قیمت انبوه پتو مارک لیلیان بابت خرید عمده

از وقتی پا به دنیای رنگارنگ زندگی گذاشته ایم، یکی از مهم ترین چیزهای مادی که با آن ارتباط مستقیم داشته و داریم رو اندازی به نام پتوست. ما هر شب به استراحت نیاز داریم و چه بهتر که با کالای خوابی نرم و راحت به استقبال خواب برویم. سال هاست که پتو جای لحاف و پتوهایی از جنس پشم یا کرک را گرفته است. پیشنهاد ما برای خوابی راحت و سنگین به شما عزیزان، پتوهای لیلیان است که از همه لحاظ عالی و با صرفه است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پتو لیلیان
پتوی لیلیان با کیفیتی مثال زدنی خود اکثر خریداران پتو را به خود جذب کرده است؛ چراکه پتوهای لیلیان در ساخت بی نظیر هستند. پتوهای لیلیان با بهترین دستگاه های موجود در دنیا ساخته میشوند و الیافی که در ساخت این گونه پتو استفاده میشود، الیافی درجه یک و مقاوم در برابر سرما و صدمات احتمالی است. به همین دلیل پتوها از سایر نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز میشوند و تضمین کننده خوابی راحت برای شما هستند. آنچه این گونه پتو را خاص و مورد توجه اکثر افرادی که در خرید خود دقت نظر بیشتری دارند، قرار داده است؛ ویژگی های زیاد آن است از جمله متراکم بودن بافت پتوی لیلیان همچنین وزن کم این پتو که مشکل حمل و نقل و جا به جایی را برطرف کرده است، از دیگر ویژگی های پتوهای لیلیان عدم تغییر رنگ، عدم حساسیت و قابلیت شست و شوی ماشینی و دستی این پتوی بی نظیر است. همچنین برخورداری از الیاف درجه یک در تولید و بافت پتوی لیلیان باعث شده این پتو جایگاه ویژه ای را در بازار به خود اختصاص دهد. همینطور به علت کیفیت بالای این محصول، بازارهای خارج از کشور نیز متقاضی آن هستند و سالانه تعداد قابل توجهی از این پتوها به بازارهای خارجی صادر میشود. پس با خیال آسوده پتوی لیلیان را بخرید و یک خواب آرامش بخش را به خود هدیه دهید. مطمئن باشید از خرید این پتوی با کیفیت و عالی پشیمان نمیشوید.

تنوع پتوهای لیلیان

تنوع پتو لیلیان

پتوی لیلیان به هر سلیقه ای احترام گذاشته و تنوع محصول و فراوانی زیادی دارد، در نتیجه شما میتوانید با هر سلیقه ای به راحتی انتخاب کنید. انواع پتوهای لیلیان به شرح زیر است:
– پتو ابریشم لیلیان
– پتو برجسته لیلیان
– پتو ترنج لیلیان
– پتو گلبافت لیلیان
– پتو لیلیان تک رنگ
– پتو لیلیان طلایی
هر کدام از انواع این پتوها را میتوانید به صورت دو نفره یا تک نفره داشته باشید. پتوهای لیلیان تنوع قیمت فراوانی نیز دارند. قیمت پتوهای لیلیان متفاوت است چراکه در بافت پتوهای دونفره الیاف بیشتری به نسبت پتوهای تک نفره استفاده شده میشود. همچنین کیفیت پتوهای لیلیان به نسبت الیافی که در انواع مختلف آن استفاده شده است متفاوت است. به عنوان مثال قیمت پتوهای تک رنگ لیلیان با سایر انواع آن متفاوت است و ممکن است بالاتر به نظر برسد، اما این به علت زیبایی فوق العاده این پتو است. چراکه در برخورد با نور سایه روشن زیبایی در الیاف آن ایجاد میشود. این زیبایی اتفاقی نیست و در نتیجه تلاش شبانه روزی متخصصان و تولید کنندگان این نوع از پتوی لیلیان است. گذشتگان ما چه زیبا گفته اند که هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست. یکی دیگر از نمونه های پرفروش پتوهای لیلیان، مدل طلایی آن است که مشتریان زیادی دارد. اگر قصد خرید عمده پتوهای لیلیان را دارید باید بدانید که قیمت آن به طور محسوسی به صرفه میشود.

قیمت پتو لیلیان
برای اطلاع از قیمت پتوهای لیلیان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شرکت دیبا بافت نگار قم، با مدیریت فروش با سابقه و مجرب، جناب مهندس خسروانی به همراهی کارشناسان و مشاوران زبده و صمیمی خود، آماده ارائه هر نوع خدمات آنلاین و غیر آنلاین برای جلب رضایت مشتریان این شرکت تولیدی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما