مراکز فروش شرکت پتو نیکو باف یک نفره

پتو یکی از کالاهای خواب است که قدمتی بسیار طولانی دارد. در گذشته‌ های دور پتو از پشم تولید میشد؛ پتوهای پشمی گرما بخشی خوبی داشتند اما بسیار سنگین وزن بودند و جا به جایی آنها کاری دشوار؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی و با مرور زمان این نوع کیفیت برطرف شد. امروزه شاهد این هستیم که انواع پتوها در طرح، رنگ و جنس‌ های متفاوت برای سلیقه‌ های مختلف تولید میشوند. پتو از جنس ‌های گوناگونی ساخته میشود که عبارتند از:
– پتو پنبه ‌ای
– پتو بافتنی
– پتوشیشه ای
– پتو ارگانیک
– پتو پشمی
– پتو آکریلیک

پتو از لوازم ضروری و شخصی هر فرد است و دارای محبوبیت بسیاری. مدت ‌ها است که دانشمندان به این نتیجه رسیده ‌اند که استفاده از پتو تأثیر زیادی بر افزایش کیفیت خواب انسان دارد و از آنجایی که خواب به طور مستقیم بر زندگی و سلامت جسم و روح انسان اثر میگذارد، باید در جهت بهبود کیفیت آن تلاش کرد، همین امر سبب شده است که پتوهای متنوع با بافت، رنگ و طرح ‌های مختلف تولید و عرضه شود که پیشنهاد ما به شما پتوی نیکو باف یک نفره است، در ادامه به توضیح ویژگی ‌ها پتو نیکو بافت یک نفره میپردازیم.

پتو نیکو باف یک نفره

پتو نیکو باف یک نفره

پتو نیکو باف یک نفره با دارا بودن ویژگی‌ های منحصر به فرد و مدرن خود توانسته است جایگاه خوبی در بازارهای خارجی و داخلی داشته باشد. این پتو به صورت تک رنگ تولید شده و به دلیل رنگ بندی ‌های متنوع، سادگی و کیفیت مثال زدنی و کم نظیر آن گزینه مناسبی است برای انتخاب، جنس پتوی نیکو باف پلی استر و بسیار مرغوب است. وزن این نوع پتو خود علتی بر مرغوب بودن آن است. کیفیت بالای پتوی نیکو باف سبب شده است که طرفداران زیادی در ایران و حتی سراسر جهان داشته باشد، چراکه در پتوهای نیکو باف کیفیت حرف اول را میزند و علت این کیفیت مثال زدنی این است که با استفاده از تکنولوژی روز جهان و با نیروی کار مجرب، این منسوج زیبا را تولید میکنند.

مزایای پتوی نیکو باف یک نفره

مزایای پتوی نیکو باف یک نفره

● لطافت و نرمی فراوان
● بسیار مقاوم
● عدم آبرفت بعد از شست و شو

● قیمت مناسب
● ضد حساسیت
هدف تولیدی پتو نیکو باف عرضه بهترین کالاهاست به مشتریان. همانطور که گفته شد جنس پتو نیکو باف از الیاف ‌های پلی استر است؛ الیاف پلی استر الیافی هستند که امروزه به جای پنبه مورد استفاده قرار میگیرند. این الیاف کیفیت بالایی داشته و ایجاد حساسیت و آلرژی نمیکنند. تولیدی پتو نیکو باف عرضه کننده انواع پتو است مانند:
● یک نفره
● دو نفره
● نوزادی
● مسافرتی
● کودکان
● نوجوانان

پتو نوجوان نیکو باف

پتو نوجوان نیکو باف

از آنجایی که نوجوانان در سنی قرار دارند که دارای روحیات خاص به خود هستند، لازم است همه چیز متناسب با روحیه آنان باشد. نوجوانان علاقه بسیاری به چیدن اتاق و تخت خواب خود به شیوه دلخواهشان دارند، از این رو تولیدی پتو نیکو باف اقدام به عرضه پتوی نوجوان کرده است. پتوهای نوجوان به دو دسته دخترانه و پسرانه دسته بندی میشوند؛ که متناسب با سلیقه دو طیف این گروه سنی است. پتوهای نوجوان تنوع بسیاری دارند مانند:
● انیمیشنی: سیندرلا، انگری برد، باب اسفنجی و…
● فوتبالی: مانند چهره فوتبالیست ‌ها یا تیم‌ های فوتبال مطرح در دنیا
● عروسکی مانند: باربی و…
● حیوانات: خرس، سگ و…
که به صورت ساده و تک رنگ، گلدار و اسپرت و… تهیه و عرضه میشوند. پتوهای نوجوان در سایز یک نفره تولید شده و ابعاد آنها 150 در 110 سانتی متر و 160 در 110 سانتی متر است.

پتو مسافرتی نیکو باف

پتو مسافرتی نیکو باف

یکی از کالاهایی که به هنگام سفر بسیار مهم و کاربردی است پتو است که شرکت ‌های تولیدی با تولید کردن نوعی پتوی مناسب به نام پتوی مسافرتی، مسافرت رفتن را، راحت‌تر و دلپذیرتر کرده‌اند. پتوی سفری در انواع رنگ ‌ها و طرح ‌های مختلف تولید میشود. از ویژگی ‌ها و مزایای پتوی مسافرتی نیکو باف این است که بسیار سبک و کم حجم است و به راحتی قابلیت جا به جایی دارد و به آسانی میتوان آن را در کیف مسافرتی خود جای داد. پتوهای مسافرتی بر حسب مواد اولیه به کار رفته در آن دارای انواعی است مانند:
● پتوهای حوله ‌ای
● پتوهای ژله ‌ای
● پتوهای پارچه ‌ای و …
پتوهای مسافرتی نیکو باف در سایزهای یک نفره و دو نفره تولید میشوند و الیاف به کار رفته در آن به گونه ‌ای است که در اثر شست و شو و قرار گرفتن در معرض آفتاب، تغییر رنگ نمیدهند و دوام بسیار بالایی دارند.

پتوی کودک نیکو باف

پتوی کودک نیکو باف

پتویی که بزرگسالان از آن استفاده میکنند، با پتوی مورد استفاده کودکان، تفاوت دارد. این تمایز هم از نظر مواد اولیه استفاده در آن پتو است و هم از نظر طرح پتو. تولیدی پتوی نیکو باف پتویی با عنوان پتوی عروسکی تهیه کرده است که ویژه کودکان بوده و در ساخت آن از مرغوب‌ترین جنس و الیاف استفاده شده است؛ زیرا کودکان پوست حساس و لطیفی دارند. از ویژگی ‌ها و مشخصات پتوی کودکان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
● طراحی فانتزی و زیبا در مدل ‌های متنوع
● عرضه شده در طرح های مختلف حیوانات مانند: خرگوش، سگ و …
● استفاده از الیاف نرم و لطیف
● متناسب با پوست کودکان
● ضد حساسیت و آلرژی

پتو نوزاد نیکو باف

پتو نوزاد نیکو باف

از چالش های مادران انتخاب پتوی مناسب نوزاد است، زیرا نوزادان به دلیل داشتن شرایط بدنی ضعیف و حساس، باید مدام با استفاده از پتو پوشانده شوند. تولیدی پتو نیکو باف برای حفظ سلامت نوزاد شما اقدام به تولید پتوهای نوزادی برای فصل های مختلف کرده است. این پتوها در انواع ساده و کلاه دار تولید میشوند. پتوهای نوزادی به دلیل اینکه مدام با پوست بدن حساس نوزاد در تماس هستند، باید از مواد اولیه مرغوب، الیاف طبیعی، لطیف و ضد حساسیتی که پرزهای بسیار نرمی دارند ساخته شوند. انواع پتوهای نوزادی نیکو باف عبارت اند از:
● سلولی آکریلیکی
● بامبو
● پشمی
● فلانل
● میکروفایبری
● مینکی
● سلولی پنبه ای
پتوهای نوزادی دارای سایزهای مختلفی هستند که از بهترین و معروف ترین آن میتوان به ابعاد 100 در 100 سانتی متر و 80 در 105 سانتی متر اشاره کرد.

پتو نیکو باف دو نفره

پتو نیکو باف دو نفره

پتو نیکو باف دونفره یکی دیگر از تولیدات این کارخانه است که کیفیت مرغوبی داشته و میتوان از این پتو به عنوان روتختی هم استفاده کرد. از دیگر مزایای پتوی دونفره نیکو باف میتوان به:
● قیمت ارزان
● شست و شوی راحت
● کم حجم بودن و سبک بودن
● داشتن طرح و تنوع بالا در مدل و رنگ این پتو
● عدم آبرفت بعد از شست و شو
● ضد حساسیت
پتوهای دو نفره نیکو باف دارای سایز 235 در 220 سانتی متر و جنس آنها از پلی استر است که در انواع رنگ و طرح های مختلف تولید و عرضه میشوند.

پتو الماس نیکو باف

پتو الماس نیکو باف

مدل الماس یکی دیگر از انواع پتوهای نیکو باف است. این مدل پتو بسیار مرغوب و با کیفیت عالی است و طرفداران بسیاری دارد. از ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
● جنس آن از بهترین و مرغوب ترین الیاف پلی استر است
● دوردوزی شده
● نرم و لطیف است
● خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت دارد
● دارای گل های برجسته است
● گرما بخشی بسیار بالایی دارد
● سایز آن 215 در 240 سانتی متر است
● وزن آن حدود 4200 گرم است
● رنگ بندی های متنوعی دارد

پتو یک نفره زمرد نیکو باف

پتو یک نفره زمرد نوع دیگری از تولیدات شرکت نیکو باف است که با ابعاد 220 در 160 سانتی متر و وزن 2000 گرم تولید میشود. از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این نوع پتو میتوان به تولید آن با الیاف رنگ ثابت اشاره کرد. این نوع پتوی گل برجسته ایرانی از جنس و کیفیت خوبی برخوردار است، طرح های زیبا و مشتری پسندی هم ارائه نموده است و از این جهت طرفداران خاص خود را دارد.

پتو برلیان نیکو باف

پتو برلیان نیکو باف

یکی دیگر از تولیدات این کارخانه پتوی برلیان نیکو باف است. این پتوی یک نفره در سایزهای مختلف تولید و عرضه میشود. بنابراین مناسب برای همه سنین است. محصولات تولیدی نیکو باف علاوه بر کیفیت، تنوع بسیار زیادی دارند که این امر، خود سبب شده است که امکان انتخاب این کالای با کیفیت برای همگان فراهم شود. کارخانه پتو نیکو باف فعالیت خود را از دهه پنجاه شمسی آغازکرد و به مرور زمان کار خود را گسترش داد. این کارخانه انواع کالاهای خواب را در حال حاضر تولید میکند. کارخانه پتو نیکو باف یکی از بزرگترین تولیدی های پتوی ایران محسوب شده و آنچه که این برند را پرطرفدار و معروف ساخته کیفیت کالاهای آن است. این شرکت کالاهای متنوع را تولید و به بازار عرضه میکند. محصولات نیکو باف به دلیل کیفیت درجه یک، طرفداران زیادی دارند؛ این کارخانه دارای فروشگاه های عمده در سراسر کشور است که این نمایندگی ها، هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم مشغول فعالیت و عرضه کالا هستند. بازار بزرگ پتو از جمله بازارهایی است که در سراسر کشور وجود دارد و عرضه کننده انواع پتو است. فروشگاه های اینترنتی نیز عرضه و فروش پتو را دارند. از مزیت های خرید اینترنتی:
● عدم صرف زمان برای مراجعه به فروشگاه های سطح شهر
● خرید آسان و راحت
● تحویل فوری در حداقل زمان ممکن
● امکان مرجوعی کالا
● بیمه محصول و… را میتوان نام برد.
بنابراین مشتریان با سهولت بسیار میتوانند پتوهای نیکو باف را تهیه کنند. این پتوها به صورت تک و عمده به فروش میرسند. پتوهای نیکو باف به علت قیمت مناسب آنها در عین کیفیت بسیار خوب، گزینه خوبی برای صادرات هستند و علاوه بر خریداران، برای بازرگانان نیز سود زیادی را به همراه خواهند داشت.
ارقام مختلف پتو نیکو باف از قبیل:
● پتو خانگی شیک
● پتو مسافرتی
● پتو دو نفره
● پتو ایرانی اصل
● پتو جنس ممتاز
● پتو ویژه صادرات
● پتو نیکو باف اعلا
در سایت های فروشگاه ها به فروش میرسند. برند نیکو باف در حال حاضر پتوهای تولیدی خود را با نام های مختلف به بازار عرضه میکند که عبارتند از:
● پتو با برند نیکو
● پتو با برند ثمین
● پتو با برند الماس
● پتو با برند زمرد
هر کدام از این برندها در دو سایز تک نفره و دو نفره تولید میشوند که سایز تک نفره آن 160 در 220 سانتی متر و با وزن حدودی 2200 تا 2500 گرم است. سایز دونفره آن نیز در اندازه 240 در 220 سانتی متر و با وزن 3500 تا 3700 گرم در بازار وجود دارد. تلاش تولید کنندگان پتو بر آن است که بتوانند بهترین پتوها را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مرغوب تولید کنند و در این زمینه سعی دارند محصولاتی را با ویژگی های زیر تولید کنند:
● امکان تسهیل گردش هوا و تنظیم دمای بدن در زمان خواب و استراحت
● آنتی باکتریال و ضد حساسیت و محافظ محیط زیست
● تولید در سایزهای مختلف و متنوع
● تولید با قیمت های متنوع برای مشتریان
● بسته بندی شیک و مناسب
● قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی و ثابت ماندن کیفیت رنگ و سایز پتو پس از شستن
● شیک و زیبا
● تولید در طرح های متنوع و زیبا با توجه به نیاز بازار
● تولید پتو در ضخامت های مختلف مناسب فصول متفاوت گرم و سرد سال
● استفاده از ترکیب های رنگی زیبا و دلنشین
برند تولید کننده پتو نیکو باف توانسته است با رعایت موارد گفته شده، تولیداتی با کیفیت بسیار خوب داشته باشد. بنابراین پتوهای تولیدی نیکو باف گزینه ای بسیار مناسب، برای افرادی است که به سلامت جسم و روح خود اهمیت میدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما