مرجع فروش پتو سربازی نمدی

پتو یکی از وسایل پرکاربرد در جهت محافظت از سرما است، این محصول امروزه توسط برندهای گوناگونی تولید و به فروش رسانده میشود. مرجع فروش پتو سربازی نمدی در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارد، مانند: شهرهای تهران، قم، اصفهان، یزد، کرمان، تبریز، ارومیه و…. این پتو با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در رتبه برتر فروش پتو قرار گیرد. از بهترین و با کیفیت ترین پتوها میتوان به پتوسربازی نمدی اشاره کرد. این پتو یکی از منسوجات باکیفیت در صنعت نساجی است، از این رو برای سربازها و سایر عموم افراد جامعه استفاده از این پتو توصیه میشود. پتو سربازی نمدی جزو محصولات صادراتی بوده و هر ساله بیش از 200 تن از این پتوها به کشورهای همسایه مانند: ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان و … صادر میشود.
بازار فروش و عرضه پتوی سربازی بسیار پر رونق است و تاجران با استفاده از صادرات این محصول توانسته اند سود بسیاری کسب کنند و ارزآوری گسترده ای در کشور داشته باشند، به همان نسبت زمینه را اشتغال هموطنان عزیز فراهم کرده اند؛ زیرا هر چقدر این پتو تقاضای بیشتری داشته باشد، در نتیجه نیاز به جوانان زبده و برجسته ای در زمینه تولید تا ارسال به اقصا نقاط کشور و خارج نیازمند است.
امروزه متاسفانه بسیاری از سودجویان با تولید و عرضه برندهای تقلبی گوناگون در میان برندهای معروف رو تختی باعث شدند تا بازار این پتو کمی آشفته شود و بسیاری از خریداران در دام این سوجویان افتند، در نتیجه خریداران پتو و پتو نمدی باید دقت کافی در خرید این محصول داشته باشند و این محصول را از مرجع اصلی تولید کننده پتو نمدی خریداری کنند. امروزه شرکت تولیدی انواع پتوهای سربازی قابلیتی ایجاد کرده است تا خریداران این محصول بتوانند به راحتی و به صورت مستقیم با شرکت تولیدی درارتباط باشند و این محصول را سفارش دهند.
همچنین جهت خرید این محصول میتوانید به صورت حضوری به مغازه ها و مراکز مرجع فروش پتو مراجعه کنید و این محصول را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت خرده یا عمده خریداری کنید. مزیت سفارش اینترنتی این محصول از شرکت تولیدی بدین صورت است که با اطمینان بیشتری این محصولات را خریداری میکنید و در این نوع روش خرید هزینه باربری و ارسال را متحمل نخواهید شد و با قیمت مقرون بصرفه تری به دست خریداران و سربازان عزیز وطن خواهد رسید.

از پتو سربازی چه میدانید

از پتو سربازی چه میدانید

پتو یک کالای استراحت است که برای فصل های سرد مانند پاییز و زمستان بر روی خود می اندازیم تا از سرما دور بمانیم؛ این نوع منسوجات کاربرد زیادی در مناطق سرد سیری مانند شمال و شمال غربی و شرقی کشور دارند. سربازی یک امر مقدس برای تمامی فرزندان مرد سرزمین است و برای رفتن به سربازی یکی از فاکتورهای مهم لباس ها و مکان خواب است. پتو سربازی یک پتو از جنس نمد است که بسیار گرمای مناسبی دارد. این پتو در کارخانه های متعدد تولید پتو عرضه میشوند و به شکل کلی و جزئی تولید و عرضه میشود. سازمان های نظامی این محصول را به صورت عمده انبوه برای سربازان وظیفه وطن عزیزمان ایران خریداری میکنند تا از سرما به دور بمانند و بتوانند به خوبی به فعالیت خود در این دوره بپردازند.
پتو سربازی نمدی بافت بسیار منحصر به فردی دارد و توسط مدرن ترین دستگاه های تولیدی در این زمینه تولید میشود. ابتدا به توضیحی در زمینه نمد میپردازیم، نمد چیست؟ نمد نوعی بافت پتو است که از زمان های قدیم تولید میشده است. نوعی بافت سنتی است که با پشم تولید میشود. برای تهیه این پتو فرآیند بافتن صورت نمیگیرد و با فشرده سازی پشم ها مانند پشم گوسفند به یکدیگر و حرارت دادن به آن باعث تشکیل یک پتو یک پارچه و یک دست به نام نمد میشود. پتو نمدی سربازی با استفاده از الیاف های بزرگ و بلند پشم بافته میشود و برای تولید نمد با کیفیت بالا تر میتوان از پشم بهاره گوسفند پشمی استفاده کرد تا کیفیت بالاتری به خود بگیرد. نمد بافی یکی از صنایع دستی استان هایی مانند مازندران، خراسان، سمنان و کرمانشاه و بسیاری از عشایران عزیز است.

از پتو سربازی چه میدانید
برای تولید پتو سربازی نمدی ابتدا الیاف های پشم و مقداری پلی استر ویسکوز با یکدیگر ترکیب میشوند و در ماشین آلات صنعتی بزرگ به یکدیگر تار و پود و ترکیب میشوند تا بافت اولیه آن تشکیل شوند؛ سپس در مرحله بعد به دستگاه فشرده سازی میرود تا توسط سوزن چله بر روی این پتو چله هایی زده شود و در مرحله بعد که ریسندگی است توسط ماشین ریسندگی این چله ها به یکدیگر محکم شوند و بافتی یک پارچه و مستحکم تولید شود. در مرحله بعد از ریسندگی پتو نمدی تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ میرود تا بر اثر استفاده مداوم سربازها یا عموم مردم و شست و شو فراوان آنها دچار رنگ رفتگی نشود؛ سپس پتو تولید شده به مرحله خط استریلیزه میروند تا با مواد ضدعفونی به خوبی استریلیزه شوند، در این پتوها طرح زده نمیشود و یک پتو معمولی هستند اما افرادی که میخواهند این پتو را به صورت اختصاصی سفارش دهند، میتوانند پتو نمدی را به صورت مستقیم با طرح دلخواه خود از طریق کارخانه تولیدی مرجع این محصول سفارش دهند.
سپس بعد از استریلیزه شدن پتوها آنها توسط ماشین کاتر در ابعاد تک نفره 160 در 220 سانتی متر تولید میشوند، این پتوها عمدتا در سایز تک نفره تولید شده و با داشتن وزن بسیار پایین قابلیت حمل و جا به جایی بسیار آسانی دارند. این محصول در ضخامت های مختلفی تولید و در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد. پتو نمدی سربازی بیش از 100 درجه سانتی گراد را میتواند تحمل کند و به همان نسبت برای هوای سرد 15- درجه هم بسیار گزینه مناسبی به شمار میرود. پس میتوان گفت یکی از ویژگی های این محصول، عایق مناسب گرما است و سربازان عزیز به راحتی با استفاده از این محصول میتوانند احساس گرما کنند. علت استفاده این پتو در سربازی این است که بسیار مقاوم و مستحکم است، دیگر ویژگی این محصول وزن بسیار ناچیز آن حدود 500 گرم است. این پتو نسوز بوده و عایق حرارتی بالایی دارد و با داشتن قابلیت شست و شو میتوان آن را به صورت مکرر استفاده و شست وشو کرد بدون اینکه بافت آن به هم ریخته شود.
از نمد برای تولید واشرها و قطعاتی که مربوط به صنعت خودروسازی هستند هم استفاده میشود، زیرا نمونه ای از نمد به نام نمد صنعتی است که به خوبی میتواند مایعات را به خود جذب کند، این محصول کاربردهای فراوانی دارد و برای جلوگیری از اتلاف انرژی های حرارتی بسیار گزینه مناسبی به شمار میرود. از این محصول در دستگاه ها یا خودروها به عنوان لرزش گیر استفاده میشود و در صنایع خودرو سازی در بدنه خودرو و کف خودرو استفاده میشود.

همه چیز درباره انواع پتو یک نفره

همه چیز درباره انواع پتو یک نفره

پتوها امروزه در انواع مختلفی از اندازه های تولید میشوند و پتو یک نفره سربازی نمدی جزو یکی از این محصولات است. این پتو در دستگاه خارزنی قرار گرفته و به صورتی تنظیم میشود تا بافت خام پتو به صورتی مستحکم درآید و سپس با بهره گیری از الیاف پلی استر در روند تولید آن، انواع مختلف پتو نمدی تولید میشود. پتو سربازی نمدی هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره به صورت ساده یا نمدی تولید میشود که حالت نمدی آن دارای طرفداران بیشتری بخصوص در خدمت سربازی به شمار میرود. این پتو در طرح های جذاب و در عین حال ساده خود توانسته است با داشتن گستره رنگی بالا مانند رنگ های یشمی، خاکستری، سورمه ای، قهوه ای، سبز و… قابل استفاده قرار گیرد.
استفاده از رنگ های تیره در پتوهای سربازی بسیار توصیه میشود، زیرا راحت تر حمل و جا به جا میشود و این محصول با داشتن وزن بسیار سبک در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد؛ البته باید توجه داشت استفاده از پتو نمدی فقط منحصر به خدمت سربازی نیست و امروزه در بسیاری از مکان ها این پتو مورد استفاده قرار میگیرد، مانند پتو بیمارستانی، پتو سازمان ها، پتوهای شخصی و فردی، پتو منازل و… در این صورت میتوان نتیجه گرفت. این پتو با داشتن قابلیت های فراوان و ویژگی های مثبت توانسته است به خوبی در بین عموم مردم محبوبیت خود را حفظ کرده و استفاده های متنوعی از آن شود.

پتو همدم گرم شب های زمستان

پتو همدم گرم شب های زمستان

با آمدن فصل های سرد زمستانی و مصادف شدن با آنها، همه در جست و جوی پیدا کردن پتو همدم گرم برای شب های زمستانی هستند تا در برابر سرما در امان بمانند. کشور ایران کشوری چهار فصل بوده و برخی مناطق آن دارای سرمای سرد به همراه بارندگی و برخی مناطق دارای سرمای خشک و سوزناک هستند؛ در نتیجه در این محتوا میخواهیم پتویی را مورد بررسی قرار دهیم تا برای تمامی مناطق کاربرد داشته باشد. استفاده از پتوی نمدی گزینه مناسبی به شمار میشود و قابلیت استفاده از آن در بسیاری از مکان ها موجود است. این پتو با توجه به نوع الیافی که در ساخت آن به کار میرود، باعث شده تولیدات متنوعی از این پتو صورت گیرد. این پتو با استفاده مداوم در شب های زمستانی ممکن است لکه یا کثیف شود بخصوص اگر در خدمت سربازی باشید لکه شدن آن احتمال بیشتری دارد و برای شست و شوی آن میتوانید به صورت دستی و ماشینی آن را بشویید، بدون اینکه آسیبی به بافت یک دست پتو نمدی برسد و این محصول هیچ گونه پرزدهی نخواهد داشت.
بسیاری از خریداران پتو گرم در شب های زمستان با مشکل گران قیمت بودن آنها مواجه شدند، اما در این میان برند پتو نمدی به خصوص برای سربازهای وطن گزینه مناسبی بخصوص از نظر قیمت به شمار میرود و با داشتن قیمت منصفانه و ارزان، هر کسی میتواند با هر وضعیت مالی نسبت به خرید این محصول اقدام کند.

عرضه کنندگان پتو سربازی نمدی

عرضه کنندگان پتو سربازی نمدی

پتو سربازی نمدی در خدمت سربازی بسیار کاربرد دارد و در تمامی ارگان ها و سازمان های انتظامی از جمله سازمان نیروی دریایی، نیرو زمینی، نیروی انتظامی و… از آن استفاده میشود و دلیل استفاده انبوه از این محصول به دلیل داشتن ویژگی های مثبت است. مرجع فروش و عرضه این محصول در بسیاری از شهرهای کشور صورت میگیرد و با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده پتو میتوانید نسبت به خرید این محصول با قیمت منصفانه اقدام کنید. همچنین جهت خرید این پتو میتوانید به صورت مستقیم با شرکت تولیدی دیبا بافت نگار قم در ارتباط باشید و این محصول را مناسب با رنگ و اندازه دلخواه خود سفارش دهید، مزیت خرید اینترنتی بدین صورت است که با قیمت کمتر و بدون احتساب هزینه باربری این محصول را دریافت خواهید کرد.

پتو سربازی ضخیم

پتو سربازی ضخیم

پتو سربازی نمدی با داشتن ضخامت بالا و در عین حال سبک بودن قابلیت حمل بسیار آسانی دارد، این پتو حجم بسیار کمی به خود گرفته و در ابعاد بسیار کوچکی جمع میشود. اندازه پتو سربازی ضخیم به صورتی است که با داشتن طول و عرض مناسب برای تمامی قد و قواره ها است، این پتو رنگی ثابت دارد و با ضخامت مناسبی که دارد گرمای خوبی را به خود جذب میکند.

پتو سربازی ایرانی

پتوهای سربازی نسبت به پتوهای معمولی مورد استفاده از خانه ها باید تمایزهایی داشته باشد. پتو سربازی نمدی با داشتن الیاف پشمی و مصنوعی توانسته است از نرمی و لطافت بیشتری برخوردار باشد و رنگ ثابتی را به خود جذب کند. این پتو با شست و شو و استفاده مداوم رنگش ثابت میماند و به خوبی در برابر گرمای خورشید مقاومت دارد، از این محصول میتوانید برای روتختی سربازی هم استفاده کنید. پتو نمدی سربازی جزو معروف ترین پتوها در صنعت نساجی ایران است.

14

  1. سلام عليكم ماجدی هستم ساکن یزد.. تعدادی بسیار زیاد پتوی سربازی برای اربعین امام حسین علیه‌السلام میخوام لطفاً در اسرع وقت بامن تماس بگیرید ممنون… ماجدی.. موبایل 09358507983

  2. سلام پتوی سربازی بسیار پر رونق است و تاجران با استفاده از صادرات این محصول فروش خوبی داشته باشند و سود بالایی به دست اوردند

  3. سلام وقت بخیر
    من چند بار از شما خرید کردم و همیشه بهترین کیفیت را داشتید خدا قوت به شما.

  4. پتوهای سربازی نسبت به پتوهای معمولی مورد استفاده از خانه ها باید تمایزهایی داشته باشد. پتو سربازی نمدی با داشتن الیاف پشمی و مصنوعی توانسته است

  5. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از وسایل پرکاربرد در جهت محافظت از سرما است، این محصول امروزه توسط برندهای گوناگونی تولید و به فروش رسانده میشود

  6. سلام وقت بخیر
    پتو سربازی نمدی جزو محصولات صادراتی بوده و هر ساله بیش از 200 تن از این پتوها به کشورهای همسایه مانند: ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان و … صادر میشود.

  7. سلام وقت بخیر
    نسبت زمینه را اشتغال هموطنان عزیز فراهم کرده اند؛ زیرا هر چقدر این پتو تقاضای بیشتری داشته باشد، در نتیجه نیاز به جوانان زبده و برجسته ای در زمینه تولید تا ارسال به اقصا نقاط کشور و خارج نیازمند است.

  8. سلام وقت بخیر
    ارسال به لرستان هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

  9. سلام وقت بخیر
    بازار فروش و عرضه پتوی سربازی بسیار پر رونق است و تاجران با استفاده از صادرات این محصول توانسته اند سود بسیاری کسب کنند

  10. سلام وقتتون گران بها پتو های سربازی مناسب برای کمپ وارگان ها و ومناطق جنگی هستند و بسیار گرم میکنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما