برخوردار است. حمل و جابجایی آن کار دشواری نیست که این ویژگی بسیار مهمی است و به سبب وجود چنین ویژگی شست‌وشوی محصول هم آسان میشود.
نکته ی دیگری که وجود دارد این است که این محصولات ایجاد الکتریسیته ساکن نمیکنند. پتوی لیلیان مدل پریما از قابلیت تنفس و جریان دادن هوا برخوردار است؛ بنابراین حتی اگر شما به هنگام خواب این پتوها را بر روی سر خود بکشید هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.
همانطور که در مطلب فوق خواندید این منسوجات از ویژگی ها و مزیت های فراوانی برخوردار هستند. در واقع میتوان گفت که علت محبوبیت آنها نیز وجود مزیت های فراوان در این محصولات است. ما برای آن دسته از خانواده هایی که به دنبال یک کالای با کیفیت بسیار بالا، مزیت های متعدد و قیمت مناسب هستند پتوی لیلیان مدل پریما را پیشنهاد خواهیم کرد و بدون شک این منسوج خواهد توانست به انتظارات شما پاسخ دهد. شما میتوانید پتو لیلیان مدل پریما را از مرجع فروش آن تهیه نمایید.

آشنایی با طیف رنگی پتو رنگ پاستلی

آشنایی با طیف رنگی پتو رنگ پاستلی

رنگ های پاستلی از طیف رنگی مورد علاقه مردم محسوب میشوند که باید بیان کرد محصولات تولید شده با این طیف رنگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به تنوع و همچنین زیبایی این طیف رنگی شاهد آن هستیم که امروزه این دسته از محصولات با طیف رنگی پاستلی تولید و عرضه میشوند که البته از این نظر به سلیقه های آن دسته از افرادی که علاقه مند به این رنگ ها هستند پاسخ داده میشود.
رنگ های پاستلی از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در واقع میتوان بیان کرد که با توجه به زیبایی محصولات تولید شده با این طیف رنگی بدون شک اتاق‌های خواب شما را زیباتر خواهند کرد و شما با در نظر گرفتن نکاتی خواهید توانست این منسوجات را با سایر ارکان موجود در اتاق خواب خود ست کنید. طیف رنگی پتوهای پاستلی از تنوع بسیاری برخوردار است و شامل رنگ های کاراملی روشن، آبی روشن، صورتی روشن، بنفش روشن، هلویی، موزی و موارد دیگر است.
در رابطه با رنگ های پاستلی باید بیان کرد که این رنگ ها تناژ رنگ های واقعی را دارند اما نزدیک به رنگ های خنثی هستند. باید بیان کرد که پتوهای تولید شده با رنگ پاستلی از زیبایی ظاهری بسیاری برخوردار هستند و شما اگر آنها را از نزدیک ببینید به این نکته پی خواهید برد.
همواره اگر به دنبال یک محصول با رنگ مناسب هستید انتخاب طیف رنگ پاستلی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که پتوهایی با طیف رنگ پاستلی گزینه مناسبی هستند زیرا رنگ آن‌ها ایجاد کننده انرژی و روحیه شاد در فرد است؛ چرا که تحقیقات ثابت کرده است که رنگ های تیره مانند: مشکی و… تاثیرات بدی را بر روحیه فرد خواهد گذاشت که این ویژگی مهمی است و اهمیت انتخاب این محصولات با این رنگ‌ها را بیشتر خواهد کرد.

چرا باید پتو الیاف طبیعی بخریم

چرا باید پتو الیاف طبیعی بخریم

در این مطلب میخواهیم در رابطه با الیاف طبیعی و مزیت انتخاب منسوجات تهیه شده با الیاف طبیعی سخن بگوییم.
به طور کلی باید بیان کرد که محصولات با دو دسته از مواد تهیه میشوند، مواد طبیعی و مواد مصنوعی.
مواد طبیعی موادی هستند که برگرفته از دل طبیعت هستند، مانند: پشم، پنبه و موارد دیگر. اما مواد مصنوعی موادی هستندکه ساخته دست بشرهستند، مانند: پلی استر. در این باره باید بیان کرد که منسوجات تهیه شده از الیاف طبیعی بسیار مناسب تر هستند. حال به علت این موضوع خواهیم پرداخت.
اولین مورد این است که محصولات تهیه شده با الیاف طبیعی از عمر بیشتری برخوردارند. برای مثال بدون شک پتو تهیه شده از پشم از عمر بیشتری نسبت به محصولات تهیه شده با مواد مصنوعی برخوردار است. مورد دیگر این است که از نظر بهداشتی نیز این محصولات در سطح بالاتری نسبت به الیاف غیرطبیعی قرار دارند.
پتوهای تهیه شده از الیاف طبیعی از گرما بخشی بیشتری نسبت به منسوجات تهیه شده از الیاف غیر طبیعی برخوردار هستند.
این محصولات همچنین نرمی و لطافت بیشتری دارند و رنگ پذیری بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند. بنابراین پتوهای تهیه شده با الیاف طبیعی را با تنوع طرح و رنگ بیشتری خواهید دید. برای آن دسته از افرادی که برای آنها انتخاب یک کالای ارگانیک و طبیعی حائز اهمیت است، پتوهای تولید شده از الیاف طبیعی گزینه مناسبی خواهد بود.

عرضه کنندگان بی واسطه پتو لیلیان مدل پریما

عرضه کنندگان بی واسطه پتو لیلیان مدل پریما

در این محتوا میخواهیم در رابطه با عرضه کنندگان بی واسطه پتو لیلیان مدل پریما و سایر مسائل مربوط به عرضه این محصولات سخن بگوییم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه ما را همراهی نمایید. به طور کلی یک محصول با دو روش به فروش میرسد؛ مستقیم و غیر مستقیم. در روش غیرمستقیم شما با کمک واسطه هایی میتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید اما در روش مستقیم شما محصول خود را بی واسطه تهیه میکنید که بدون شک این روش مزیت هایی را برای شما خواهد داشت.
فروش بی واسطه یک محصول امکان تهیه آن را با قیمت مناسب تری برای شما فراهم خواهد کرد. چرا که در این روش دیگر نیازی نیست شما به واسطه ها پولی بپردازید. بنابراین خرید مقرون به صرفه تری را خواهید داشت که همانطور که بیان شد عرضه پتو لیلیان مدل پریما با روش بی واسطه صورت خواهد گرفت که این شرایط بسیار ویژه ای است.
عرضه کنندگان بی واسطه پتو لیلیان مدل پریما برای سهولت شما در دسترسی به این محصول همانطور که پیشتر بیان کردیم مرجع فروش این محصول را ایجاد کرده اند. در مرجع فروش پتو لیلیان مدل پریما فروش این محصول با دو روش حضوری و غیر حضوری صورت میپذیرد. بنابراین شما خواهید توانست، محصول مورد نظر خود را با روش دلخواه تهیه نمایید.
لازم به ذکر است که عرضه کالا در مرجع فروش پتوی لیلیان مدل پریما در میزان عمده و محدود صورت میپذیرد که از این نظر امکان خرید شما در میزان مورد مصرف تان وجود دارد. عرضه کنندگان ما در مرجع فروش پتوی لیلیان مدل پریما این محصولات را با قیمت بسیار مناسب به فروش میرسانند. در واقع میتوان گفت که قیمت این محصولات نسبت به سایر نمونه های موجود بسیار مناسب تر است که از این نظر تا میزان زیادی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد. لازم به ذکر است که توزیع کنندگان این محصول در مرجع فروش پتوی لیلیان مدل پریما برای آن دسته از خریدارانی که این محصول را در میزان عمده خریداری میکنند، تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است که شما در صورت خرید این محصول به میزان عمده خواهید توانست از این تخفیفات بهره مند شوید.

131

  1. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را درج کنید تا مقایسه ی قیمت با قیمت های بازار داشته باشیم و لطفا آدرس شعبه های خودتون رو هم در سایت قرار بدید.

