شرکت تولید پتو لاله اصفهان صادراتی

شرکت تولید پتو لاله اصفهان در تلاش هستند، که با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب در بازار عرضه کنند. پتو لاله اصفهان به دلیل داشتن کیفیت و زیبایی بی نظیرش و همچنین قیمت مناسبش بسیار پر فروش می باشد. برای خرید این محصول با کیفیت می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید، تا از مزایای آن بهره مند شوید.

رنگ بندی های زیبا و متنوع پتو لاله اصفهان توجه بسیاری از تاجران خارجی را نیز جلب کرده و این موضوع سبب شده تا از مشتریان اصلی محصولات پتو لاله به شمار بیایند.

شرکت تولید پتو لاله اصفهان صادراتی

مشخصات پتو لاله صادراتی چیست؟

مشخصات پتو لاله صادراتی چیست؟ پتو لاله اصفهان با پیشرفته ترین دستگاه های تولید و در بازار عرضه می گردد. شرکت نساجی لاله به عنوان یکی از تولید کننده های انواع پتو در کشور شناخته می شود. مشخصات پتو لاله صادراتی عبارت هستند از؛

  • استفاده از طرح های جدید
  • استفاده از رنگ بندی های جدید و روز دنیا
  • استفاده از ابریشم برای دور دوزی پتو
  • استفاده از مواد اولیه و الیاف مرغوب

پتو لاله اصفهان دارای طراحی های زیبا و منحصر به فردی می باشد. این کارخانه، کالایش را برای رده های سنی متفاوتی ارائه می دهد.
پتوهای لاله دارای طرح های ازجمله‌؛ طرح گل ریز، گل درشت، تدی، عروسکی، طرح تیم های فوتبال، طرح شخصیت ها کارتونی و غیره می باشد.

معرفی سایز های مختلف پتو لاله برای هر رده سنی ای، سایز مشخص خود را دارد. شرکت لاله به همین ترتیب محصولاتی را که به بازار عرضه می دارد، بر اساس سایزهای مختلف می باشد.

برای نمونه، اندازه پتوهای نوزاد با نوجوان و همین طور بزرگسالان فرق می کند و یا فرق زیادی بین پتوهای یک نفره و دونفره وجود دارد. روی هم رفته، در این جا به معرفی سایزهای مختلف پتو لاله اصفهان می پردازیم که شما برای خرید مناسب می توان راهنمایی کند:

  • سایز پتو نوزاد لاله : ۸۰*۱۱۰
  • سایز پتو نوجوان لاله : ۱۱۰*۱۴۰
  • سایز پتو جوان لاله ۱۴۰*۲۲۰
  • سایز پتو یک نفره لاله : ۱۶۰*۲۲۰
  • سایز پتو دو نفره لاله : ۲۲۰*۲۴۰ و ۱۹۵*۲۲۵
  • سایز پتو مسافرتی لاله ۲۰۰*۲۲۰ و ۱۵۰*۲۲۰

پتو لاله در انواع مختلفی مانند برجسته،ساده،یک نفره و دو نفره خدمت مشتریان عزیز ارائه می شود که با هر سلیقه ای همخوانی دارد و همه را از کوچک و بزرگ به خود جلب می کند.

خرید پتو لاله اصفهان با ارزانترین قیمت

خرید پتو لاله اصفهان با ارزانترین قیمت فروش پتو لاله اصفهان بازار داغ و پر رونقی دارد. کیفیت و مرغوبیت این محصول و داشتن قیمت مناسبش باعث فروش این محصول شده است. قیمت پتو لاله به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد، برای مطلع شدن از قیمت روز این محصول می توانید به مراکز مربوطه با وب سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید. برای خرید پتو لاله ارزان قیمت می توانید به مراکز مربوطه یا وب سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید. خرید از طریق وب سایت های اینترنتی به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد.

توزیع مستقیم این محصول با حذف واسطه ها سبب گسترش تولید و فروش آن شده است تا هر دوطرف تولید کننده و فروشنده از خرید و فروش ای پتو ها سود مطلوبی را کسب کنند.

مهمترین نکات در مورد پتوی صادراتی

مهمترین نکات در مورد پتوی صادراتی از مهمترین نکات در مورد پتوی صادراتی جنس مرغوب،بسته بندی استاندارد و قیمت مناسب آن می باشد.شرکت پتو لاله اصفهان قیمت گذاری محصولات خود را به گونه ای قرار داده که عموم مردم با هر وضع اقتصادی بتوانند این پتو های فوق العاده را برای جهیزیه،سیسمونی،مسافرت و…تهیه کنند.

پتوی صادراتی باید در بسته بندی های اصولی در بازار عرضه شوند تا در طی زمان تولید و فروش آن هیچ آسیبی به پتو وارد نشده و کیفیت و پاکیزگی اولیه خود را از دست ندهد.نکته دیگر جنس مرغوب و اعلا پتو صادراتی است چراکه برای دریافت مجوز صادرات لازم است تا یک سری استاندارد های مربوط به کیفیت و جنس محصول رعایت شود تا بتوان این محصول را در بازار جهانی عرضه کرد.

پتو حجم زیادی از بازار فروش کالا های صادراتی را به خود اختصاص داده است که موجب شده سالانه میزان زیادی ارز وارد کشور شود، در نتیجه رونق و توسعه اقتصادی صورت بگیرد.تاجران و بازرگانان بسیاری در عرصه خرید و فروش پتو در سراسر جهان فعالیت دارند که موجب شده دسترسی به این محصول بسیار آسان باشد و شما بتوانید آن را از سایت ها یا فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

خرید مستقیم انواع پتو لاله صادراتی

خرید مستقیم انواع پتو لاله صادراتی خرید مستقیم انواع پتو لاله صادراتی موجب شده با حذف واسطه ها و دلالان از بازار فروش این محصول، پتو لاله صادراتی با قیمتی ارزان تر به دست مشتریان برسد.شرکت پتو لاله صادراتی اصفهان تمام تلاش خود را برای تولید و ارائه محصولی درجه یک به کار گرفته و توانسته است علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی، این محصول فوق العاده را به کشور های خارجی به ویژه کشور های همسایه مانند عراق،افغانستان،پاکیتان و آذربایجان صادر کند.

شما با مراجعه به سایت می توانید این محصول عالی را با قیمتی استثنائی و به صورت غیر حضوری در کم ترین زمان ممکن از ما خریداری کنید؛ همچنین با برقراری ارتباط با همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش می توانید راهنمایی های لازم را جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما کسب کنید.ما با ارسال کالای دلخواهتان به نشانی شما از هزینه های اضافی و جانبی در رفت و آمد پیشگیری کرده ایم تا این محصول در سریع ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه به دست شما مصرف کنندگان گرامی برسد.

تماس با ما