شرکت صادراتی پتو نیکو بافت

پتو به عنوان یکی از روانداز های مهمی که با پوست انسان ارتباط نزدیکی دارد بسیار با اهمیت است. پتو های تولید شده در ایران دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند.

در کشور ما پتو نیکو بافت یکی از برترین و قدیمی ترین برند های تولید کننده پتو می باشد که از تو نظر تنوع در طرح و رنگ بی نظیر می باشد. این شرکت صادراتی با دیدن استقبال کشور های خارجی زمینه صادرات آنها را فراهم کرده است.  

شرکت صادراتی پتو نیکو بافت

درباره پتو نیکو بافت چه می دانید؟

درباره پتو نیکو بافت چه می دانید؟ شرکت نیکو بافت یکی از قدیمی ترین شرکت های ایرانی می باشد که با فعالیت شبانه روزی همواره با کیفیت ترین پتو ها را تولید کرده و با برند نیکو بافت در اختیار مشتریان قرار می دهد. پتو های نیکو بافت کیفیت بسیار بالایی دارند و مشتری می تواند با اطمینان خاطر آنها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهد. این پتو ها ویژگی های بارز و منحصر به فردی دارند و در فصول سرد سال به خوبی گرما را به بدن هدیه می دهند. پتو نیکو بافت مدل های مختلفی دارد که از این نمونه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • پتو نیکو بافت الماس 
  • پتو نیکو بافت برلیان 

این پتو ها ضد حساسیت هستند، پرز هایی نرم و لطیف دارند، گرمای زیادی دارند و با آنها می توان خوابی آرام و راحت داشت. داشتن اطلاعات درباره این پتو کمک می کند تا در زمان خرید به سراغ آنها بروید. 

بهترین پخش کنندگان پتو نیکو بافت

بهترین پخش کنندگان پتو نیکو بافت این سایت بهترین و معتبر ترین پخش کننده پتو نیکو بافت در کشور می باشد زیرا همواره بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این پخش کننده با توزیع پتو ها به صورت عمده کاری کرده تا دسترسی مصرف کنندگان برای تهیه آنها آسان تر گردد. مسلما این امر در کاهش دادن نرخ ها نیز موثر می باشد. پخش این محصول گاه بر اساس سفارش و درخواست مشتریان انجام می شود تا مطابق با نیاز آنان باشد.

پخش این کالا به صورت مستقیم انجام می شود که در این روش محصول با کیفیت با نرخ های کمتری در اختیار مشتریان قرار می گیرد. پخش مستقیم این محصول در حذف واسطه ها نیز تاثیر به سزایی دارد که با حذف آنها می توان قیمت ها را کاهش داد. این مرکز پخش وظایف متعددی را به عهده دارد که از مهمترین آنها می توان به تبلیغ محصول بهتر و برند برتر، ثبت سفارشات، راهنمایی مشتریان، ارائه قیمت های دقیق و به روز و تحویل به موقع سفارشات اشاره کرد. 

تماس با ما