  2. میخواستم راهنمایی کنید که اگر خرید انجام بدم ایاتخفیف لحاظ میکنید واگر تخفیف مدهید از چه تعداد خرید تخفیف میدید ممنون میشم جواب بدید

    • سلام عرض ادب خدمت جناب مهندس خسروانی خواستم از شما تشکر کنم بابت کیفیت عالی محصولات شما

  3. سلام عرض ادب خدمت جناب مهندس خسروانی خواستم از همین از شما تشکر کنم بابت کیفیت عالی محصولات شما

  4. سلام وقت بخیر
    یکی از محصولات آن پتوی لیلیان مدل پریما است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و کیفیت آن مثال زدنی است و نرخ پایین هم دارد

  5. سلام وقتتون بخیر می خواستم چند سوال در مورد بافت و مواد اولیه که در تولید پتو های پیمای شما استفاده میشه سوال کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  6. سلام وقت بخیر
    زندگی انسان ها کالاهای کاربردی و ضروری بسیاری وجود دارد. که با استفاده از آنها زندگی انسان راحت تر میشود

  7. سلام وقت بخیر
    یکی از این کالاهای ضروری، محصولات خواب هستند که انواع مختلفی دارند مانند: پتو، تشک، بالش، ملحفه و موارد دیگر که انسان با استفاده از آنها خوابی آرام و آسوده را تجربه خواهد کرد

  8. سلام وقت بخیر
    پتوی لیلیان مدل پریما یکی از بهترین کالای خواب موجود در بازار است که فروش بسیار خوبی دارند.

  9. سلام وقت بخیر
    کالاهای خواب پتوها از اهمیت بیشتری برخوردارند و همواره مورد توجه خریداران هستند. این محصول از مدت ها پیش تولید میشده است و هدف از آن محافظت از انسان در روزهای سرد سال است

  10. سلام وقت بخیر
    ارسال به آذربایجان شرقی هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. سلام وقت بخیر
    ارسال به آذربایجان شرقی هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  12. سلام وقت بخیر
    پتوی لیلیان مدل پریما یکی از طرح های پر فروش هستند که طرفداران زیادی دارد.

  13. سلام میخواستم برای هدیه دادن ازتون این مدل پتو رو خریداری کنم میشه لطف کنید قیمتشو بگید سپاس

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  14. سلام وقت بخیر
    در زندگی انسان ها کالاهای کاربردی و ضروری بسیاری وجود دارد. که با استفاده از آنها زندگی انسان راحت تر میشود

  15. سلام وقتی پیر مادر ایده های بسیار جذابی هستند که قیمت مناسب این تو باعث فروش بالا ی آن هم شده

  16. سلام وقت بخیر
    کالاهای خواب پتوها از اهمیت بیشتری برخوردارند و همواره مورد توجه خریداران هستند و نرخ مناسبی هم دارند

  17. سلام وقت بخیر
    پتوهای پشمی برای افراد ایجاد حساسیت میکنند، لذا فردی که به این محصول حساسیت که با قیمت کارخونه هم بفروش می رسد

  18. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو لیلیان در طرح زیبای پریما چنده اگر امکان داره لیست قیمت پتو را در سایت قرار دهید ؟
    آیا به صورت اینترنتی هم می توان سفارش داد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام خدا قوت ببخشید پتوهای لیلیان رو به صورت عمده میتونیم خریداری کنیم یا تکی؟ ارسال به آذربایجان هم دارید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. سلام وقت بخیر.پتو دونفره عمده میخواستم چند قیمته مناسب و در همه شهر ها هم ارسال دارید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  21. سلام وقت بخیر
    در میان کالاهای خواب پتوها از اهمیت بیشتری برخوردارند و همواره مورد توجه خریداران هستند. این محصول از مدت ها پیش تولید میشده است و هدف از آن محافظت از انسان در روزهای سرد سال است

  22. سلام وقتتون بخیر
    رنگ بندی محصولاتتون به چه صورت هستش؟چندرنگ ازاین محصول قابل تولید عمده هست؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  23. سلام وقتتون بخیر می خواستم چند سوال در مورد بافت و مواد اولیه که در تولید پتو های پیمای شما استفاده میشه سوال کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را درج کنید تا مقایسه ی قیمت با قیمت های بازار داشته باشیم و لطفا آدرس شعبه های خودتون رو هم در سایت قرار بدید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سلام وقت بخیر
    دخترم به تمامی الیاف حساسه و بدنش کهیر میزنه. تا اینکه یه دوستی یه روز بهم پیشنهاد داد واسش پتوهای ارگانیک رو تهیه کنم. خداروشکر تا به الان روی بدنش هیچگونه حساسیتی ایجاد نشده

  26. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  27. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  28. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  29. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  30. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  31. سلام خدمتتون من میخام چندتا پتو وبالش طبی از شرکتتون سفارش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

  32. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

  33. سلام عرض شد من از پتوی پریما دونفره شو ازتون خرید کردم کیفیت و گرمای خوبی داشت قیمت یک نفره ش چقدر تفاوت داره؟

  34. ماده اولیه به کار رفته در این منسوجات بسیار مرغوب است؛ از این رو پتو لیلیان مدل پریما بسیار با کیفیت است

  35. سلام وقت بخیر
    ارسال به عمان هم دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید به چه نحوی انجام می شود

  36. سلام خسته نباشید پتوی لیلیان مدل پریما از قابلیت تنفس و جریان دادن هوا برخوردار است ممنون

  37. پارچه پلی استر پنبه به گونه ای تولید می شود که میزان پنبه و پلی استر با درصدهای مختلف در آن به کار برده می شود

  38. من نوع تک رنگ این محصول رو می پسندم چرا که بیشتر زیبایی نوع تک رنگ بیشتر بوده می تواند روی تخت عالی جلوه کنند

  39. این خاصیت باعث شده تا پتو شادیلون از امنیت بالایی برخوردار باشد و چنانچه در مواقع آتش سوزی این پتو در معرض آتش قرار بگیرد، خطرات زیادی به دنبال نخواهد داشت.

  40. این پتو با اینکه خیلی نازک تر از پتوهای گلبافت هستن ولی باورتون نمیشه به همون اندازه بدن رو گرم می کنه با این وجود که هم کم جا می گیره و هم خیلی سبک تر از بقیه پتو هاست اصلا هم خراب نمی شه

  41. چقدر خوب که پتو لیلیان انواع متعدد و متنوعی دارد. در این حالت کار مشتریان در جهت انتخاب یک پتو متناسب بابت سلیقه و نیاز خود کاملا راحت می باشد

  42. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  43. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید دو روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  44. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  45. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  46. اگر قصد خرید عمده پتو شادیلون اصل و با کیفیت را با قیمت ارزان دارید میتوانید این پتو را از این مجموعه با سابقه خریداری کنید

  47. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  48. یکی ازمرغوبترین پتوهاپتوشادیلون درطرح هاومدلهای مختلف درسایزهای یکنفره ودونفره تولیدمیشوندکه بعلت تنوع بالایکی ازانتخابهای مصرف گنندگان است

  49. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  50. سلام خسته نباشید پتوی لیلیان مدل پریما از نرم ترین و لطیف ترین پتوها است و عمر با دوامی دارد

  51. یکی ازملزومات مهم برای خواب روانداز یاپتو میباشد
    پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند

  52. سلام پتوهای دو لایه با حرارت بسیار خوبی که تولید می کنند برای مناطق سردسیر عالی هستند و تنوع خوبی هم دارند

  53. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  54. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  55. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  56. سلام وقتتون بخیر
    بار من به دستم رسید ممنونم فقط خواستم بپرسم که اینار به صورت چکی با من کار می کنید.

  57. ممنونم بابت مطالب خوبتون . این موضوع که از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشدو اطلاعات خوبی رو با خواندن این توضیحات کسب کردم. خدا قوت

  58. اگر این پتو با کیفیت به صورت آنلاین خریداری کنید و عمده بسیار به صرفه است
    پتو های جدید دارای جنس سبک و کیفیت عالی هستند که تنوع رنگی گسترده ای دارد

  59. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  60. با سلام وقتتون بخیر و خداقوت . می توان اینگونه بیان کرد که خرید این محصولات با مشخصات بسته بندی، عمده و فله از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد و سایت بسیار عالی دارین واز کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و الیاف آن ها از نوع درجه یک می باشد به همین دلیل کاملا نرم و لطیف هستند

  61. سلام وقت شما بخیر پتوهایموجود در سایت بسیار باکیفیت و نرم و متنوع هستش پیشنهادم به دوستان جدید این هستش که حتما خرید کنیدپتوهای موجود در این فروشگاه از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند که نوع پرزدار آن‌ها نیز بسیار پرطرف‌دار است

  62. سلام بر نگارنده های عزیز توجه به این نکته مهم است که این نوع محصولات نسبت به انواع پتوهای درست شده از الیاف های طبیعی و یا مدل های پلی استر و دارای وزن بیشتری هستند و زبر می باشند . مطالبتون مفید بود خسته نباشید

  63. سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

  64. سلام وقتتون بخیر باشه
    شما به چه کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات میکنین ؟ آیا کارهای گمرکی هم خودتون انجام میدین؟ یا به عهده خود مشتری هست؟

  65. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند
    حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  66. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

  67. با سلام و وقت بخیر من خریداری کردم ،بسیار زیبا و نرم و با کیفیت هستند و حتی بعد از شستشو کوچکترین تغییری نکردند و درست مثل روز اول هستند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این پتو ها خریداری کنند تا کیفیت و زیبایی رو با هم تجربه کنند

  68. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  69. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  70. سلام
    خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید ممنون میشم

  71. سلام وقت بخیر من از این پتو های زیبا خواص سفارش دادم وبسیار راضی هستم
    پتوهای خیلی خوبی هستند کیفیت خیلی بالایی دارند

  72. سلام خسته نباشید
    پتو با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. این پتو ها ساختار جدید و مدرنیته ای دارد

  73. سلام عرض ادب پتوهای لیلیان پریما رنگ بندی بی نظیری دارد و برای خرید جهیزیه دختر مناسب است

  74. سلام روز بخیر
    من تصمیم دارم از شما خرید کنم درباره نحوه سفارش و تحویل درب منزل توضیح دهید و حداقل سفارش چقدر است؟

  75. سلام وقتتون بخیر
    پتو با کیفیت میتونه در سلامتی هم نقش داشته باشه ، ممنون ام از معرفی محصولات با کیفیت ، با آرزوی موفقیت بر تیم آقای خسروی عزیز.

  76. در فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل حذف واسطه ها از جوانب مختلفی هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است و سود بهتر و بیشتر، کنترل کیفی راحت تر، فروش بیشتر، قیمت مناسب تر و… از مزایای آن است.

  77. در فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل حذف واسطه ها از جوانب مختلفی هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است و سود بهتر و بیشتر، کنترل کیفی راحت تر، فروش بیشتر، قیمت مناسب تر و… از مزایای آن است.

  78. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  79. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری موفق وموید باشید مجموعه دیبا بافت نگار

  80. روز خوش. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است.مخصوصا ازین نوع

  81. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  82. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  83. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  84. سلام خسته نباشید ممنون میشم قیمت پتوهای لیلیان پریما رو لطف کنید ارسال به شهر تبریز هم دارید؟؟؟

  85. سلام
    پتوی لیلیان مدل پریما یکی از منسوجات موجود در بازارهای فروش است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است

  86. مرجع فروش پتو لیلیان مدل پریما، برای خریداران محترم خود تسهیلات بسیار ویژه ای را در نظر گرفته است که شما خواهید توانست از آنها بهره مند شوید

  87. مرجع فروش پتو لیلیان مدل پریما، برای خریداران محترم خود تسهیلات بسیار ویژه ای را در نظر گرفته است که شما خواهید توانست از آنها بهره مند شویدپتو دونفره عمده میخواستم چند قیمته؟

  88. سلام وقت بخیر
    حسن کاکاوند از سمنان هستم
    این پتوها که مدل پریما هستن
    پرز نمیدن ?
    جنسشون چیه ?
    قیمت بفرمایین لطفا

  89. این محصولات با کیفیت هستند و با شست و شو مداوم از بین نمی روند و طرح های زیبا و جذابی دارند

  90. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  91. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو تیشرتی با درجه کیفیت اعلا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  92. سلام وقت بخیر پتوهای لیلیان از گرما بخشی بسیار خوبی نیز برخوردارند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای انتخاب در روزهای سرد سال هستند

  93. سلام خسته نباشید من قصد خرید اینترنتی دارم شما به به سراسر کشور ارسال دارید؟؟ من خرم آباد هستم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما