دفتر فروش کارخانه پتو لیلیان برای خرید صادراتی

آیا دفتر فروش کارخانه پتو لیلیان برای خرید صادراتی را می دانید کجاست؟ آیا می دانید چگونه می توانید با این دفتر فروش ارتباط بگیرید؟

کارخانه پتو لیلیان گوی سبقت را در میان دیگر رقبا ربوده است. بله درست شنیدید! گوی سبقت! بر کسی پوشیده نیست که پتو در میان سایر کالاهای خواب بسیار پرطرفدار است؛ اما همین طرفداران زمانی بیشتر و بیشتر میشوند که دریابیم این پتوی نازنین و گرم را کارخانه پتو لیلیان بافته؛ تافته ای جدا بافته در میان دیگر تولیدی ها. این شرکت تولیدی فروش ویژه خود را برای خرید صادراتی منسوجات فوق العاده و ممتاز خود آغاز کرده است. اگر خواستید در مورد دفتر فروش این منسوج بدانید، باید بگوییم تنها دفتر فروش کارخانه پتو لیلیان در قم قرار دارد. با مدیریت فروش مهندس خسروانی که همراه با تیم زبده و حرفه ای خود، با تمام توان آماده ارائه مشاوره و خدمات رسانی به مشتریان و متقاضیان عزیز هستند.
پتو کالایی شخصی است که با استفاده از آن میتوانیم تن های خسته مان را به خواب بسپاریم. تحقیقات نشان داده است که انسان به طور میانگین حدود یک سوم عمر خود را میخوابد و این زمان بسیار زیادی است؛ پس لازم است برای افزایش کیفیت خواب خود تلاش کنیم و اینکار را میتوان با انتخاب پتوی مناسب و مرغوب انجام داد. پتوها معمولا از لایه‌های مختلفی تولید میشوند؛ برخی از این لایه‌ ها خاصیت گرمایی دارند و برای گرم نگه داشتن هستند و برخی دیگر تنها برای زیبایی به کار گرفته میشوند. پتو به‌ صورت سنتی از پشم تولید میشود و علت آن: گرما، تنفس و خواص مقاوم پشم در برابر آتش است. اما امروزه برای تهیه و تولید پتو بیشتر از الیاف مصنوعی استفاده میشود و در واقع این الیاف توانسته اند جایگزین مناسبی برای پشم شوند. در حال حاضر این محصول به علت محبوبیت بسیار زیادی که دارد در انواع، سایزها و طرح های مختلفی تولید و عرضه میشود. با توجه به موضوعات گفته شده در فوق در انتخاب این محصول باید نهایت دقت را داشته باشیم که پیشنهاد ما به شما پتوی بسیار باکیفیت لیلیان است؛ با انتخاب این پتو خوابی بسیار آرام و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

کارخانه تولید کننده پتو لیلیان

کارخانه تولید کننده پتو لیلیان

کارخانه تولیدی پتو لیلیان یکی از مرکزهای تولیدی پتو است که بیشتر از ۴۰ سال سابقه دارد. این شرکت در تولید پتوهای خود، از الیاف درجه‌ یک و مرغوب استفاده میکند. پتوهای لیلیان مطابق با استانداردهای روز جهان طراحی‌ و تولید شده‌اند؛ این پتوها همچنین از وزن مناسبی برخوردار بوده و دوام بسیار بالایی دارند؛ در این تولیدی، پتوهای بسیار متنوع در رنگ ها و ابعاد مختلف مطابق با تمامی سلیقه ها تولید میشود؛ و به همین علت طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. علت تنوع و کیفیت بسیار بالای پتوهای لیلیان این است که دراین تولیدی از ماشین آلات بسیار پیشرفته و مدرن در خطوط تولیدی استفاده میشود. همچنین این شرکت، به دلیل استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال، از توانایی لازم برای چاپ و تولید بی نهایت پتو در طرح و رنگ های متنوع برخوردار است؛ که تمامی این موارد حاکی از کیفیت بسیار بالای این محصول است، خط تولیدی پتوی لیلیان با رعایت تمامی نکات برای تولید کردن پتوی مرغوب؛ امروزه توانسته جایگاه بسیار بالایی را در میان تولید کنندگان پتو کسب کند. این شرکت تولیدی با ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰۰ تخته پتو ساده، تک نفره و دو نفره گل برجسته و مدل های متنوع دیگر توانسته است شرایط خوبی را برای فروش عمده محصولات خود فراهم کند. فروش اینترنتی پتو نیز در این راستا به سهولت خریداران کمک کرده است.

موارد مهم در صادرات پتو لیلیان

موارد مهم در صادرات پتو لیلیان

همانطور که گفته شد شرکت پتو لیلیان تولید کننده محصولات متعددی است که این محصولات شامل پتوهای یک نفره، دونفره، کودک و… با تنوع طرح و رنگ و وزن و ابعاد مختلف است. تنوع در تولید محصولات یک کارخانه را میتوان از دلایلی دانست که به فروش بیشتر و همچنین صادرات محصولات آن شرکت، کمک بسیاری میکند. خرید و فروش پتو لیلیان برای تاجرانی که به دنبال سود آوری هستند گزینه مناسبی است، زیرا این تولیدی با شرایط خاصی که برای مشتریان قرارداده است سهولت بسیاری را برای تاجران فراهم کرده تا به راحتی بتوانند محصولات لیلیان را خریداری کنند و با فروش پتو لیلیان به سود دهی برسند؛ از جمله این موارد: قیمت بسیار مناسب پتوهای لیلیان است و همچنین کیفیت بالای این محصولات در کنار تنوع و زیبایی این کالا، این موارد خود دلایلی است که سبب شده تولیدات شرکت لیلیان بسیار پرطرفدار باشند و خریدارانی در سطح جهانی داشته باشد. اگر شما به دنبال این هستید که در فروش پتو، به فعالیت های تجاری بپردازید، در اختیار داشتن محصولات متنوع و با کیفیت است که میتواند شما را به نتایج مثبتی برساند. برای خرید عمده پتو، از جمله برای صادرات، لازم است با شرکت تولید کننده، مستقیم در ارتباط باشید که قطعا این امر میتواند شما را به بهترین قیمت های ممکن برساند؛ که تولیدی پتو لیلیان این امر را برای شما فراهم کرده است؛ کسانی که در عرصه خرید و فروش پتو مشغول هستند این را میدانند که تجارت خوب با خرید خوب اتفاق می افتد و فروش پتو لیلیان با قیمت درب کارخانه بدون شک خریدی سود آور است و میتواند گزینه بسیار مناسبی برای صادرات باشد.

مشخصات تخصصی پتو لیلیان برای صادرات

مشخصات تخصصی پتو لیلیان برای صادرات

الیافی که در محصولات لیلیان به کار رفته است مرغوب و درجه‌ یک است همانطور که گفته شد این محصولات گزینه مناسبی برای صادرات هستند. برخی از کالاهای تولیدی لیلیان عبارت‌ اند از: انواع روتختی یک نفره و دونفره، انواع تشک طبی، ساده و مسافرتی، انواع روفرشی، انواع پتو منازل و مسافرتی و…
که در میان کالاهای تولیدی این شرکت پتوهای لیلیان از نظر کیفیت بسیار معروف هستند؛ این محصول پرطرفدار در اندازه ‌های مختلف پتوی کودک، نوجوان، پتوی یک‌ نفره، پتوی دو نفره و مسافرتی و تولید میشود و تنوع این محصول باعث شده که گزینه خوبی برای تجارت باشد. از آنجایی که کارخانه تولیدی پتوی لیلیان پتوها را با بهترین کیفیت عرضه و به فروش میرساند، میتوان این پتوها را به کشورهای مختلف صادر کرد. پتوهای لیلیان دارای نشان استاندارد، گواهینامه ایزو ۹۰۰۲، دوخت لبه دوزی شده و نرمی و لطافت بسیار بالایی هستند. این تولیدی هر روزه جدیدترین طرح‌ های پتوی ایرانی را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه میکند و همین امر سبب میشود که برای مثال: قیمت پتوی دو نفره لیلیان نسبت به نمونه ‌های مشابه بسیار مناسب باشد و برای خریدار مقرون به صرفه، که در صورت صادرات این محصول با توجه به ویژگی های گفته شده فروش پتو لیلیان به سود تاجر خواهد بود. قیمت پتوها هم با توجه به فاکتورهای مختلفی قابل‌ تغییر است. بعضی از مهم ‌ترین این عوامل عبارت ‌اند از:
– نوع طرح و رنگ پتو
– ابعاد و سایز پتو
– وزن پتو
– تراکم بافت پتو
– تعداد خرید
– روش سفارش و …
شرکت تولیدی لیلیان توانسته است کالاهای مرغوبی را با سهولت در اختیار خریدار قرار دهد. نوع طرح و رنگ، ابعاد، وزن، تعداد خرید این محصول، قیمت و روش های سفارش این کالا (اینترنتی و تهیه از درب کارخانه) تمامی این ویژگی ها این کالا را به کالای صادراتی بسیار خوبی تبدیل کرده است که با خرید آن میتوانید به سوددهی برسید و تجارت خود را گسترش دهید پس در انتخاب این پتو شک نکنید.

خرید از کارخانه لیلیان برای فروش صادراتی

خرید از کارخانه لیلیان برای فروش صادراتی

در حال حاضر با توجه به محبوبیت بالایی که محصولات لیلیان در بازار پیدا کرده است، به یک ساختار فروش قدرتمند نیاز دارد. تا بتواند به نیازهای مشتریان به خوبی و به سرعت پاسخ دهد؛ که این ساختار به وسیله ابزارهایی از جمله اینترنت، پایه ریزی شده است که میتواند به شما در دسترسی آسان و سریع به این محصولات کمک کند و این شرایط را برای شما فراهم میکند که در هر نقطه ای از این جهان به راحتی کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. طرح های پتو لیلیان بسیار متنوع و زیبا هستند؛ و در واقع با خرید اینترنتی پتوی لیلیان، شما میتوانید با تمامی محصولات تولیدی شرکت لیلیان، آشنا شوید و نسبت به خرید عمده و مستقیم این محصولات اقدام کنید. در خرید اینترنتی، اینطور نیست که شما از طریق یک درگاه، تنها اقدام به سفارش و خرید پتو لیلیان نمایید، بلکه ما مسیری را ایجاد کرده ایم تا شما بتوانید با سهولت و به سرعت اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات کسب کنید؛ شما میتوانید با ما به صورت تلفنی و یا حضوری، ارتباط برقرار کنید و در نتیجه این ارتباط هم بتوانید، انتخاب درستی را انجام دهید و ثبت سفارشات خود را به صورت تک و عمده به انجام رسانید. فروش بدون واسطه پتو لیلیان از کارخانه، شرایط ویژه ای را ایجاد کرده است که میتوان در عرصه صادرات به خوبی فعالیت کرد. صادرات، نیاز به آن دارد که شرکت تولید کننده پتو بتواند محصولات تولیدی خود را با ظرفیت بالایی تولید کند، به گونه ای که مشتریان با خیال راحت بتوانند خرید کنند. کارخانه ای مانند کارخانه تولیدی لیلیان با داشتن نیروی کار مجرب و همچنین، بروزترین تکنولوژی ها در تولید پتوی مرغوب، شرایط ویژه ای را برای همکاری با مشتریان قرار داده است. پس بهترین تصمیم این است که از مسیر ایجاد شده، در جهت افزایش سود آوری خود استفاده نمایید، زیرا قطعا خرید مستقیم از درب کارخانه، بیشترین درصد تخفیف را دارد و برای مشتریان مناسب تر است. برای بهره مندی از این شرایط کافیست با یک تماس یا یک مراجعه حضوری اقدام نمایید. تولیدی پتو لیلیان آماده همکاری مستقیم و غیر مستقیم با مشتریان در سراسر جهان است؛ فروش پتو لیلیان تجارتی بدون ضرر است.

قرارداد صادراتی برای تمام مرز های ایران

قرارداد صادراتی برای تمام مرز های ایران

شرکت تولیدی لیلیان گامی فراتر از بازار‌های داخلی برداشته است و پرقدرت در عرصه بازارهای جهانی ظاهر شده است. کالاهای تولیدی این شرکت به کشور‌های آسیایی، آفریقایی و در آینده‌ای نزدیک به کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه و انگلیس صادر خواهند شد. تنوع در رنگ بندی و کیفیت بسیار بالای پتوهای تولیدی لیلیان، سبب شده است که مورد استقبال مشتریان داخلی و خارجی قرار بگیرند؛ در حال حاضر سالانه ۵۰۰ هزار تخته پتو به کشور‌های عراق، افغانستان، آذربایجان، قطر صادر میشود. بازار عراق یکی از بازارهایی است که ظرفیت خوبی برای صادرات انواع پتو ایرانی دارد و باید گفت که در میان پتوهای ایرانی پتوهای لیلیان بسیار مورد توجه تاجران عراقی قرار دارد؛ سلیمانیه، بغداد، کوفه، کردستان از جمله موقعیت هایی هستند که میتوان برای صادرات پتو انتخاب نمود که شما برای همکاری میتوانید اقدام به تماس نمایید. چند نمونه از محصولات شرکت لیلیان که قابلیت صادرات دارند.
کارخانه پتو لیلیان یزد عرضه کننده محصولات متنوعی در عرصه پتو است که بخشی از مهم ترین آنها عبارتند از:
– پتو هدیه
– پتو لیلیان
– پتو طلایی
– پتو سورینام
– پتو ممتاز
– پتو پریما
– پتو گل برجسته

انواع پتو لیلیان
این پتوها برخی از مدل های پتوی مرغوب و پرفروش شرکت لیلیان هستند؛ که به راحتی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت؛ در ادامه به ویژگی های برخی از این پتوها میپردازیم:
پتو گل برجسته لیلیان: این پتو مدل سوپر برجسته از جمله کالاهای پیشنهادی ما به شما برای خرید عمده و برای صادرات است؛ که علت آن وجود استانداردهای لازم و ویژگی های خاص این محصول است مانند: لطافت و نرمی، طرح زیبای این پتو، گرما بخشی آن و قیمت مناسب این پتو؛ اگر شما به دنبال یک پتوی لطیف برجسته هستید که تنوع بسیار بالایی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما پتوی گل برجسته لیلیان است.
پتو هدیه لیلیان: پتو هدیه لیلیان یکی از مدل های بسیار پرطرفدار است که در بحث صادرات، مورد توجه تاجران بسیاری از جمله بازار عراق، قرار گرفته است. قیمت پایین این محصول در مقابل کیفیت بسیار بالای آن علت مورد توجه قرار گرفتن این پتو است.
پتو طلایی لیلیان: پتو لیلیان طلایی دو نفره را میتوان از جمله پتوهای بسیار با کیفیت و مرغوب به شمار آورد که طرفداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد. شما میتوانید این پتو را به صورت عمده و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.
پتو لیلیان دونفره مدل سوپر برجسته: در میان محصولات تولیدی لیلیان، مدل پتو دو نفره سوپر برجسته نمونه بسیار مناسبی برای خرید عمده و صادرات است که از ویژگی های این پتو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– یک لایه
– طرح برجسته
– دوردوزی
– بسته بندی دسته دار مقوایی
– قابل شست و شو
– قیمت مناسب
وجود ویژگی های بیان شده در مورد کالایی مانند پتو، میتواند سبب تمایز آن با دیگر نمونه های موجود در بازار باشد. این پتوی تک رنگ دارای رنگ بندی های متنوعی است که از جمله آنها میتوان موارد زیر را نام برد: صورتی، قهوه ای، زرشکی، نارنجی، آبی فیروزه ای، آبی تیره، گردویی و… این تنوع رنگی بسیار زیبا میتواند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد. نکته مهم تر آنکه با خرید عمده این پتو از کارخانه میتوانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

مزایای خرید عمده محصول

مزایای خرید عمده محصول

قیمت مناسب: یکی از مهم ترین مزایای خرید عمده کالا قیمت مناسب است. وقتی محصولی در حجم بالا خریداری میشود، قیمت آن در مقایسه با خرید تکی محصول پایین تر محاسبه میشود.
صرفه جویی در زمان: وقتی محصولی را در حجم بالا خریداری میکنید، تا مدت ها نیازی به خرید مجدد آن محصول نیست و همین موضوع به صرفه جویی در وقت و زمان کمک میکند.
ایمن ماندن از نوسانات بازار: همانطور که میدانید میزان عرضه و تقاضا بر قیمت محصول در بازار تأثیر گذار است. بنابراین با خرید این کالا به صورت عمده در زمانی که عرضه آن در بازار صورت میگیرد، میتوانید از آسودگی خاطر در زمان کاهش عرضه و افزایش تقاضا برخوردار باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما