نمایندگی پتو گلبافت تبریز طرح جدید

آنچه در این مقاله میخوانید، معرفی جدید ترین طرح های پتو گلبافت تبریز، معرفی ویژگی های پتوهای گلبافت تبریز، خرید عمده پتوهای گلبافت تبریز از نمایندگی، قیمت عمده پتو گلبافت تبریز
پتو یکی از اساسی ترین کالاهای خواب است که میتوان از اهمیت آن بر زندگی و تاثیر آن بر کیفیت خواب و همچنین زیبایی تخت خواب اشاره کرد. پتو را نیز همچون سایر کالاهای موجود در بازار برندهای متفاوتی تولید و عرضه میکنند، که یکی از معروف ترین برندهای بازار پتوی گلبافت است. پتوی گلبافت نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای خارج از کشور نیز معروف بوده و نظر مشتریان زیادی را جلب کرده است. این پتو در زمان های نه چندان دور، به پتوی عروس و داماد معروف بود، چراکه یکی از برترین گزینه ها برای خرید جهیزیه بوده و هست. کارخانه تولیدی گلبافت همواره سعی داشته است با بروز ترین مدل ها و طرح های روز دنیا همگام بوده و بهترین ها را در اختیار مشتریانش قرار دهد. یکی از برترین تولیدی های گلبافت، تولیدی گلبافت تبریز است که تمام پتوهایش با بروز ترین طرح و مدل و در رنگ بندی های متفاوت تولید میشود. جهت خرید مستقیم از نمایندگی گلبافت تبریز میتوانید یا از طریق وب سایت اقدام نمایید یا با شماره های موجود در انتهای صفحه، تماس حاصل فرمایید.

معرفی جدید ترین طرح های پتو گلبافت تبریز

معرفی جدید ترین طرح های پتو گلبافت تبریز

پتوی گلبافت تبریز در دو نوع تابستانه و زمستانه تولید میشود که هر کدام در مدل های مسافرتی، کودک، نوجوان، ژله ای، گل برجسته و… تولید میشود؛ این محصول در ابعاد بچه گانه، دو نفره و تک نفره تولید میشود. در ادامه این مطلب به معرفی انواع مدل پتو گلبافت تبریز میپردازیم.

پتوهای مسافرتی گلبافت تبریز

پتوهای مسافرتی گلبافت تبریز

پتوهای مسافرتی گلبافت تبریز، سبک وزن بوده و همچنین حجم کمی نیز دارند. این پتوها در کنار زیبایی چشم نوازی که دارند، بسیار نرم و لطیف هستند. همچنین این پتوها از الیاف پلی استر ساخته شده اند، بنابر این ضد حساسیت بوده و تمام افراد میتوانند از آن استفاده کنند. به دلیل استفاده از الیاف پلی استر پرزهای این پتو مقاوم بوده و به راحتی کنده نمیشود و میتوان مدت زمان طولانی از پتوهای مسافرتی گلبافت تبریز استفاده نمود. پتوهای مسافرتی گلبافت تبریز را میتوان با ماشین لباس شویی آب کشی کرد، بدون آنکه هیچ گونه تغییر شکل یا آبرفتی داشته باشد. این پتوها در دو سایز یک نفره و دو نفره به بازار عرضه میشود.

پتوهای کودکانه گلبافت تبریز

جنس بسیار نرم و لطیف پتوهای کودکانه گلبافت، باعث ایجاد خوابی آرام و بی نظیر برای کودکان میشود. همچنین پتوهای کودکانه گلبافت به راحتی قابل شست و شو با دست و ماشین است. این محصول به هیچ عنوان، ایجاد حساسیت نمیکند و میتوان با خیالی آسوده از آن برای کودکان و نوزادان استفاده نمود. شایان ذکر است این پتوها در رنگ های کاملا شاد و با طرح های زیبا و فانتزی و در ابعاد استاندارد تولید میشود.

پتوهای ارگانیک گلبافت تبریز

پتوهای ارگانیک گلبافت تبریز

پتوهای گلبافت ارگانیک به علت آن از الیاف طبیعی تولید میشوند، در تولید آنها از الیاف مصنوعی استفاده نمیشود و برای افرادی که دچار حساسیت های پوستی، آلرژی و همینطور اگزما هستند، بسیار مناسب است. غالب الیافی که در پتوهای ارگانیک گلبافت تبریز استفاده میشود، الیاف پنبه است. این پتوها نیز دارای نرمی و لطافت ویژه ای هستند و همچنین طول عمر بالایی دارند. البته قیمت این پتوها نسبت به سایر پتوها بیشتر است.

پتوهای سه بعدی گلبافت تبریز

پتوهای سه بعدی گلبافت تبریز

پتوهای سه بعدی گلبافت از جدیدترین پتوهای موجود در بازار است که به دلیل کیفیت بالا و طراحی های زیبا و خاصی که دارد بسیار پرطرفدار است. این پتوها از الیاف مرغوب تولید شده اند و مانند سایر مدل های پتو گلبافت دارای طول عمر بالایی هستند. این پتوها در انواع سایز یک نفره ، دو نفره و کودکانه تولید میشود.

پتوهای پشمی گلبافت تبریز

پتوهای پشمی گلبافت تبریز

پتوهای پشمی در انواع طرح و رنگ تولید میشوند. از اصلی ترین مواد اولیه پتوهای پشمی گلبافت، پشم گوسفند است. به دلیل استفاده از پشم در تولید پتوهای پشمی استفاده از آنها برای افرادی که دارای آلرژی و حساسیت های پوستی هستند توصیه نمیشود. این پتوها دارای پرزهای بزرگ هستند که گرما را به خوبی در خود حفظ میکنند، بنابر این یکی از برترین گزینه های فصول سرد سال مانند زمستان هستند. اگر چه این پتوها گرما را به خوبی حفظ میکنند، اما پرزهای آنها مقاومت کمتری نسبت به سایر نمونه های گلبافت دارند، در نتیجه برای شست و شوی آنها باید دقت کرد.

پتوهای یک نفره گلبافت تبریز

پتوهای یک نفره گلبافت تبریز

پتوهای یک نفره گلبافت یکی از پر فروش ترین پتوهای گلبافت است. پنوهای یک نفره گلبافت در انواع طرح و رنگ تولید میشود. وزن این پتو متفاوت است و هر چه سنگین تر باشد قیمت بیشتری دارد. این پتو علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، بسیار نرم و لطیف و گرم است و برای خوابی آرام و رویایی پیشنهاد مناسب است.

پتوهای دو نفره گلبافت تبریز

پتوهای دو نفره گلبافت تبریز

پتوهای دو نفره گلبافت تبریز در وزن های متفاوت از سه کیلوگرم تا شش کیلوگرم تولید میشود، سایز استاندارد این پتو۲۲۰ در۱۸۰ سانتی متر است. این پتو دارای طرح و رنگ های متفاوتی است که میتواند پاسخ گوی سلیقه تمام افراد باشد. نرمی و لطافت در کنار کیفیت بالا و طراحی زیبا این پتو را به انتخاب اول افراد زیادی تبدیل کرده است.

پتوهای گل برجسته گلبافت تبریز

پتوهای گلبافت در دو نوع ساده و گل برجسته تولید میشوند که نمونه گل برجسته آن پر مخاطب تر بوده و به دلیل تقاضای بالایی که دارد بیشتر به بازار عرضه میشود. پتوهای گل برجسته دارای زیبایی و طراحی بی نظیری است که میتواند زیبایی خاصی به اتاق خواب شما ببخشد، این پتو به عنوان رو تختی نیز استفاده میشود.

ویژگی های مشترک پتوهای گلبافت

ویژگی های مشترک پتوهای گلبافت

پتوهای زیبا و دلنشین گلبافت در طرح ها، مدل ها و رنگ های متفاوت تولید و به بازار عرضه میشود. همچنین این پتوها در انواع سایز یک نفره، دو نفره و کودکانه نیز عرضه میشوند. اما تمامی این پتوها دارای ویژگی های مشابهی هستند که در ادامه معرفی خواهیم کرد:
– طرح: در طراحی پتوهای گلبافت تبریز از گل های بهاری استفاده شده است. یکی از دلایل نام گذاری پتوهای گلبافت به این اسم، همین مضمون است.
– سبک وزن بودن: پتوهای گلبافت پتوهایی به نسبت سبک بوده که به راحتی قابل جا به جایی است. وزن پتوها با توجه به سایز و مدل آنها متفاوت است، اما نسبت به سایر برندها از وزن کمتری برخوردار است.
– نرمی و لطافت: پتوهای گلبافت از نرمی و لطافتی همچون گل برخوردار هستند. این پتوها حتی برای پوست های حساس مانند کودکان نیز مناسب است و میتوانید با خیالی آسوده از پتوهای گلبافت استفاده نمایید.
– ضد حساسیت بودن: تمامی پتوهای گلبافت ضدحساسیت هستند. پتوهای ارگانیک گلبافت به دلیل استفاده از مواد طبیعی و پتوهای دیگر به دلیل استفاده از الیاف پلی استر ضد حساسیت بوده و برای تمامی افراد قابل استفاده است.
– نوار دوزی بودن: اطراف پتوهای گلبافت یک لایه نوار دوزی انجام شده است، این نوار دوزی هم باعث زیبایی بیشتر پتوهای گلبافت میشود و هم در حفظ شکل پتو کمک زیادی میکند. نوار از بیرون آمدن نخ ها و پرزهای از اطراف پتو جلوگیری میکند و همچنین باعث افزایش طول عمر پتو میشود.

خرید عمده پتوهای گلبافت از نمایندگی

خرید عمده پتوهای گلبافت از نمایندگی

اگر قصد خرید عمده پتوهای گلبافت تبریز را دارید، پیشنهاد میکنیم به صورت مستقیم از خود تولیدی خرید نمایید. خرید مستقیم به دلیل آنکه باعث حذف واسطه های خرید میشود خریدی مناسب تر و ارزان تر است. برای خرید مستقیم از تولیدی نیازی به سفر به تبریز نیست، شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر پتوهای گلبافت تبریز در سراسر ایران پتوهای گلبافت را به قیمت درب تولیدی خریداری نمایید. همچنین شما میتوانید به صورت آنلاین و با خرید اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید که برای این کار میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر فروش پتوهای گلبافت تبریز اقدام به خرید کنید.

قیمت عمده پتوهای گلبافت تبریز

قیمت عمده پتوهای گلبافت تبریز

اگر به دنبال پتویی با زیبایی خارق العاده در کنار کیفیت بالا و نرمی و لطافتی همچون گل میگردید، پیشنهاد ما پتوهای گلبافت تبریز است. این پتو به دلیل تنوع در طرح و رنگ برای تمامی سلیقه ها مناسب است و شما میتوانید طرح انتخابی خود را در هر سایز و ابعادی که بخواهید خریداری نمایید. پتوهای گلبافت نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز محبوب بوده و سالانه حجم بالایی از این محصولات به دیگر کشورها صادر میشود.
به دلیل متغییر بودن قیمت ها از ارائه قیمت معذوریم. در صورت تمایل برای دانستن قیمت دقیق هر محصول میتوانید با مراجعه به نمایندگی های گلبافت تبریز یا سایت های معتبر از قیمت پتو مد نظر خود مطلع شوید. البته شایان ذکر است که قیمت پتوهای گلبافت با توجه به موارد زیر قابل تغییر است.
جنس: پتوها در انواع جنس های پشمی، پنبه ای، ارگانیک، مصنوعی و… تولید میشوند، که قیمت هر کدام از این موارد متفاوت است.
حجم خرید: یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر قیمت پرداختی برای هر پتو گلبافت دارد، میزان حجم خرید شماست. هر چه میزان پتوی خریداری شده بیشتر باشد، مبلغ پرداختی برای هر پتو کمتر خواهد بود.
وزن: پتوهای گلبافت دارای وزن های متفاوتی هستند، مثلا پتو یک نفره از یک کیلوگرم تا سه کیلوگرم میتواند وزن داشته باشد، با توجه به وزنی که پتو دارد قیمت آن متفاوت است و هرچه پتو سنگین تر باشد با کیقیت تر یا به اصطلاح درجه یک است.
طرح: مبلغ پتو میتواند با توجه به طرحی که انتخاب میکنید متفاوت باشد. پتوهای گلبافت دارای طرح های متفاوتی هستند که از جدید ترین آنها میتوان به کلاسیک، عروسکی، فانتزی و… اشاره کرد.
بسته بندی: پتوهای گلبافت بسته بندی های متفاوتی دارد، همچنین گاهی پتوها بدون بسته بندی و به صورت کیلویی عرضه میشوند. با توجه به بسته بندی بودن یا نبودن پتو نیز قیمت پرداختی متفاوت است.
مدل: پتوهای گلبافت دارای مدل های متفاوتی همچون مسافرتی، سه بعدی، ژله ای، گلبافت برتر، گلبافت پر و… هستند که با توجه به مدل انتخابی شما قیمت پرداختی نیز متفاوت خواهد بود.
ابعاد: پتوهای گلبافت تبریز در ابعاد متفاوت یک نفره، دو نفره، کودکانه و نوجوان تولید میشود که هر کدام قیمت متفاوتی دارد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما