فروشنده معتبر پتو لیلیان طلایی

یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان خرید پتو این است که واسطه ای بین شرکت و خریدار نباشد، چراکه باعث افزایش قیمت محصول میشود. البته شما به راحتی میتوانید از فروشنده معتبر، کالای مورد نظر خود را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید. فروشنده معتبر پتو لیلیان طلایی در اصل کسی است که ضمانت کیفیت، سالم بودن کالا موقع تحویل و قیمت مناسب را به شما میدهد و شما با خیال راحت میتوانید به او اعتماد کنید.

مشخصات پتو لیلیان طلایی

مشخصات پتو لیلیان طلایی

همانطور که میدانید پتو یکی از کالاهای پرکاربرد هر خانه ای است. یکی از پتوهایی که میتوانید در تمامی فصول از آن استفاده کنید، پتو لیلیان طلایی است. این پتو، در بین مردم محبوبیت زیادی دارد و از بروز حساسیت جلوگیری میکند. پتو لیلیان دو نفره در ابعاد 240 در 220 سانتی متر مربع بافته و به صورت یک لایه و دو لایه در بازار ارائه میشود، لازم به ذکر است شما میتوانید این پتو را از فروشنده معتبر پتو لیلیان طلایی خریداری کنید. خرید و فروش این نوع پتوها بیشتر به صورت عمده صورت میگیرد.
پتو لیلیان طلایی در طرح های یک رنگ، چند رنگ و گل برجسته و اصولاً در رنگ های روشن بافته میشود، اهمیت خرید پتو رنگ روشن، ریشه در روان شناسی دارد. الیاف این پتو، پلی استر مرغوب است که مانع چروک شدن پتو میشود. پتو لیلیان دارای ثبات رنگ بوده و بعد از چندین بار شست و شو، رنگ اولیه اش را حفظ میکند. با دوردوزی بسیار مرغوبی که دارد، دوخت دور آن باز نمیشود و به دلیل تراکم بالا، شما را به راحتی گرم نگه میدارد. شما میتوانید این پتو را با قیمت مناسب از سایت دیبا بافت نگار که فروشنده معتبر پتو لیلیان طلایی است، تهیه فرمایید.

چه پتوهایی در ایران رایج هستند

چه پتوهایی در ایران رایج هستند

برند لیلیان امروزه از رایج ترین پتوها در ایران محسوب میشود. این پتوها از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند. اگر قصد خرید مرغوب ترین انواع پتو تولید شده در ایران را دارید، کافی است سری به سایت دیبافت، بزنید تا با نمونه های متفاوت منسوجات آشنا شوید.

روش شستن پتو با ماشین لباس شویی

روش شستن پتو با ماشین لباس شویی

تا قبل از بافته شدن پتوهای مرغوب، کثیف شدن پتو به دست کودکانمان، کابوسی وحشتناک بود، اما حالا با وجود برندهایی نظیر لیلیان میتوان برای افزایش بهداشت با فاصله زمانی کوتاه، اقدام به شست و شو پتو کرد. یکی از روش های شستن پتو، استفاده از ماشین لباس شویی با حداکثر دمای 30 درجه آب است. اگر میخواهید پتویتان را با دست بشویید، بهتر است نرم کننده بزنید تا آسیبی به پتو وارد نشود. به طور کلی بهترین روش برای شست و شو پتو، تحویل آن به خشک شویی است چراکه شستن بعضی پتوها در ماشین لباس شویی کوچک ناممکن است و باعث خراب شدن دستگاه میشود.

عرضه کنندگان بی واسطه پتو لیلیان طلایی

عرضه کنندگان بی واسطه پتو لیلیان طلایی

پتو لیلیان طلایی با توجه به کیفیت بالا، نسبت به نمونه های قلابی ارزش قیمت بالایی دارد. اما دو عامل میتواند چنین پتوی مرغوبی را با قیمت مناسب در اختیار ما قرار دهد؛ اول اینکه تولید داخل بودن پتوهای لیلیان خرج های دیگر را در روند تولید و توزیع منتفی میکند. دوم اینکه خرید از فروشنده معتبر پتو لیلیان طلایی، باعث میشود قیمت خرید شما با قیمت کارخانه فاصله نداشته باشد و حذف واسطه ها مانع ضرر مالی شما شود. در حال حاضر عرضه کنندگان بسیاری اقدام به ارائه پتو لیلیان نموده اند؛ سایت دیبافت با پاسخ گویان مجرب در دسترس شما است تا روند خرید و فروش را به صورت مجازی ساده تر از قبل کند. ما همواره میتوانیم با خریدهای بدون واسطه دست سودجویان را از ضربه زدن به اقتصاد کوتاه کنیم و محصولاتی مرغوب با قیمتی مناسب خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما