عرضه کنندگان پتو شادیلون روشا عروسکی

در ایران ‌کارخانه های زیادی در زمینه کالای خواب موفق شده اند. یکی از این تولید کننده ها، پتو نرمینه‌ را با مدل های متنوع و با کیفیت مرغوب پتو شادیلون تولید میکند و موفقیت بسیاری در این زمینه کسب کرده است. همچنین سال های سال است که پتوهایی با کیفیت بالا و مرغوب ترین مواد اولیه تولید میکنند. عرضه کنندگان پتو شادیلون این منسوجات را به بازار روانه میکنند و در دسترس عموم قرار میدهند. عرضه پتو شادیلون روشا عروسکی توسط فروشندگان کالای خواب و تولید کنندگان این کالای با کیفیت صورت میگیرد. شرکت های نرمینه و شادیلون جزو معتبر ترین کارخانه های کالای خواب و پتو هستند که منسوجات زیبا با کیفیت و خاص خود را هم به خریداران داخلی و هم خارجی به فروش میرسانند.

از پتو شادیلون بیشتر بدانید

از پتو شادیلون بیشتر بدانید

در بین پتوهایی که توسط کارخانه شادیلون و نرمینه تولید میشوند، پتوهای یک نفره و دو نفره شادیلون بسیار زیبا با کیفیت و ظریف است که بسیار پر طرفدار بوده و به فروش میرسد. این پتوی گرم و نرم در زمستان انتخاب مناسبی بوده و با جنس‌ خوبی که دارد گرما را در الیاف خود نگه داشته و خواب راحت و عمیقی را برای شما فراهم میکند. جنس پتو شادیلون پلی استر است و کیفیت قابل قبول و پر فروشی دارد. لطافت و نرمی این پتو بسیار بالا است و همین لطافت باعث شده خریداران این کالا دوباره برای خرید مراجعه کرده و تعداد بیشتری خریداری کنند.
پتوی روشا بسیار با کیفیت است و به راحتی در ماشین های لباسشویی خانگی، با خشک شویی و حتی با دست هم شسته میشود. پتو شادیلون مدل روشا عروسکی جزو پتوهای ارزان بوده که به این دلیل مورد توجه بسیاری از خریداران شده است. طرح های عروسکی پتوهای روشا جلوه خاص و با نمکی به پتوها داده که کودکان با اشتیاق زیادشان این پتوها را برای خرید انتخاب میکنند.
این پتوی عروسکی که از مدل های پتو شادیلون است در ابعاد ۲۱۰ در ۱۶۰ سانتی متر و ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر تولید میشود. قطر پتو روشا یک نفره عروسکی ۲/۵ سانتی متر است. این کالای بسیار زیبا و درجه یک در وزن ۲۵۰۰ گرم تولید شده و به فروش میرسد. پتوهای روشا عروسکی دور دوزی شده که این دور دوزی هم به استحکام پتو و هم به نوعی به زیبایی این پتوها افزوده است. بسته بندی این پتوها مانند ساک بوده که این بسته بندی باعث میشود جا گیری کمتری داشته باشد. جنس این پتوهای گرم و نرم و زیبا پلی استر بوده و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. براق بودن پتوهای شادیلون و نرمینه نرمین زیبایی طرح ها را بیشتر کرده است که همین ظاهر زیبا باعث شده اتاق خوابی شیک و زیبا داشته باشید.

بهترین مدل پتو برای دخترها

بهترین مدل پتو برای دخترها

پتوهای دخترانه شادیلون مدل روشا علاوه بر جنس خوب و با کیفیتی که دارند، دارای ظاهری بسیار زیبا، دلنشین و شاد و همچنین رنگ های شاد و زیبا است که این طرح ها بسیار مورد پسند دختران کودک و نوجوان بوده است که از استفاده های پتوی خود لذت میبرند. این پتوی جذاب و دل انگیز کاملا ضد حساسیت بوده که ان ویژگی مخصوصا برای دختران بسیار مناسب است. نکاتی در مورد خرید پتو که امیدواریم راهنمایی کافی به شما در زمینه خرید پتو داشته باشد:
– برای خرید پتو اندازه بسیار اهمیت دارد: پتو شادیلون مدل روشا عروسکی مناسب انداختن روی تخت خواب است و لبه های پتو تشک تخت خواب کودکتان را کامل میپوشاند.
– رنگ و چاپ نیز بسیار مهم است، کیفیت پتوهای دخترانه روشا باعث شده طرح های روی پتو بسیار زیبا و دل فریب ظاهر شوند که همان طور که میدانید طرح‌ و رنگ روی پتو برای دختر بسیار اهمیت زیادی دارد.
– دوام و ماندگاری پتو علاوه بر صاحبان پتو که کودکان عزیزتان هستند برای خریداران که در واقع شما پدر و مادر ها هستید، بسیار قابل اهمیت است. زیرا ماندگاری پتو باعث میشود که بعد گذشت مدت ها دوباره نیاز به خرید مجدد پتو برای کودکتان نکنید.
– نرم بودن پتو و ضد حساسیت بودن پتو هم بسیار اهمیت دارد، زیرا کودک برای خواب راحت و آسوده نیاز به پتوی گرم و نرمی دارد که پتو روشا با طرح های گاوی و عروسکی دیگر این خواسته را برای کودک دلبندتان برآورده میکند.

همه‌ چیز درباره پتوی نوزاد

همه‌ چیز درباره پتو شادیلون روشا عروسکی نوزاد

اگر به تازگی پدر و مادر شدید یا هنوز منتظر به دنیا امدن کودک دلبندتان هستید، پس هنوز امادگی و اطلاعات لازم درباره خرید و مشخصات پتو کودک را ندارید؛ شما میتوانید پتو عروسکی روشا که طرح های کودکانه و بامزه ای از جمله عکس های کارتون های مورد علاقه کودکان یا تصاویر دوست داشتنی از حیوانات مانند طرح گاو و سایر حیوانات بامزه خریداری کنید. کودکانی که به دنیا می آیند در‌ ماه های اول زندگی ساعات زیادی از روزشان را در خواب سپری میکنند، بنابر این پتو یکی از مهم ترین عوامل موثر در خواب کودک عزیزتان است که پتو روشا عروسکی از لحاظ کیفیت و نرمی و لطافت خواسته مورد نیاز کودکان را پاسخ میدهد.
در تولید پتوهای نوزادی از رنگ های شیمیایی که مناسبت نوزادان نیست و برای سلامتی نوزادان مضر است، نباید استفاده شود که پتو روشا از خانواده پتو شادیلون این جنبه بهداشتی را رعایت کرده و از رنگ های مناسبت نوزدان در طراحی پتوهای خود استفاده میکند. جنس پتو باید محکم و بادوام باشد که در صورت استفاده و شست و شوی مکرر از بین نرود. سایز پتو باید به اندازه ای باشد که تمام بدن کودک را بپوشاند اما بسیار توجه کنید که پتو برای نوزادتان نباید بسیار بزرگ باشد که کودکتان زیر پتو اذیت شود. پتو روشا عروسکی علاوه بر طرح های جذاب و دوست داشتنی کیفیت خوب و لطیف با نگهداری و حفظ دمای خوب هم دارد که رضایت خریداران این نوع پتو را هزاران بار از زبانشان شنیده ایم.

مرکز فروش مستقیم پتو شادیلون روشا عروسکی

مرکز فروش مستقیم پتو شادیلون روشا عروسکی

فروشندگان زیادی هستند که در بازار مشغول فروش پتو شادیلون مدل روشا عروسکی هستند و فروشگاه هایی هستند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران به صورت عمده و تکی میدهند. فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بزرگترین فروشگاه های کشور است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی به فعالیت میپردازد و فروش خود را به سر تا سر ایران ارسال میکند و همچنین کالاهای خود را به کشورهای خارجی صادرات میکند.
شرکت دیبافت با مدیریت مجرب و بهترین مشاوران فروش و بهترین پرسنل اداره میشود و با حوصله بسیار زیاد به خریداران عزیز خدمت میکنند و اطلاعات زیادی هنگام خرید ارائه میدهند. اگر قصد خرید پتو شادیلون روشا عروسکی و کالا خواب را دارید برای مشاوره و خرید به سایت های وابسنه به شرکت دیبافت مراجعه کنید و خرید خوب و دل چسبی را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما